Eboss Group Konrad Sieracki

Gdynia

Opinie o Eboss Group Konrad Sieracki

paragraf23 2014-09-02 10:13:08
Jestem ich klientką od 7 lat. Było nieźle. Nie najlepiej ale nieźle.
I się posypało. Serwery mają częste awarie. Kontakt z firmą niemożliwy. Telefonów nie odbierają, na wiadomości nie odpisują. Serwery mają 3 dniowa przerwę już trzeci raz przez 1,5 miesiąca. Tracę klientów. Żegnam więc eBOSS bez żalu.
ODRADZAM!
1
fumfel 2014-10-06 10:05:32
Przez 5 lat większych problemów nie było... od miesiąca zero kontaktu, domenę opłaciłem, a przestała działać!!! Ostrzegam przed tą firmą, jeden telefon nie działa, drugiego nikt nie odbiera.... na maile od miesiąca nikt nie odpisuje... kto może niech się ewakuuje jak najszybciej!
1
Były już klient 2016-12-04 22:58:48
Konrad Sieracki to złodziej. Nie przedłuża opłaconych usług - tak było z hostingiem i domeną. Sprawa załatwiona przez Consulting Service - który dla tego złodzieja rejestruje i przedłuża domeny. W Consulting Service nie byli zdziwieni jak zadzwoniłem w tej sprawie - tylko pytali czy już opłaciłem moją domenę, czyli pewnie wiele osób płaci i później "ratuje" przez nich swoje domeny. Takie wpisy są już w google - nawet z wcześniejszych lat, wiec na pewno moja sprawa nie jest jednostkowa. Ja nie polecam, szkoda nerwów.
Nie polecam - nets.pl i eboos.pl - to złodzieje. Firma niegodna, a Konrad Sieracki to złodziej, który nigdy nie odbiera teflonów i nie odpisuje na maile.
1
Zostaw swoją opinię o Eboss Group Konrad Sieracki - Gdynia
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eboss Group Konrad Sieracki