PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Capgemini
Capgemini
"Wywiad z Irmina Izdebska - HR Manager w firmie Capgemini"
W Capgemini pracuje od 2001 roku jako HR Manager. Jest odpowiedzialna za procesy rekrutacji, zarządzanie talentami, wewnętrzną certyfikację, szkolenia, oceny pracy w zespole Application Services. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego,  Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji.   Firma Capgemini obecna jest aż w 44 krajach ma całym świecie. Czym zajmują się, Polskie odziały? Obszarami specjalizacji Capgemini w Polsce są projekty transformacji przedsiębiorstw w oparciu o technologie informatyczne, outsourcing procesów biznesowych, usługi w zakresie infrastruktury IT oraz rozwój oprogramowania spełniającego indywidualne potrzeby biznesu. W naszych 5 polskich centrach realizujemy zaawansowane projekty z obszaru IT, obsługujemy procesy finansowe, usługi marketingowe i prawne. Pracujemy dla globalnych, wiodących marek, m.in. Daimler AG, BMW AG, czy Coca-Cola Enterprises oraz dla liderów polskiego rynku głównie z sektorów energetycznego, finansowego i telekomunikacyjnego.   Capgemini jest też laureatem nagrody Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Jak udało się Państwu osiągnąć ten sukces? Kultura et...
Grupa Onet.pl SA
Grupa Onet.pl SA
"Wywiad z Aldona Janeczko - Dyrektor Personalny w firmie Grupa Onet.pl SA"
Od 20 lat związana z obszarem  HR w branży mediów drukowanych oraz cyfrowych. Doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania personelem z odpowiedzialnością za całokształt polityki personalnej w tym; wdrożenie strategii HR, przeprowadzanie procesów zmian, tworzenie strategii rekrutacji, pakietów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz pozytywnego wizerunku Pracodawcy. Doświadczenie w procesach badania due diligence (obszar HR) akwizycji spółek. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej we Wrocławiu   Od krakowskiej firmy Optimus do lidera polskiego rynku internetowego. Jak udało się Państwu osiągnąć taki sukces? Siłą Onetu są i zawsze byli wyjątkowi ludzie, którzy od samego początku istnienia firmy są naszym motorem napędowym. Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu, gdy odważni wizjonerzy-Tomasz Kolbusz i Piotr Wilam oraz Roman Kluska, postanowili stworzyć polską firmę internetową. To właśnie oni, od początku stawiając na odpowiednich ludzi, zbudowali solidne fundamenty Onetu, które pomimo różnych zawirowań na rynku pozwoliły nam przez te wszystkie lata utrzymać pozycję lidera. Onet zawsze przyciągał specyfi...
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Comarch to firma globalna. Jako dostawca biznesowych rozwiązań IT zapewne muszą Państwo nieustannie poszukiwać nowoczesnych rozwiązań. W całym tym zamieszaniu jest jeszcze miejsce na misję? Działamy w otoczeniu konkurencyjnym, ale nigdy nie zapominamy o podstawowych zasadach dotyczących współpracy i uczciwej konkurencji. Zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych ze swoimi interesariuszami, Comarch hołduje uniwersalnym wartościom, promując uczciwość, pracowitość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, oraz jakość i innowacyjność jako cele indywidualnie postawione własnej pracy, otwartą współpracę dla dobra wspólnego, budowanie i utrzymywanie zaufania wśród współpracowników i partnerów biznesowych, a także szacunek, wyrozumiałość i pomoc, bez wzglę...
Marcpol S.A.
Marcpol S.A.
"Wywiad z Iwona Zarucka - Wiceprezes Zarządu w firmie Marcpol S.A."
Pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Marcpol S.A. związana z firmą od momentu powstania czyli od 27 lat.   27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy?  MarcPol to polska sieć supermarketów, skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.     Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność Ma...
eSKY.pl S.A.
eSKY.pl S.A.
"Wywiad z Łukasz Neska - Marketing Director w firmie eSKY.pl S.A."
Absolwent kierunku Nauki Polityczne i Dziennikarstwo oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku. W 2008 roku dołączył do eSKY.pl. Obecnie na stanowisku Dyrektor Marketingu odpowiada za całość działań marketingowych Grupy eSKY.pl. Doprowadził serwis do pozycji lidera na rynkach europejskich; w Brazylii portal eSKY.pl należy do trzech największych firm sprzedających usługi turystyczne online.   Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w...