Fatalna obsługa, nie znają się na swojej pracy. Nie polecam!!!
Jak często szkolicie sie z nowych rzeczy?
@Oburzona To jest forum pracownicze więc w niewłaściwym miejscu zamieszczona została uwaga!
To moze uwaga będzie w punkt jak okresle ze ceny wygorowane. Będąc w salonie liczyłam na profesjonalne podejscie do klienta. Kolor nie wyszedl taki jaki chciałam...moja pierwsza i ostatnia wizyta.
Jednym słowem tragedia! Nic ta Pani właścicielka nie wnosi nowych trendów do salonu. Skupia sie tylko na stalych klientkach. Napewno juz tam noe wrócę,czułam sie jak drugi sort czlowieka Wyżej sra niz tylek ma Właścicielka!!
Byłam,jestem ,pozostanę klientką Pani Agnieszki. Profesjonalizm na najwyższym poziomie. Pomimo życiowych porażek przyjazna dla ludzi,miła,uczynna.
Fajnie, że jesteś zadowolona z usług Studia Modern Visage, ale na tym forum przede wszystkim inni użytkownicy szukają informacji od pracowników firmy na temat warunków zatrudnienia i obecnych rekrutacjach. Oczywiście zdanie klienta też jest ważne, bo świadczy o jakości usług pracodawcy, lecz prosiłbym osoby zatrudnione w firmie o opinię między innymi o atmosferze w pracy i dodatkach do wynagrodzenia. Studio prowadzi fajną stronę na facebooku https://www.facebook.com/StudioModernVisage?ref=br_rs Można tam uzyskać informacje o firmie.
Radzę wszystkim tym którzy czerpią pożywkę z niepowodzeń bliźnich o opamiętanie .
Komentarz stylistycznie napisany bez ładu i składu. Prawidłowo zdanie powinno brzmieć: " Radzę opamiętać się wszystkim tym, którzy czerpią pożywkę z niepowodzeń bliźnich". Lub "Radzę wszystkim tym, którzy czerpią pożywkę z niepowodzeń bliźnich opamiętać się!". Radzę autorce nie pisać nic!, żeby się jeszcze bardziej nie pogrążać.
jeżdzę specjalnie do Pani Agnieszki z Warszawy na strzyżenie - tylko ona potrafi uczynić z moich włosów ozdobę twarzy!!!! trwa to już ponad 3 lata. Lubię atmosferę w Studio Modern Visage Agnieszka Buczek-Zaremba za: życzliwość ,umiejętność słuchania klienta,
Wlaścicielka salonu okropnie niemiła arogancka i prostaczka.Nie umie czesać powinna myć kible a nie prowadzic zaklad fryzjerski
Tragedia!!!!! I ceny z kosmosu . Pierwszy i ostatni raz!
Faktycznie. Porazka !!!Ceny nie adekwatne do usługi. Ja również już nigdy nie skorzystam z usług tej Pani. Atmosfera jak na folwarku. Wlascicielka z wraz z pracownikiem zachowują się nie stosownie w pracy. Rozmowa non stop o zyciu prywatnym wlascicielki.Dla mnie jednym słowem zenada!!! Odradzam!!!
Witam. To moze pociagne temat.Ja również bylam klientka tej Pani. Swoja prace wykonuje jakby byla zaprogramowana. Nie sluchala mojej sugestii co bym sobie zyczyla. Zrobila po swojemu. Siedzialam na fotelu 4 godziny.Pod koniec koloryzacji zostawiła i sobie wyszla do miasta. Dokonczyla mnie pracownica. Zero profesjonalizmu. W miedzy czasie w innym pomieszczeniu odbywalo sie spotkanie towarzyskie. Bardzo nie mila atmosfera panuje w tym juz nie salonie fryzjerskim. A co do cen? Faktycznie jest bardzo drogo. Najdrozsze uslugi w Plocku. Odradzam tej Pani!!
Czy tak dobrze się pracuje w firmie i nie macie potrzeby pisać?
Kwestie pracownik-pracodawca zostawiam osobom zainteresowanym i nie chcę tego komentować bo to nie jest moja sprawa, ale uważam, że takie sprawy się załatwia osobiście a nie na forum. Jeśli chodzi o Panią Agnieszkę to chodzę tam już baaaaaaardzo długo i nigdy, ale to nigdy nie wyszłam niezadowolona. Paragon zawsze jest mi wydawany, zawsze. Nigdy nie spotkałam się z tym aby paragon nie był wydrukowany i wydany klientowi. Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania i swojej oceny danej firmy. Ja jestem bardzo zadowolona i polecam :)
Byłam ostatnio z synem i żałuję poszłam bo czytałam w miarę dobre opinie( akurat nie te) więc zaryzykowalam syn ma dość grube i gęste włosy Pani wogole nie potrafiła sobie z nimi poradzić wychodząc z salonu szukaliśmy innego fryzjera ale za wiele się już nie dało poprawić naszczescie włosy odrastaja ale napewno tam już nie więcej nie pójdziemy
Fryzjerki mają kasę fiskalną, każdy płaci w tym salonie ogromne pieniądze i powinien dostać paragon.
Pani Aniu. Jeśli jest Pani taka pracowita i oddana zawodowi jak Pani mówi oraz chce Pani się rozwijać, proszę otworzyć swoją działalność gospodarczą i odnieść swój sukces nie bazując na suksesach swoich pracodawców. Osobiście i szczerze Pani pogratuluję kiedy osiągnie to Pani. Polecam wdrożyć to co Pani pisze w swoich opiniach. Czyli pracować literalnie z Kodeksem Pracy, proponując swoim klientom niższe ceny od rynkowych (idąc w ślad za zasadą, że nie pieniądz jest najważniejszy w prowadzeniu własnego biznesu), Prosze proponować ceny które nie pokryją kosztów funkcjonowania Pani firmy. Nie mówię w tym momencie o wykonywaniu zawodu chałupniczo - niezgodnie z obowiązującym prawem, nie rejestrując działalności, nie ponosząc wysokich opłat z tym związanych, utrzymując lokal, płacąc czynsze, kupując coraz droższe kosmetyki. To generuje koszty Pani Aniu. Proponuję, także zatrudnić pracownika albo moze nawet dwóch lub trzech, którzy nie przyniosą Pani przychodu, który pokryje chociaż koszty brutto związane z ich zatrudnieniem i utrzymywać ich przez kilka lat z własnej manualnej, ciężkiej, codziennej pracy. Życzę powodzenia i podrawiam Panią oraz inne podzywające się pod klientki osoby. Tak jak wspomniałem wcześniej, uważam, że wątek jest zakończony a wszelkie frustracje byłego pracownika nie są już naszym zmartwieniem. Zapraszam oczywiście do osobistej polemiki - na którą zawsze jestem otwarty. To wiele wyjaśnia i eliminuje niedomówienia. P.S. Nie nazwałem Pani leserem. Jeśli odebrała Pani tę opinię jako skierowaną do siebie, znaczy, że utożsamia się Pani z logiką mojej wypowiedzi, że tylko leserzy nie dostrzegają konieczności rozwoju i podnoszenia kwalifikacji - w myśl powszechnie znanym powiedzeniem, "Uderz w stół a nożyce się odezwą"
prszepraszam za przepisywanie tego samego mialam problemu z komuperem;)
Panie Bartku ponizsze opinie mowia chyba same za siebie ?? niesety schodzicie na psy i nic wiecje w oczach macie tylko zlotowki a szacunek do pracownika czy klienta w d...e niesety taka prawda ;) pracujac u was moze i sie czegos nauczylam ale przede wszystkim tego ze nie wolna ufac kazdemu i ze u was nie ma co oddawac sie w 100% bo wy poprostu na ta nie zaslugujecie a na koniec jeszcze panokradcie z pieniedzy ktore czlowiekowi sie naleza i jeszcze jedno nazywa mnie Pan leserem ?? a co to znaczy wedlug Pana?? pracowalam czasami nawet po 10godz w kazda sobote w maju nawet w niedziele bylam na kazde skinienie palcem i nawet zlamane zlotowki za to nie dostalam i ja jestem leserem to jak Pan nzawie siebie?? odpowiedz zostawie juz Panu ;)ie Bartku ponizsze opinie mowia chyba same za siebie ?? niesety schodzicie na psy i nic wiecje w oczach macie tylko zlotowki a szacunek do pracownika czy klienta w d...e niesety taka prawda ;) pracujac u was moze i sie czegos nauczylam ale przede wszystkim tego ze nie wolna ufac kazdemu i ze u was nie ma co oddawac sie w 100% bo wy poprostu na ta nie zaslugujecie a na koniec jeszcze okradcie z pieniedzy ktore czlowiekowi sie naleza i jeszcze jedno nazywa mnie Pan leserem ?? a co to znaczy wedlug Pana?? pracowalam czasami nawet po 10godz w kazda sobote w maju nawet w niedziele bylam na kazde skinienie palcem i nawet zlamane zlotowki za to nie dostalam i ja jestem leserem to jak Pan nzawie siebie?? odpowiedz zostawie juz Panu ;)
panokradcie z pieniedzy ktore czlowiekowi sie naleza i jeszcze jedno nazywa mnie Pan leserem ?? a co to znaczy wedlug Pana?? pracowalam czasami nawet po 10godz w kazda sobote w maju nawet w niedziele bylam na kazde skinienie palcem i nawet zlamane zlotowki za to nie dostalam i ja jestem leserem to jak Pan nzawie siebie?? odpowiedz zostawie juz Panu ;)ie Bartku ponizsze opinie mowia chyba same za siebie ?? niesety schodzicie na psy i nic wiecje w oczach macie tylko zlotowki a szacunek do pracownika czy klienta w d...e niesety taka prawda ;) pracujac u was moze i sie czegos nauczylam ale przede wszystkim tego ze nie wolna ufac kazdemu i ze u was nie ma co oddawac sie w 100% bo wy poprostu na ta nie zaslugujecie a na koniec jeszcze
Kto usunął moja opinie?
Pani bardzo opryskliwa.Wchodząc do salonu miałam nadzieję że pracują tam profesjonalni ludzie ale niestety pomyłka ogromna!!! W dniu swojego ślubu siedziałam w tym salonie i płakałam. Makijaż porażka zarówno mój jak i siostry. Brak kosmetyków do jego wykonania, brak odcieni, o korektorze i rozjasniaczu pod oczy zapomnijmy. 3 odcienie maybelline, jeden dior i jeden kryolan. Pani kosmetyczka to tez nie wiem co ukończyła ale napewno nie szkole makijażu :-(. Nie idźcie tam kobitki :'(
Naprawdę poszukaj kogoś profesjonalnego,bo w tym salonie na profesjonalnosc liczyć nie można!!! Szkoda nerw :-(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Studio Modern Visage Agnieszka Buczek-Zaremba?
Zobacz opinie na temat firmy Studio Modern Visage Agnieszka Buczek-Zaremba tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.