Warbud S.A.
Warbud S.A.
"Wywiad z Agnieszka Wąsowska;Małgorzata Kowalczyk;Lech Wąsowski - Członek Zarządu Fundacji;Kierownik Działu HR;Dyrektor Budownictwa Medycznego w firmie Warbud S.A."
Agnieszka Wąsowska Absolwentka Uniwersytetu Świętokrzyskiego, ukończyła Politologię i Nauki Społeczne oraz Zarządzanie i Marketing. Pracę w komunikacji  i PR zaczynała w Grupie Kapitałowej Exbud, w 2000 r. przejętej przez szwedzki koncern Skanska. W Skanska odpowiadała za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Od 2005 r. kierownik Działu Public Relaitions w Warbud SA. Jest członkiem zarządu Fundacji „Warbud-warto pomagać”.   Lech Wąsowski  Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej, Wydział Budownictwa Lądowego. Z Warbudem SA związany od 1997 r., najpierw jako Kierownik Działu Ofertowania, następnie Z-ca Dyrektora Regionu Centrum.  Od 2010 r. odpowiedzialny za Dyrekcję Budownictwa Medycznego, realizującą obiekty służby zdrowia na terenie całego kraju. W porfolio Dyrekcji  znajdują się m.in.: Szpital Pediatryczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Centrum Urazowe Medycyny Ratunkowej i Katastrof w Krakowie, Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Zabrzu. Obecnie realizuje m.in.: nową siedzibę Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie-Prokocimu.   Małgorzata Kowalczyk Ukończyła Filologię Romańską na Uniwersytecie Wars...
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Comarch to firma globalna. Jako dostawca biznesowych rozwiązań IT zapewne muszą Państwo nieustannie poszukiwać nowoczesnych rozwiązań. W całym tym zamieszaniu jest jeszcze miejsce na misję? Działamy w otoczeniu konkurencyjnym, ale nigdy nie zapominamy o podstawowych zasadach dotyczących współpracy i uczciwej konkurencji. Zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych ze swoimi interesariuszami, Comarch hołduje uniwersalnym wartościom, promując uczciwość, pracowitość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, oraz jakość i innowacyjność jako cele indywidualnie postawione własnej pracy, otwartą współpracę dla dobra wspólnego, budowanie i utrzymywanie zaufania wśród współpracowników i partnerów biznesowych, a także szacunek, wyrozumiałość i pomoc, bez wzglę...
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur reg...
Poczta Polska S.A.
Poczta Polska S.A.
"Wywiad z Andrzej Nitecki - Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w firmie Poczta Polska S.A."
Przed podjęciem pracy w Poczcie Polskiej zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Zarządzania Personelem w Stora Enso Poland S.A. – polskim oddziale międzynarodowego koncernu, posiadającego kilka zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odpowiadał tam za obszar kadrowo-płacowy  i zarządzanie zmianą. Wcześniej Dyrektor Departamentu Kadr i Administracji w ENEA S.A.. Przez kilka lat zaangażowany w procesy restrukturyzacyjne w sektorze energetycznym. Odpowiadał za kwestie pracownicze i społeczne podczas konsolidacji spółek zależnych ENEA S.A. Brał udział w procesie prywatyzacji debiutu Spółki na GPW. Współuczestniczył w pracach związanych z wydzieleniem operatora systemu dystrybucyjnego oraz konsolidacją z Elektrownią Kozienice S.A. Odpowiadał za wdrożenie strategii HR dla grupy kapitałowej ENEA S.A.. Posiada również doświadczenie w pracy w zarządzie spółek kapitałowych. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w tym zarządzania zasobam...
Microsoft Sp. z o.o.
Microsoft Sp. z o.o.
"Wywiad z Andrzej Borczyk - Dyrektor Personalny w firmie Microsoft Sp. z o.o."
Proszę powiedzieć jak wyglądały początki firmy w Polsce? Jak większości dużych przedstawicielstw amerykańskich organizacji. Zaczynało się z reguły od kilku osób, które budowały powoli zespół i tworzyły coś, co na tamten czas było aspiracją. Nowe technologie w latach 90-tych to było coś bardzo odległego w ówczesnej rzeczywistości postkomunistycznego kraju. Myślę, że Microsoft jest taką klasyczną, dużą korporacją, która z jednej strony rośnie przez kolejne ulepszenia swoich produktów, ale też przez akwizycję, czyli kupowanie innych organizacji. Tak jak całkiem niedawno, kiedy globalnie zakupiliśmy Nokię i do naszego biura dołączyło kilkadziesiąt osób z tej firmy. Teraz jesteśmy jednym zespołem.     Jak Pan trafił do Microsoft? Co trzeba zrobić, aby być dyrektorem personalnym tak ogromnej korporacji? To raczej pytanie do osób, które mnie rekrutowały (śmiech). Ja jestem już 19 lat na rynku, pracowałem w trzech dużych korporacjach. Połowa mojego życia zawodowego związana była z działami sprzedaży, zaś druga to praca w HR i tak właśnie trafiłem do działu personanego Microsoft. Kiedyś, pre...
Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...