Panasonic
Panasonic
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Head Of HR Central & Eastern Europe w firmie Panasonic"
Ukończyła Uniwersytet Warszawski i od początku pracy rozwijała swoją karierę w korporacjach. Z polskim oddziałem Panasonic Marketing Europe GmbH jest związana od 2008 roku, gdy dołączyła do zespołu jako HR Specialist Poland & Baltics. Ogromne doświadczenie i wyczucie w takich sferach jak Recruiting czy Employee Relatons, a także bogata wiedza z zakresu Employment Law pomogły jej zajmować kolejne stanowiska. Już w 2012 roku objęła pozycję HR Manager Poland & Baltics. Na skutek reorganizacji struktury Panasonic w Europie, która miała miejsce w 2014 roku Aleksandra Pietruszka kierując, co raz większym zespołem, objęła stanowisko Head of HR Central & Eastern Europe.   Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?  Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych ...
Grupa Onet.pl SA
Grupa Onet.pl SA
"Wywiad z Aldona Janeczko - Dyrektor Personalny w firmie Grupa Onet.pl SA"
Od 20 lat związana z obszarem  HR w branży mediów drukowanych oraz cyfrowych. Doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania personelem z odpowiedzialnością za całokształt polityki personalnej w tym; wdrożenie strategii HR, przeprowadzanie procesów zmian, tworzenie strategii rekrutacji, pakietów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz pozytywnego wizerunku Pracodawcy. Doświadczenie w procesach badania due diligence (obszar HR) akwizycji spółek. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej we Wrocławiu   Od krakowskiej firmy Optimus do lidera polskiego rynku internetowego. Jak udało się Państwu osiągnąć taki sukces? Siłą Onetu są i zawsze byli wyjątkowi ludzie, którzy od samego początku istnienia firmy są naszym motorem napędowym. Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu, gdy odważni wizjonerzy-Tomasz Kolbusz i Piotr Wilam oraz Roman Kluska, postanowili stworzyć polską firmę internetową. To właśnie oni, od początku stawiając na odpowiednich ludzi, zbudowali solidne fundamenty Onetu, które pomimo różnych zawirowań na rynku pozwoliły nam przez te wszystkie lata utrzymać pozycję lidera. Onet zawsze przyciągał specyfi...
BASF Polska
BASF Polska
"Wywiad z Sylwia Szmidt - HR Manager w firmie BASF Polska"
W ramach swojej  kariery w BASF miała możliwość pracy zarówno w dziale sprzedaży jak i dziale administracji firmy. Przez ostatnie 7 lat pracy związana z Działem Personalnym, w ramach którego odpowiada za współtworzenie i realizację Polityki Personalnej firmy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy.   Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.   Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Su...
Marcpol S.A.
Marcpol S.A.
"Wywiad z Iwona Zarucka - Wiceprezes Zarządu w firmie Marcpol S.A."
Pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Marcpol S.A. związana z firmą od momentu powstania czyli od 27 lat.   27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy?  MarcPol to polska sieć supermarketów, skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.     Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność Ma...
Carlsberg Polska
Carlsberg Polska
"Wywiad z Agnieszka Spyt-Powroźnik - HR Biznes Partner/ HR Business Partner w firmie Carlsberg Polska"
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Akademii Coachingu. Od 2005 do 2013 roku brała udział w wielu projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych z ramienia Saint-Gobain Glass Polska. W Carlsberg Polska od 2013 odpowiada za wsparcie regionów sprzedażowych z zakresu procesów rekrutacyjnych, wzmacniania przywództwa managerów oraz rozwoju pracowników i systemów wynagrodzeń.     Carlsberga w Polsce można smakować już prawie 20 lat! Co leży u podstaw Państwa sukcesu? Historia Grupy Carlsberg rozpoczyna się jesienią 1847 od browaru zbudowanego na wzgórzu na ówczesnych przedmieściach Kopenhagi. Jego założyciel Jacob Christian Jacobsen nadał mu nazwę Carlsberg, czyli Góra Carla - na cześć swojego syna. Nie jest to zwykły browar, ponieważ wykorzystuje się w nim nową, jak na owe czasy, technologię dolnej fermentacji. W 1868 roku piwo trafia do szkockiego Edynburga. Sukcesywnie kolejne kraje poznają duński specjał. W konsekwencji Carlsberg staje się pierwszym w historii piw...
eSKY.pl S.A.
eSKY.pl S.A.
"Wywiad z Łukasz Neska - Marketing Director w firmie eSKY.pl S.A."
Absolwent kierunku Nauki Polityczne i Dziennikarstwo oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku. W 2008 roku dołączył do eSKY.pl. Obecnie na stanowisku Dyrektor Marketingu odpowiada za całość działań marketingowych Grupy eSKY.pl. Doprowadził serwis do pozycji lidera na rynkach europejskich; w Brazylii portal eSKY.pl należy do trzech największych firm sprzedających usługi turystyczne online.   Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w...