Patrol Jacek Szczęsny

Kraków

Opinie o Patrol Jacek Szczęsny

klient 2015-03-11 08:40:16
OSTRZEGAM wszystkich patrol torfowa serwis mizerny brak wiedzy uczą się na twom aucie ceny z kosmosu zanim oddacie auto zróbcie wycene i poruwnajcie z konkurencją przykład przewody hamulcowe 500 u konkurencji 280 przekładka opon stalowe f. 85 u konkurencji 60 itd co do stacji diagnostycznej diagności szukają diury w całym żeby napędzić auta na serwis albo żeby w łapę dać ,szef gbur i złodziej przyjdź z reklamacją to ryja wykrzywia i same problemy chamstwo i wyłudzanie stanowczo odradzam tych złodzieji
Dawid 2015-12-18 13:01:26
Serwis: Nieciekawie ze wzgledu na blisko 20% marze na czesciach do samochodu, wymieniałem tarcze+klocki przód, zestawy do tego istnieja, apoliczono mi kazda czesc drożej osobno, a ceny rynkowe mozna sprawdzic, chociaz dobrze zrobione to nie wiem czy warto za taka cene. Wtedy zalezalo mi na czasie i to ze warsztat jest blisko miejsca zamieszkania.
WASYL 2016-06-20 09:53:21
Witam. UWAGA NA TEN WARSZTAT!!!
Przyjechałem do tego warsztatu we środę, tj. 20 czerwca 2016 celem sprawdzenia geometrii. Byłem umówiony na godzinę 14 ale na miejscu byłem już o 13:20. Okazało się, że trzeba ustawić geometrię. Przy próbie regulacji na osi tylnej, zapieczona śruba mimośrodowa w tulei wahacza, pękła. W serwisie BMW posiadali nową śrubę. Przywiozłem ją ale mechanik odparł, że nie ma czasu, bo ma inne samochody. Kierownik warsztatu natomiast ustalił ze mną termin na poniedziałek z racji braku wolnych miejsc, mimo że mówiłem mu, że nie mogę być bez samochodu przez tyle dni! Mechanik upierał się, że nie jest w stanie wyciągnąć urwanej śruby i trzeba uciąć wahacz. W tym momencie odpowiedziałem aby sprawdził również, czy uda mu się ruszyć drążki na osi przedniej. Podszedł, podjął próbę odkręcenia i po chwili wrócił, że drążków nie da się ruszyć aby wyregulować i najlepiej jak zamontuję nowe, on tamte "przetnie na pół" aby je szybciej wymontować i ustawi zbieżność na nowych. Wracając, mechanik, po urwaniu śruby w wahaczu na osi tylnej, tłumaczył że to standard w samochodach BMW. I mój komentarz: Skoro to standard, to dlaczego nie podjęli się wykręcenia urwanej śruby, mimo że przyjechałem wcześniej i miałem umówiony termin? Na koniec. Wg słów mechanika, nie ma praktycznie opcji aby wykręcić tą urwaną śrubę, trzeba rozciąć wahacz lub go rozwiercać. Wahacz jest wtedy do wyrzucenia. Wyjechałem z tego warsztatu, postawiłem samochód na parkingu, wziąłem zwykły podnośnik, odkręciłem koło i zwykłym kluczem z grzechotką oraz po opukaniu wahacza i śruby, lejąc do tego odrdzewiaczem, śruba puściła. Śrubę nową założyłem samemu a wahacz został ten, co był. Nie trzeba było go ani przecinać ani rozwiercać! Pojechałem do innego warsztatu na ustawienie geometrii. Mechanik miał w prawdzie trochę problemów aby ustawić zbieżność na osi przedniej ale obydwa drążki dość szybko popuściły.
Przepraszam za zbyt długi opis sytuacji ale chciałem przedstawić krok
Zostaw swoją opinię o Patrol Jacek Szczęsny - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Patrol Jacek Szczęsny