E-Sbl.Net Sp. z o.o.

Chełm Śląski

Opinie o E-Sbl.Net Sp. z o.o.

Edi 2013-10-31 07:19:37
Wiejski operator który nie ma pojęcia o standardach działania internetu. Awarie, zwisy, wieczne eksperymenty to standard. Na infoliniach jak się w końcu uda dodzwonić to słychać ludzi którzy powinni pracować w oborze. TRAGEDIA !!! Odradzam współpracę.
9
xxx 2013-11-18 22:49:02
Zdarzyło mi się tam pracować. W momencie kiedy człowiek płacze w momencie kiedy ma iść do pracy jest źle. Odradzam każdemu.
3
NIEZADOWOLONY 2014-03-29 21:03:01
E-SBL NIE MA ZADOWOLONYCH KLIENTÓW. TEN INTERNET MAŁO KIEDY DZIAŁA. TELEFONÓW NIKT NIE ODBIERA. TO JEST TRAGEDIA NIE INTERNET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
man 2015-01-26 15:53:29
Do firmy dzwoniłem trzykrotnie i za każdym razem kobieta odpowiadala ze oddzwonią z konkretną ofertą. i nic .... FIRMA KOGUCIK uważają że ludzie będą się prosić?
4
kluski 2015-02-10 19:36:34
straszne głupoty ktoś tu wypisuje, lecz z jednym się zgodzę - rzeczywiście trudno się dodzwonić, lecz obecnie jest już coraz lepiej, a jak internet wolno działa, a nikt tego nie zgłasza to już inna bajka, w cale nie ma żadnej tragedii jeśli chodzi o prace w spółce, to na kokosy nie ma co liczyć, Od około 1,5 roku sieć została w znacznym stopniu zmodernizowana, więc awarie są coraz rzadsze.
PS. XXX pisze chyba o innej firmie

rozumiem tych co mają pecha i ciągle coś im się psuje, po prostu jak pech to pech - tu antena, tu kabel porwą, gdzieś przytrzasną i powykręcają a potem się dziwią czemu coś słabo internet chodzi, urządzenia wrzucą do szafki, bez wentylacji, lub jak ktoś od początku miał jakieś trefne urządzenie a nie poinformował nikogo z administracji sieci sądząc że tak ma być, i tak siedział z wolnym łączem przez tygodni lub miesięcy kilka to już inna sprawa, ale żeby przez 2-4 h nie mieć internetu i już o zwroty prosić to już przegięcie, jak rozpina nadajnik, to powiedzieć kiedy w których godzinach, a admin. sieci dojdzie do tego co się w tym czasie na nadajniku działo że zaczął on przerywać, zróbcie tak w Netii lub Orange to odeślą was do punktu w regulaminie, i guzik będzie a nie odliczenie od rachunku, za bałagan w sieci wewnętrznej od strony klienta firma nie odpowiada, zresztą pokażcie mi dostawce który za to odpowiada...
1
Rafal 2015-02-16 18:05:18
od lipca 2014 roku miałem 7 awarii, średnio od kilku dni do 3 tygodni. Awaria co miesiąc była taka sama. Za każdym razem pracownicy zaczynali tropić usterkę metodą prób i błędów ponieważ nikt nie sprawdzał jak poprzednio rozwiązano problem. Po pół roku zdecydowałem wysłać reklamację do działu administracji z prośbą o oddanie pieniędzy za dni bez usługi. Po miesiącu bez odpowiedzi dostałem mailem formularz reklamacyjny do wypełnienia... Nie spotkałem się w całym powiecie firmy z równie kiepską obsługą klienta. Jeżeli ktoś ma alternatywę niech nie wybiera tej firmy...
5
andi 2015-04-19 18:50:26
U mnie podobnie jak pisze przedmówca. Od roku awarie średnio raz w miesiącu. Przychodzi serwisant, wymienia stale to samo na niby nowe, a po 2 tygodniach znowu to samo (słabe wolne i zanikające łącze). Internet jeżeli jest to na tak słabym poziomie że szkoda na niego czasu. Jeżeli przyszły klient tej firmy przegląda tylko WP, albo Interię i ma sporo czasu (żeby otworzyła mu się strona) ewentualnie rano włączy sobie pocztę żeby wieczorem ją przeczytać to może zostać Ich abonentem. Jak macie większe wymagania to raczej odradzam. Niestety jestem w takiej sytuacji, że raczej nie mam możliwości zmiany operatora (dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza kablowego, lub limity za pobrane dane)dlatego jestem zmuszony przesiadywać po północy żeby cokolwiek zrobić w internecie.
2
Pafnucy Październikowski 2015-11-25 21:37:07
Uważam iż firma oferuje wybitne usługi dla osób w wieku starszym, im się nie śpieszy, poczekają aż gazeta lub film będzie im się ładował na oko 2 tygodnie, im się nie śpieszy. Dla osób z większymi wymaganiami, nie polacam
2
Bolesława 2015-11-25 21:38:02
Widać że nie tylko u mnie ten problem. Obsługa klienta zdaje się ignorować konsumenta, a łącze internetu działa niczym sygnałem morsa. NIE POLECAM!!!!!
1
CzOrnY 2016-04-14 18:28:30
Ten internet schodzi na psy od nich np place za internet 5Mb/s + telefon 89 zl a w takim sobie UPC gdzie za 89 zl mam 60 Mb/s + telefon i jest natychmiastowa obsluga telefoniczna - e-sbl.net - typowa Firma KOGUCIK .
Od 2 tygodni nie umiem sie skontaktowac z administracja sieci - brak ofert ze strony uslugodawcy. Widac jak im zalezy na klientach
Scherif 2016-08-26 10:41:00
Jak mi net wolno zaczyna chodzić, to włączam "http://www.speedtest.net/" , a potem robię screen bo to jest dowód na złe działanie sieci netu. Ale jak dotychczas nie miałem potrzeby interweniować, bo łączę działało dobrze, a problem tkwił w serwerze nadawcy, bo był za wolny w stosunku do potrzeb właściciela. Więc dlaczego mam obwiniać niewinna firmę o złe działanie netu?
Ręce opadają 2016-09-19 10:26:06
STANOWCZO ODRADZAM! - same awarie, zero kontaktu, olewanie klienta.
xyz 2016-09-23 19:16:21
Obiecanki cacanki... Usługi dosłownie takie są. Na informacji obiecują usunięcie awarii w ciągu kilku dni a termin z dnia na dzień bez żadnej informacji przedłuża się. Gdyby nie telefon na informacje to można by czekać i czekać... Kompletny brak poszanowania klienta, totalny brak słowności. Na infolinii tylko przepraszanie i proszenie o cierpliwość. Niekompetentność pracowników. Brak zainteresowania klientem i tym że zostawia się go bez dostępu do sieci. Ogólnie jedna wielka niesłowność.
1
Robert Kubica 2016-10-01 09:02:40
Proszę o informację na e-mail robert.kubica@e-sbl.net o jaką sprawę chodzi, zweryfikuję dlaczego problem nie został jeszcze rozwiązany. Czas na usunięcie awarii w którym technicy powinni zamknąć problem to maksymalnie 48h, chyba że problem nie leży po naszej stronie.
Robert Kubica
Jaskółka 2016-10-05 00:30:00
JEŻELI ZASTANAWIACIE SIE NAD TYM CZY WYSLAC CV DO TEJ FIRMY I ROZPOCZAC PRACE W SBLU, STANOWCZO ODRADZAM! PRACOWALAM TAM BARDZO KROTKO A NABAWILAM SIE SILNEJ NERWICY, SZEF TO TYRAN! POTRAFI CZLOWIEKA WYKONCZYC NIE TYLE FIZYCZNIE, CO PSYCHICZNIE,,,,, TO CHYBA NAJMILSZE OKRESLENIE JAKIE ZNALAZLAM,,,, NIE SZANUJE LUDZI, LICZA SIE TYLKO WLASNE ZYSKI! WIDZI TYLKO SWOJ CZUBEK NOSA, NIE LICZY SIE Z NIKIM,,,,, MAM NADZIEJE ZE TEGO CZLOWIEKA SPOTKAJĄ JAKIEKOLWIEK KONSEKWENCJE ZE STRONY PRAWNEJ,,,, NA ROZMOWIE ZLOTE GORY A W RZECZYWISTOSCI PRACA DOMOKRAZCY, ZA GROSZE,,,,, STANOWCZO NIE POLECAM
1
rich 2016-10-09 11:09:50
korzystam u nich z łącza światłowodowego i jest OK. w ostatnich dniach mają jakieś problemy bo spowolniło. Ludzie tu narzekają bo mają łącza radiowe, często na granicy zasięgu. Standard jest wiejski, więc wyłączenia prądu i mentalność jak z PRL-u. Z liczenia na fachową pomoc inną niż "przykręcenie śrubki" wyleczyłem się na początku. Można przywyknąć.
Qwerty 2016-10-13 15:23:42
W tej firmie jest wieksza rotacja pracownikow niz w mcdonaldzie
Były pracownik 2016-11-03 21:16:31
Jeśli jesteś mężczyzną aplikuj, jeśli kobietą stanowczo odradzam. Są na tym świecie pracodawcy, którzy doceniają pracowników za ich pracę, a nie płeć. Niestety w tej firmie tak nie jest. Potwierdzam również opinię poprzednika, na rozmowie złote góry,a rzeczywistość to jeden wielki dołek! Tylko obietnice bez pokrycia. Nie polecam!
1
Klient 2016-11-05 21:50:54
Dno totalne w piątek brak internetu w niedziele wieczorem zaczyna sie pojawiać tak samo jest w świeta lub inne dni wolne . Dzwoniąc do firmy o ile można sie dodzwonić mówią że to nie ich wina bo maja wszystko świetne po 5 telefonie z wielką łaska przyjada panowie "serwisanci" ze ściąga poklikaja i pojada internet działa na chwile potem znów to samo. Pan infolini nie uprzejmy, serwisant umawia sie z klientem na dany dzień po czym nie przyjedzie totalne olewanie klienta.
Soban 2016-11-22 15:05:38
Odradzam tego dostawce internetowego, lepiej już mieć internet chociażby wolniejszy lecz bez ciągłych usterek i z możliwością dodzwonienia się do działu technicznego. SBL net to po prostu tragedia, firma która nie dba o klienta. Za każdym razem gdy dzwonię to słyszę że wszyscy konsultanci są zajęci. Moim pytaniem jest czy tam pracuje z trzy osoby czy liczba usterek jest tak ogromna że nie mogę się dodzwonić przez kilka godzin? Na jedno wychodzi.
jo 2016-12-07 03:30:32
co ty kuw*a pier*olisz. Widac ze pisze pracownik tego zasr*anego internetu. jestescie totalnym zerem. trzeba na was czekac tygodniami zebyscie zalozyli neta bo ciagle przesuwacie terminy. pozniej jeszcze slysze bezczelny tekst ze za pociagniecie kabla z routera do kompa powinniscie policzyc. to liczcie! a ja policze za opoznienie w zalozeniu internetu. ciagle internet ograniczony lub jego brak. pierwsze 2-3 tygodnie super a pozniej totalne dno.
arni 2016-12-07 03:45:04
mialem podobnie. chcialem zalozyc neta wiec babeczka umowila mnie na konkretny termin. przyjechalo dwoch pajacow i stwierdzili ze nie moga zalozyc neta bo czegos tam nie ma na slupie. mieli przyjechac po tygodniu a przyjechali po trzech. na poczatku internet smigal jak szalony nawet przez wi-fi gdzie bylem w totalnym szoku. a teraz? internet jest od poniedzialku do piatku w godzinach 6-23. w nocy i w weekend nie ma co liczyc na szybkie polaczenie. i jeszcze domaganie sie kasy za kawalek kabla. jak mozna spoznic sie z zalozeniem internetu 3 tygodnie i wypominac klientowi ze za 5 metrow kabla z routra do kompa(mimo ze to nie jest w ich zakresie) powinno sie zaplacic?. stanowczo nie polecam tego dostawce. jesli do konca roku nic sie nie zmieni to przechodze na orange, plus lub innego dostawce.
Zostaw swoją opinię o E-Sbl.Net Sp. z o.o. - Chełm Śląski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie E-Sbl.Net Sp. z o.o.