Lukman Multimedia Sp. z o.o. w Organizacji

Łuków

Opinie o Lukman Multimedia Sp. z o.o. w Organizacji

niewieszkto 2015-10-07 10:58:17
Jestem pracownikiem tej firmy i 9/10 problemów z Internetem stoi po stronie klienta. Przykłady:
-wyłączony router z prądu (klient ma pretensje, że ktoś go policzył za serwis)
-Klient bierze 100Mb/s i liczy, że na lenovo za 100zł dwa pokoje dalej prędkość po wi-fi nie spadnie mu poniżej 90Mb/s
-Pogięty/poprzegryzany kabel i klient dziwi się, że zrywa czasem połączenie. Oczywiście nie chce płacić za wymianę kabla, bo płaci abonament i rząda
M4staBl4sta 2015-11-09 22:32:56
Ciągłe problemy z połączeniem sieciowym, dosłownie co chwila rozłaczenie.Gdy sie do nich dzwoni to próbują cie spławić.Serdecznie nie polecam, zbyt dużo nerwów poszło mi na tę firmę.
3
Siemaneczko 2015-12-25 19:54:31
totalna żenada ciągle rozłącza internet a jak już jest to chodzi jak by chciał a nie umiał serdecznie niepolecam
3
protex 2015-12-27 20:44:58
Najgorszy internet jaki istnieje na świecie ciągłe problemy z serwerami więcej internetu niema niż jest
4
mały 2016-03-16 16:29:38
a ja mam problem z nimi bo straciłam pracę i chciałam rozwiązać umowę bo wiadomo pieniądze będą teraz potrzebne i okazalo się że nie mogę rozwiązać umowy. tylko muszę dalej płacić .Może ktoś coś poradzi.
5
wwww 2016-03-26 16:58:48
internet lukman jest poniżej krytyki ciągłe problemy brak internetu albo prędkość żółwia pracownicy wmawiają że wina leży po naszej stronie
8
robert 2016-05-21 21:10:16
internet od Lukman to dno! jedyny ratunek to mobilny
5
Enerdżi Janek 2016-06-05 21:06:51
Najgorszy najsłabszy i najwolniejszy internet świata jak mial bym go ocenic w skali od 1 do 10 dal bym 0,1 nawet sie w w normie 2/10 nie miesci po prostu żal szczerze mówiac to szkoda strzępic ryja na tego internetu temat
8
ddddd 2016-07-07 14:23:45
porażka
4
josef 2016-08-09 18:56:44
Myślę że feromedia nie wiem czy poprawnie napisałem, ale szwagier miał w lukmanie i zmienił na ferro, też nie jest super ale zdecydowanie lepiej. Natomiast Ja z lukmana poszedłem na neostradę, jest drogo nie jest za szybko ale łącze jest dość stabilne, zero awarii, może przesadziłem ale 1 max 2 do roku praktycznie nie zauważalne. chyba z raz dzwoniłem a mam już z 5 lat neoo.
1
konrad 2016-08-13 17:40:09
Co ty ku.wa pieprzysz , że 9/10 to wina klienta!To jest wasza wina ,nie broń się.Żenada
6
Czy_to_wazne? 2016-08-21 22:43:08
Największa zakała w tej branży... Nie polecam. Najgorsza firma w Łukowie
3
Sderkowy 2016-09-22 19:29:49
Nie polecam Internetu w Lukmanie... Ciągle zrywa połączenie, za zmianę adresu IP trzeba zapłacić i jeszcze złożyć podanie :O! Nie dość, że inne internety maja zmiennie ip to jeszcze w punkcie nic nie mówią, że to jest płatne tylko wysyłają Smsa z wiadomością o zapłacie 140zł.. Internetu nie polecam!!! ciągle problemy a jak dzwonisz tam do nich to ci powiedzą żebyś sprawdził czy podłączony kabel albo coś! ŻENADA!
Od 2 tygodni nie mogę w ogóle korzystać z internetu bo jak jest to na 5minut.
Nie poleciłbym tego internetu największemu wrogowi.. Jak już ktoś chce brać tego neta to idźcie gdzieś indziej byle nie do Lukmana...
4
Zdanek 2016-10-08 17:51:41
Dziadostwo, dno, amatorszczyzna. Nie polecam nikomu. Wieczne problemy z netem, do tej pory miałem 25 Mb, teraz mam 90 Mb. W rezultacie nigdy nie przekroczył 20. Dekodery do TV wiecznie się zacinają ( u mnie zostały wymienione na nowe, dalej się zacinają). Sygnał TV kiepskiej jakości, wieczne problemy z przycinaniem się. Do serwisu w weekend jak też w dni powszednie po 16.00 nie radzę dzwonić - strata czasu. Obsługa chamska, mili są tylko w trakcie podpisywania umowy.
3
klient 2016-10-10 18:16:22
Korzystam i internetu LUKMAN od niedawna bo od maja tego roku, jak do tej pory nie mam żadnych problemów. Pingi bardzo małe, prędkość po kablu zgodna z umową, jeżeli po wi-fi to oczywiści niższa, ale tak jest wszędzie. Jeżeli są problemy to dzwonie na wsparcie, nie mam problemów z dodzwonieniem po prosty słucham zapowiedzi ni IVR(tak jak w każdej innej firmie). Polecam usługi Lukmana
2
Wkurzony Klient 2016-10-16 13:38:38
TRAGEDIA. Wolny weekend i oczywiście problemy i problemy na problemach. Byle do końca umowy i NARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -10/10 FIRMA KRZAK!!!!!!!
2
UŻYTKOWNIK 2016-10-29 19:42:49
Nie ma tygodnia żeby czegos nie było,albo telewizji albo internetu.Deszcz trochę popada i koniec z oglądaniem Czekam kiedy skończy się umowa,nie chce dalej korzystać z tego badziewia.Płaci się jak za zboże a efekty zerowe.NIE POLECAM.Dziś 29 sobota i nie ma tv.
1
Al 2016-10-30 00:18:08
No cóż... Abonentem jestem niemal od początku istnienia firmy i do tej pory nie miałem żadnych poważniejszych problemów z netem, ale to co się teraz dzieje to jakaś masakra. Ciągłe zrywanie połączenia, przymulanie, etc, etc. Dzisiaj przy weekendzie gdzie jest czas żeby trochę posiedzieć, co kilkanaście minut przerwa w dostępie na kilka minut. Nie wiem kto tym teraz zarządza, ale może pomyślcie nad ściągnięciem do firmy byłego administratora. Michał wracaj :)
Do tego brak jakiejkolwiek możliwości porozumiewania się na bieżąco z serwisem. Kiedyś było forum i wszystko było wiadomo jak się coś działo. Teraz nie ma nic, a net to powoli dno i wodorosty. Niebawem kończy się umowa i chyba się rozstaniemy...
AntyLukanista 2016-11-04 11:24:14
ty chyba tez z lukmana jestes ja mam na kablu 100/Mb a tak naprawde ja wyciagne 60/70 Mb to jest git dzwaniac do nich i mowiac ze mala predkasc a place za wieksza to oni cos tam niby naparwiaja restarty jakies no i dobra mam znowy 100-wke a juz na 2 dzien to samo ateraz tego malo to tv ogladamy z rodszina kolo paru godz dzinnie bo zacina tyle w temacie bo piszac to mam ochote ich spalic :)
Krzysiek S. 2016-11-21 22:46:52
Ja mam Internet Lukman Fiber i nie mogę narzekać. W ciągu roku nie było potrzeby dzwonić na infolinię bo działa poprawnie. Pingi niskie i stały adres IP w cenie co mi sie podoba. Miła obsługa handlowa, która cierpliwie wszystko wytłumaczy i jak trzeba nawet do pracy przyjedzie. Prędkość zgodna z umową , jedynie termin płatności mógłby być dłuższy.
zdesperowany_internauta 2016-12-22 21:04:46
Lukmana po radiu mam od kilku lat - zaczynałem od 1 Mb, teraz 5 Mb - więcej nie potrafią zaoferować na moim zadupiu. Trzeba przyznać że od około roku nie miałem poważnego problemu z netem jak kiedyś - notoryczne utraty zasięg, brak neta - ale swego czasu serwisant był stałym gościem w domu. Prędkość nawet delikatnie większa od deklarowanej - ok 6.3 Mb, ale dosyć często zdarzają się spadki...okresy bardzo wysokiego pingu 2000+ ms - standardowo ok 60-70 ms.
Infolinia poniżej krytyki - nie zdarzyło mi sie dodzwonić do nich i czekać mniej niż 5 min na konsultanta. Bywało ze po 10 min automatycznie byłem rozłączany bez uzyskania pomocy.
Myślę o zmianie kiedy tylko skończy się umowa, ale chwilowo nie mam innej opcji.
Relly 2017-01-01 20:54:26
Porażka. Usługi na zerowym poziomie ciągłe problemy i przerzucanie winny na klienta, nie pozdrawiam i nie polecam.
1
Rafał okolice łukowa 2017-01-01 22:34:07
Masakra nie polecam
Wieczorami nic nie zdziałasz jak wszyscy siadają
Mam 10 Mb a na testach wychodzi 2 lub 3 i cały czas zrywki
Xd lol 2017-01-04 20:12:21
Z wszystkimi opiniami się zgadzam ten cały internet to ściema ,pokazuje niby 4 kreski internetu a ping jest taki że wylewa się z ekranu poprostu wyjebać ten ruter przez okno i ch**
1
pawel 2017-01-10 20:42:53
ten internet to dziadostwo jakich mało ,rozłącza co chwilę, żeby pobrać plik trzeba restartować łącze kilka razy.Nie wiem jak mogą takie dziadostwo ludziom sprzedawać
1
Zostaw swoją opinię o Lukman Multimedia Sp. z o.o. w Organizacji - Łuków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lukman Multimedia Sp. z o.o. w Organizacji