Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Sosnowiec
46
30 minut temu
Grodzisk Mazowiecki
19
32 minuty temu
Myślenice
13
37 minut temu
Grodzisk Mazowiecki
58
52 minuty temu
Wrocław
56
1h 7min. temu
Hortex Holding SA
Hortex Holding SA
"Wywiad z Sylwia Krzyżycka-Pick - Dyrektor ds. HR w firmie Hortex Holding SA"
Certyfikowany coach biznesu ICC (International Coaching Community) z wieloletnim biznesowym doświadczeniem. Od 2004 roku pracuje na stanowiskach kierowniczych  w dużych, międzynarodowych korporacjach,  gdzie miała okazję współpracować z nietypowymi ludźmi z różnych kultur biznesowych i mentorami HR, którzy podchodzili do swojej pracy z pasją i odwagą. Dzięki tym inspiracjom rozwinęła swoje własne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które stosuje w firmach dla jakich miała okazję pracować. Obecnie odpowiada za strategię zarządzania zasobami ludzkimi, budowanie kultury organizacyjnej poprzez rozwój kompetencji i umiejętności miękkich pracowników oraz projektowanie i rozwijanie procesów i systemów HR w całej Grupie Hortex. Z wykształcenia magister prawa oraz Executive MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu w Poznaniu z akredytacją Nottingham Trend University w Wielkiej Brytani. Prywatnie wesoła i spełniona kobieta. Lubi taniec klasyczny i ludowy, podróże, poznawanie ludzi z całego świata i podejmowanie nowych wyzwań. Rodzina, praca i wyzwania to jej pasja.   Jak wyglądały początki firmy? ...
Warszawa
1
1h 49min. temu
Glisno
2
2h 24min. temu
Warszawa
4
2h 30min. temu
Zimnowoda
3
3h 4min. temu
Inowrocław
3
3h 11min. temu
Kraków
18
3h 37min. temu
Suwałki
3
4h 53min. temu
Poznań
6
5h 9min. temu
Warszawa
67
5h 13min. temu
Nowa Wieś
8
5h 40min. temu
eSKY.pl S.A.
eSKY.pl S.A.
"Wywiad z Łukasz Neska - Marketing Director w firmie eSKY.pl S.A."
Absolwent kierunku Nauki Polityczne i Dziennikarstwo oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku. W 2008 roku dołączył do eSKY.pl. Obecnie na stanowisku Dyrektor Marketingu odpowiada za całość działań marketingowych Grupy eSKY.pl. Doprowadził serwis do pozycji lidera na rynkach europejskich; w Brazylii portal eSKY.pl należy do trzech największych firm sprzedających usługi turystyczne online.   Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w...
Łochowo
2
5h 42min. temu
Wrocław
5
6h 6min. temu
Kalisz
1
6h 11min. temu
Rybnik
14
6h 11min. temu
Olsztyn
11
6h 15min. temu
Września
1
6h 16min. temu
Olsztyn
4
6h 40min. temu
Katowice
7
7h 3min. temu
Szczecin
1
7h 39min. temu
Stare Kupiski
21
7h 58min. temu
Łódź
6
8h 10min. temu
Słoszów
3
9h 8min. temu
Jaworzno
1
9h 28min. temu
Szczecin
1
9h 37min. temu
Gdańsk
1
9h 49min. temu
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Zambrów
8
9h 50min. temu
Goleniów
3
9h 53min. temu
Rybna
3
9h 58min. temu
Kielce
3
10h 44min. temu
Mrągowo
13
10h 56min. temu
Warszawa
3
11h 11min. temu
Miastko
1
11h 41min. temu
Kielce
2
12h 19min. temu
Zawadzkie
1
12h 20min. temu
Lublin
2
12h 22min. temu
Częstochowa
1
12h 27min. temu
Bochnia
67
12h 42min. temu
Zielona Góra
5
14h 22min. temu
Mikołów
12
14h 55min. temu
Warszawa
32
15h 9min. temu
Gdańsk
1
15h 55min. temu
Rusinowo
1
19h 42min. temu
Poznań
22
20h 22min. temu
Kalisz
15
21h 31min. temu
Łódź
8
21h 32min. temu
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
  6. 7
  7. 8
  8. 9
  9. 10
  10. »
  11. »»
alert