Opinie o Niceprint Agnieszka Frankowska w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Niceprint Agnieszka Frankowska. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Niceprint Agnieszka Frankowska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Niceprint Agnieszka Frankowska w Łódź

Michał Nowy wpis
Inne

To prawda ze z firma ciężko jest się skontaktować ?

Nie polecam Nowy wpis

Kontakt na początku jak najbardziej przyjemny,ale to jak u każdego jak chce się coś kupić. Problemy zaczynają się później, jak coś z telefonem jest nie tak i widzę, że nie jest to raczej wyjątek. Długi okres oczekiwania na wiadomości a później na sam telefon. Rozumiem, że zdarzają się problemy z urządzeniami. Ale Państwa podejście do klienta już po kupnie jest beznadziejne, dlatego nie zachęcam do zakupów w waszej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert Nowy wpis

Też mam jak najgorsze zdanie o tej firmie. Wszystko zwalają na użytkownika. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Slaw Nowy wpis

Ja mam jak najgorsze doświadczenie z firmą NICEPRINT.PL. Niech Pani podziękuje za to mężowi - oszustowi. Kupiłem niesprawny telefon, został wymieniony (na używany) dopiero po moich monitach i ponad miesiącu oczekiwania. Gdy i ten się popsuł po dwóch miesiącach, to zaczęły się oskarżenia, że to z winy użytkownika. Odesłałem telefon bez jednej rysy, a dostałem po niemal trzech miesiącach w zamian znowu jakiś inny (trzeci już) telefon po kimś z porysowaną obudową i z całkowicie padniętą baterią oraz ze zmienionym przez domorosłego "leszcza" (taki nick) firmware. Przystałem na przysłanie tego drugiego, który miał być już po naprawie, a otrzymałem czwarty, używany, naprawiany, bez plomb, bo p. Frankowski twerdzi, że nie miał innego. Odesłałem. Czekam na odpowiedź. Mija czwarty miesiąc. Myślę wciąż o oddaniu sprawy do sądu. NICEPRINT.PL - OMIJAĆ Z DALEKA!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Niceprint Agnieszka Frankowska? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
NICEPRINT

Panie Cyacho, jeżeli chce być Pan sprytny, to należało by trochę pomyśleć. Na stronie gdzie pojawiły się o nas 4 opinie w przeciągu 2 lat, nagle pojawiają się dwie w dwa dni. Taka sama próba jak z telefonem. Nieporadna :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NICEPRINT

Szanowny Panie, to jest kolejny dowód do naszej przyszłej sprawy sądowej. Próbuje nam Pan zepsuć opinie, ale poniesie Pan tego konsekwencje. Usterka widmo którą Pan wymyślił, żeby zwrócić telefon. Telefon został do Pana wysłany po przeprowadzonym teście, działał prawidłowo, nie chciał Pan wysłać do nas telefonu ponownie. Czemu??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdegustowany

Również nie mam dobrego zdania na temat tej "firmy", wszelką odpowiedzialność zrzucają na klienta. W dodatku nie wysyłają dokumentacji z naprawy... szok i nie wiadomo kto i w jaki sposób "próbował" naprawić usterkę, o ile wogóle ktoś cokolwiek próbował naprawiać... żenada. Nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cyacho24

Zakupiłem telefon ASUS ZC550KL. Po miesiącu użytkowania telefon przestał łapać zasięg w pomieszczeniach (całkowity brak zasięgu). Telefon na własną rękę sprawdziłem na wszystkie możliwe sposoby tzn. wkładałem karty innych operatorów (również brak zasięgu), swoją kartę sprawdzałem w salonie Orange pod kontem jakości działania jak również testowałem ją w innych telefonach (zasięg był bardzo dobry w tych samych warunkach i tych samych miejscach co poprzednie próby). Przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych ale bez zmian więc wysłałem go na gwarancję do firmy NICEPRINT. Pomijając już sam fakt że nie miałem telefonu równy miesiąc (bo cytując Pana z tej firmy: "był okres urlopowy") to jedyne co potrafili zrobić to przywrócić go do ustawień fabrycznych i odesłać z informacją że jest naprawiony, sprawdzony a zasięg jest bardzo dobry (mimo że pisałem im wcześniej wszystko co robiłem na własną rękę, w tym przywracanie ustawień fabrycznych). Telefon nie działa do dzisiaj a firma nie chce przyjąć telefonu na kolejną naprawę ponieważ cytuje: "nie będą rozkręcać telefonu tylko dla zasady skoro działa u nich w mieście". Aktualnie z firmą idziemy na drogę sądową i zobaczymy jak się to potoczy dalej. Dla zainteresowanych posiadam cały zapis rozmowy z w/w Panem gdyby ktoś miał wątpliwości co to za firma. Nie dajcie się zwieść dużą ilością gwiazdek i pozytywnych opinii na allegro bo jak widać nie jest to współmierne ze stanem rzeczywistym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majki

Telefon doszedł w stanie idealnym, niestety wyświetlacz po 5 miesiącach wysiadł i nie reaguje na dotyk ale firma podjęła się wyzwania i podesłała kuriera po telefon na reklamację, NA KOSZT Firmy, także gest bardzo miły. Czekam na opinię o usterce:]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient telefon

Firma bardzo uczciwa, mogę tylko polecić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niceprint

Bardzo proszę o identyfikacje osoby która wyraziła tą opinie. To jest czyste oszczerstwo. Jezeli paczki zawsze dochodzily uszkodzone to czemu nadal byly robione zakupy. To czyste kłamstwo i próba zaszkodzenia naszej firmie przez konkurencje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
paulina

oszustka i wredna kobieta, stracilam przez nia majatek, sprawa nie skonczy sie chyba w sadzie!!! NIE POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina

niestety nie jestem zadowolona, paczki zawsze dochodzily uszkodzone nie z winy pocztowcow a bylejakiego opakowania!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Niceprint Agnieszka Frankowska - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Niceprint Agnieszka Frankowska
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 23A lok. 22
    91-348 Łódź
  • NIP: 7262342337 REGON: 100644705
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Niceprint Agnieszka Frankowska
Przejdź do nowych opinii