Dział części zamiennych Bardzo uprzejmi i życzliwi pracownicy, pomogli w umożliwieni zakupu potrzebnej części , oraz w przypadku losowym jaki mnie się przydazył - zawieruszył mnie sie telefon, ostatnia wizyte miałem przy zakupie częśći - pokazywałem foto i przypuszczałem ,że telefon zostawiłem na biurku w Waszej firmie, telefonicznie rozmawiałem z bardzo uprzejmym pracownikiem - przeszukał gdzie ew. mógł sie zapodziać łacznie z telefonem do koleżanki. Niestety, ale szczęśliwie telefon znalazłem w samochodzie miedzy siedzeniami. Pragnę Panu za pomoc w odszukaniu jeszcze raz bardzo podziękować, życzac satysfakcji w pracy w Waszej firmie
Fajny zespół i na tym koniec plusów… podstawa niższa niż najniższa krajowa a jak nie przekroczysz sprzedażą najniższej krajowej to wyrównują do najniższej.. brak świadczeń socjalnych, brak parkingu dla pracowników , totalny bałagan organizacyjny…
Dzień dobry, Pozwolę się odnieść do wymienionych sugestii: - Najniższa krajowa jest pojęciem względnym. Tak jak przedmówca zaznaczył przy braku realizacji celów, pracownik otrzymuje najniższą krajową. W firmie, przy zaangażowaniu w pracę pracownik jest w stanie osiągnąć bardzo wysokie wynagrodzenia, oczywiście pod warunkiem, że przychodzi się do pracy, a nie tylko przesiedzieć 8 godzin. - Brak parkingu dla pracowników - parking pracowniczy (ogromny teren) od wielu lat wystepuje nieopodal firmy (10 min spacerkiem) - Brak świadczeń socjalnych - pracodawca umożliwia przystapienie do m.in opieki medycznej w PZU - Totalny bałagan organizacyjny - niestety nie wiemy co dokładnie autor miał na myśli.
Jak wygląda praca na stanowisku doradca serwisowy? Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w firmie ADD Motor Sp. z o.o.?
Cześć pracowałem do niedawna i krótko w add i powiem Ci szczerze … Totalne (usunięte przez administratora) .. 0 organizacji .. brak podstawowych narzędzi do pracy , Kiepska komunikacja , 0 komunikacji i 0 wsparcia . Bardzo duża rostocka w firmie .
ADD Motor szuka Doradcy Handlowego. Pracuję w sprzedaży samochodów w Opolu i chcę się przeprowadzić do Wrocławia, dlatego jestem zainteresowany ogłoszeniem o pracę. Proszę o wszelkie informacje o Pracodawcy, jaka atmosfera panuje w Firmie, jak układa się współpraca między działami, jak kształtują się realne wynagrodzenia w Salonie, czy Pracodawca zapewnia ubiór służbowy lub partycypuje w zakupie i najważniejsze jak Szefostwo traktuje pracowników. Może lepiej do ADF Auto?
Dbałość o klienta, zaangażowanie i obsługa na bardzo dobrym poziomie. Pan Michał Bartkiewicz to bardzo pomocna osoba.
Cześć, chciałabym się zapytać jak jest z atmosferą w pracy, jakie są zarobki (podstawa oraz ewentualne premie), ponieważ słyszałam, że można dużo zarobić na premiach? Czy na stanowisku asystenta biura serwisu praca jest na zmiany? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Od dłuższego czasu poszukiwany jest Doradca Handlowy. Wciąż jest to aktualne? Jak z atmosferą w pracy, zwłaszcza teraz gdy koronawirus paraliżuje wszystko? Utrzyma się Firma na rynku, bo chodzą słuchy, że holding spółek byłego Polmozbytu jest na sprzedaż?
Boję się że nie będzie sprzedaży firmy. Z tym prezesem czeka nas syndykat który będzie spłacał długi zarządu. Prezes nie ma nic do sprzedania wszystko jest zabezpieczeniem dał banków i firm ubezpieczeniowych. Macie RN i swoich przedstawicieli. Proszę spytajcie ich
Jest aż tak źle? Poznałem waszego Prezesa na targach i zrobił wrażenie osoby bardzo dobrze znającej się na branży, mającej wyznaczony cel, konsekwentnie realizowany. Jest sens tracić czas na rozmowę kwalifikacyjną?
Spokojnie. Firma to franczyza (wcześniej było tam dewoo) należy do całego tego grajdołu razem z hondą, fiatem i resztą firm motororyazcyjnych okalających add. Prezes jest ten sam i siedzi zupełnie gdzie indziej. Add zarządza dyrektor który jest B2B
Czy ktoś z pracowników jest mi w stanie powiedzieć dlaczego z dnia na dzień zniknął kier serwisu? Był najlepszy- sprzedawał samochody części zamienne... wszystkich nazywał nierobami. Jak wychodziłam z pracy to jeszcze był w skowronkach. Jak przyszłam do pracy następnego dnia to jego już nie było. Podobno siedział na krześle wstał z niego i wyszedł... nawet się nie pożegnał :(
Jeśli jest to prawda to ADD Motor podjęło najlepszy ruch jaki kiedykolwiek w tym zasyfiałym serwisie został zrobiony
Teraz już wiesz ...masz nową panią naszego opiekuna .....tak trzymać ....potrzebny nam nowy prezes
Cześć, o czym piszecie? :) Są jakieś problemy w relacji z Kierownikiem lub Prezesem? O co dokładnie chodzi? Interesuje mnie to jaka jest atmosfera pracy w ADD Motor więc wolałabym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat :) Czego można się spodziewać dołączając do zespołu?
Mobing, Dyskryminacja, Notoryczne obrażanie za fizyczne wady, znęcanie się nad pracownikami..... dość sporo tego będzie pozytywów brak
@OjReno czyli nie macie żadnej podstawy?
Wybacz późną odpowiedź. Tak nie ma żadnej podstawy. Oczywiście wynagrodzenie ustawowe minimalne muszą ci zapłacić jeśli jesteś na umowie o pracę aczkolwiek tam tego nie ma. Zwolniłem się jakiś czas temu jak zaczeli mnie oszwabiać na wynagrodzeniu że niby mi się nie należy bo kierownik powiedział że coś tam. Ogółem firma nieuczciwa w stosunku do pracowników jak i klientów. Wielokrotnie widziałem właśnie opisane tu sprzedaż aut demo czy prosto z placów...uszkodzone a sprzedane jako nowe. Zamienniki to też śmiech na sali bo to są te same części które idzie kupić w każdym sklepie z częściami za 150% mniej niż to co oferują w serwisie.
Zachować szczególną ostrożność kupując od nich auta .Kupiłem od nich auto demo , okazało się że ma uszkodzone mocowanie zderzaka . Kierownik serwisu rżnął głupa (zwykły kondom i pajac) .
To samo u mnie. Auto demo sprzedali jako nienaprawiane a była poważna naprawa. Przez przypadek dowiedziałem się po latach kiedy wydrukowali historię auta.
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Nie ma podstawowego wynagrodzenia. Dostajesz tyle ile sprzedasz. NIe ważne czy to są samochody, części czy usługi serwisowe. Wszystko tam liczone jest w jakichś śmiesznych procentach. Każą chodzić w koszulach ze niby pracownicy bogaci a tak naprawdę z wynagrodzenia nie stać cię na zakup porządnej koszuli czy garnituru
@kama a szukają nowego kierownika serwisu?
Stanowczo odradzam prace w serwisie. Jak coś potrzeba to nikt nic nie wie. Zupełny chaos, brak organizacji pracy. Juz nie wspomne o mobbingu jakiemu jest się poddawanym, szczególnie ze strony kierownika serwisu Jarosława Szybowskiego. Tragedia...
Praca jak to praca, ale kierownik fatalny. Ciągłe afery, telefony po pracy i "100 pytań do", grożenie prokuratorami, karami finansowymi itp itd. Kiedyś być może p. Prezesowi (bardzo podządny człowiek i świetny szef) kiedyś się oczy otworzą. Szkoda że taki dobry potencjał ludzki jak i podłoże do biznesu jest marnowane przez jedną osobę, która swoje względy wkupiła tym że siedział w pracy od rana do wieczora (nie mylić z pracowaniem), ale opinii i to co poszło w branży nie da się zmanipulować i takich głosów będzie tylko przybywać, a szkoda bo mógłby to być najlepszy serwis w regionie.
Prezesowi oczy się otworzyły tylko że trochę późno...Byłem tam na przeglądzie i już jest nowa władza. Podobno bardzo dobry kolega poprzedniego szefa serwisu z tym że z innym podejściem do tematu. Poprzednik narobił bałaganu. Oj minie duuuużo czasu zanim się to posprząta.
@Joanna Jeśli klient ma uwagi dla firmy to lepiej kierować je na inny adres, gdyż to jest forum pracownicze!!
Brak kompetencji, brak rzetelności, firma nastawiona na skrojenie klienta zaczynająca naprawy nie koncząca ich. Ogromny niesmak po pseudo dealerze
Podpowiedzcie czy trudno dostać prace w firmie?
Wiem jedynie tyle, że poszukują obecnie pracowników na cztery stanowiska. Możesz zobaczyć tutaj http://www.renaultwroclaw.pl/363/praca . Otrzymałeś od czasu napisania swojej opinii jakieś informacje co do rozmowy rekrutacyjnej, warunków itp?
Z perspektywy klienta, mam złe doświadczenie. Mam porównanie, kupowaliśmy samochody dwóch różnych marek w różnych salonach. Zupełnie niebo a ziemia. Myślę, że po analizie nie tylko mojej ale i innych osób, które podejmowały działania w celu zapewnienia szybkiego załatwienia sprawy zakupu auta, odnieśliśmy wrażenie, że jesteśmy jednorazowym klientem, a obsługa kończy się po sprzedaży auta i jego wyjechaniu za bramę. Długa praca przed działem handlowym w tej firmie w celu poprawy jakości obsługi sprzedaży jak i całego marketingu.
Dzisiaj, po raz kolejny, wystawiono mnie do wiatru. 2 lata temu umówiłem się na przegląd, a po przyjeżdzie okazało się że ktoś nie zanotował godziny przeglądu. Na następny dzień dokonano przegląd, ale powiększono go o elementy, które pan w serwisie uznał za niezbędne dla serwisu. Pomyślałem, że po 2 latach zmieniło się na lepsze. Ależ skąd. Zwabiony ofertą, że mogę być obsłużony na następny dzień, umówiłem się na 16:00. Przegląd potrwa około 1:40, usłyszałem. Ok, czekam. Po dwóch godzinach pytam się co z autem? Mamy mały, około 40-minutowy poślizg-usłyszałem. W 40 minut się wyrobicie? TAK. Przez uchylone drzwi widzę swoje auto tam gdzie je zostawiłem. To jeszcze nawet nie zaczeliście go robić? Nie, ale pójdę i go wprowadzę na warsztat. Kazałem oddać dokumenty i kartę i wyjechałem. Ten salon to jakaś porażka. Serwisant, pomimo tego, że widział mnie, i że wiedział o poślizgu czasowym, nie powiadomił mnie. A wymamrotane przepraszam, w żaden sposób nie rekompensuje straty ponad 3 godzin dojazdu, powrotu i pobytu w serwisie(?). Przed kadrą serwisu w Długołęce, całe kierownictwo Serwisu ADD Motor, powinno nisko czapkować. Wolę tam czekać tydzień na przegląd niż 1 dzień na Karkonoskiej. Z czystym sercem - nie polecam.
Przed podjęciem pracy, zawsze sprawdzałam opinie o pracodawcy na internetach. W większości przypadków były to opinie negatywne, a później, gdy rozpoczynałam jakiś etat, okazywało się zgoła inaczej. Tak samo w przypadku ADD Motor. W Polsce mamy tendencje do tego, że jak już nam się coś nie podoba, musimy "hejtować" i wypisywać o tym wszędzie, w każdym zakamarku Internetu. Bo przecież trzeba wylać swoją frustrację! Owszem, w każdej pracy mogą zdarzyć się zgrzyty, niemiłe sytuacje i tak dalej - nie mówię, że nie. Ale wiele razy przekonałam się, że większość opinii jest wyssanych z palca. I często wina leży po stronie osoby, która je pisze, a nie pracodawcy. Zastanówcie się najpierw nad sobą i swoją pracą i zadajcie sobie pytanie, czy faktycznie to nie WY zrobiliście coś źle. I nie dotyczy to tylko ADD Motor, ale ogólnie każdego etatu! Ja ze swojej strony polecam pracę w ADD Motor. Zapewne jest to zależne od stanowiska oraz własnych chęci, ale akurat cenię sobie tę pracę za ogromne możliwości rozwoju. Z podwyżkami nie ma problemu - jeśli się wykazujesz, dostajesz. Proste. Bywają dni słabe i trudne dla wszystkich, szczególnie jak jest bardzo duży ruch, ale pracownicy (zgrana ekipa!) zawsze dają radę!
Widzę że pan gorące wargi do loda Szybowski się nudzi w pracy i po raz kolejny próbuje wybielić swoją niekompetencje jak i innych pracowników. Kolesiostwo z dyrektorem kiedyś się skończy. Ludzie uciekajcie stamtąd jak najszybciej. Ta firma prędzej pociągnie was na dno niż da jakikolwiek rozwój. Atmosfera? żadna i nie za takie pieniądze
To, że Panu się tu nie spodobało, czy po prostu nie potrafił się Pan dogadać, nie znaczy, że inne osoby będą miały taką samą lub bardzo podobną sytuację. A Pan Jarosław Szybowski nie jest szefem wszystkich szefów - każdy dział ma swojego szefa, więc nie widzę sensu wyszczególniania akurat jego osoby, szczególnie, jeśli ktoś chciałby aplikować na przykład na handlowca :) "Widzę że pan gorące wargi do loda Szybowski się nudzi w pracy i po raz kolejny próbuje wybielić swoją niekompetencje jak i innych pracowników" - wnioskuję, że myśli Pan, iż mój komentarz został napisany przez Pana Szybowskiego? Otóż, bardzo się Pan pomylił.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ADD Motor Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ADD Motor Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ADD Motor Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!