Opinie o Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe w Swadzim Świętego Antoniego 4

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe w Swadzim Świętego Antoniego 4

iwona Nowy wpis
Inne

Wymieniałam klocki hamulcowe w marcu. Po wcześniejszym, umówieniu i zakupieniu ze strony oferty, pojechałam na wymianę. Wszystko fajnie,pięknie wymienili.Gdy przyszło do płatności Pan poinformował mnie,że niestety nie wymienili mi ich na Ferodo jak było w ofercie,bo już takich nie mają i założyli inne.Myślę sobie"hm jestem kobietą,na klockach się nie znam,no to dobra.Założyli inne to dobrze". Jest wrzesień (w kwietniu i maju samochód nie jeździł,bo pracowałam zdalnie),a podczas jazdy klocki mi piszczą.Pojechałam do mechanika,samochód sprawny,ale stwierdził,że założone mi najtańsze klocki zawierające dużo metalu i dlatego taki odgłos. Żenada. Nigdy więcej już nie skorzystam.

pracownik Nowy wpis
Inne

Ale przecież to jest forum pracownicze i nie rozumiem dlaczego klienci akurat tu zostawiają swoje uwagi?

Yogai Nowy wpis

Pojechałam do Norauto zrobić rutynową rzecz, jaką jest wymiana klocków hamulcowych. Po ok 40 min dostałam telefon, że nie mogą klocków wymienić, ponieważ zepsuty jest zacisk hamulcowy, zaproponowano wymianę tego elementu za blisko 400 zł. Zrezygnowałam z tej wątpliwej przyjemności. Następnego dnia oddałam samochód do innego punktu. Klocki hamulcowe zostały wymienione, a zacisk jak się okazało - działa bez zarzutu. W Norauto próbowano wymusić na mnie wykupienie drogiej usługi zupełnie bezpodstawnie, a mimo że nie wymieniono kloców hamulcowych musiałam i tak zapłacić 60 zł. Bardzo nie polecam!

Danuta Nowy wpis
Inne

Na pewno na forum są osoby, które rozważały pracę w tym miejscu. Jeśli niektórzy z Was z powodzeniem wysłali swoje aplikację i podjęli tam pracę, to zachęcam do podzielenia się informacjami na temat przebiegu procesu rekrutacji. Jeżeli ktoś nadal szuka informacji o wolnych wakatach, przesyłam link do strony firmy: https://www.norauto.pl/praca W zakładce praca znajdziecie aktualne ogłoszenia i szczegóły dotyczące zatrudnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Promotor marki Samsung - RTV AGD
Swadzim
SAVOIR Group Sp. z o.o.
(442 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tessa

Absolutnie nie polecam Norauto w Swadzim! Niekompetentni pracownicy,ktorym bezgranicznie ufaja kierownicy a klientów z reklamacja traktuja jak wyludzaczy pieniędzy i intruzow! Sytuacja...podczas wymiany oleju i filtrow- umówionej jak zwykle wizyty ,a ktora w tym oto miejscu przedłużyła sie o cala godzine(pomijam) ZOSTALA MI ZLAMANA MIARKA DO SPRAWDZANIA OLEJU poczym przyklejona na klej "kropelke" a co za tym idzie góra miarki przykleila sie do otworu a miarka plywala w srodku!!!! O czym dowiedzialam sie podczas kontroli w serwisie Mercedesa bo oczywiście pracownik sie nie przyznał... Podczas mojej wizyty reklamacyjnej chcialam sie dowiedzieć jak Norauto Swadzim sie do tego ustosunkuje do tej sytuacji,ale zostalam potraktowana przez kierownika w dniu 06.07 o godz 10.30 -jak intruz ,ktory sam sobie zrobil szkodę a teraz ich nachodzi!!!!! Nie dopuszczono mnie do Dyrektora,ktory nota bene mial zadzwonic do mnie w tej sprawie dzień wcześniej. Uwazam,ze w takiej firmie takie traktowanie klienta jest po prostu miedopuszczalne! Od lat jestem klientem Norauto(Poznan Komorniki,Bielsko Biała)ale taka sytuacja mnie jeszcze nie spotkala! ODRADZAM WRĘCZ NORAUTO W SWADZIM JAKO FIRME KTORA NIE DBA ABSOLUTNIE ANI O KLIENTA ANI O SWOJE DOBRE IMIĘ!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Odradzam warsztat w Katowicach przy ulicy Reńców . Ze względu na bliskość warsztatu od mojego miejsca zamieszkania kolejny raz dałem się skusić na usługę w tej firmie. Pomimo ustalenia z konsultantem godziny odbioru pojazdu samochód nie był gotowy.Panowie nawet nie wjechali na halę. Nie usłyszałem słowa przepraszamy.Nikt nie poinformował o opóźnieniu . Totalny brak szacunku dla klienta. Kolejna sytuacja: znajomemu który był przejazdem przez Katowice zerwał się pasek klinowy. Pojazd został odstawiony do Norauto Katowice. Naprawa która normalnie trwa ok jednej godziny specjalistom z Norauto zajęła 2,5 godziny za które oczywiści klient musiał zapłacić. Powód -brak , komplikacje w trakcie naprawy brak. Poprosiłem o okazanie pojazdu okazało się ,że rozbrojone zostało wiele elementów które nie były konieczne. Podpytałem pracowników ASO Forda o technologię wymiany okazało się ,że w serwisie trwa to dwa razy krócej oraz jest dwa razy taniej. Odradzam zlecanie usług w tej firmie. Kolejna sytuacja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
johnny

NIE POLECAM- FIRMA ZJAMUJACA SIE JEDYNIE DOBRZE W ZAKRESIE WYMIANY OPON (POD WARUNKIEM ZE MAJA WCZENSIJE ZMAUWIONE...) FIRMA NIE POSIADA WYKFALIKOWANYCH PRACOWNIKOW W ZAKRESIE PRAC KTORYCH MAJA NA STORNIE INTRNETOWYCH DO TEGO KLIJENCI CZESTO MUSZA CZEKAC O WIELE DŁUŻEJ NA SWOJE AUTA NIŻ TEMRINOWO. BARDZO WYMADZAJACY SIE KIEROWNIK SKLEPU PAN K. KTORY MYSL IZE POZJADAL WSZYSTKIE ROZUMY CZESTO WPROWADZAK LIJENTOW W BLAD BYLE WYBIELIC SWOJ SKLEP- NIE POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniesmaczony

dalsza cześć usłyszałęm takze ze co niektórzy klienci wychodząc z sklepu rzucają np. radio na ziemie (specjalnie i przychodza ponownie ze jest uszkodzone) pan stwierdził iz "takich przypadków było bardzo wiele" takze jakiś czas temu była sytuacja gdzie Pan pojechał na wymiane oleju a otrzymał auto z zepsutą stacyjka (przekręcona)...nadmieniłem ten oto temat panu "kierwonikowi" który rzekł "ten Pan od stacyjki sam ją uszkodził a firma pokryła szkody bo nie było go stać na to i dla dobrego imienia musieli mu zrobić" kurde!!! gdzie normalność jak Pan o którym mowa (auto od stacyjki) stał na dworze i marzł z małym synkiem przez nie umiejętność obsługiwania auta przez personel!!! karygodne!!! całej sytuacji nawet nie chce opisywać bo komu by sie chciało to czytać... ale stanowczo odradzam korzystanie z usług tej oto firmy... jak coś sprzedawają to z uśmechem na twarzy a jeśli coś sie spsuje (tak jak moje radio) to potrafią człowieka zmieszać z błotem i sie na niego wypiąć... firma powinna być solidna i poprawiać swoje błedy (a błedy to rzecz ludzka) ale trzeba sie do błedu przyznać... dam znać co z moją sprawa... ale najprawdopodobniej skończy się ona w sądzie... pozdrawiam i ostrzegam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniesmaczony

dalsza cześć Pan kierownik poinformował mnie iz radio które działało ok 4 miesiecy w aucie (jakiś czas nie było uzywane z powodu sprzedazy auta) nie zostanie naprawione ponieważ nie ma do tego części ( tryby sie starłu od wysówania radia)...(nie sadziłem ze to mozliwe poniewaz jest to radio ich produkcji) w trakcie (nerwowej) konwersacji w ogóle nie dopuszczał mnie do słowa (musiałem tylko słuchać co ma do powiedzenia) z czego wynikało ze ja zepsułem radio... zdenerwoany zapytałem: "jak to miałem zrobić?? Pan myśli ze wożę w aucie komode na radiu?albo garderobe???" usłyszałem ze " bardzo możliwe...nie wiem co Pan tam wozi" szok!!! po długiej dyskusji usłyszałem ze mój iloraz inteligencji jest niski bo nie potrafię nacisnąć guzika "open" (matura sama się nie zdała) i wciskałem radio na siłe bo nie chciało mi sie czekać az samo wyjedzie!! nonsens!!! gdyby to sie stało po tygodniu to okej...ale nie po ok 4 miesiącach! zdenerwowany dalej prowadziłem dyskusje z "kierownikiem" po czym orzekł iz "radio zostało uszkodzone z przyczyn mechanicznych i napewno mi go nie zrobia a nawet go nie złożą.. mam sobie zrobić z nim co chce" ( w końcu moje!) w dalszej dyskusji stwierdził ze uszkodziłem to oto radio przyczyna fizyczną! fuck! zacząłem sie gubić :/ po bradzo nerwowej dyskusji z pseudo "kierownikiem" poprosiłem o daty w których jest dyrektor.. Pan łaskawie mi je podał...a po poproszeniu o numer do biura dyrektora usłyszałem "nie!!! napewno go Panu nie podam!" wtf??? to z kim miałem o tym rozmawiać?? skoro "kierownik wywyższając się poprostu powiedził ze jesli nie przyjade w ciągu 14-stu dni wywali radio...(za moje ciężko zarobione pieniądze!!!) i własnie odnotował ze nie wstawie sie po nie... usłyszałęm takze ze co niektórzy klienci wychodząc z sklepu rzucają np. radio na ziemie (specjalnie i przychodza ponownie ze jest uszkodzone) pan stwierdził iz "takich przypadkó

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Parowa

Mechanicy sa różni. Wiedze i umiejtności posiada większość ekipy, ale nie każdy. Brak specjalizacji i czasu na naprawy. Polityka firmy jest taka żeby przyjąć i przerobić jak najwięcej a nie dokładnie. Liczy się ilość przy zachowaniu przeciętnej jakości. Raczej nie opłaca się robić większych napraw, firma to tzw. FastFit(czyli szybko wymienić olej, opony i do widzenia). To tego typu warsztat, co nie znaczy ze mechanicy słabi, raczej zmęczeni 12 godzinnym trybem pracy i mało zmobilizowani do efektywnego działania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Popieram nic dobrego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Usługi są tam drogie i nie fachowe. Nie polecam - [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

Myślę że to porażka oddawać tam auto. Każdy jest tam technik mechanik ( od wymiany opon, oleju i mycia szyb) . Nie mają tam pojęcia co to jest naprawa i ile trzeba umieć na mechanika. Kierownictwo to temat naciągacze i głąby nie wspomnę o małym dyrektorku- typowy mol książkowy i mądrala

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe - Swadzim

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe
1/5 Na podstawie 1 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe
Przejdź do nowych opinii