Obsługa beznadziejna, nic się nie zmienia, nikt nie potrafi wytłumaczyć, wyjaśnić podstawowych pytań które zadałam, usłyszałam nie mogę sprawdzić, nie mam tych dokumentów czy też nie jest Pan/Pani upoważniona do uzyskania takich wiadomości. (i tu następne kłamstwo, bo upoważnienie zostało już dwa razy składane) naliczają dziwne odsetki, w tamtym roku zostałam wezwana i naliczono mi odsetki za jakieś opóźnienia z przed 3 lat, ponieważ to nie były duże pieniądze zapłaciłam i spokój do tego roku, pilnowałam płatność była do 15-tego wpłacałam regularnie 3-4 danego miesiąca, to teraz naliczono mi za nie podpisanie aneksu, który jak twierdzą powinien być podpisany na wezwanie sms a którego ja do tej pory nie otrzymałam, nie potrafiono mi wyjaśnić kiedy taki sms wyszedł i dlatego nie mogę sprawdzić u operatora co się zadziało ale za to wezwanie kosztowało mnie dużo kasy i jeszcze więcej nerw, stresu i oczywiście czasu, bo tam wiecznie kolejki i bardzo ale to bardzo nie miła obsługa.
Obsługa beznadziejna, Pani nadąsana, bardzo opryskliwa. Zero wiadomości w głowie. Potrafi tylko głośno krzyczeć, chociaż sama nie bardzo wie o co chodzi. Super posadkę ma w cieple i za jakieś tam pieniążki ale żeby odebrać telefon czy tez wyjść i otworzyć drzwi które wiecznie są zabarykadowane to już problem, może nie ma tego w swoich obowiązkach. Cieszy mnie to, że na naszym osiedlu jest coraz więcej operatorów świadczących takie usługi, oczywiście zupełnie w innym stylu, więc coraz to więcej ludzi zmienia dostawcę TV i internetu. Astral powinien dać medal Pani zatrudnionej u siebie na tak odpowiedzialnym stanowisku. Pozdrawia klient który od 30 lat płacił regularnie abonament a teraz szuka firmy godnej polecenia.
W 100% potwierdzam, a na dodatek jak chciałam wpłacić abonament za cały 2023 rok to Pani nie przyjęła wpłaty bo zameldowana jest tam córka i to tylko ona może dokonać wpłaty, a nieważne że ta wyjechała poza teren Polski i wróci dopiero na Wielkanoc. Nie chcą kasy to nie zmienię operatora i po problemie, kolejny odbiorca TV i Internetu Państwu odpada po 30 latach współpracy, do tej pory nie było takich problemów.
Cała wypłata spływa na konto tak?
Bardzo zła obsługa, nic niewiedząca Pani, która tylko umie krzyczeć na petenta a nie potrafi nic wyjaśnić przez ponad godzinę. jeszcze jedno ta Pani jest tak zabarykadowana jak by była cenną rzeczą lub zabytkiem klasy zerowej, a nie zwykłym pracownikiem w miernym przedsiębiorstwie świadczącym usługi za ciężkie pieniądze wnoszone co miesiąc na konto.
Dziwaczne podejście do klienta - gniazdo do internetu może być tylko jedno na mieszkanie, więc to na tobie leży potem zabawa jak chcesz w kilku pokojach porobić łączenie się przez kabel. Niby proponuje się przeniesienie gniazda do innego pokoju, ale co z tego skoro wtedy i tak trzeba będzie kabel od tv ciągnąć do pokoju gdzie było ono poprzednio. Kompletny nonsens, prezesik chyba nie wie, że monopolu już nie mają na osiedlu i Netia, dialog, czy orange nie mają problemu z realizacją tego typu rzeczy.
Przeciętna szybkość internetu za dość spore pieniądze. Na uznanie zasługuje prawie 100% uptime. W weekendy przycinają transfery torrentowe tak jak toya.
Hej, Czy ktoś pracował tu jako administrator sieci? Płacą dobrze i na czas?