Tarmax Sp. z o.o. New Balance

Warszawa

Opinie o Tarmax Sp. z o.o. New Balance

niebieska 2014-10-28 08:53:20
Dostałam zaproszęnie na rozmowę rekrutacyjna.
Oprócz warunków które zostały opisane powyżej i wcale nie zachęcają, chciałabym się jeszcze dowiedzieć czegoś na temat wynagrodzenia,umowy?
Z góry dziękuję.
24
ajawiemduzo 2015-09-18 00:11:05
owszem dostaniesz umowe o prace na okres probny 3 miesiace potem na czas okreslony 5 lat. wtedy kazdy juz czuje sie pewnie ale ta firma dowodzi ze wlasnie mozna wyrzucic z dnia na dzien na umowie o prace i to bez podawania powodu lub cos sie wymyli. w kazdym razie dostajesz wypowiedzenie i natychmiast wychodzisz ze sklepu a te dwa tyg sobie siedzisz w domu. wiec tam umowa o prace nie daje zadnej stabilizacji.na okresie probnym masz 1400 na reke i zero premii ale kare mozesz dostac.po okresie probnym masz najnizsza krajowa plus premie ktore nie sa zle 200zl za wykonanie 1 progu kolejne 200 za drugi i 100 za trzeci plus 0,3% od utargu wiec nienajgorzej o ile spelni sie warunki do premii a to nie takie proste a do tego sa kary finansowe po 100 lub 200zl za tajemniczego klienta ktory zle cie ocenil bo nie poswieciles mu 100% uwagi bo akurat byles sam na sklepie i miales 8 klientow a kazdemu trzeba poswiecic 100% uwagi wiec jesli sie nie potrafisz sklonowac to kare masz murowana. jak masz kolejke a nie powiesz kazdemu z osobna dlugiej regulki o programie lojalnosciowym o dodatkowych produktach ktore warto dokupic i o facebooku ktory nalezy polubic i roznych planowanych akcjach promocyjnych to tez masz kare. jak zle zapniesz klipsa a ktos ma zly humor to tez kara, krzywo przykleisz cene kara itd.L4 lub urlop wszystko od najnizszej krajowej bez premii. Kierownik ma tez najnizsza krajowa plus 300 za stanowisko i te premie co pracownicy.jak utworzy sie fajna ekipa ktora robi wyniki i osiaga premie to zwalniaja ludzi i daja nowych zeby nie bylo za latwo.jak sie wszyscy lubia to tez wymianka bo po co sie lubic w pracy i miec fajna atmosfere.jak masz fajnego kierownika ktory robi budzet to tez go wywala bo kierownik musi byc ch..em i trzeba sie go bac.ma dawac kary nie wazne czy robi budzet a lepiej jak nie robi bo nie ma wtedy premii. praca sama w sobie nie jest zla ale za duzo straszenia terroryzmu mobbingu. nadgodziny nie sa wyplacane.ogolnie pensa na czas.produkty firmy uwa
27
Żal 2016-06-01 15:33:20
Prawda jest taka, że trzeba być robotem,zeby tam pracować. Pracowałam w różnych miejscach i miałam o wiele więcej ludzi, ale ta praca nie spełniła w ogóle moich oczekiwań. Liczyłam, że trafie na normalnych ludzi, bo sie przeprowadzilam a tu dupa. Nigdy nie mialam problemów z nawiązaniem kontaktow z ludźmi i zawsze bylam lubiana przez innych bo bylam po prostu miła. Ja tu przychodzę pierwszy dzień do pracy a tu lipa. Pisali o tym że mnie przeszkola bo to moja pierwsza taka praca i nie znałam sie na tych butach a każdy był dla różnej stopy przeznaczony. Szkolenia zero, tylko mnie przywitali ale tez nie bylo to za godziwe przywitanie i totalnie wy....e na Ciebie i radz sobie sama. Umowę mialam na dwa miesiące i wiele musiałam sie nauczyć a jak prosiłam o pomoc bo mnie nir uczyli to oczywiście nie umiałam to bylo gadanie - pracujesz miesiąc a nadal nie umiesz? Było poniżanie, ośmieszanie a ja juz nie miałam siły do tej pracy chodzić. Do tego kierownik naradzil sie z ludzmi z pracy czy mam zostac czy nie. I w dzien ostaniego dnia próbnego dopiero mi powiedział że mi jej nie przedluza bo nie spodobalam sie ludziom z pracy bo niechętnie podchodziła do pracy a na moje miejsce znalazła jakiegos frajera. Zachowanie świni, bo ja zostałam bez pracy z dnia na dzien a mam mieszkanie do opłacenia które wynajmuję. Nie polecam tej pracy i jesli ktos sie szanuje to niech tam nie idzie.
19
Były pracownik 2016-07-01 13:22:16
Złodziejska firma. Ludziom płaci 1300 na rękę, kierownikowi 1500 za mc pracy w sklepie. Okradają z nadgodzin mówiąc że przecież w umowie nie ma mowy o nadgodzinach, a gdy tylko wyrobi się premie, oczywiście ustalona na niebotycznych poziomach, to takowy kierownik od razu jest zwalniany...oczywiście o premii może zapomnieć. Za to pajace pokroju wojewodzkiego itp maja w sklepach wszystko za darmo i za każdym razem wynoszą więcej niz zwykły pracownik zarobi w miesiąc. Majstersztykiem było zaproszenie kierowników na imprezę za 20tys, żeby im powiedzieć ze obniżają pensje.Banda zlodziei...wstyd i hańba !
17
MC 2016-07-08 17:49:43
Nie polecam nikomu tej firmy ! Dawid Zyskowski i cała reszta to po prostu złodzieje , nie traktują ludzi poważnie .. Ucinają zarobki jak tylko moga z każdej możliwej strony a zakres obowiązków jest ogromny .. Mnie oszukali , nie polecam nikomu tej firmy !
16
nikomuniepolecam! 2016-07-30 10:30:17
Nie polecam tej firmy, ta firma podaje się za poważna a tak naprawdę ośmieszają się na każdym kroku. Dzwoniąc do pracowników już zwolnionych prosić aby wrócili, wcale się nie dziwie nikt tam nie chce pracować, jest taka rotacja pracowników bo każdy ucieka. Na początku praca wydaje się fajna ale z czasem wymagania przerastają tą słaba wypłatę, ciągłe pretensje, ciągłe nagany i sama atmosfera miedzy pracownikami aż nie chce się iść do pracy. Premię to łatwo zabierają ale żeby płacić za nadgodziny? Ciągłe maile z wymaganiami z kosmosu a jak pracownik coś chce to już problem trzeba się prosić po parę tygodni a oni sami chcą wszystko na JUŻ. Wieczny problem z grafikiem ciężko się doprosić o jakiś wolny weekend ale jak ty się nie godzisz na nadgodziny to jesteś najgorszym pracownikiem. Ciągłe obserwowanie pracowników na kamerze, komentowanie, robienie zdjęć. CIĄGLE WSZYSTKO ŹLE. Aż chce się rzygać na przeproszeniem. Wymagane jest oczywiście witaniem każdego klienta "dzień dobry" jasne dopóki się da bo jak są dwie osoby na zmianie a klientów cały sklep to nie ma opcji każdego przywitać plus robić za ochroniarza i patrzeć czy nikt nic nie kradnie a jak zobaczą to na kamerach? uuuu wtedy nawet tłumaczenia że za mało osób na zmianie nic nie pomogą bo podobno "wszystko się da jak się chce" no ale ja jeszcze nie potrafię się rozdwajać.
W tej firmie lepiej też nie chorować i nie brać L4 bo można usłyszeć słowa typu " To mnie załatwiłaś/eś", "To zaje**ście dzięki", "To przyjdź i posiedzisz na magazynie", "Tylko nie na długo te L4".
Kierownictwo chodzi napuszone i niezadowolone lepiej nie podchodzić.
Najlepiej jak by wszyscy "z góry" zamienili się ze sprzedawcą na miesiąc i sami sobie zobaczyli jak to jest bo mądrym to może być każdy ale zrozumienia i podejścia do pracowników w tej firmie jest brak. Praca tam nauczyła mnie jedynie tego że nawet jak dasz z siebie 100% i tak nic w zamian nie
24
Oszukani 2016-09-06 17:38:25
Potwierdzam !!! Złodzieje, premie zabierane z niewiadomych powodów, nadgodziny nie uznawane. Kpina. Coś mi się wydaje, że niedługo PIP do nich zawita : )
11
zniesmaczenie 2016-09-28 20:12:43
Szczerze? nie polecam. Po prostu szkoda Waszego czasu na pracę tam. Jeśli region nie zacznie wprowadzać tam żadnych zmian to nie wróże tej firmie niczego dobrego. Rotacja ogromna, wieczne problemy ze znalezieniem pracowników. Ogólnie nikt nie ma tam prawa głosu. Wszystkim rządzi praktycznie jedna osoba i jej słowo jest święte - dosłownie... Pracownicy traktowani są jako sztuki, ważne żeby ktoś był na sklepie. W ogóle się ich nie docenia, nigdy nic pozytywnego. Jak odchodzisz to droga wolna... na prawdę zero zainteresowania i walki o pracownika. Odchodzą czasem fajne osoby, czy tez ktoś z kierownictwa jak ostatnio i nic. Droga wolna.. Większość firm które znam negocjują i próbują zatrzymywać dobre osoby, a tutaj nie było nigdy takiej sytuacji odchodzisz to ok.
Moja rada dla firmy to: ZADOWOLONY PRACOWNIK TO DOBRY PRACOWNIK
Czasem na prawdę nie trzeba zarabiać kokosów, ale jak ktos Cie docenia, słucha i jest fair to wtedy jest motywacja.
Jeśli chcecie pracować w sklepie to śmiało :) ALE jest na prawdę dużo rozsądniejszych i bardziej dbających o pracowników firm niż ta.
11
Nie polecam 2017-01-16 16:12:46
Niestety, ale wszystkie te negatywne opinie maja pokrycie w rzeczywistości, firma nie szanuje pracowników, gdy odchodzi dobry pracownik, warty zatrzymania firma ma na to wywalone, ważne żeby ktoś na sklepie stał, ciągłe braki w kadrze, co chwile zatrudniane nowe osoby, które przecież muszą się szkolić, rotacja non stop a wszystko to za pensję na poziomie najniższej krajowej + ewentualnie premie od wskaźników, których prawie nigdy się nie wyrabia bo są zawyżone, czyli zarabia się 1400/1500/1600 i na więcej nie ma co liczyć. Kierownik zarabia 200/300 zł więcej od zwykłego pracownika, co to są za stawki w stolicy województwa? Odpowiedzialność oczywiście za wszystko co tylko można, strach się bać jak ktoś coś ukradnie to odpowiada za to załoga. Przykład braku szacunku do pracowników oczywiście idzie z samej góry czyli właścicieli poprzez kierowników regionalnych, szefostwo potrafi zrypać pracownika przy klientach na sklepie, jak gdyby nigdy nic, masz zapieprzać, robić swoje i sie nie wychylać bo umowa o prace tam podpisana nie daje ci żadnej gwarancji, za byle co można polecieć z dnia na dzień. Niestety ale taka jest polska rzeczywistość w Tarmaxie.
9
Dajcie sobie spokój! 2017-04-03 17:30:02
Żal, wstyd i żenada nikomu nie polecam pracy w tej firmie, banda oszustów, złodziei i kłamców. Pracowałem tam chwile i bardzo żałuje bo praca na kasie w biedronce nie uwłacza tak człowieczeństwu jak praca dla tej bandy!!! Zawsze znajdzie się argument za tym żeby uciąć pieniądze od wypłaty, tam chyba mają takiego człowieka od tego co jak upier....li komuś to jest jego bo tak to chyba działa. Masz mnóstwo obowiązków zapomnisz o jakimś gównianym raporcie i już masz na karku wszystkich, za to żeby tobie ktoś na rękę poszedł nigdy, degradacje pracowników z niewyjaśnionych przyczyn, poniżanie, podkopywanie swoich własnych kompetencji. Wieczna inwigilacja i nastawianie pracowników przeciwko sobie, wszyscy co napisali wyżej mają 100% racji. Nie idź do tej pracy choćby nie wiem co, jest już naprawdę na rynku tyle lepszych ofert że nie dawaj zarabiać na sobie tym złodziejom bo jesteś tylko trybikiem i zawsze mogą CI powiedzieć że cie wymienią. A zarobki to śmiech i kpina, jak można na umowie mieć mniej niż średnia krajowa? Obiecywane premie??? co ??? zapomnij hahahaha nie ma żadnych bo chore targety nigdy na to nie pozwolą.
4
Były pracownik 2017-05-05 11:29:03
Praca w tej firmie wykańcza człowieka psychiczne.!!! Ciągłe wymagania, zastraszenia są na porządku dziennym. Cała struktura kierownictwa tej firmy to jedno wielkie nieporozumienie!!! Osoby na wyższych stanowiskach traktują zwykłych pracowników jak ludzi gorszego sortu. Piszę o tym, żeby wreszcie ktoś zainteresował się tym co tutaj się dzieje. Dziwne jest to, że nie ma ani jednej pozytywnej opinii na temat tej firmy, a przecież nikt sobie tego nie wymyślił. Zakres obowiązków zwykłego ''sprzedawcy'' jest chory bo trzeba robić tak naprawdę wszystko co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca, a oczywiście nagrodę pracownik dostaje najniższą krajową + do tego możliwość utraty dodatkowej kwoty za tajemniczego klienta. Jeżeli ktoś myśli zatrudnić się w tej firmie w jednym z salonów w Krakowie to osobiście odradzam. Mobbing, mobbing i jeszcze raz mobbing.!!!! W dni wolne od pracy będą dziesiątki telefonów od kierowniczki, zastraszanie ucięciem wypłaty za np. za źle zrealizowane zamówienie przez kierowniczkę, kłamstwa i oczernianie, które są codziennością!!! Problemy rodzinne przynoszone do pracy i wyżywanie się na pracownikach!!!
7
Ktotomozebyc 2017-05-06 16:21:21
Niestety z powyższymi opiniami nie ciężko się nie zgodzić i nie jest to lamęt byłych pracowników, którzy zostali zwolnieni i teraz swój jad wylewają w internecie ( owszem o zwolnienie bardzo łatwo, nie myśl przyszły potencjalny pracowniku, ze umowa o pracę daje jakiekolwiek minimalne poczucie bezpieczeństwa - zwolnią Cię z dnia na dzień bez żadnego konkretnego powodu a jak nie to powód się zawsze znajdzie chociażby to, ze nie będziesz odpowiednim osobom trzymał palca tam gdzie plecy kończą się ;) ). Praca sama w sobie nie jest zła - bynajmniej przez pierwsze pół roku, atmosfera zależy jeszcze od salonu i osób w nim pracujących, zarobki tez do aż tak tragicznych nie należą ( wszystko zależy oczywiście od miejsca i sprzedaży ), ale to na tyle z plusów, po jakimś czasie zaczną przeważać niestety minusy. Firma stawia, albo inaczej chce stawiać duże wymagania ( i to jest fenomen, bo często osoby na kierowniczych stanowiskach są po prostu
niekompetentne i nadzwyczajniej w świecie nie nadają się do zarządzania zasobami ludzkimi ) a może powinni zacząć od siebie ?, bo panuje jeden wielki burdel i chaos. Social taki sobie a właściwie jego brak - zawsze znajdzie się powód żeby uciąć premie, premia półroczna kpina - wszyscy słyszeli, ale nikt jej nie wiedział a i najważniejsze firma ma swój własny "kodeks pracy" :). Także przyszły pracowniku, który z jakiś powodów szukasz tutaj opinii - przyjdź, popracuj i wyrób sobie sam zdanie , może będziesz miał szczęście.
3
A 2017-05-08 10:56:47
Obiecują premie od wskaźników, zapieprza się na to cały miesiąc albo kwartał a oni bez powodu premii ci nie dadzą bo tak! Rozbój w biały dzień! Tylko patrzą jak by ci uwalic coś z wypłaty bo przecież 1459 zł to i tak za dużo dla polskiego murzyna. Unikajcie ich salony szerokim łukiem!
3
Zostaw swoją opinię o Tarmax Sp. z o.o. New Balance - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tarmax Sp. z o.o. New Balance