Work Service SA
Work Service SA
"Wywiad z Krzysztof Inglot - Rzecznik Prasowy w firmie Work Service SA"
Istniejecie Państwo od 1999r i cały czas jesteście liderem na polskim rynku usług HR - czego to jest wynikiem? Co Państwa wyróżnia? Jesteśmy faktycznie od 15 lat na rynku. Pomysł na firmę miało trzech studentów akademickich Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Pierwsza siedziba znajdowała się w piwnicy akademika - z czasem firma zaczęła się rozwijać, podpisaliśmy pierwszą dużą umowę z pierwszą siecią handlową, później przyszedł kontrakt z dużą firmą Volkswagen, która z Nami współpracuje już od kilkunastu lat i tak się rozwijaliśmy dalej i intensywniej. Firma po tych kluczowych krokach w pierwszym i drugim roku działalności, dostała olbrzymiego przyśpieszenia i rozrostu zatrudnienia. Dziennie zatrudniamy ponad 50 tys. osób rocznie- jest to w Europie Środkowej ok. 300 tys. osób, które znajdują pracę lub pracodawcę. Przyrosty przez pierwsze 10 lat było ponad 100%, co wymagało dużego entuzjazmu i tylko było to możliwe do osiągnięcia dzięki ludziom na których jest osadzona firma. Są to ludzie mocno zaangażowani w pracę, ludzie którzy dzięki przeświadczeniu, że ta wizja którą mieliśmy na początku - czyli b...
Capgemini
Capgemini
"Wywiad z Irmina Izdebska - HR Manager w firmie Capgemini"
W Capgemini pracuje od 2001 roku jako HR Manager. Jest odpowiedzialna za procesy rekrutacji, zarządzanie talentami, wewnętrzną certyfikację, szkolenia, oceny pracy w zespole Application Services. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego,  Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji.   Firma Capgemini obecna jest aż w 44 krajach ma całym świecie. Czym zajmują się, Polskie odziały? Obszarami specjalizacji Capgemini w Polsce są projekty transformacji przedsiębiorstw w oparciu o technologie informatyczne, outsourcing procesów biznesowych, usługi w zakresie infrastruktury IT oraz rozwój oprogramowania spełniającego indywidualne potrzeby biznesu. W naszych 5 polskich centrach realizujemy zaawansowane projekty z obszaru IT, obsługujemy procesy finansowe, usługi marketingowe i prawne. Pracujemy dla globalnych, wiodących marek, m.in. Daimler AG, BMW AG, czy Coca-Cola Enterprises oraz dla liderów polskiego rynku głównie z sektorów energetycznego, finansowego i telekomunikacyjnego.   Capgemini jest też laureatem nagrody Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Jak udało się Państwu osiągnąć ten sukces? Kultura et...
Alior Bank
Alior Bank
"Wywiad z Alina Kubowicz - Starszy Specjalista ds. Rekrutacji w firmie Alior Bank"
W Alior Banku pracuje od 3,5 roku. Zajmuje się prowadzeniem rekrutacji do sieci oddziałów oraz centrali Banku. Absolwentka Katedry Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, aktualnie studentka studiów podyplomowych Wydziału Humanistycznego AGH w Krakowie na kierunku Employer Branding.     Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces?  W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji.    Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać...
Agora S.A.
Agora S.A.
"Wywiad z Joanna Bednarek;Anna Krawczyk - Kierownik działu rekrutacji;Specjalista ds. rekrutacji w firmie Agora S.A."
Joanna Bednarek, Kierownik działu rekrutacji - Od ponad 20 lat związana z branżą HR.  W swojej karierze zawodowej odpowiadała za administracje personalną, naliczanie wynagrodzeń  i wspierała menedżerów w pełnym zakresie działań hr-owych, jako biznes partner. Obecnie zajmuje stanowisko kierownika  działu rekrutacji, odpowiada za pozyskanie pracowników do spółek Grupy Agora, prowadzi sesje oceny potencjału i informacji zwrotnej (AC/DC) oraz proponuje po nich działania rozwojowe. Koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe i praktyk studenckich. Jej obecne zainteresowania zawodowe skupiają się wokół takich tematów jak rekrutacja z perspektywy pracodawcy i kandydata,  marketing rekrutacyjny, motywowanie i ocena potencjału pracowników.   Anna Krawczyk, Specjalista ds. rekrutacji - Związana z branżą HR od 8 lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Początkowo zdobywała doświadczenie w międzynarodowych agencjach rekrutacyjnych, by następnie rozwijać się w wewnątrz firmowych działach personalnych. W Agorze specj...
MAKRO Cash & Carry Polska
MAKRO Cash & Carry Polska
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - Koordynator Działu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy w firmie MAKRO Cash & Carry Polska"
W jaki sposób firma Makro Cash and Carry jest obecna w naszym kraju? W Polsce posiadamy czterdzieści jeden lokalizacji, gdzie zatrudniamy łącznie sześć tysięcy pracowników. Makro to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ostatnie z wymienionych są dla nas szczególnym powodem do dumy. Pod marką ODIDO działa obecnie około 2000 sklepów całym kraju. W jaki sposób budują Państwo swój Employer Branding? Uczestniczymy w targach pracy, organizujemy dzień otwarty MAKRO Day dla studentów. Jesteśmy współorganizatorem wielu badań rynkowych, ostatnio opublikowaliśmy raport "Polska na talerzu", czyli - co, gdzie i jak jemy w Polsce. Do tego organizujemy Koronę Smakosza w kilku największych miastach w Polsce. Co to takiego? Jest to konkurs na najlepszą restaurację.     Podejrzewam, że jesteście pracodawcą aktywnym na rynku pracy. Rzeczywiście. W ciągu roku przeprowadzamy kilkaset rekrutacji.   Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Nastąpił w chwili przekształcan...
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...