Niestety firma przestała funkcjonować i została wykreślona z CEIDG w październiku 2020 roku
Jakie są warunki zatrudnienia w F.H.U. Kadees Danuta Rączka?
Z jakiego powodu? Tyle lat byli, czyżby pani Danuta z mężem już dali sobie spokój z tym czy handel chińskim importem ma za dużą konkurencję :) ?
Nikt wcześniej nie wspominał o likwidacji firmy. Czy te informacje są potwierdzone, a pracownicy dostaną odprawy na zakończenie współpracy? Liczę, że mi odpowiesz.
Wycofali się już ze sprzedaży. Najpierw wyłączony był sklep internetowy dostępny ostatnio pod adresem wydekorowani.pl lub pod aliasami kadees.pl lub kadees.sklep.pl . Konto na allegro (dan333) które od ponad 13 ciagłe było podstawą sprzedaży na początku miesiąca miało już tylko nieliczne wyprzedaże, a teraz już nic nie sprzedają.
Okropna obsługa. Nie polecam nikomu. Jesteśmy placówką oświatową, zamówiliśmy towar za który zapłaciliśmy. Towaru nie otrzymaliśmy, kontaktu żadnego. Właściciele nie odbierali telefonów, nie odpisywali na e-maila. Dopiero pismo z windykacji spowodowało zwrot zapłaty. Jednym słowem (usunięte przez administratora)
Na forum pracowniczym powinny znaleźć się opinie ludzi pracujacych a nie klientów!!!
Jestem bardzo zadowolony z zamówionych artykułów.Świeże,solidnie opakowane i szybko wysłane.Szczerze polecam sklep.Pozdrawiam.Jerzy.
@Magda M. - z tego, co rozumiem, firma zaproponowała Tobie odesłanie patelni. Dlaczego potrzebowałaś się jeszcze skontaktować mailowo z firmą? Może warto było po prostu spakować towar i go odesłać. Czasami większe firmy mają dużo pracy w okresie Świątecznym i zdarza im się odpowiadać z opóźnieniem.
Zamówienie zostało złożone 28 listopada. Towar-patelnia dotarł po kilku dniach, ale nie ten, który zamówiłam. Przez telefon pani przeprosiła za pomyłkę (stwierdziła, że wysłali lepszą, ja tak nie uważam)i powiedziała, że można odesłać, koszty zostaną zwrócone. Napisałam e-maila z przypomnieniem, dzwoniłam wiele razy na kilka telefonów, które znalazłam w internecie, ale żaden nie odpowieda....Czyżby firma upadła, czy taka jest taktyka firmy, szczególnie przed świętami, aby unikać tłumaczenia się?????
@barbaram, Forum GoWork.pl koncentruje się na sprawach pracowniczych i rynku pracy. Może warto wyrazić tę opinię w innym miejscu w sieci? Na tym forum użytkownicy wymieniają się opiniami na temat warunków pracy u konkretnego pracodawcy. Może jest na forum aktualny lub były pracownik firmy Kadees i może napisać o niej kilka zdań? Czy jesteście zadowoleni z warunków pracy?
nie moge sie zgodzic z niepochlebnymi opiniami na temat firmy kadees ja tez dostalam uszkodzona czesc towaru ale to firma zalatwila cala trudna dla mnie (nie wychodze z domu) sprawe reklamacji sami dzwonili do mnie kilka razy ,potem przyslali kuriera ktory odebral ode mnie uszkodzone rzeczy i przyslali mi dobry towar bo nie chcialam pieniedzy
@Patrycja, po twoim komentarzu widzę, że miałaś styczność z firmą Kadees Firma Handlowo Usługowa w Czeladzi? Proszę opisz nam bardziej szczegółowo swoją opinie, posłuży ona innym osobom odwiedzającym to forum.
Po odesłaniu przedmiotu na wymianę, brak kontaktu od sprzedającego. Przedmiot przysłali uszkodzony.
Witam Postaram się rozwiać wątpliwości przyszłych klientów i sprostować wypowiedzi tutaj zamieszczone. 1. "Sklep wysyła uszkodzone towary, a reklamacja odbywa się przez odsyłanie na własny koszt ("obiecują" zwrot pieniędzy za przesyłkę" Nie jesteśmy w stanie wyłapać wszystkich uszkodzeń towaru kiedy zamówień jest bardzo dużo ( ok 300 - 500 dziennie). Klient odsyła reklamowany towar najtańszą paczką pocztową, po czym zostaje mu zwrócona cała kwota na konto - jest to udokumentowane. Nikogo nie oszukujemy. Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny - klientów jest wielu, a my nie jesteśmy w stanie porozmawiać ze wszystkimi razem. Natomiast regularnie odpisujemy na maile, jeśli mają Państwo jakieś pytania chętnie na nie odpowiemy. 2. "Kupiłam serwis Madonna. na zdjęciu był czysto biały a w rzeczywistości szarawy." Przy każdym sprzedawanym przez nas produkcie, budzącym wątpliwości co do rzeczywistego koloru, dołączamy informację, że zdjęcia mogą nie odzwierciedlać prawdziwego odcienia a to co widać na zdjęciach jest zbliżone do oryginału. 3. "Nie polecam, zakupiony przedmiot niezgodny z opisem" Każdy produkt jest szczegółowo opisywany. Jeśli nie odpowiada on kupującemu, zwracamy należność a nabywca odsyła towar z powrotem. 4. "widzę że od dwóch lat nic się nie zmieniło" Zmieniło się bardzo dużo. Jeśli za jakiegoś powodu nie są Państwo zadowoleni z zakupów na aukcjach, alternatywną formą są zakupy w naszym sklepie internetowym www.wydekorowani.pl lub w sklepie stacjonarnym w Czeladzi. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i z szacunkiem. Zapraszamy
widze że od dwóch lat nic sie nie zmieniło!!! na allegro funkcjonują jako wydekorowani.pl i też nikt na maile nie odpisuje telefonu stac i komór nie odbierają
Nie polecam, zakupiony przedmiot niezgodny z opisem - oczywiście sprzedający uważa, że wszystko w jak najlepszym porządku i proponuje zwrot na koszt nabywcy. Szkoda czasu i pieniędzy, odradzam!
Kupiłam serwis Madonna. na zdjęciu był czysto biały a w rzeczywistości szarawy.Zdecydowanie jest to drugi albo trzeci gatunek jeśli w ogóle porcelana. No może porcelana ale jakaś taka inna. Nie ma wielkiego efektu, myślałam że będzie mi pasować do białych talerzy ale nie całkiem. No cóż, nie odsyłam bo nie mam siły ale nie polecam zakupu. To będzie dla mnie nauczką żeby nie kupować kota w worku. pozdrawiam
Sklep wysyła uszkodzone towary, a reklamacja odbywa się przez odsyłanie na własny koszt ("obiecują" zwrot pieniędzy za przesyłkę). Wystarczy poczytać na profilu firmy KaDees na Allegro.pl i można się przekonać jak traktują klienta. Kontakt telefoniczny także utrudniony, trzeba się nieźle namęczyć, żeby ktoś odebrał telefon (włącza się automatyczna sekretarka lub poczta głosowa).