Faktycznie samochody maja ciagle awarie ?
jak masz doświadczenie w pracy za kółkiem @fiki to możesz liczyć nawet na wyższe zarobki, zależy od tras na jakich będziesz jeździł
Nie ma problemu żeby tam sie dostać , biorą w zasadzie każdego bo nikt tam pracować nie chce , za paliwo ci pewnie oddadzą , ale na kilometrówce będziesz jeździł , i te dafy maja ciagle awarie , lipa po całości
mnie nie ale mówił ze ciebie często
tak pracuje mam 40 groszy z kilometra bez żadnej podstawy , jeżdzę 3/1 , obiecano mi podwyżkę , za rok lub 2 , to moja pierwsza praca to trzymam sie jej , może będzie lepiek
Bankrut ja sie nie dziwie wcale,tacy kierowcy jak co 2 to nie jedna firme polozy pzdr dla rajdowcow z dakaru
Witam pracowałem tam w 2012r budowa S8 wypłaty na raty ciągłe obiecywanie że jutro reszta po weekendzie w piątek itd.... adres na matarni to mieszkanko przerobione na pseudo biuro z dwiema miłymi paniami. Powiem tak jeżeli ktoś lubi pracować charytatywnie to jak najbardziej polecam :)
cały czas(usunięte przez administratora) NIE POLECAM TAM PRACOWAĆ NIE PŁACĄ SKŁADEK I PROBLEM CO MIEŚIĄC Z KASĄ SZKODA CZASU I NERW .A TYM CO TAK ŁADNIE PISZĄ PROPONUJĘ ZMIENIĆ LEKARZA BO OBECNY ICH OSZUKUJE I NIECH NIE PISZĄ ŻE TAM JEST TAK DORRZE BO SIĘ NIEDOBRZE ROBI"POZDRO DLA CHŁOPAKÓW KTÓRZY TAM PRACOWALI I DALI SOBIE SPOKUJ Z TĄM FIRMĄ WIELKIM SZEFEM"
BUD MAX WŁYNKÓWKO
UWAGA teraz W CAR TO BUD MAX
nie polecam pracy w tej firmie , firma nie ma płynności finansowej i z tego powodu są takie sytuacje że zamiast jechać to stoisz bo brak środków na paliwo , albo dostaniesz parę złotych na parę litrów i szef ci powie jedz potem dotankujemy . Brak pojecia co to jest transport i jak funkcjonuje , problemy z terminowymi wypłatami lub brak wypłat , bardzo duza rotacja kierowców , bo wielu odchodzi jak zobaczy realia pracy w tej firmie , a także zatrudnianie ludzi bez umów o pracę dzwoń do zus i dowiedz sie czy umowa zgłoszona , bo może nie wiesz że jezdzisz bez umowy , i nie daj sie zwieść zapewnieniom szefa
witam.najdziwniejsze jest to że robią tam chłopaki których poznałem na S7 minęło już 2 lata a oni dalej tam pracują (i nie mówie o jednej lub dwóch osobach tylko przynajmniej 6)więc nie możę być tam tak złe.co do pracodawców to pochalcie się swoimi bo może znajdzie sie tam praca dla mnie jak jest tak super kazdy kto pracuje na budowie wie jakie są zasady wynagrodzeń i co trzeba zrobić żeby zarobić.(usunięte przez administratora)
Jaka praca taka płaca i podejście pracodawcy bez różnicy gdzie się pracuje zawsze jest taka sama reguła kto się stara i chce pracować jest doceniony. Morał z tego taki że te wszystkie złe komentarze piszą nieroby i cwaniaki którzy myślą że przyjdą do pracy okradną firmę,natrzepaną jej reputacje a na dodatek za PALENIE GŁUPA dostaną pensje. Musieli by trafić na takiego samego idiotę jakimi oni sami są ale to raczej jest niemożliwe ponieważ szefowie takich dużych i prężnych firm mają o wiele wyższy poziom intelektualny niż nieroby i cwaniaki dlatego też to On jest ich szefem a nie odwrotnie. Kto mądrzejszy zrozumie co miałem na myśli i przyzna rację a cwaniaki i nieroby dalej będą komentować firmę w zły sposób bo nie mogli za dużo nakraść i się na kimś dorobić .
pracować trzeba wszędzie, a jak ktoś zatrudnia się po to żeby kraść to sory ???
no to juz nie ide do nich pracowac.Tylko ze jak bede czytac opinie na inter.na temat danej firmy ktora dzwonila do mnie w sprawie pracy to nigdzie nie nede pracował :-( hmm
Od mechanikow ty sie odwal robia od rana do nocy ! A ty partaczu nie wiesz co to znaczy praca i to sa godziny pracy! i 2 mechanikow na 25 aut a z reszta to nie ich decyzja tylko szefa! Pozdrowienia dla kombajnistow przemadrzalych!
Firma o kant (usunięte przez administratora)nic po za tym właściciel jak i dumna ekipa mechaników to żenada do kwadratu mozna im gadać cały dzień co sie psuje co jest zepsute co trzeba wymienic co zrobić a i tak nie przynosi to efektu a jak sie w koncu cos(usunięte przez administratora)na budowie wtedy łaskawie po dniu biora sie za usterke ABY POLSKA NIE ZGINEŁA..pomijaąc ten wątek głowny priorytet tej firmy to tony kursy i nic sie nie liczy a juz napewno nie kierowca...szanowny "milioner'' wołek zrobi wszystko co w jeog mocy aby ujebac tyle godzin ile sie da.A kiedy kierowca nie ma z czeog nalać paliwa bo pusty GŁÓWNY ZBIORNIK TANKOWANIA odpowiedz szefa POWINIEN NA ŻĘSACH STANĄĆ ZEBY JE MIEĆ.no tak to logiczne przeciez POWINIEN wziasc(usunięte przez administratora) na stacje 20km natankowac mało tego ze swoich i potem sie jeszcze prosić o zwrot przez miesiąc.i wysłuchiwać KTO MU KAZAL TAM JECHAC.kogo sie pytał.
może jestem przygłupawy ale mnie nie (usunięte przez administratora)e ani na kase więc kim ty jestes? hehehe i dla twojej wiadomości nie pracuje tam już 4 miesiące i nie mogę powiedziec złego słowa fakt troche musiałem naczekać się na klepy ale zrobili
jestes niezle przyglupawy musisz chyba niezle(usunięte przez administratora)zreszta jak wieksza polowa
a i kolego kiedy pracowałeś po 18 h?????????????????? jak wszystko szło na dwie zmiany po 12 h w których nie zdażyło się żebyś przekroczył 9 h jazdy w dodatku co drugi weekend wolny może nie udało Ci się zrobić odpoczynku weekendowego???? hahaha nadajesz się do rozwożenia chleba pogadaj z kierowcami z firanek albo kontenerów to dowiesz się że doba ma więcej niż 24 h !!!!!!!!