Alior Bank
Alior Bank
"Wywiad z Alina Kubowicz - Starszy Specjalista ds. Rekrutacji w firmie Alior Bank"
W Alior Banku pracuje od 3,5 roku. Zajmuje się prowadzeniem rekrutacji do sieci oddziałów oraz centrali Banku. Absolwentka Katedry Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, aktualnie studentka studiów podyplomowych Wydziału Humanistycznego AGH w Krakowie na kierunku Employer Branding.     Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces?  W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji.    Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać...
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Oponeo
Oponeo
"Wywiad z Monika Siarkowska - PR & IR Manager w firmie Oponeo"
W branży internetowej pracuje od 10 lat. Z OPONEO.PL S.A. związana zawodowo od 2007 roku. Odpowiedzialna za PR korporacyjny oraz relacje inwestorskie. Wcześniejsze doświadczenia zbierała m.in. w polskim oddziale Grupy Active 24 oraz w zagranicznych oddziałach Oracle, Europa Technologies.   Jakie były początki firmy? Firma zaczęła funkcjonować w okresie, gdy e-commerce w Polsce dopiero raczkował. Korzenie OPONEO.PL S.A. sięgają roku 1999, w którym to powstała spółka Citynet Media S.C. Pomysłodawcami biznesu było trzech przyjaciół: Dariusz Topolewski (Prezes Zarządu OPONEO.PL) Arkadiusz Kocemba oraz Ryszard Zawieruszyński, którzy do dziś zarządzają i nadzorują firmami, jakie w międzyczasie wyodrębniły się ze struktur Citynet Media S.C.  Przed etapem utworzenia tejże Spółki, zbierali oni wspólnie doświadczenia we własnej firmie informatycznej zajmującej się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Początki działalności wiążą się z rejestracją kilkudziesięciu domen internetowych i  koncepcją stworzenia branżowych portali informacyjnych. Stworzonych zostało wiele serwisów informacyjnych, w tym port...
Marcpol S.A.
Marcpol S.A.
"Wywiad z Iwona Zarucka - Wiceprezes Zarządu w firmie Marcpol S.A."
Pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Marcpol S.A. związana z firmą od momentu powstania czyli od 27 lat.   27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy?  MarcPol to polska sieć supermarketów, skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.     Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność Ma...
Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur reg...