Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".



Praca opiekunka
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Ostrowiec Świętokrzyski
1
2015-09-26 09:30
Wrocław
1
2015-09-26 09:26
Warszawa
1
2015-09-26 09:22
Błędów
1
2015-09-26 09:18
Brzeg
1
2015-09-26 09:04
Agora S.A.
Agora S.A.
"Wywiad z Joanna Bednarek;Anna Krawczyk - Kierownik działu rekrutacji;Specjalista ds. rekrutacji w firmie Agora S.A."
Joanna Bednarek, Kierownik działu rekrutacji - Od ponad 20 lat związana z branżą HR.  W swojej karierze zawodowej odpowiadała za administracje personalną, naliczanie wynagrodzeń  i wspierała menedżerów w pełnym zakresie działań hr-owych, jako biznes partner. Obecnie zajmuje stanowisko kierownika  działu rekrutacji, odpowiada za pozyskanie pracowników do spółek Grupy Agora, prowadzi sesje oceny potencjału i informacji zwrotnej (AC/DC) oraz proponuje po nich działania rozwojowe. Koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe i praktyk studenckich. Jej obecne zainteresowania zawodowe skupiają się wokół takich tematów jak rekrutacja z perspektywy pracodawcy i kandydata,  marketing rekrutacyjny, motywowanie i ocena potencjału pracowników.   Anna Krawczyk, Specjalista ds. rekrutacji - Związana z branżą HR od 8 lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Początkowo zdobywała doświadczenie w międzynarodowych agencjach rekrutacyjnych, by następnie rozwijać się w wewnątrz firmowych działach personalnych. W Agorze specj...
Poznań
1
2015-09-26 09:03
Warszawa
1
2015-09-26 08:35
Warszawa
1
2015-09-26 08:30
Olsztyn
1
2015-09-26 08:17
Czosnów
1
2015-09-26 08:00
Kraków
1
2015-09-26 07:52
Bełchatów
1
2015-09-26 07:36
Wrocław
1
2015-09-26 07:33
Warszawa
1
2015-09-26 06:58
Warszawa
1
2015-09-26 05:25
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Jeziernia
1
2015-09-26 05:20
Warszawa
1
2015-09-26 05:17
Wrocław
1
2015-09-26 05:16
Toruń
1
2015-09-26 02:19
Zielona Góra
1
2015-09-26 02:18
Warszawa
1
2015-09-26 02:16
Wrocław
1
2015-09-26 01:56
Łódź
1
2015-09-26 01:53
Jawor
1
2015-09-26 01:53
Poznań
1
2015-09-25 23:35
Łódź
1
2015-09-25 23:14
Warszawa
1
2015-09-25 23:14
Warszawa
1
2015-09-25 23:12
Warszawa
1
2015-09-25 22:37
Gliwice
1
2015-09-25 22:24
Grupa Onet.pl SA
Grupa Onet.pl SA
"Wywiad z Aldona Janeczko - Dyrektor Personalny w firmie Grupa Onet.pl SA"
Od 20 lat związana z obszarem  HR w branży mediów drukowanych oraz cyfrowych. Doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania personelem z odpowiedzialnością za całokształt polityki personalnej w tym; wdrożenie strategii HR, przeprowadzanie procesów zmian, tworzenie strategii rekrutacji, pakietów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz pozytywnego wizerunku Pracodawcy. Doświadczenie w procesach badania due diligence (obszar HR) akwizycji spółek. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej we Wrocławiu   Od krakowskiej firmy Optimus do lidera polskiego rynku internetowego. Jak udało się Państwu osiągnąć taki sukces? Siłą Onetu są i zawsze byli wyjątkowi ludzie, którzy od samego początku istnienia firmy są naszym motorem napędowym. Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu, gdy odważni wizjonerzy-Tomasz Kolbusz i Piotr Wilam oraz Roman Kluska, postanowili stworzyć polską firmę internetową. To właśnie oni, od początku stawiając na odpowiednich ludzi, zbudowali solidne fundamenty Onetu, które pomimo różnych zawirowań na rynku pozwoliły nam przez te wszystkie lata utrzymać pozycję lidera. Onet zawsze przyciągał specyfi...
Gliwice
1
2015-09-25 22:19
Wrocław
1
2015-09-25 22:12
Gdynia
1
2015-09-25 21:09
Dobra
1
2015-09-25 21:09
Warszawa
1
2015-09-25 21:08
Poznań
1
2015-09-25 21:08
Wałbrzych
1
2015-09-25 21:06
Pękowice
1
2015-09-25 21:05
Warszawa
1
2015-09-25 21:00
Gdańsk
1
2015-09-25 20:59
Ciechanów
1
2015-09-25 20:59
Warszawa
1
2015-09-25 20:23
Warszawa
1
2015-09-25 20:21
Legnica
1
2015-09-25 20:21
Nowa Sól
1
2015-09-25 19:55
Katowice
1
2015-09-25 18:18
Włocławek
1
2015-09-25 16:43
Tychy
1
2015-09-25 16:41
Chwalęcice
1
2015-09-25 16:39
Kołobrzeg
1
2015-09-25 16:20
Maersk Polska
Maersk Polska
"Wywiad z Beata Ulijasz - Senior HR Business Partner w firmie Maersk Polska"
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii L.Kozminskiego w Warszawie. Od siedmiu lat związana z firmą Maersk Line w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strukturach międzynarodowych korporacji na stanowiskach związanych z Human Resources i Office Administration.   Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najc...
Stargard Szczeciński
1
2015-09-25 14:05
Wrocław
1
2015-09-25 14:04
Elbląg
1
2015-09-25 14:01
Toruń
1
2015-09-25 14:00
Gryfów Śląski
1
2015-09-25 13:13
Inowrocław
1
2015-09-25 13:00
Lubań
1
2015-09-25 12:20
Łódź
1
2015-09-25 11:21
Świdnica
1
2015-09-25 11:07
Poraj
1
2015-09-25 11:06
Gdańsk
1
2015-09-25 09:40
Częstochowa
1
2015-09-25 09:39
Łódź
1
2015-09-25 09:38
Wrocław
1
2015-09-25 09:33
Bielsko-Biała
1
2015-09-25 09:32
Pewel Mała
1
2015-09-25 06:33
Bielsko-Biała
1
2015-09-25 06:31
Raszyn
1
2015-09-25 04:21
Nowy Sącz
19
2015-09-25 02:27
Lublin
6
2015-09-25 00:08
Panasonic
Panasonic
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Head Of HR Central & Eastern Europe w firmie Panasonic"
Ukończyła Uniwersytet Warszawski i od początku pracy rozwijała swoją karierę w korporacjach. Z polskim oddziałem Panasonic Marketing Europe GmbH jest związana od 2008 roku, gdy dołączyła do zespołu jako HR Specialist Poland & Baltics. Ogromne doświadczenie i wyczucie w takich sferach jak Recruiting czy Employee Relatons, a także bogata wiedza z zakresu Employment Law pomogły jej zajmować kolejne stanowiska. Już w 2012 roku objęła pozycję HR Manager Poland & Baltics. Na skutek reorganizacji struktury Panasonic w Europie, która miała miejsce w 2014 roku Aleksandra Pietruszka kierując, co raz większym zespołem, objęła stanowisko Head of HR Central & Eastern Europe.   Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?  Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych ...
Konstancin-Jeziorna
1
2015-09-25 00:04
Turek
1
2015-09-25 00:00
Zduńska Wola
1
2015-09-24 23:56
Łódź
1
2015-09-24 23:05
Łuszczów Drugi
1
2015-09-24 23:02
Gliwice
2
2015-09-24 22:54
Skoczów
1
2015-09-24 21:03
Chojnów
1
2015-09-24 21:02
Swarzędz
17
2015-09-24 20:53
Częstochowa
7
2015-09-24 18:18
Bielany Wrocławskie
1
2015-09-24 18:17
Radom
1
2015-09-24 18:07
Czernichów
1
2015-09-24 17:31
Łódź
1
2015-09-24 16:19
Lipno
1
2015-09-24 16:08
Toruń
1
2015-09-24 16:04
Wrocław
1
2015-09-24 16:02
Gryfów Śląski
1
2015-09-24 16:01
Brodnica
1
2015-09-24 15:59
Toruń
16
2015-09-24 14:35
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Kłodzko
1
2015-09-24 13:48
Poznań
1
2015-09-24 13:47
Szczecin
1
2015-09-24 13:47
Konopiska
1
2015-09-24 13:41
Warszawa
1
2015-09-24 13:40
Babimost
1
2015-09-24 13:38
Warszawa
1
2015-09-24 13:37
Poznań
1
2015-09-24 13:35
Częstochowa
1
2015-09-24 13:03
Lublin
1
2015-09-24 13:01
alert