Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".



Praca opiekunka
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Lublin
3
2016-05-02 15:23
Wrocław
39
2016-05-01 08:17
Swarzędz
7
2016-04-30 23:56
Poznań
4
2016-04-30 10:48
Tulcea
5
2016-04-30 10:22
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Comarch to firma globalna. Jako dostawca biznesowych rozwiązań IT zapewne muszą Państwo nieustannie poszukiwać nowoczesnych rozwiązań. W całym tym zamieszaniu jest jeszcze miejsce na misję? Działamy w otoczeniu konkurencyjnym, ale nigdy nie zapominamy o podstawowych zasadach dotyczących współpracy i uczciwej konkurencji. Zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych ze swoimi interesariuszami, Comarch hołduje uniwersalnym wartościom, promując uczciwość, pracowitość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, oraz jakość i innowacyjność jako cele indywidualnie postawione własnej pracy, otwartą współpracę dla dobra wspólnego, budowanie i utrzymywanie zaufania wśród współpracowników i partnerów biznesowych, a także szacunek, wyrozumiałość i pomoc, bez wzglę...
Elbląg
3
2016-04-30 10:00
Biała Podlaska
4
2016-04-30 08:48
Warszawa
3
2016-04-30 08:33
Warszawa
5
2016-04-29 21:59
Siedlce
3
2016-04-29 21:40
Szczecin
3
2016-04-29 18:53
Bydgoszcz
4
2016-04-29 17:02
Bydgoszcz
3
2016-04-29 14:21
Warszawa
2
2016-04-29 10:14
Warszawa
4
2016-04-29 09:16
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Kraków
4
2016-04-28 22:47
Poznań
4
2016-04-28 22:35
Zielona Góra
4
2016-04-28 21:28
Olsztyn
4
2016-04-28 21:20
Borkowo
4
2016-04-28 21:20
Łódź
3
2016-04-28 16:27
Warszawa
4
2016-04-28 16:23
Radzymin
3
2016-04-28 16:20
Warszawa
4
2016-04-28 15:45
Gdańsk
3
2016-04-28 13:21
Rotterdam
4
2016-04-28 12:57
Warszawa
3
2016-04-28 12:37
Warszawa
3
2016-04-28 12:12
Warszawa
4
2016-04-28 12:05
Przeźmierowo
5
2016-04-28 11:52
Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jedną z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozw&...
Zwoleń
3
2016-04-28 11:26
Bielsko-Biała
1
2016-04-28 11:16
Warszawa
3
2016-04-28 10:49
Warszawa
4
2016-04-28 10:46
Warszawa
3
2016-04-28 10:21
Wałbrzych
3
2016-04-28 09:53
Lublin
3
2016-04-28 09:23
Toruń
6
2016-04-28 07:53
Świdnica
2
2016-04-28 07:52
Sopot
3
2016-04-27 22:46
Bukowice
5
2016-04-27 22:40
Piła
3
2016-04-27 20:23
Warszawa
4
2016-04-27 20:01
Lublin
4
2016-04-27 19:53
Zgorzelec
5
2016-04-27 19:40
Warszawa
3
2016-04-27 17:58
Aylesbury
5
2016-04-27 17:58
Gdańsk
3
2016-04-27 16:46
Orzesze
3
2016-04-27 16:32
Kraków
5
2016-04-27 16:29
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Łódź
3
2016-04-27 16:28
Kielce
3
2016-04-27 16:18
Łódź
3
2016-04-27 15:23
Kraków
4
2016-04-27 14:03
Sligo
3
2016-04-27 11:03
Łódź
4
2016-04-27 10:56
Biała Rawska
3
2016-04-27 09:45
Warszawa
2
2016-04-27 09:38
Zakręt
4
2016-04-27 09:31
Toruń
3
2016-04-27 09:14
Warszawa
5
2016-04-27 08:46
Olsztyn
1
2016-04-27 01:51
Warszawa
3
2016-04-26 23:54
Warszawa
3
2016-04-26 22:17
Kraków
4
2016-04-26 22:16
Gliwice
3
2016-04-26 22:02
Głogów
2
2016-04-26 21:29
Wołczyn
4
2016-04-26 20:48
Pabianice
4
2016-04-26 20:05
Świecie
5
2016-04-26 19:42
Alior Bank
Alior Bank
"Wywiad z Alina Kubowicz - Starszy Specjalista ds. Rekrutacji w firmie Alior Bank"
W Alior Banku pracuje od 3,5 roku. Zajmuje się prowadzeniem rekrutacji do sieci oddziałów oraz centrali Banku. Absolwentka Katedry Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, aktualnie studentka studiów podyplomowych Wydziału Humanistycznego AGH w Krakowie na kierunku Employer Branding.     Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces?  W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji.    Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać...
Łask
3
2016-04-26 18:11
Bydgoszcz
5
2016-04-26 13:00
Łódź
4
2016-04-26 11:54
Kraków
3
2016-04-26 11:44
Piaseczno
4
2016-04-26 10:26
Kraków
4
2016-04-26 10:22
Poznań
3
2016-04-26 09:55
Nowy Sącz
5
2016-04-25 22:04
Nowy Sącz
3
2016-04-25 22:01
Otwock
4
2016-04-24 23:27
Warszawa
3
2016-04-24 23:19
Poznań
5
2016-04-24 22:51
Żyrardów
3
2016-04-24 22:23
Grójec
4
2016-04-24 22:07
Rzeszów
4
2016-04-24 21:57
Facimiech
3
2016-04-24 21:51
Ostrów Wielkopolski
3
2016-04-24 21:50
Wolsztyn
3
2016-04-24 21:43
Sosnowiec
8
2016-04-24 21:35
Opole
3
2016-04-24 21:23
eSKY.pl S.A.
eSKY.pl S.A.
"Wywiad z Łukasz Neska - Marketing Director w firmie eSKY.pl S.A."
Absolwent kierunku Nauki Polityczne i Dziennikarstwo oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku. W 2008 roku dołączył do eSKY.pl. Obecnie na stanowisku Dyrektor Marketingu odpowiada za całość działań marketingowych Grupy eSKY.pl. Doprowadził serwis do pozycji lidera na rynkach europejskich; w Brazylii portal eSKY.pl należy do trzech największych firm sprzedających usługi turystyczne online.   Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w...
Warszawa
5
2016-04-24 21:23
Toruń
3
2016-04-24 21:08
Poznań
4
2016-04-24 21:01
Warszawa
3
2016-04-24 20:40
Toruń
4
2016-04-24 20:18
Siedlce
6
2016-04-24 20:01
Tychy
3
2016-04-24 18:52
Katowice
3
2016-04-24 18:46
Orzesze
5
2016-04-24 18:03
Myślenice
6
2016-04-24 17:58
alert