Forma odpowiedzi świadczy o kulturze właścicielek i pracowników.Pracownicy Firmy uczestniczyli w licznych szkoleniach również z obsługi klienta ( wiem bo pytałem ) stara stabilna Firma która gwarantuje bezpieczeństwo nie odpadnie kolo nie wyrywa z rąk kierownicy po właściwym wyważeniu.Może gdzieś są lepsze Firmy lecz ja takich nie spotkałem.To komentarze niedouczonej konkurencji co to myśli że wystarczy wstawić używane maszyny i kasa strumieniem płynie.Zawsze będe popierał takie Firmy jak ta bo to moje BEZPIECZEŃSTWO ....
Pytam dzisiaj o termin i cenę wymiany opon nie dość że dopiero na 20 kwietnia bo pozajmowane to cena za wymianę 4 kół to 140 Zeta zadzwoniłem do swojego salonu gdzie auto kupowałem czyli volkswagena tam mam termin na 10 kwietnia a cena 150 czyli tylko 10 zeta różnicy więc moim zdaniem lepiej iść do swojego salonu gdzie się auto kupowało i termin mamy krótszy niż tu a cena 10 zeta różnicy tylko
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w But-Gum s.c. Małgorzata Sobieszczańska Genowefa Olszewska?
Obsługa hamska.brak wc dla klijentow
Szanuję oczywiście Twoje zdanie. Toaleta oczywiście w takich miejscach powinna być, ale nie zawsze jest to regułą. Wspomniałeś o niezbyt uprzejmej obsłudze w But-Gum. Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Podać jakieś przykłady?
Nie zauważyłem "hamskiej obsługi". Może dostosowują się poziomem do klienta? ;(usunięte przez administratora) Ps. Wc dla "pacjentów" jest dostępne od paru lat i są odpowiednio kierujące tabliczki.
Andzejk (usunięte przez administratora) prawda wymieniam u nich opony co sezon od kilku lat i jestem zadowolony a obsługa jest miła i fachowa. polecam
Co o But-Gum s.c. Małgorzata Sobieszczańska Genowefa Olszewska w tym momencie mogą powiedzieć zatrudnieni w niej? Jak prezentuje się sytuacja wewnątrz firmy? Warto aktualizować na forum wszystkie nowinki z jej życia, aby były cennym źródłem informacji dla osób rozważających ubieganie się o współpracę z tym pracodawcą.
dwuletnie opony będące leżakami magazynowymi - montują jako nowe i nie widzą w tym problemu. radzę uważać na tą firmę.
(usunięte przez administratora) prawda musiales zostawic swoje opony u nich na przechowanie i narzekasz a trzeba bylo wziac do garazu ja tak robie nie wina wlascicieli tylko idiotow ludzi co tam przyjezdzaja i maja potem pretensje pozdrawiam
Kiedys pojechalem do Tego Pana na wymiane opon. Wlasciciel zobaczyl, ze opony mam nowe. Zapytal czy kupione u niego ? Odpowiedzialem, ze nie. Wiec policzyl mi cene za wymiane (205/55 16) 120 zl. Opony spakowalem spowrotem do auta, pojechalem do konkurencji i wymienilem za polowe tej kwoty. Nie polecam..
zalezu jakie auto jak masz zimowki no jednych a letnie na drugich felgach placisz 50 zl za wymiane dla mnie spoko i mili fachowcy polecam
Chciałbym w kilku słowach sprostować w moim odczuciu krzywdzącą opinię. Owszem opony były dwuletnie jednak pomijamy kilka ważnych faktów. Po pierwsze zamawiając opony w hurtowni bądź u producenta w/w podmioty mogą wysłać takie opony i nie mają obwiązku informować o tym sklepu ponieważ opony wyprodukowane do 36 miesięcy wstecz są oponami pełnowartściowymi. Idąc krok dalej zamawiając opony przez jakikolwiek portal zajmujący się sprzedarzą opon można również otrzymać opony dwu- a nawet trzyletnie. Druga sprawa, że opony które w Pana odczuciu były oponami "starymi" zostały bezpłatnie wymienione na inne bardziej Panu odpowiadające. Firma nie zważając na własne straty ("stare" opony zostały zdemontowane mimo tego, że już były jeżdzone i muszą zostać sprzedane jako używane) postarała się o pełna satysfakcję klienta za co została potraktowana krzywdzącym i bardzo wybiórczym komentarzem.