Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Kędzierzyn-Koźle
8
1h 17min. temu
Warszawa
1
1h 19min. temu
Aleksandria
4
1h 29min. temu
Kutno
27
1h 30min. temu
Lipnica
56
1h 43min. temu
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w Ebikonie, w Szwajcarii.  Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą ...
Szczecin
21
2h 17min. temu
Gołaczów
9
2h 55min. temu
Jasienica
8
2h 57min. temu
Brzeg
1
2h 58min. temu
Piekary Śląskie
2
3h 15min. temu
Kraków
12
3h 26min. temu
Łódź
2
3h 30min. temu
Poznań
10
3h 58min. temu
Gdańsk
2
4h 12min. temu
Lubasz
691
4h 16min. temu
Maersk Polska
Maersk Polska
"Wywiad z Beata Ulijasz - Senior HR Business Partner w firmie Maersk Polska"
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii L.Kozminskiego w Warszawie. Od siedmiu lat związana z firmą Maersk Line w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strukturach międzynarodowych korporacji na stanowiskach związanych z Human Resources i Office Administration.   Ile w tym momencie jest zatrudnianych osób? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób. Nasza firma oferuje usługi związane z morskim transportem kontenerowym  pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę  transportu intermodalnego lądowego (door-to-door).   A jakich pracowników najczęściej poszukujecie? W związku z tym, że jesteśmy firmą usługową i realizujemy obsług...
Jarosław
1
5h 28min. temu
Warszawa
1
7h 24min. temu
Kołobrzeg
1
8h 58min. temu
Mrągowo
12
12h 55min. temu
Kielce
5
13h 35min. temu
Niewieścin
5
wczoraj o 23:53
Warszawa
2
wczoraj o 23:06
Białystok
2
wczoraj o 23:03
Ochla
1
wczoraj o 22:41
Łaziska Górne
1
wczoraj o 22:36
Wrocław
48
wczoraj o 22:33
Krosno
1
wczoraj o 22:03
Chorzów
56
wczoraj o 21:59
Częstochowa
3
wczoraj o 21:37
Rybna
1
wczoraj o 21:25
Hortex Holding SA
Hortex Holding SA
"Wywiad z Sylwia Krzyżycka-Pick - Dyrektor ds. HR w firmie Hortex Holding SA"
Certyfikowany coach biznesu ICC (International Coaching Community) z wieloletnim biznesowym doświadczeniem. Od 2004 roku pracuje na stanowiskach kierowniczych  w dużych, międzynarodowych korporacjach,  gdzie miała okazję współpracować z nietypowymi ludźmi z różnych kultur biznesowych i mentorami HR, którzy podchodzili do swojej pracy z pasją i odwagą. Dzięki tym inspiracjom rozwinęła swoje własne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które stosuje w firmach dla jakich miała okazję pracować. Obecnie odpowiada za strategię zarządzania zasobami ludzkimi, budowanie kultury organizacyjnej poprzez rozwój kompetencji i umiejętności miękkich pracowników oraz projektowanie i rozwijanie procesów i systemów HR w całej Grupie Hortex. Z wykształcenia magister prawa oraz Executive MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu w Poznaniu z akredytacją Nottingham Trend University w Wielkiej Brytani. Prywatnie wesoła i spełniona kobieta. Lubi taniec klasyczny i ludowy, podróże, poznawanie ludzi z całego świata i podejmowanie nowych wyzwań. Rodzina, praca i wyzwania to jej pasja.   Jak wyglądały początki firmy? ...
Białystok
20
wczoraj o 21:17
Ruda Śląska
10
wczoraj o 20:55
Warszawa
1
wczoraj o 20:46
Tychy
1
wczoraj o 20:39
Szczecinek
9
wczoraj o 20:32
Skalmierzyce
21
wczoraj o 20:31
Tychy
1
wczoraj o 20:27
Niepruszewo
9
wczoraj o 20:27
Stalowa Wola
2
wczoraj o 20:09
Gdańsk
12
wczoraj o 19:48
Kraków
128
wczoraj o 19:40
Słupsk
6
wczoraj o 19:34
Ruda Śląska
8
wczoraj o 19:06
Gdańsk
8
wczoraj o 18:51
Wrocław
11
wczoraj o 18:48
Wolbrom
3
wczoraj o 18:46
Szczecin
3
wczoraj o 18:16
Wrocław
4
wczoraj o 17:39
Gdynia
1
wczoraj o 17:31
Opole
1
wczoraj o 17:05
alert