Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla : (21854)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Toruń
1
4h 25min. temu
Gliwice
170
5h 40min. temu
Jejkowice
1
6h 6min. temu
Lubliniec
1
6h 19min. temu
Wrocław
117
7h 6min. temu
Marcpol S.A.
Marcpol S.A.
"Wywiad z Iwona Zarucka - Wiceprezes Zarządu w firmie Marcpol S.A."
Pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Marcpol S.A. związana z firmą od momentu powstania czyli od 27 lat.   27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy?  MarcPol to polska sieć supermarketów skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.     Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność Mar...
Piła
2
7h 9min. temu
Pruszków
1
7h 37min. temu
Poznań
23
7h 39min. temu
Zielona Góra
1
wczoraj o 22:20
Pruszków
1
wczoraj o 21:41
Sosnowiec
42
wczoraj o 21:31
Komorniki
1
wczoraj o 20:51
Gdynia
653
wczoraj o 20:34
Rzeszów
1
wczoraj o 20:11
Zabierzów
36
wczoraj o 20:06
DHL
DHL
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - Dyrektor ds. Personalnych - członek zarządu w firmie DHL Express"
Od ponad 17 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe w tym obszarze zdobywała m.in. w Kissinger (1997 – 1999) i Tesco Polska (1999-2007). Jako dyrektor personalny ds. operacyjnych odpowiadała m.in. za integrację sieci HIT i Tesco pod względem HR a także wprowadzenie programu Leadership Development. Od 2008 roku  jest dyrektorem ds. personalnych i członkiem zarządu DHL Express (Poland), gdzie odpowiada za kształtowanie i realizowanie całościowej polityki personalnej w Polsce. Za działania w tym obszarze firma była wielokrotnie nagradzana, m.in. tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi ( 2011), Great Place to Work 2012, Top Employer 2014. Jest coachem ICC, absolwentką studiów EMBA. Współpracuje ze szkołami wyższymi w charakterze wykładowcy – gościa m.in. z Akademią im. Leona Koźmińskiego. Prywatnie mama Jaśka i wielbicielka renesansowej Florencji.   Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką istniejącą w Polsce od ponad 24 lat. Do ugruntowania jej obecnej pozycji przyczyniły się wydarzenia sprzed 12 lat. W 2003 roku krajowy lider w usługach kurierskich Servisco połączył się z firmą DHL International ...
Świnoujście
1
wczoraj o 19:43
Sulechów
1
wczoraj o 19:28
Dębska Wola
1
wczoraj o 19:27
Katowice
1
wczoraj o 19:11
Rytro
1
wczoraj o 18:45
Warszawa
1
wczoraj o 18:38
Uchte
7909
wczoraj o 18:37
Gądki
3893
wczoraj o 18:35
Piotrków Trybunalski
211
wczoraj o 17:51
Świdnica
1
wczoraj o 17:01
Olsztyn
1
wczoraj o 16:29
Nacław
19
wczoraj o 15:17
Warszawa
13
wczoraj o 15:05
Warszawa
1
wczoraj o 14:30
Szczecin
1
wczoraj o 13:44
Agora S.A.
Agora S.A.
"Wywiad z Joanna Bednarek;Anna Krawczyk - Kierownik działu rekrutacji;Specjalista ds. rekrutacji w firmie Agora S.A."
Joanna Bednarek, Kierownik działu rekrutacji - Od ponad 20 lat związana z branżą HR.  W swojej karierze zawodowej odpowiadała za administracje personalną, naliczanie wynagrodzeń  i wspierała menedżerów w pełnym zakresie działań hr-owych, jako biznes partner. Obecnie zajmuje stanowisko kierownika  działu rekrutacji, odpowiada za pozyskanie pracowników do spółek Grupy Agora, prowadzi sesje oceny potencjału i informacji zwrotnej (AC/DC) oraz proponuje po nich działania rozwojowe. Koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe i praktyk studenckich. Jej obecne zainteresowania zawodowe skupiają się wokół takich tematów jak rekrutacja z perspektywy pracodawcy i kandydata,  marketing rekrutacyjny, motywowanie i ocena potencjału pracowników.   Anna Krawczyk, Specjalista ds. rekrutacji - Związana z branżą HR od 8 lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Początkowo zdobywała doświadczenie w międzynarodowych agencjach rekrutacyjnych, by następnie rozwijać się w wewnątrz firmowych działach personalnych. W Agorze specj...
Lublin
3
wczoraj o 13:39
Opole
74
wczoraj o 13:17
Kielce
1
wczoraj o 13:14
Warszawa
70
wczoraj o 13:13
Kielce
1
wczoraj o 13:10
Warszawa
42
wczoraj o 13:09
Łódź
1
wczoraj o 12:57
Toruń
1
wczoraj o 12:39
Łódź
420
wczoraj o 11:00
Zgierz
1
wczoraj o 10:42
Warszawa
232
wczoraj o 10:06
Leszno
1
wczoraj o 08:22
Kłodzko
1
wczoraj o 07:02
Wrocław
1
wczoraj o 05:44
Warszawa
1
wczoraj o 05:19
Warszawa
1
wczoraj o 03:38
Młodszy specjalista ds. części zamiennych
1
wczoraj o 00:55
Brzeszcze
1
wczoraj o 00:44
Warszawa
1
wczoraj o 00:08
Opole
7
wczoraj o 00:07
Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jednym z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej.  Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawia...
Opole
12
przedwczoraj o 23:33
Toruń
1
przedwczoraj o 23:23
Poznań
34
przedwczoraj o 21:55
Chełm
3
przedwczoraj o 21:26
Rzeszów
1
przedwczoraj o 21:11
Dziwnówek
1
przedwczoraj o 21:05
Kostrzyn nad Odrą
1
przedwczoraj o 20:34
Dankowice
5
przedwczoraj o 20:28
Zamość
2
przedwczoraj o 20:15
Działdowo
1
przedwczoraj o 19:43
Warszawa
59
przedwczoraj o 19:38
Wymiarki
1
przedwczoraj o 19:29
Jesionka
4
przedwczoraj o 19:25
Warszawa
1
przedwczoraj o 19:13
Przyczyna Górna
1
przedwczoraj o 19:00
Ruszów
1
przedwczoraj o 18:21
Augustów
1
przedwczoraj o 17:24
Krosno Odrzańskie
1
przedwczoraj o 17:21
Kępice
1
przedwczoraj o 16:59
Gdańsk
1
przedwczoraj o 16:39
eSKY.pl S.A.
eSKY.pl S.A.
"Wywiad z Łukasz Neska - Marketing Director w firmie eSKY.pl S.A."
Absolwent kierunku Nauki Polityczne i Dziennikarstwo oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku. W 2008 roku dołączył do eSKY.pl. Obecnie na stanowisku Dyrektor Marketingu odpowiada za całość działań marketingowych Grupy eSKY.pl. Doprowadził serwis do pozycji lidera na rynkach europejskich; w Brazylii portal eSKY.pl należy do trzech największych firm sprzedających usługi turystyczne online.   Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w...
Jarosław
1
przedwczoraj o 16:00
Toruń
1
przedwczoraj o 15:59
specjalista ds obsługi klienta, kasjerka
1
przedwczoraj o 15:38
Poznań
1
przedwczoraj o 15:35
Kraków
1
przedwczoraj o 15:19
Krapkowice
1
przedwczoraj o 15:12
Kukinia
1
przedwczoraj o 14:44
Trzebnica
1
przedwczoraj o 14:13
Lublin
1
przedwczoraj o 13:47
Wrocław
1
przedwczoraj o 13:42
Włocławek
1
przedwczoraj o 13:10
Wrocław
42
przedwczoraj o 13:08
Tychy
1
przedwczoraj o 12:59
Matras S.A.
1
przedwczoraj o 12:50
Olsztyn
1
przedwczoraj o 12:36
Kobylnica
3
przedwczoraj o 12:34
Wyględy
14
przedwczoraj o 12:24
Kaźmierz
188
przedwczoraj o 12:12
Legnica
5
przedwczoraj o 11:40
Warszawa
5
przedwczoraj o 11:02
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w Ebikonie, w Szwajcarii.  Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą ...
Polkowice
1
przedwczoraj o 10:19
Białystok
5
przedwczoraj o 09:42
Gdynia
1
przedwczoraj o 09:28
Poznań
1
przedwczoraj o 08:59
Radom
76
przedwczoraj o 08:57
śiemianowice śląskie
1
przedwczoraj o 08:57
Gniewino
95
przedwczoraj o 08:40
Gorzów Wielkopolski
1
przedwczoraj o 08:23
Katowice
1
przedwczoraj o 07:21
Barlinek
1
przedwczoraj o 07:04
alert