Ostatnia ofertę pracy jaka udało mi się od pracodawcy odszukać była dodawana parę lat temu na tablicy FB, teraz w ogóle cokolwiek było ogłaszane, że o robotę się pytacie? Ja to zastanawiam się czy firma czynnie funkcjonuje, postów od lat nie dodają, a tu piszecie o problemach z finansami
„nie podpisujcie z nimi jakiejkolwiek umowy” z „nimi” to znaczy z kim? Kandydaci coś chyba chcieli się za pracą zorientować ale bez odzewu jak widać, ja to przyznam, że nawet nie wiem na jakich stanowiskach można byłoby się zatrudnić. może mi ktoś wyjaśnić na czym praca tu polega?
No nie wiem z kim, pomysł przez chwilę i zastanów się kogo dotyczy ta strona, domyśliłeś się już? O pracy ci już pisali że na czarno
Absolutnie nie podpisujcie z nimi jakiejkolwiek umowy, jest skonstruowana tak że będziecie jechani bez wazeliny, wszystko jest na niekorzyść klienta, akapity z których wynika że termin instalacji może przedłużyć się o 2 lata. Firma-cyrk, na telefon wazelina, tak tak instalacja maksymalnie za tydzień! Tak proszę się nie martwić. Realia są takie że nie pojawiają się przez kilka miesięcy, u mnie to było dokładnie 8 miesięcy po których zadzwonili czy jestem w domu bo mogą instalować, wyśmiałem ich i się rozłączyłem, totalna żenada. W trakcie tych 8 miesięcy celowo nie odbierają telefonu jak widzą twój numer, inny obiorą. Naprawdę lepiej już przemęczyć się z jakimś 5G czy innym netem mobilnym byleby tylko nie u nich, właściciel to cwaniak jakich mało, nie wiem jakim cudem się tam jeszcze ZUS i PIP nie dobrał, gość ma niesamowity talent chyba do manewrowania na krawędzi kryminału. Ceny też mocno losowe, w cenniku mają jedno a przez telefon powiedzą drugie, celowo podwyższają stawkę za instalację nawet nie znając realiów jak wygląda infrastruktura na ulicy żeby wyciągnąć jak najwięcej.
I tyle można powiedzieć? To nie poczytam tutaj niczego merytorycznego? Myślałem, że forum ma taki styl. Szukam sobie czegoś po Kielcach ale tutaj to nie jestem pewny czy Pan zatrudnia? przynajmniej ogłoszenie żadne mi się nie wyświetliło
Czemu ktoś miałby tu pracować bez ubezpieczenia czy tez składek? O co chodzi? taka jakaś krótka opinii pojawiła się jakiś czas temu a jeszcze nie jestem do końca w temacie. To tak dla jasności są te umowy tutaj czy nie? jasna odpowiedź chyba nie padła na to pytanie sprzed roku?
Dalej są problemy z terminami montażu? ze dwa lata temu ktoś pisał o odraczaniu w kontekście instalacji światłowodów, a teraz widzę, że jakaś niejasna opinia wleciała na forum. siedzę w branży od jakiegoś czasu, od stycznia może będę pracy szukał, myślicie ze tu by była na nią szansa? Są klienci?
Tragedia, zero kontaktu, marudzenie, zawsze coś nie tak - nie ma czasu, pogoda nieładna. jakaś załamka. Parodia firmy (jeżeli nie za dużo powiedziane). (usunięte przez administratora) na kółkach. Od paru miesięcy sie nie odzywa, pisze sms i lipa.
Drodzy klienci firmy Virtual spróbujcie zmienić lub rozwiązać umowę -przekonacie się sami . Firma uniemożliwia jak tyko może rozwiązanie umowy np. NIE ODBIERAJĄC POCZTY !!! Ceny za wątpliwej jakości usługę bardzo wygórowane. Wiarygodność firmy zerowa. Omijać szerokim łukiem .
A na tej wspomnianej umowie to jakie warunki są odnośnie jej rozwiązania? Raczej wie się co takiego dają do podpisu? Pracownicy w zasadzie mogą mieć podobny problem ze złożeniem wypowiedzenia? Ile ono tu w firmie trwa?
To pracuje się tutaj bez umowy? Nie ma szans nawet na śmieciówke? Bo widzę że ta firma dobra ponoć dla tych co lubią na czarno pracować
Niestety, problemem w przypadku Virtual Future jest poniekąd monopol, na usługi który maja w wielu miejscowościach. Wlasciciel Pan Adam doskonale zdaje sobie tego sprawę, ze poniekąd klient nie ma wyjścia, wiec może sobie pozwolić na olewcze traktowanie klienta. Żenujące, tym Bardziej czytając ze do pracowników podchodzi równie słabo.
Aż mnie to dziwi z tym monopolem, a raczej tym co sugerujesz jako jego wykorzystywanie przez firmę. Ja to pewnie bym po cenach poleciała w górę w takiej sytuacji, no ale każdy zarządza jak lubi. Ale widzisz, niby oceniasz podejście Pana Właściciela negatywnie, a jednak ma monopol, więc jednak o czymś to świadczy ;)
Opinie pracowników dotyczące pracy w Virtual Future Adam Machnik Dariusz Klimek okazują się być cennymi wskazówkami podczas podejmowania decyzji związanych z zatrudnieniem w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!
Poważnie nie ma szans na jakąkolwiek umowę, nawet zlecenie? Nie wierzę, że wszyscy pracownicy pracują (usunięte przez administratora), może tak wygląda tylko okres próbny? Napisz więcej o tej pracy, chciałabym poznać warunki, nim zdecyduję się aplikować.
Facet kluczy, lawiruje, pieniądze wyłącznie do ręki, ściemnia że umowa zgłoszona w ZUS, a tymczasem w systemie kancelaryjnym ZUSu nie ma śladu wpłuwu deklaracji zgłoszeniowej. Na pytanie o umowę wije się jak piskorz.
Ile serwis zarabia?
Niskodochodowych napraw typu 100 zł się nie tykają. Musza mieć zleceń na minimum 1000 zł dziennie. Z takim tekstem wypalił do mnie pracownik (?) właściciel (?). Wysoki, łysiejący typ w okularkach, dobrze przy kości z aparycją cwaniaczka. Żałuję, że nie wyszedłem na pięcie, bo nie lubię takich osaczających typów, mających o sobie mniemanie jakby byli Gatesami. Pierwsze co, jak wszedłem to typ zaczął się chwalić certyfikatami, jakbym do dentysty wszedł na skomplikowane leczenie. Koniec końców zapłaciłem 400 zł, za coś (co według znajomego, którego nie było w Kielcach) było warte max 100 zł. A na koniec nie dostałem żadnego pokwitowania. Ani paragonu, ani faktury. Nieźle sobie działają...
trzeba było sobie samemu naprawić pajacu albo dać temu pajacowi swojemu znajomemu co za 100zł by naprawił :)
Nie polecam firmy, przekładali montaż swiatlowodu przez rok, z tygodnia na tydzien bo zanim podpisalismy umowe, przez telefon umowilismy sie slownie na montaz na przyszly miesiac, a w umowie okres montazu swiatlowodu moze wydluzyc sie o 2 lata :). Po postraszeniu zgloszeniem sprawy do ochrony praw konsumenta w ciagu godziny rozwiązalismy umowę, ze porozumeniem stron. Pan Adam M. ,czyli wlasiciel trzyma klientów jak zakładników w umowie liczac na to że wystarczająca liczba sasiadow zgodzi sie rowniez na montaz internetu i bedzie oplacalo mu sie odebrac telefon, tak Pan Adam obiecuje, że oddzwoni a przez 500 telefonów do firmy w przeciagu roku odebrał 2 razy po czym zostałem nazwany niepoważnym, że dzwonie do niego jak jest zajęty, a nigdy nie oddzwonił. Jesli ktos ma problem dodzwonienia sie do wlasciciela polecam dzwonic do biura i prosic o kontakt do skutku, telefonowac najlepiej co 15min i truc (usunięte przez administratora) jak tylko ktos potrafi, az szanownemu wlascicielowi łaska bedzie odebrac lub oddzwonić. Firma-nieporozumienie, a raczej Wlasciciel-nieporozumienie. Wszystkie pozytywne opienie na temat firmy pochodza z serwisu komp. ktory prowadza, a nie sprzedazy internetu.
Również korzystam i jestem bardzo zadowolony. Kontakt mógłby być lepszy ale trzeba zrozumieć że jak ktoś dobrze chce wykonywać swoją pracę to nie zawsze ma czas na rozmawianie przez telefon. Bardzo polecam!
KOtek Ty chyba jesteś wazelinką? codziennie mam około 40 kontaktów z klientami, jezeli nie moze rozmawiać to wysyła smsa ze przedzwoni lub prosi o kontakt, tak działa biznes, a jezeli ktoś nie rozumie tego to znaczy ze musi kosic kasiore na czyms innym...
Mam zastrzeżenia do zachowania właściciela w stosunku do klienta. 1.Arogancja do kwadratu. 2. Wciska klietom kit. 3. Nie warto się denerwować, lepiej do montażu internetu poszukać kogoś o większej kulturze osobistej.
Macie niezbyt przychylne wrażenia związane z właścicielem firmy Virtual Future Adam Machnik Dariusz Klimek, dlatego chciałbym ustalić, jak pracodawca ten podchodzi do osób tam zatrudnionych? Wiecie może, jak to wygląda? W niektórych firmach osoba tam pracująca może po prostu liczyć na swoje szefostwo i chcę ustalić, czy tutaj też na coś takiego można liczyć. Fajnie będzie, jak dzięki Tobie się tego właśnie dowiem.
Potwierdzam negatywne opinie o tej firmie. Totalne lekceważenie klienta. Firma nierzetelna, pracownicy niesłowni. Termin podłączenia światłowodu przekładany w nieskończoność, za każdym razem obietnice bez pokrycia. Strach pomyśleć jak reagują w przypadku awarii. Zdecydowanie nie polecam.
Jaka stawka na obsłudze klienta i jaka forma umowy? Dzięki
Używam łącza bezprzewodowego od tej firmy. Działa całkiem przyzwoicie. Czy pada deszcz, czy sypie śnieg to internet działa poprawnie. Sporym minusem jest kontakt telefoniczny z firma. Cieżko sie dodzwonić jak coś trzeba - w tym wypadku awaria łącza. Ogólnie w skali 1 do 5 mocne 4 dam. Za co ? Za bardzo dobre łącze.
Poszukuje dobrego dostawcy Internetu. Jak ich Internet? Często zdarzają się awarie?
Dzisiaj byłam w serwisie i jestem bardzo zadowolona - miła obsługa, błyskawiczna naprawa i cena bardzo rozsądna. Polecam!