Art-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sklep Teletorium

Kraków

Opinie o Art-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sklep Teletorium

Caban 2015-03-11 13:06:27
Teletorium jest dobrym pracodawcą, polecam, można śmiało składać CV.
Angelo 2015-04-01 11:28:08
Dobra praca, jeśli ktoś potrzebuje i przyjmują nowych ludzi to polecam, warto sprawdzić się w pracy z klientem, a jesli dodatkowo znasz się trochę na telefonach, to miejsce dla Ciebie.
Pronce 2015-04-22 13:25:27
Miła atmosfera więc polecam. Uczciwy pracodawca.
nikoś 2015-06-03 13:15:07
Wszystko było ok, dobra atmosfera i przyjemna praca.
Rasmus 2015-07-21 12:01:14
Było naprawdę dobrze. Zdarzały się jakieś drobne nieporozumienia, ale to chyba jak w każdej pracy. Poza tym wszystko fajnie :)
Kasia 2015-09-11 11:35:33
Bez problemów. Pracowałam tak krótko, ale nie mogę powiedzieć złego słowa.
Luiza 2015-11-17 11:59:10
Chętnie polecę wszystkim szukającym pracy i zastanawiającym się czy nie złożyć tutaj cv. Bardzo przyjemnie, praca nie jest bardzo ciężka, ale trzeba się pilnować, żeby nie podpaść klientom :)
Tobi 2016-01-11 14:27:36
Fajne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej i zdobycie doświadczenia. Miłe miejsce.
Gunia 2016-03-25 11:24:41
Świetne miejsce na pierwszą pracę. Tak było w moim przypadku. Kilka miesięcy i nauczyłam się naprawdę wiele, jeśli chodzi o zagadnienia handlowe i pracę z klientem, polecam.
Rossita 2016-04-29 11:35:08
Bardzo polecam, fajna praca, nie mogę powiedzieć właściwie nic złego. Miło i przyjemnie.
Zostaw swoją opinię o Art-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sklep Teletorium - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Art-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sklep Teletorium