Esen Wojciech Michorzewski

Włocławek

Opinie o Esen Wojciech Michorzewski

Pompa wspomagania 2014-09-07 13:24:01
Witam.Jak najbardziej nie polecam tej firmy,bo zostałem odzukany.Zamowilem pompę wspomagania w tej niby renomowanej firmie, pompa podziałała jakieś niecałe trzy dni,podany numer na karcie gwarancyjnej działu reklamacji,odebrała po dwóch dniach mało kompetentna osoba, która stwierdziła ze ta pompa sie zepsuła z mojej winy i reklamacji nie uznają,po oddaniu tej pompy do człowieka który regeneruje pompy itp, stwierdził ze była poprostu zbyt ciasno spasowana i sie uszkodziła.Wiec dla mnie są ta OSZUŚCI I NACIĄGACZE
7
pracownik działu reklamacji 2014-09-24 18:59:16
Witam
Ot właśnie taki to był klient, który na portalu oceny pracodawcy ocenia towar, tak samo pompę zamontował bez pojęcia o zasadach z tym związanych.
Zeby było śmieszniej to ja tą reklamację rozpatrywałem ilość brudu jaka była wewnątrz jednoznacznie świadczyła o braku zachowania jakichkolwiek zasad montażu.
Nam kompletnie nie zależy by odrzucać reklamację - natomiast nie mamy w zamiarze naprawiać czyjejś głupoty i niechlujstwa.
Co do oceny pracodawcy oceniam jak najbardziej pozytywnie. Na wszystko są jasne zesady którymi pracownik ma się kierować.
8
Bartek 2017-06-15 11:49:46
Witam, firmy nie polecam!!! To oszuści, trzy razy reklamowałem zawór ERG, raz wymieniony, usterka po 2 tygodniach wróciła, zawór odesłałem został wyczyszczony bo stwierdzili że problemu nie ma, ponownie po czyszczeniu wróciła usterka po 2 tygodniach, odesłałem po raz trzeci, reklamację odrzucili, stwierdzili że zawór zacina się od zabrudzenia, robią wszystko żeby nie uznać gwarancji i zwrócić należnej gotówki ponieważ kończy się gwarancja, człowiek rozpatrujący gwarancję nie ma pojęcia jak działała silnik diesla!!!! Uważajcie na zakupy w tej firmie!!! Z tego co widzę nie jestem jedynym oszukanym Klientem !!!
Bogusław 2017-07-06 03:01:54
Witam
Jeżeli chodzi o pracującego tam Pana Adama, (z tego co wiem to on rozpatruje reklamacje) to nie zgadzam się z opinią że nie zna się na działaniu silnika. Mój problem również dotyczył egru. Po wymianie kupionego u nich zaworu zauważyłem że leci z niego olej. Samochód zaprowadziłem do mechanika, stwierdził że zawór jest walnięty i trzeba go reklamować. Tak też zrobiłem. Reklamację mi uznano, przysłali nowy zawór, jednak Ich pracownik dzwonił do mnie i powiedział, bym przed jego montażem polecił mechanikowi zdiagnozowanie, skąd do układu dolotowego dostaje się olej. Zawór zawiozłem mechanikowi, powiedziałem co ma zrobić. Odebrałem samochód, stwierdził że wszystko poczyścił i tam jest wszystko ok, to napewno ten pierwszy egr był uszkodzony. Myślałem już że temat zamknięty a tu po 2 tygodniach znowu leci olej. Dzwonie wkurzony do gościa z reklamacji, mówie że olej znowu cieknie, że mechanik wszystko sprawdzał i z samochodem jest wszystko dobrze. Stwierdził że jeśli uważam że egr jest niesprawny to mam go odesłać. tak też zrobiłem. Po trzech dniach dostaje telefon od Pana Adama z informacją że reklamacja jest nieuznana, a ja powinienem zmienić mechanika. Stwierdził że zawór jest sprawny, a problem leży po stronie silnika. Zawór wyczyścił i mi go odesłał. Pojechałem do innego mechanika, sprawdza, patrzy, przegląda i z tekstem do mnie: Panie jak ma olej nie lecieć jak tu jest cała odma zawalona, (Pan z działu reklamacji też to obstawiał jak odesłałem mu pierwszy zawór). Wymienił odmę na nową, założył dokładnie ten zawór który reklamowałem za 2 razem i był nieuznany. Samochód odebrałem, jeżdżę już 3 miesiąc i nawet śladu oleju. Tak więc nie zgadzam się z opinią, że Pan pracujący w tej firmie na reklamacjach jest osobą niekompetentną. Nie widział mojego samochodu na oczy, a po rozmowie telefonicznej ze mną lepiej zdiagnozował samochód, niż pierwszy mechanik, który w sumie spędził przy tym samochodzie prawie tydzień czasu.
2
niezadowolony 2017-07-28 06:46:49
Ta firma ESEN oszukuje klienta ,gdy zamówiłem pompkę do paliwa SKV za 155 zł. to otrzymałem pompkę paliwową GETZA ZA NIBY 120 ZŁ. bez powiadomienia mnie o zamianie na tańszą i gorszą .Gdy zgłosiłem swe nie zadowolenie i chęci rozmowy z Prezesem to odmówiono mi tej rozmowy .w plecy mam 31.50 zł. + 20 zł. czyli mój czas stania w kolejce na poczcie ,bo tyle wynosi u mnie godz. pracy .Kasę natomiast nie otrzymam od razu tylko po jakimś czasie na konto ,którego nie mam ,ani do ręki .Także omijajcie tę firmę ESEN z daleka ,bo zamawiasz droższą a dostajesz tańsze G...O .
Esen 2017-08-14 11:19:43
Dzień dobry
W przytoczonym wypadku miał miejsce błąd przy pakowaniu. Osoba pakująca zamiast poinformować dział handlowy, że nie ma już egzemplarzy marki SKV, bez słowa spakowała tańszą część marki Getze. Osoba ta została już upomniana w w/w sprawie. Po telefonie klienta przedstawiliśmy możliwość zwrotu części ze zwrotem wpłaty z naszej strony lub w przypadku chęci zatrzymania i używania części - zwrot różnicy w cenie, który to został już dokonany na wskazane konto. Jednocześnie pragniemy raz jeszcze przeprosić za zaistniałą pomyłkę podczas pakowania.
Zostaw swoją opinię o Esen Wojciech Michorzewski - Włocławek
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Esen Wojciech Michorzewski