Currency Express Sp. z o.o. Kantor

Wrocław

Opinie o Currency Express Sp. z o.o. Kantor

Trochę kultury, błagam. 2016-09-02 09:20:21
Ludzie, co to ma być? Rozumiem, że ten portal jest od tego aby wyrazić opinię na temat firmy, warunków pracy, zarobków... Ale jeśli ma się prywatnie jakieś zatargi z pracodawcą, kierownikiem itp to wyzwiska i te, pożal się Boże, chamskie teksty na forum publicznym to zachowanie na poziomie gimnazjum. Zastanawiam się czy osoby, które tak chętnie się tu w ten sposob wypowiedziały mają chociaż odwagę zgłosić swoje zażalenia na czerwoną linie, a przypominam że taka istnieje, jest anonimowa i w każdym oddziale dostępny jest numer telefonu pod który można dzwonić i się wypowiedzieć. Jak szefostwo ma coś zrobić z tym ze wam tak zle i niedobrze w firmie, skoro nikt tego nie zgłasza? Wolicie obsmarować przełożonych w internecie, myślicie że nikt się nie dowie, ulżycie sobie, pokibicujecie jeden drugiemu... oburzajace. Szkoda słów. Prawda jest taka, że takimi komentarzami obrazacie nie tylko kierownictwo, ale cała firmę, wszystkich pracowników. Ja osobiście jestem w szoku i czuje się urażona, a żaden ze mnie kierownik. Wstyd mi za kolegow i kolezanki z pracy
7
W 2016-09-04 17:20:36
Tak się składa, że pracę w ICE zakończyłam nie tak dawno i wiem jak jest. Czepianie się braku szkolenia to bzdury, szkolenie jest na odpowiednim poziomie, poza tym wszystko krok po kroku jest opisane w procedurze, czego jeszcze Wam trzeba ? Co to jest - przedszkole ? Jeśli dla kogoś za trudna ta praca to niech idzie wykładać towar w sklepie . Jak nie odpowiada pensja to przecież nikt nikogo siłą nie trzyma. Widzę że część osób chciałoby nic nie robić, dużo zarabiać a w razie jakiegoś wysiłku żeby ktoś prowadził ich za rączkę. Nie ukrywam że dużo zależy od lokalnego kierownika, ja na szczęście miałam świetną kierowniczkę.
Chcę wrócić do ICE , i jeśli będzie taka możliwość zrobię to z przyjemnością .
2
WAZELINA 2016-09-06 10:33:59
"Łubudubu, łubudubu, niech żyje nam prezes naszego klubu"
5
qwer 2016-09-07 15:40:11
Wyraz, spacja, przecinek (kropka). Brzmi znajomo...

Uważasz, że szkolenia z Global Blue też są prowadzone na wysokim poziomie? Że wystarczy przeczytać procedurę i wypłacać na własną odpowiedzialność równowartości rzędu co najmniej kilkuset złotych i to zwłaszcza przy czekach zagranicznych? I to jeszcze wtedy, gdy lokalna infolinia jest nieczynna? Co wtedy powiesz klientowi, gdy masz wątpliwości wynikające z braku szkoleniowych? Nie czepiam się, nie należę do grupy przedszkolaków, ale przy TAKIEJ odpowiedzialności finansowej, powinniśmy mieć WSZYSCY merytoryczne szkolenia. Nie może być tak, że wysyła się po dwie osoby z oddziału na spotkanie ze szkoleniowcem GB, a reszta ma potem sobie "poczytać". Jak firmie nie jest w takim przypadku wstyd? No i druga sprawa, Państwo Kierownictwo, domagacie się coraz wyższych obrotów, obiecujecie "motywujący system premiowy", a jak było w lutym? Ano, przypomnę Szanownym Państwu. Oddziały wyrobiły progi, a Wyście stwierdzili, że dostaniemy za to przysłowiową figę z makiem, bo UWAGA, "premia jest przyznawana uznaniowo". Niby zgodnie z prawem, ale trochę brzydko, nie sądzicie? I co, my teraz mamy DBAĆ o jak największe obroty dla Firmy (co zresztą możemy robić), ale Wy znowu nam przy odpowiedniej okazji powiecie to samo? Gdzie tu zasady etyki i wzajemna uczciwość na linii pracownik-pracodawca?
16
frajer 2016-09-12 12:49:31
oddajcie nasze pieniądze !!!
5
:)))))))) 2016-09-18 17:59:11
Wszyscy na czerwoną linię ;)))))))))))))))))
5
koza 2016-10-02 16:59:35
Sytuacja w naszej firmie - stworzona przez naszych polskich "menadżerów", przypomina tą z kawału:(

Diabeł dał Polakowi dwie kulki, aby nauczył się nimi żonglować. Dał także czas potrzebny na naukę. Pokazał Polakowi jak to się robi.
TYMCZASEM POLAK JEDNĄ KULKĘ ZGUBIŁ A DRUGĄ ZEPSUŁ.
7
FAZOLD 2016-10-04 08:36:36
Jesteśmy bardzo zadowoleni - zarabiamy prawie 450 euro !!!
Oczywiście zależy od kursu ;)))))))
Będziem bogaci - czuje po portfelu :)))))
10
krezus 2016-10-04 22:49:31
Jesli mamy nocki i wyrobimy TARGET to nawet 500 :)
8
Niech Was ktoś w końcu ogarnie 2016-10-05 09:07:14
Czy ta Firma naprawdę jest tak ślepa, że nie widzi coraz bardziej rosnącego niezadowolenia wśród pracowników? Myślicie, że podwyżki po parędziesiąt złotych raz na dwa lata będą dla Nas motywujące? Czy sam fakt, że nikt nie odpowiada na Wasze ogłoszenia pracy plus duża rotacja nie daje Wam czegoś do myślenia? Dajcie jeszcze parobkom w grudniu bony po 50 i 100 zł plus kartkę z życzeniami jak w zeszłym roku, a wszyscy będą prychać ze smiechu. Co odważniejszy może w końcu Wam tą wielką dobrocią rzuci w twarz.
11
MIDAS 2016-10-10 11:20:22
Wszyscy na Lquatro !!!
Nich sami staną na produkcji !!!
F1 i tralalilalalala.... :))))
2
WASZA BIEDRONKA 2016-11-08 08:36:09
" W przypadku Biedronki, od 1 października 2016 r. pensja sprzedawcy-kasjera z trzyletnim stażem pracy wzrosła z 2,45 tys. do 2,6 tys. złotych brutto. I była to już druga podwyżka w tym roku."
7
Stonka biedronka 2016-11-08 16:13:24
W ICE to można 2 razy w roku dostać opeer za to, że obroty są słabe. Przez Ciebie leniwy kasjerze!
5
LIDL 2016-11-11 17:23:53
Dostać się do LIDLA - marzenie;)
5
Biedronkowe marzenie 2016-11-12 18:52:52
W ICE nigdy nie będzie godnych podwyżek. Kierownictwo wie, że jest w coraz gorszym gnoju i obroty będą z każdym rokiem drastycznie spadać, co konsekwencją będzie zamykanie oddziałów. Nie mają pomysłu na firmę i tylko rżną głupów pytaniami "co byśmy zmienili". Próbują wycisnąć jeszcze, ile się da, bo inna strategia wymaga myślenia, a z tym wiadomo jak jest. Up selling? Ja go nie stosuję, bo po co? Nie ma klientów, nie ma premii więc gdzie tu sens? Może żeby Kancho sobie samolotami podróżował, bo z plebsem pociągami jeździć nie będzie? Powiedzmy sobie szczerze - NIKT z nas, pracowników, nie uważa, że up selling jest realną próbą polepszenia sytuacji finansowej firmy.
11
ZENULKA 2016-11-13 22:56:28
Tak i to my jesteśmy źli, bo piszemy złe opinie na GO WORK. Oczywiście oprócz tych paru pozytywnych napisanych przez "MENEDŻERÓW". Zamiast pomyśleć i zastanowić się nad sobą... Trochę autorefleksji by się przydało. Znikąd tyle negatywnych komentarzy przez ostatni czas się nie wzięło. A zmiana strategii w tej firmie... cóż wymagałaby chyba zmiany kierownictwa. Co do lotów pana K., to na pewno sobie znajduje promocje i wychodzi taniej niż pociąg :):) BUHAHA
5
RED 2016-11-21 11:40:59
Drodzy MENADŻEROWIE,

nie mogę się dodzwonić na czerwona linię!
3
Caeca est invidia 2016-11-21 18:05:10
Polecam prace w Currency Express. Solidna firma. Praca w bardzo przyjaznych i komfortowych warunkach. Zawsze można liczyć na pomoc ze strony centrali jak i kierownictwa. Pozdrawiam wszystkich pracowników :)
4
Facta loquuntur 2016-11-22 15:22:45
Weź się już nie ośmieszaj... Liczyć to można co najwyżej na coraz mniejsze pensje, kolego/koleżanko z kierownictwa ;).
5
RUMUN 2016-11-28 16:27:16
Plan był słuszny, ale z takimi ludźmi trudno go wykonać ;)
3
KULA SZPIEGULA ZGADULA 2016-11-28 21:32:37
Tych lat straconych lat
Już nam nie odda nikt
Nikt nam nie odda pięknych
Nocy ani dni
Tych zmierzchów pełnych barw :)
6
POPUŚ czy to TY ? 2016-11-29 18:14:03
"Chciałbyś zwiedzić cały świat
Ale nie stać cie nawet by dojechać na dworzec"
4
Heee makarena! 2016-11-29 19:05:40
"Wszystko zaczęło się gdzieś obok
Obok nas
A kiedy zgasło pomyślałam
Los tak chciał"
5
Ali BABA 2016-12-01 18:22:08
Wsiadamy w samolot i: tralalilalalalala.
Na nasze miejsce niech sprowadzą Ukraińców czy Bułgarów.
Jeden już jest :)))
2
MIKOŁAJ 2016-12-05 14:54:20
Drogie koleżanki i koledzy, (że tak zażartuje:)

przygotowujemy dla Was coś extra, na ten magiczny czas :)
4
Zostaw swoją opinię o Currency Express Sp. z o.o. Kantor - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Currency Express Sp. z o.o. Kantor