Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".



Praca opiekunka
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Toruń
9
2016-04-02 21:40
Chociszew
3
2016-04-02 18:23
Katowice
3
2016-04-02 13:38
Mielec
17
2016-04-02 12:41
Gorzów Wielkopolski
1
2016-04-02 10:50
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager i Business Development Director. Od 2008 roku HR Director; od trzech lat również członek zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha.   TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy. Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie ...
Legnica
3
2016-04-01 23:13
Częstochowa
3
2016-04-01 23:06
Poznań
67
2016-04-01 22:43
Częstochowa
519
2016-04-01 22:34
Kleszczów
61
2016-04-01 22:25
Szczytniki nad Kaczawą
7
2016-04-01 22:25
Lublin
21
2016-04-01 18:28
Piekoszów
1
2016-04-01 18:06
Warszawa
52
2016-04-01 17:46
Katowice
6
2016-04-01 16:48
DHL
DHL
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - Dyrektor ds. Personalnych - członek zarządu w firmie DHL Express"
Od ponad 17 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Kissinger (1997 – 1999) i Tesco Polska (1999-2007). Jako dyrektor personalny ds. operacyjnych odpowiadała m.in. za integrację sieci HIT i Tesco pod względem HR, oraz za wprowadzenie programu Leadership Development. Od 2008 roku  jest dyrektorem ds. personalnych i członkiem zarządu DHL Express. Odpowiada za kształtowanie i realizowanie całościowej polityki personalnej w Polsce. Za działania w tym obszarze firma była wielokrotnie nagradzana, m.in. tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi ( 2011), Great Place to Work 2012, Top Employer 2014. Jest coachem ICC, absolwentką studiów EMBA. Współpracuje ze szkołami wyższymi w charakterze wykładowcy – gościa m.in. z Akademią im. Leona Koźmińskiego. Prywatnie mama Jaśka i wielbicielka renesansowej Florencji.   Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok p...
Chocianów
19
2016-04-01 15:51
Kalisz
23
2016-04-01 15:26
Solec Kujawski
257
2016-04-01 15:16
Gdańsk
5
2016-04-01 14:26
Orzesze
2
2016-04-01 13:55
Bydgoszcz
11
2016-04-01 11:36
Katowice
52
2016-04-01 11:08
Mińsk Mazowiecki
51
2016-04-01 10:57
Gorzów Wielkopolski
2
2016-04-01 10:08
Dzierżoniów
124
2016-03-31 22:13
Wrocław
46
2016-03-31 22:13
Katowice
33
2016-03-31 22:08
Szczecin
46
2016-03-31 22:05
Poznań
55
2016-03-31 22:01
Gliwice
173
2016-03-31 21:51
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Płock
36
2016-03-31 21:44
Wyszków
12
2016-03-31 21:13
Warszawa
17
2016-03-31 21:00
Warszawa
14
2016-03-31 20:50
Będzin
13
2016-03-31 20:33
Koszalin
10
2016-03-31 20:31
Warszawa
13
2016-03-31 20:29
Pabianice
12
2016-03-31 20:16
Ełk
15
2016-03-31 18:46
Wyszków
1
2016-03-31 16:23
Wodzisław
4
2016-03-31 13:09
Sławęcinek
1
2016-03-31 12:25
Szczawno-Zdrój
2
2016-03-31 11:37
Toruń
1
2016-03-31 09:05
Kraków
1
2016-03-30 23:00
Gliwice
13
2016-03-30 22:59
Wrocław
10
2016-03-30 22:55
Gierłatowo
4
2016-03-30 22:18
Warszawa
22
2016-03-30 22:08
Bydgoszcz
1
2016-03-30 20:46
Agora S.A.
Agora S.A.
"Wywiad z Joanna Bednarek;Anna Krawczyk - Kierownik działu rekrutacji;Specjalista ds. rekrutacji w firmie Agora S.A."
Joanna Bednarek, Kierownik działu rekrutacji - Od ponad 20 lat związana z branżą HR.  W swojej karierze zawodowej odpowiadała za administracje personalną, naliczanie wynagrodzeń  i wspierała menedżerów w pełnym zakresie działań hr-owych, jako biznes partner. Obecnie zajmuje stanowisko kierownika  działu rekrutacji, odpowiada za pozyskanie pracowników do spółek Grupy Agora, prowadzi sesje oceny potencjału i informacji zwrotnej (AC/DC) oraz proponuje po nich działania rozwojowe. Koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe i praktyk studenckich. Jej obecne zainteresowania zawodowe skupiają się wokół takich tematów jak rekrutacja z perspektywy pracodawcy i kandydata,  marketing rekrutacyjny, motywowanie i ocena potencjału pracowników.   Anna Krawczyk, Specjalista ds. rekrutacji - Związana z branżą HR od 8 lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Początkowo zdobywała doświadczenie w międzynarodowych agencjach rekrutacyjnych, by następnie rozwijać się w wewnątrz firmowych działach personalnych. W Agorze specj...
Kraków
7
2016-03-30 18:29
Gdynia
1
2016-03-30 15:51
Bełchatów
4
2016-03-30 13:49
Poznań
1
2016-03-30 13:39
Miszewo
2
2016-03-30 11:15
Gliwice
40
2016-03-30 02:04
Przeworsk
7
2016-03-29 23:20
Warszawa
9
2016-03-29 23:05
białysok
6
2016-03-29 22:59
Gdańsk
54
2016-03-29 22:18
Gliwice
24
2016-03-29 21:36
Otwock
14
2016-03-29 21:28
Bydgoszcz
56
2016-03-29 21:02
Warszawa
41
2016-03-29 20:38
Gliwice
12
2016-03-29 20:13
Poznań
8
2016-03-29 19:57
Cieszyn
13
2016-03-29 19:30
Poznań
14
2016-03-29 17:07
Gdańsk
8
2016-03-29 16:55
Dygowo
2
2016-03-29 16:35
Warbud S.A.
Warbud S.A.
"Wywiad z Agnieszka Wąsowska;Małgorzata Kowalczyk;Lech Wąsowski - Członek Zarządu Fundacji;Kierownik Działu HR;Dyrektor Budownictwa Medycznego w firmie Warbud S.A."
Agnieszka Wąsowska Absolwentka Uniwersytetu Świętokrzyskiego, ukończyła Politologię i Nauki Społeczne oraz Zarządzanie i Marketing. Pracę w komunikacji  i PR zaczynała w Grupie Kapitałowej Exbud, w 2000 r. przejętej przez szwedzki koncern Skanska. W Skanska odpowiadała za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Od 2005 r. kierownik Działu Public Relaitions w Warbud SA. Jest członkiem zarządu Fundacji „Warbud-warto pomagać”.   Lech Wąsowski  Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej, Wydział Budownictwa Lądowego. Z Warbudem SA związany od 1997 r., najpierw jako Kierownik Działu Ofertowania, następnie Z-ca Dyrektora Regionu Centrum.  Od 2010 r. odpowiedzialny za Dyrekcję Budownictwa Medycznego, realizującą obiekty służby zdrowia na terenie całego kraju. W porfolio Dyrekcji  znajdują się m.in.: Szpital Pediatryczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Centrum Urazowe Medycyny Ratunkowej i Katastrof w Krakowie, Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Zabrzu. Obecnie realizuje m.in.: nową siedzibę Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie-Prokocimu.   Małgorzata Kowalczyk Ukończyła Filologię Romańską na Uniwersytecie Wars...
Gorzów Wielkopolski
4
2016-03-29 15:29
Katowice
74
2016-03-29 15:06
Gdynia
3
2016-03-29 14:02
Kraków
9
2016-03-29 11:29
Sanok
42
2016-03-29 11:26
Poznań
149
2016-03-29 10:40
Gdańsk
14
2016-03-29 10:24
Poznań
12
2016-03-29 10:23
Warszawa
7
2016-03-28 22:50
Toruń
23
2016-03-28 22:48
Poznań
14
2016-03-28 22:41
Wrocław
30
2016-03-28 22:37
Bydgoszcz
48
2016-03-28 20:39
Katowice
40
2016-03-28 20:07
Środa Wielkopolska
7
2016-03-28 19:25
Nowa Wieś
35
2016-03-28 16:08
Piotrków Trybunalski
1
2016-03-28 15:18
Lublin
21
2016-03-28 14:44
Laupheim
17
2016-03-27 19:52
Strzelce Opolskie
2
2016-03-27 08:40
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Malbork
2
2016-03-27 01:37
Częstochowa
3
2016-03-26 22:33
Szczerców
7
2016-03-26 20:25
Bytom
8
2016-03-26 19:45
Witaszyce
4
2016-03-26 18:04
Łódź
23
2016-03-26 14:48
Mława
2
2016-03-25 19:44
Łódź
7
2016-03-25 19:06
Siepraw
4
2016-03-25 15:42
Zduńska Wola
2
2016-03-25 15:04
alert