Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla : (915)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Rosja
0
-
Nottoden
0
-
Kraków
0
-
Los Angeles California
0
-
Los Angeles California, USA
0
-
Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jednym z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej.  Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawia...
Estes Park (Kolorado, USA)
0
-
Tilburg
0
-
Wrocław
0
-
Bielkso-Biała
0
-
Dublin
0
-
Toruń
0
-
Lublin
0
-
Olsztyn
0
-
Opole
0
-
Konin
0
-
Work Service SA
Work Service SA
"Wywiad z Krzysztof Inglot - Rzecznik Prasowy w firmie Work Service SA"
Istniejecie Państwo od 1999r i do tej pory jako lider na polskim rynku usług HR - czego to jest wynikiem? Co Państwa wyróżnia na tle konkurencji? Jesteśmy faktycznie od 15 lat na rynku. Pomysł na firmę miało trzech studentów akademickich Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Pierwsza siedziba znajdowała się w piwnicy akademika - z czasem firma zaczęła się rozwijać, podpisaliśmy pierwszą dużą umowę z pierwszą siecią handlową, później przyszedł kontrakt z dużą firmą Volkswagen, która z Nami współpracuje już od kilkunastu lat i tak się rozwijaliśmy dalej i intensywniej. Firma po tych kluczowych krokach w pierwszym i drugim roku działalności, dostała olbrzymiego przyśpieszenia i rozrostu zatrudnienia. Dziennie zatrudniamy ponad 50 tys. osób rocznie- jest to w Europie Środkowej ok. 300 tys. osób, które znajdują pracę lub pracodawcę. Przyrosty przez pierwsze 10 lat było ponad 100%, co wymagało dużego entuzjazmu i tylko było to możliwe do osiągnięcia dzięki ludziom na których jest osadzona firma. Są to ludzie mocno zaangażowani w pracę, ludzie którzy dzięki przeświadczeniu, że ta wizja którą mieliśmy na pocz...
Wrocław
0
-
Zielona Góra
0
-
Warszawa
0
-
Gdańsk
0
-
Warszawa
0
-
Kraków
0
-
Częstochowa
0
-
Cieszyn
0
-
Rzeszów
0
-
Bydgoszcz
0
-
Baranowo
0
-
Łódź
0
-
Gdańsk
0
-
Mława
0
-
Częstochowa
0
-
Oponeo
Oponeo
"Wywiad z Monika Siarkowska - PR & IR Manager w firmie Oponeo"
w branży internetowej pracuje od 10 lat. Z OPONEO.PL S.A. związana zawodowo od 2007 roku. Odpowiedzialna za PR korporacyjny oraz relacje inwestorskie. Wcześniejsze doświadczenia zbierała m.in. w polskim oddziale Grupy Active 24 oraz w zagranicznych oddziałach Oracle, Europa Technologies.   Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Lata w jakich firma zaczęła funkcjonować to okres kiełkowania e-commerce w Polsce. Korzenie OPONEO.PL S.A. sięgają roku 1999, w którym to powstała spółka Citynet Media S.C. Pomysłodawcami biznesu było trzech przyjaciół: Dariusz Topolewski (Prezes Zarządu OPONEO.PL) Arkadiusz Kocemba oraz Ryszard Zawieruszyński, którzy do dziś zarządzają i nadzorują firmami, jakie w międzyczasie wyodrębniły się ze struktur Citynet Media S.C.  Przed etapem utworzenia tejże Spółki, zbierali oni wspólnie doświadczenia we własnej firmie informatycznej zajmującej się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Początki działalności wiążą się z rejestracją kilkudziesięciu domen internetowych i  koncepcją stworzenia branżowych portali informacyjnych. Stworzonych...
Skarżysko-Kamienna
0
-
Gdynia
0
-
Kraków
0
-
Brzesko
0
-
Warszawa
0
-
Nowy Tomyśl
0
-
Ostrów Wielkopolski
0
-
Malbork
0
-
Słupsk
0
-
Gorzów Wielkopolski
0
-
Lubsko
0
-
Łódź
0
-
Przemyśl
0
-
Opole
0
-
Nowa Schodnia
0
-
Wschowa
0
-
Legnica
0
-
Wrocław
0
-
Kraków
0
-
Grabów
0
-
Carlsberg Polska
Carlsberg Polska
"Wywiad z Agnieszka Spyt-Powroźnik - HR Business Partner w firmie Carlsberg Polska"
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Akademii Coachingu. Od 2005 do 2013 roku brała udział w wielu projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych z ramienia Saint-Gobain Glass Polska. W Carlsberg Polska od 2013 odpowiada za wsparcie regionów sprzedażowych z zakresu procesów rekrutacyjnych, wzmacniania przywództwa managerów oraz rozwoju pracowników i systemów wynagrodzeń.     Proszę powiedzieć, jakie były początki Carlsberga w Polsce? Historia Grupy Carlsberg rozpoczyna się jesienią 1847 od browaru zbudowanego na wzgórzu na ówczesnych przedmieściach Kopenhagi. Jego założyciel Jacob Christian Jacobsen nadał mu nazwę Carlsberg, czyli Góra Carla - na cześć swojego syna. Nie jest to zwykły browar, ponieważ wykorzystuje się w nim nową, jak na owe czasy, technologię dolnej fermentacji. W 1868 roku piwo trafia do szkockiego Edynburga. Sukcesywnie kolejne kraje poznają duński specjał. W konsekwencji Carlsberg staje się pierwszym w historii piwem eksportowanym na ca...
Głogów
0
-
Konstancin-Jeziorna
0
-
Grudziądz
0
-
Wejherowo
0
-
Grodków
0
-
Będzin
0
-
Płock
0
-
Kraków
0
-
Warszawa
0
-
Toruń
0
-
Skórzewo
0
-
Słubice
0
-
Ujazd
0
-
Warszawa
0
-
Gliwice
0
-
Reda
0
-
Płock
0
-
Poznań
0
-
Łódź
0
-
Toruń
0
-
Maersk Polska
Maersk Polska
"Wywiad z Beata Ulijasz - Senior HR Business Partner w firmie Maersk Polska"
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii L.Kozminskiego w Warszawie. Od siedmiu lat związana z firmą Maersk Line w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strukturach międzynarodowych korporacji na stanowiskach związanych z Human Resources i Office Administration.   Ile w tym momencie jest zatrudnianych osób? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób. Nasza firma oferuje usługi związane z morskim transportem kontenerowym  pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę  transportu intermodalnego lądowego (door-to-door).   A jakich pracowników najczęściej poszukujecie? W związku z tym, że jesteśmy firmą usługową i realizujemy obsług...
Warszawa
0
-
Kraków
0
-
Kraków
0
-
Częstochowa
0
-
Kamienica Polska
0
-
Pabianice
0
-
Dąbrowa Górnicza
0
-
Opoczno
0
-
Warszawa
0
-
Poznań
0
-
Kraków
0
-
Częstochowa
0
-
Wrocław
0
-
Wrocław
0
-
Niechorze
0
-
Warszawa
0
-
Dobrzeń Wielki
0
-
Łódź
0
-
Kraków
0
-
Gdańsk
0
-
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Jak wyglądają struktury firmy? Struktura organizacyjna i kompetencyjna Comarch zbudowana została wokół produktów, nowoczesnych systemów informatycznych oraz klientów, z którymi współpracujemy. Firma świadczy swoje usługi w ramach sektora telekomunikacji, finansów, bankowości i ubezpieczeń, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, służby zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.  Comarch posiada 40 spółek w 60 lokalizacjach, 45 miastach, które położone są w 20 krajach na 4 kontynentach. Firma dysponuje własnymi centrami danych umożliwiającymi świadczenie usług w wielu modelach, w tym Cloud, Software as a Service i Managed Services. Obecnie Comarch stawia na tworzenie urządzeń i aplikacji związanych z Internetem Rzeczy. ...
Osówka
0
-
Kraków
0
-
Zaścianki
0
-
Przemęt
0
-
Kraków
0
-
Kraków
0
-
Bochnia
0
-
Bytów
0
-
Zakopane
0
-
Gdańsk
0
-
alert