Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla : (27014)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
eSKY.pl S.A.
eSKY.pl S.A.
"Wywiad z Łukasz Neska - Marketing Director w firmie eSKY.pl S.A."
absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunkach: Nauki Polityczne i Dziennikarstwo oraz Zarządzanie. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku. W 2008 roku dołączył do firmy eSKY.pl. Obecnie na stanowisku Dyrektor Marketingu odpowiada za działania marketingowe Grupy eSKY we wszystkich krajach, w których istnieje firma: Polska, Rumunia, Bułgaria oraz Brazylia. Doprowadził serwis do pozycji lidera na każdym z rynków europejskich, natomiast w Brazylii, po dwóch latach działalności, znajduje się on wśród trzech największych firm sprzedających usługi turystyczne online.   Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Jesteśmy firmą polską, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją członkowie  jej obecnego Zarządu – Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj oraz Prezes Rady Nadzorczej – Łukasz Kręski. Początkowo działalność spółki  ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. Jednak to nie satysfakcjonowało jej fundatorów, którzy chcieli rozwinąć zakres usług. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kole...
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w Ebikonie, w Szwajcarii.  Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą ...
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Microsoft Sp. z o.o.
Microsoft Sp. z o.o.
"Wywiad z Andrzej Borczyk - Dyrektor Personalny w firmie Microsoft Sp. z o.o."
Proszę powiedzieć jak wyglądały początki firmy w Polsce? Jak większości dużych przedstawicielstw amerykańskich organizacji. Czyli zaczynało się z reguły od kilku osób, które budowały powoli zespół i tworzyły coś, co na tamten czas było aspiracją. Nowe technologie w latach 90-tych to było coś bardzo odległego w ówczesnej rzeczywistości postkomunistycznego kraju. Myślę, że Microsoft jest taką klasyczną dużą korporacją, która z jednej strony rośnie przez kolejne ulepszenia swoich produktów, ale też przez akwizycję, czyli kupowanie innych organizacji. Tak, jak całkiem niedawno, kiedy globalnie zakupiliśmy Nokię i do naszego biura dołączyło kilkadziesiąt osób z tej firmy. Teraz jesteśmy jednym zespołem.     Jak Pan trafił do Microsoft? Co trzeba zrobić, aby być dyrektorem personalnym tak ogromnej korporacji? To raczej pytanie do osób, które mnie rekrutowały (śmiech). Ja jestem już 19 lat na rynku pracując w trzech dużych korporacjach. Połowa mojego życia zawodowego związana była z działami sprzedaży, zaś druga część to praca w HR i tak właśnie trafiłem do działu personanego Microsoft. Ki...
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Capgemini
Capgemini
"Wywiad z Irmina Izdebska - HR Manager w firmie Capgemini"
pracuje w Capgemini od 2001 roku jako HR Manager. Jest odpowiedzialna za procesy rekrutacji, zarządzanie talentami, wewnętrzną certyfikację, szkolenia, oceny pracy w zespole Application Services. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego,  Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji.   Firma Capgemini obecna jest aż w 44 krajach ma całym świecie. Czym zajmują się, Polskie odziały? Obszarami specjalizacji Capgemini w Polsce są projekty transformacji przedsiębiorstw w oparciu o technologie informatyczne, outsourcing procesów biznesowych, usługi w zakresie infrastruktury IT oraz rozwój oprogramowania spełniającego indywidualne potrzeby biznesu. W naszych 5 polskich centrach realizujemy zaawansowane projekty z obszaru IT, obsługujemy procesy finansowe, usługi marketingowe i prawne. Pracujemy dla globalnych, wiodących marek, m.in. Daimler AG, BMW AG, czy Coca-Cola Enterprises oraz dla liderów polskiego rynku głównie z sektorów energetycznego, finansowego i telekomunikacyjnego.   Capgemini – laureat nagrody Najbardziej Etycznej Firmy Świata, jak Państwo do tego doszli? Kultura etycznego i odpowied...
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
MAKRO Cash & Carry Polska
MAKRO Cash & Carry Polska
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - Koordynator Działu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy w firmie MAKRO Cash & Carry Polska"
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z firmą MAKRO Cash and Carry związana jest od 2007 roku, przechodząc przez szereg działów związanych z HRem i biznesem. Od 2012 członek zespołu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy. Od 2014 jest koordynatorem zespołu, odpowiada za proces rekrutacji oraz budowanie wizerunku MAKRO na rynku polskim.   Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Przełomowy moment nastąpił w chwili przekształcania formuły działania naszego biznesu z firmy typowej dla cash and carry na biznes multikanałowy.  Obecnie MAKRO to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ten moment zmienił naszą rzeczywistość, sposób działania i podejście do nowoczesnego handlu.         Czy po tym zabiegu wzrosła liczba konsumentów korzystająca z Państwa produktów i usług? Zaproponowanie dostaw i uruchomienie  sklepu internetowego zdecydowanie umożliwiło nam dotarcie do szerszej grupy klientów. Również rosnąca sieć sklepów ODIDO jest dla nas powod...
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Islandia
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Grupa LOTOS
Grupa LOTOS
"Wywiad z Joanna Tyszka - Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie Grupa LOTOS"
Joanna Tyszka - Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni i  z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Z Grupą LOTOS związana od 25 lat. Jako Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi odpowiada za kreowanie i realizację polityki personalnej w ramach Grupy Kapitałowej LOTOS, zatrudniającej blisko 5000 pracowników w kilkunastu spółkach w kraju i za granicą. W drodze negocjacji treści Zakładowych Układów Zbiorowych Pracy ze związkami zawodowymi wdrożyła spójne systemy motywacyjne w spółkach LOTOS. Zorganizowała nabór i wyszkolenie pracowników do ,,Programu 10+’’ - największego programu inwestycyjnego realizowanego  w Polsce w latach 2008-2011 o wartości 5,5 mld zł, zwiększającego zdolności przerobową rafinerii w Gdańsku do 10,5 mln ton ropy naftowej rocznie. Do najważniejszych osiągnięć zawodowych można zaliczyć także realizację unikalnych, długofalowych programów rozwojowych, ukierunkowanych na wzrost świadomości biznesowej pracowników, wsparcie zarządzania proce...
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
alert