Samui-Spa Monika Schneider

Poznań

Opinie o Samui-Spa Monika Schneider

anonim 2011-02-24 07:40:39
Niestety ale nie moge zgodzic sie z ta opinia . Na forum nie bede opisywac co dzieje sie w tym salonie ale wlascicielka nie ma pojecia o prowadzeniu biznesu
2
magda 2015-02-10 11:14:07
Zgadzam się z przedmówcą. Byłam tam jako klient i wygląda to tak, jakby brakowało osoby zarządzającej całym tym interesem - niezadowolone miny pań siedzących w recepcji, totalny brak podejścia do klienta, w łazience na 1 piętrze zapach kanalizacji, głośne bieganie po drewnianych schodach podczas zabiegów relaksacyjnych, brak rzetelnej informacji o przeprowadzanych zabiegach. Szkoda, bo zadatki na SPA z prawdziwego zdarzenia, których w Poznaniu wciąż brakuje, są. A tak pozostaje niesmak i klient, który już nie wróci.
2
wioletta 2015-04-27 19:18:36
Jedyne z czym się mogę zgodzć to to, że w Samui faktycznie są drewnanie schody - i to wszystko! Byłam tam już kilka razy i nigdy nikt mnie nie przywitał z niezadowoloną miną (chyba, że sama z taką weszłaś to nic dziwnego). Co do schodów to normalne, że drewno (nienowe) daje takie odgłosy i chocby chodzili tam wszyscy na palcach to i tak bedzie to slychac. Osobiscie nie odczulam tam nigdy zadnego dyskomfortu, ogolnie polecam:)
1
inka 2015-05-07 15:27:51
bylam na rozmowie kwalifkacyjnej, przebiegala dosc milo, niestety moj angielski okazal sie niewystarczajacy.. szkoda, bo naprawde zapowiadalo sie fajnie
2
Alicja 2015-05-14 19:11:10
Swego czasu pracowałam tam prawie rok, odeszłam ze wzgledu na zmiane miejsca zamieszkania. Nigdy nie przydarzyly mi sie tam zadne nieprzyjemnosci, spokoj i cisza w salonie, to tez zalezy czy ktos lubi miejsce o takim klimacie, czy nie.. dla mnie bylo jak najbardziej w porzadku, sympatycznie.
1
INGA 2015-06-01 18:03:00
Mi sie wydaje, ze to dobry salon, bylam tam nieraz i nigdy nie mialam wrazenia, ze ktos tam nie ma pojecia o prowadzeniu biznesu.. Obsluga mila, cieplo Panie mnie powitaly, podczas zabiegow rowniez czulam sie komfortowo, nie mam nic do zarzucenia!
krzysiek 2015-06-11 20:13:40
ja rowniez bylem w tym salonie jako klient i mi sie podobalo. Ogolnie widzialbym to miejsce w ktorym moglbys pracowac. szkoda ze nie zatrudniaja akurat na recepcje mezczyzn, troche dziwnie, ale co zrobic. Moze kiedys to sie zmieni ;)
2
karola 2015-06-15 18:31:32
dla mnie spoko miejsce, polecam wspolprace z Samui!
emila 2015-08-04 16:58:33
nie tylko solidne salon jako pracodawca, ale rowniez jesli chodzi o ferty dla klientow, siwetne promocje na kieszen kazdego http://www.samui-spa.pl/promocje/
MG 2015-08-19 13:14:37
Niestety, umowy śmieciowe, atmosfera bywa bardzo różna. Dodatkowo Pani K. z Warszawy skłóca wszystkich pracowników i wprowadza bardzo negatywną atmosferę. Cieszę się, że już tam nie pracuję.
mateusz95 2015-09-18 16:34:47
Nie zgadzam się z opiniami na tym forum. Pracuję od kilku miesięcy dla Samui SPA w Warszawie i bardzo sobie cenię atmosferę tam panującą. Warunki są bardzo korzystne, zespół składa się z młodych ambitnych osób. Polecam pracę w Samui!
Zostaw swoją opinię o Samui-Spa Monika Schneider - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Samui-Spa Monika Schneider