FXNET

Międzyrzec Podlaski

Opinie o FXNET

Góral 2016-01-25 13:30:00
jak odchodzić to zaraz po wypłacie bo jej nie zobaczycie... wolą wydać na kary i prawnika niż dać pracownikowi.Atmosfera nerwowa źle się pracuje
2
mikoz1 2016-05-15 23:11:08
a ja zapytam jako potencjalny klient tej firmy. Czy wogóle warto się bawic w inwestowanie z tym brokerem? jest mnóstwo negatywnych opinii ludzi którzy stracili. Jakie jest Pańskie zdanie ?
Olga 2016-07-25 19:21:48
Również pracowałam dla FXNET i się nie zgadzam. Pracowałam z super zespołem i uważam że sporo się nauczyłam. Pieniądze ok.
Radek 2016-07-29 12:20:32
Góral, atmosfera nerwowa w tej branży jest na porządku dziennym, szczególnie jak sie nie wyrabiasz . Dla mnie było w miare ok, raz lepiej raz gorzej jak w kazdej pracy.
Golki 2016-08-12 09:55:59
Pracodawca ok, atmosfera ok ,ale oczywiście dużo stresu związanego z samym stanowiskiem. brokerskie stanowisko nie należy do mało stresujących. Polecam tego pracodawcę.
Nikit 2016-09-26 11:54:01
Fxnet pracodawcą jest dobrym w porównaniu do innych brokerów. Zarobki spoko, premie też.
Zostaw swoją opinię o FXNET - Międzyrzec Podlaski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FXNET