Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.

Dębica

Opinie o Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.

jodlowicz 2015-02-23 13:30:47
Jestem użytkownikiem internetu Cheeloo i chciałbym wyrazić opinie na temat działania. Krótko mówiąc ten internet to jest jakaś ściema. Zgłaszałem kilka razy wysokie pingi, po pewnym czasie przybył serwisant który powiedział że to przez liście na drzewie które się ruszają. Teraz jak by nie patrzeć nie ma liście a internet działa tragicznie. Od godziny 13 pingi są stałe nie mniejsze niż 100 i to trwa do godziny +- 22.00. Tak że przez dzień prócz oglądania stron internetowych nie da się za wiele zrobić. To chyba wystarczająca opinia na temat tego internetu.
6
Marta_Cheelo 2015-03-27 09:35:20
Jako reprezentantka firmy Cheeloo, pragnę ustosunkować się do Pana komentarza. Otóż wspomniany problem wynikał ze złego położenia anteny. Serwisant, po przybyciu na miejsce, proponował Panu właściwe ustawienie zgodnie z zaleceniami. Jednak zobligował się Pan, że uczyni to we własnym zakresie, co niestety nie miało miejsca.
Dokonamy wszelkich starań, żeby Nasz Klient był zadowolony, jednakże nie bierzemy odpowiedzialności za decyzje podejmowane przez Naszych Usługobiorców.
1
.. 2015-11-13 12:11:50
unikac jak ognia internet traci pakiety od godz 10-12 okolo 2% od 15 do 18 siaga juz do 6% po czym serwisant stwierdza ze w umowie nie ma nic takiego :D smiech po prostu smiech firma twierdzi ze kilkusekundowe przerywanie interneu jest okej :D
1
deny 2016-01-08 17:20:34
Ten internet to gorzej niz sciema. Nie ma dnia w ktorym dzialal by bez zarzutu. Jesli zadzwonimy na infolinie za kazdym razem slyszymy te sama regulke ze to na 100% wina naszego sprzetu. Naprawde szkoda slow...
wnk 2016-01-29 14:07:23
Ten internet to szajs Tylko czekam na koniec umowy. Kilkusekundowe przerwanie internetu od godziny 12:00 do 22:00 to normalna rzecz UNIKAC!
1
Gorky 2016-02-21 21:57:55
Potwierdzam i samemu przenoszę się do innej sieci. Jak mi wytłumaczono na problem pingów i wiecznej utraty pakietów nie ma rady. A różni serwisanci byli kilka razy, włącznie z przestawianiem anteny i zakupem nowego routera. Nie warto!
3
Telekom12 2016-08-07 22:35:42
Ale wy jesteście wszyscy inteligentni .. Pracuje w firmie telekomunikacyjnej i jasna sprawa że w większości radiówek tak jest .. Cheeloo i tak ma w miarę dobrą rafiówkę w porównaniu do innych operatorów .. Zależy wszystko od bliskości nadajnika i położenia domu, wysokosci odbiornika na domu itp. To co piszecie nie dotyczy tylko Cheeloo.. Wręcz jeśli ktoś ma przerwy kilkusekundowe to powinien się cieszyć bo w Orange , Netii masz kilkuminutowe.. Ne rozumiem , wypowiadać się a nic nie wiedzieć na ten temat. Kurw # wiadomo że radiówka taka jest . weźcie LTE - choć ono też nie jest i tak ok, najlepiej światłowód .. Ale trzeba zawsze wiedzieć że nie ma internetu idealnego , zawsze będą małe jakieś przerwy na łączach, jak się bierze Internet to trzeba się zorientować gdzie nadajnik a gdzie mój dom. Mam Orange , szkoda gadać .. Sąsiad Play (LTE) .. To samo , kolejny ma Cheeeloo radiówkę 10/1 Mb/s i hula pięknie bo sobie sprawdził gdzie nadajnik , gdzie ustawić w domu i poprosił ich o wysięgnik .
2
Lucas00 2016-08-07 22:42:50
A ja chwalę sobie Cheeeloo ! Miła obsługa , internet działa bez zarzutu. Rzadko występują jakieś problemy. Może warto sprawdzić czy dobrze ustawiony jest odbiornik i wystarczająco wysoko zanim się o coś oskarża , bo oni też co mają poradzić na to że wam słabo odbiera sygnał , nadajnika przed domem nie postawią , mogą tylko zmienić położenie odbiornika ;) Mają 7 dni testowych to można sprawdzić czy dobrze odbiera , bo przerwy na łączach w każdej sieci się zdarzają , nie rozumiem , jak byście mieli tylko jednego operatora i o tym nie wiedzieli.
3
Mariusz 2016-09-14 11:50:29
Ja mam w orange i mi nic sie nie dzieje. Wole dać 10 zl wiecej i spokojnie kozystac z neta. Jeżeli jest jakiś problem to 2h i jest serwis. Koniec i kropka.
Kobuz 2016-10-11 22:02:31
Mam ten internet od kilku lat. Przerwy w działaniu,zrywanie połączeń to chleb powszedni.
Działa dwie, trzy minuty i potem kilka minut przerwy. Objawy te nasiliły się po otrzymani informacji od Usługodawcy o przeprowadzanej modernizacji sieci ( o ile dobrze pamiętam 16 09 2016 ) Do dnia dzisiejszego tj. 11 10 2016 częściej nie działa, niż działa. Z obsługą techniczną też miałem niemiłe doświadczenie, dlatego nie zgłaszam tych usterek bo szkoda zdrowia.( przydałby się kurs uczciwości dla pewnego pana technika ). Byle do końca umowy! Tym " optymistycznym " akcentem kończę.
Pzdrawiam
jolol 2016-12-06 12:50:28
Posiadając pingi ponad 100 zadzwonilem do firmy i powiedziałem o tym, dostałem odpowiedź że zasięg jest idealny, jak zawsze dzwoniąc tam. Internet to ściema.
Zostaw swoją opinię o Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. - Dębica
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.