Mila Sklep Wielobranżowy

Gdynia

Opinie o Mila Sklep Wielobranżowy

W. 2017-03-13 23:34:18
Proponuje konkurs na największa gwiazdę z regionalnych :)
6
Daga 2017-03-13 23:37:54
A kto pracuje 7dni w tygodniu regionalne?hah chyba macie na myśli 7dni w tyg trzymanie telefonu przy uszach i wydawanie poleceń przez telefon a zapomnialabym o mailach co sekundę i zdjęciach wysylanych do regionalnych jaki to sklep nie jest piękny..
4
Czeladź 2017-03-14 08:33:10
W Sosnowcu jest gwiazda z Myszkowa kierowniczką, to też blisko nie ma i za darmo nie jeździ.
3
SOSNOWIEC 2017-03-14 08:38:40
Pierwsza wypowiem się za Sosnowiec bo tam pracuję więc dla nas jest to Pani Regionalna A.R nasza modelka i gwiazda świecąca jasno nad naszym regionem .Liczę że Sosnowiec przyzna mi rację. Pozdrawiam
4
była pracownica 2017-03-14 10:16:26
Tak czytam te wszystkie wpisy to i ja coś dodam.
Racją jest to co piszą o tych kierowniczkach na sklepach - siano w głowie . Głupie jak kozy . Mają po dwadzieścia kilka lat i myślą ze zlapaly Pana Boga za nogi - żenujące! Chętnych nie ma to się takie " tępe wyżły " godzą.
Taka jest m.in. teraz na Gertrudy w Krakowie. Kiedyś tam pracowałam i to wiele wiele lat ale odeszlam jak i wielu innych dobrych pracowników. Różne były tam kierowniczki jedne lepsze inne gorsze ale teraz to dno !!
No niestety te najlepsze były najkrócej
5
Były Pracownik Mili. 2017-03-14 12:15:30
Całkiem przypadkiem natrafiłam na to forum i przyznam, iż trochę mnie drażnią - trochę śmieszą te wpisy.. I zwykle omijam takie miejsca, ale tym razem napiszę (oj..- spodziewam się popularnego "hejtu" po moim wpisie, ale cóż.. - każdemu wolno mieć swoje zdanie) a mianowicie,

sama jestem byłym pracownikiem sieci Mila na stanowisku również i kierowniczym /dodam - odeszłam, nie z buntu.. kolej rzeczy - życie :-) / i napisze tak;
WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIE MA (..). Nie ukrywam, iż nie jest tam idealnie.. ale gdzie jest..?? I wystarczy, aby każdy zajął się swoją pracą i swoimi obowiązkami to każdemu pracowało i żyło by się lepiej :-)
Ps; bardziej szanuje i poważa się ludzi, którzy walczą o swoje dobro otwarcie a nie tylko na forum i niestety często po tym jak zostaną zwolnione z pracy /z różnych powodów/.

Na koniec Pozdrawiam atakowane tu z wielką mocą Kierownictwo, z którym miałam okazję również pracować Panią Lucynę, Aldonę nie pomijając oczywiście Pana Kierownika .
5
MILA 2017-03-14 21:10:29
Czy zastępcą kierownika w Czeladzi jest niedoceniana w Sosnowcu KASIA L.?
1
były pracownik 2017-03-15 21:02:44
Na Sosnowcu nie tylko są gwiazdy kierowniczkami ale i modelki przechadzające się między regałami niczym gazele po wybiegu, jak jedna przed drugą w przedbiegach pędzi do kasy by zaszczycić swoją osobą i zasiąść na tronie niczym królowa "oto jestem" i łaskawie obsłużyć potencjalnego gbura. UCZYMY SIĘ OD NAJLEPSZYCH CZYLI KIEROWNICZEK-KARIEROWICZEK BYLE DO CELU......
3
kiedyś mila 2017-03-15 23:04:22
Witam, ja już w tej firmie nie pracuję ale zgodzę się z niektórymi osobami że teraz na kierowniczki sklepu czy regionalne wybierane są osoby coraz młodsze, niekompetentne, niedoświadczone, nie szanujące pracowników długoletnich, a przede wszystkim osoby które krótko pracują stażem do 1 roku i takie zostają kierowniczkami cóż trafne określenie gwiazdy i modelki. Moim zdaniem na kierownika sklepu powinna być osoba mająca wykształcenie wyższe handlowe z długoletnim doświadczeniem handlowym ponad 15-letnim lub 10-letnim kierowniczym i dobrze zarządzająca sklepem i kadrą pracowniczą, a nie jakaś siksa co ledwie liceum ukończyła a kierowniczką już jest, pewnie wiele osób się ze mną zgodzi?
3
ja 2017-03-16 13:08:39
Ale osoba o z takim wykształceniem i doświadczeniem, nie będzie pracowała w Mili za 2400 brutto :) I jeszcze w "takiej" atmosferze.
2
pracownik xx MILA 2017-03-16 16:09:45
Czytam i oczom nie wierze,że tak jesteście wszyscy uprzedzeni do kierowniczek, tylko zastanawiam się jakie z Was były by kierowniczki gdy "góra" ciśnie.Przecież to jest łańcuch zaczynający się od prezesa skończywszy na zwykłym pracowniku i tak jest w każdym sklepie nie tylko w naszej sieci. Ja nie jestem kierownikiem ale szanuję swoją kierowniczkę za prowadzenie sklepu nie jest to ani łatwe ani przyjemne, ale trzeba trochę inteligencji żeby to dostrzec. Bardzo łatwo ocenia się innych ale czy Wy jesteście bez grzechu, czy Wy jesteście tacy idealni , czy Wy jesteście tacy super pracownicy może warto to przemyśleć.
4
Zażenowany klient Sosnowiec 2017-03-18 20:04:33
Dzisiaj byłam na zakupach w mili w Sosnowcu i co tam się działo to jakaś masakra pełno klientów to jedna kasjerka taka ruda wysoka pani schodzi z kasy bo ona musi iść na przerwę to jest chore ludzi cały sklep a pani w tym momencie musi wyjść ja rozumiem ze należy się przerwa ale dlaczego właśnie wtedy musi wyjść
3
mila 2017-03-18 21:44:41
A co ruda pani miała sobie przerwę zrobić na kasie jeść i pić jednocześnie obsługując klientelę bo sklep jest pełen ludzi. Ludzie zastanówcie się co piszecie jeśli znacie kodeks pracy to każdemu należy się przerwa i każdy pracownik przerwę sobie robi kiedy chce, to ja radzę tej "pani zażenowanej" zatrudnić się w takim markecie i zobaczyć jak to jest nie mogąc zejść się napić, zjeść a nawet iść do toalety. A jestem
ciekawa czy paniusia ma przerwę w godzinach swojej pracy........?
7
A. 2017-03-19 01:54:34
Szanowna Pani...
200% racji ma oburzona klientka!! Nikt nie podważa zaradności i obowiązku pójścia na przerwę pracownika, ale zawsze wybiera się chwile bardziej odpowiednie i one zawsze są !!
Napwwno nie w momentach kumulacji klientów.
A jeśli twierdzisz że to pracownik sam decyduje i idzie na przerwę " kiedy chce .. "jak piszesz to nie zły burdel tam macie ..!!
I tu jest ukłon w stronę kierownictwa sklepu..!?!?
6
Klientka-Sosnowiec 2017-03-19 08:33:53
A czemu ta pani Ruda nie zgłasza kierownikowi że chce zejść na przerwę? Kierownik w tym momencie powinien dać na kasę następną kasjerkę.I problem rozwiązany by był,tak jest w normalnych marketach.Ale patrząc na tą panią Rudą i stosunek jej do klientów mam złe doświadczenie z nią. Jej chamskie odzywki i jej łaska do obsługi klienta.Daje wiele do życzenia.
5
Klientka mili 2017-03-19 14:39:40
Nie zgadzam się z opinią tej pani pani ruda zawsze jest mila i uśmiechnięta ja zawsze do tej pani chodzę do kasy jak ta pani jest w pracy
Klientka-Sosnowiec 2017-03-19 19:04:38
Ha ha ha dobre, ta pani nie powinna pracować w sklepie chamidło jeszcze raz chamidło. Chodzi jak by ktoś je kija w dupę wsadził. Wyżej sra niż dupę ma, Kobieto ogarnij się bo jesteś pusta jak pustak.Dalej będę chodzić do Mili Sosnowiec żeby oglądać panią Rudą i jej wredny stosunek do klientów.I znów tej pani się oberwie ode mnie.
1
stała klientka 2017-03-19 19:56:48
Jestem stałą klientką sklepu Mila w Sosnowcu, oburzają mnie komentarze w stosunku
do pracowników tego marketu przez osoby niekulturalne i chamskie. Nie zgodzę z opiniami o pani rudej, pani Kasia jest osobą uprzejmą, miłą, rzetelną, kompetentną a
zarazem sprawdzoną na różnych działach gdzie ją też widuję, a także jest zawsze uśmiechnięta i życzliwa, bardzo mi się miło z nią rozmawia jak mnie obsługuje.
To samo się tyczy innych pracowników tegoż samego sklepu. Pani która napisała że kierownik sklepu powinien dać na zastępstwo inną kasjerkę by zmieniła na przerwę jeśli ma obsadę 3-osobową na kasie, gdzie same mają swoje działy do zrobienia, to
kogo ma dać, przerwa każdemu się należy to są ludzie a nie roboty.
Pozdrawiam serdecznie Panią Kasię.
Pracownik Mila 2017-03-19 20:20:18
A to jest pani Kasia. Nie kompetentna osoba którą o co się nie zapytasz to nic nie wie. I wysyła klientów po informację na dział monopoly.Towar sprzedaje a nie zna kodu na niego . Na działach się sprawdza bo nie ma wyjść boj się zwolnienia,żeby nie musiała wypisywać kartek że nie wykonuje poleceń kierownika.Do emerytury może tam dopracuje, nie wygląda na osobę młodą.Ale musi zmienić podejście do klienta.
1
Zzzz 2017-03-19 22:34:59
Jest pani stałą klientką, p.Kasią, a może pracownikiem? Pani Kasia jest miła tylko dla wybranych. A jej krzyki i wieczne kłótnie słychać na całym sklepie.
2
Klient 2017-03-20 08:37:47
Niech przyjmą do pracy pracowników jak nie ma kogo na kasę dać .A zresztą kierownik też niech siada. Więc nie widzę problemu żeby pani Kasia poszła na przerwę. I była milsza dla klientów. Bo mnie nie interesuje że chce iść na przerwę.Ja przyszedłem zrobić zakupy ,miło i szybko zostać obsłużonym.Mam też swoje sprawy.A nie wysłuchiwanie że idzie na przerwę to jest sprawa ich wewnętrzna. A nie klienta.
4
gość` 2017-03-20 22:57:00
Nie bronię zachowania pani rudej co do obsługi klienta, bo z tą bywa różnie.
Ale jak można obrażać kobietę tak wulgarnym językiem, wnioskuję że pani lub pan lubi
uprzykrzać pracę innym i oczywiście z jaką kulturą się obnosicie, a na marginesie może kiedyś ktoś was tak potraktuje. A z tych opinii co wyczytuję to jakaś nagonka jest na
panią rudą, co za ludzie perfidni mieszkają na tym osiedlu widać że "słoma wychodzi z butów" -oto kulturalni klienci tegoż sklepu.
2
Gość 2017-03-21 16:25:53
Ja na miejscu kierownictwa zastanowił się nad zwolnieniem pani rudej bo jak kierownik sklepu może trzymać tak nie mila i nie sympatyczna osobę która jak ma siąść na kasę to idzie jak za kare
2
klient 2017-03-21 16:39:21
Co by nie mówił to ta sieć sklepów pozostawia dużo do życzenia. Ja mieszkam w Krakowie i tu na każdym sklepie gdzie byłem jest syf i kombinują z towarem po dacie do spożycia!! Sklep na bohaterów września w hucie - masakra!! Tam akurat mieszkam to widzę i wiem i gdyby Szanowna kierowniczka żadziej stała na papierosa to by więcej widziała Ci się wokół niej dzieje !!
4
były pracownik mili na Gertrudy w Krk 2017-03-23 23:23:47
A ja pozdrawiam Panią Kierownik Agnieszkę, krótko była z nami, ale dała się zapamiętać bardzo pozytywnie bardzo wielu osobom ☺
Potem już tylko gorzej było...
1
Zostaw swoją opinię o Mila Sklep Wielobranżowy - Gdynia
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mila Sklep Wielobranżowy