Distance S.C.

Poznań

Opinie o Distance S.C.

pracownik 2013-08-14 13:21:13
Firma dba tak samo o pracowników jak o klientów czyli wcale!! Możecie liczyć na niepłatne lub nie w pełni płatne nadgodziny, etat liczy się dopiero od 180-tej przepracowanej godziny. Praca po 200h miesięcznie to normalka za 1500zł, plus czasami premia jak się uda.... Kadra kierownicza powinna iść na szkolenia z motywowania i zarządzania personelem, zwłaszcza właściciel firmy, pan(usunięte przez administratora)..

Co do reklamacji to rzeczoznawca ma płacone za sztuke i wynaczone by jak najwiecej odrzucić, reklamacje opiniują też osoby które nie maja w ogóle do tego uprawnień - wszyscy pracownicy to widzieli, lub przynajmniej większość. Inspekcja Pracy powinna sie poważnie zainteresować. Poza tym pracownicy podpisują lewe grafiki pracy na których suma godzin to 168 a w rzeczywistości jest 200 lub więcej. Ogromne dostawy i brak miejsca na ich rozpakowanie. Buty są albo podróbkami albo odrzutami z innych krajów bo psują się na potęgę... klej papierniczy dłużej trzyma niż ten w sprzedawanych tu butach.... średnio miesięcznie jest kilkadziesiąt reklamacji na sklep a sklepów kilka...
1
Ana 2014-04-19 10:25:04
czekam na buty już tydzień a miały być w 24 h nie polecam!!!!
2
mot 2014-05-29 02:38:54
onomatopeja-Nie wiem czy jeszcze sie załapie na ten pozew zbiorowy, ale chętnie sie przyłącze.(usunięte przez administratora)
radoslaw 2014-06-15 18:04:25
Nie uznają reklamacji. Rzeczoznawca powinnien miec zabrane uprawnienia za takie wałki.opinia jakby przedszkolak pisal. Idę do sądu.
Pipi 2014-07-14 18:01:21
Sklep ok towaru duzo , ceny niezłe .Buty co prawda mi się zepsuły ale po roku i wymienili na nowe bez zająknięcia.Są rózne przypadki .Trzeba byc bardziej obiektywnym.Ja polecam
euforiaa 2015-03-11 20:58:16
W każdym sklepie szukałam mojej idealnej pary butów. I tak oto natrafiłam na tą firmę gdzie co prawda wybór mają ogromny. Przeznaczyłam na zakup tych butów (jak dla mnie) duże pieniądze. Tak więc dbałam o nie jak tylko mogłam. Po 3 miesiącach, rozdarł mi się "materiał" od zewnętrznej strony buta przy "małym" palcu. Myślę sobie "A! Na szczęście mam jeszcze przecież reklamację". I tak oto udałam się do sklepu z prośbą o reklamację. Pan, z którym przeprowadzałam rozmowę na temat mojego zepsutego obuwia, ignorował moje słowa, potakiwał. Jednym słowem zachowywał się jakby miał to wszystko w czterech literach. Po 2-ch dniach, przychodzi do mnie paczka z unieważnieniem reklamacji, ponieważ ich "cudowny" rzeczoznawca stwierdził, iż powodem uszkodzenia obuwia była moja wina. Stwierdził to po następującej rzeczy "oddała Pani zawiązane buty do reklamacji tzn, że zdejmuje je Pani kiedy są zasznurowane - co wnioskuje o złym użytkowaniu". SERIOUSLY? Zawiązałam je tylko i wyłącznie z kwestii estetycznej, ponieważ były moim upragnionym zakupem. Odwołałam się z reklamacją ponownie do distance'a. I znów ( tym razem po 7 dniach ) dostałam odmowę. Zadzwoniłam do rzeczoznawcy sklepu, wytłumaczyłam całą sytuację dodając słowa " nie rozumiem jak Pan z takim tytułem, może wydać na światło dzienne takie pismo". Mężczyzna odpowiedział mi, że skoro nie zgadzam się z jego opinią, to mam to wysłać do swojego znalezionego rzeczoznawcy, a następnie ponownie podesłać im buty jak i opinię. Znalazłam starszego Pana, który siedzi w tej branży od kilkudziesięciu lat. Nie musiałam mu nawet dokładnie przedstawiać sytuacji z tą firmą, ponieważ ten Pan ich dobrze zna i nie jestem pierwszą osobą która się do niego zgłasza z tym samym problemem. Tak więc już skracając swoją opowieść - reklamacja została przyjęta, pieniądze zostały zwrócone ( aczkolwiek podczas wypisywania zaświadczenia o wydaniu mi pieniędzy, już coś zaczęli kombinować i wpisali o
2
euforiaa 2015-03-11 21:04:04
C.D

(...) i wpisali o 50 zł mniej). Tak więc nie można się poddawać. Udało mi się wygrać tę sprawę i tego wam też życzę
1
mapka 2015-03-26 15:41:09
nie polcecam, zamówiłem buty internetowo w sklepie - olali moje zamowienie i sprzedali buty w sklepie stacjonarnym - ani maila nie przesłali ani nic - dopiero jak zadzwoniłem to powiedzieli ze sprzedali stacjonarnie - olewka totalna
wkurzona 2015-04-15 09:49:09
Nie polecam.Oszukują na każdym kroku- zamówione buty internetowo sprzedają stacjonarnie i nie powiadamiają o tym klienta. Następnie po wielu interwencjach telefonicznych ( na maile nie odpowiadają ) w ramach rekompensaty proponują rabat i darmową wysyłkę przy następnym zakupie i nie dotrzymują słowa. Jeszcze raz nie polecam!!!!!
wkurzona 2015-05-18 12:12:28
UWAGA !!! potwierdzam i przestrzegam wszystkich przed dokonywaniem zakupow w tej firmie!!! nie sa uczciwi, szkoda mi tych którzy dokonali wymarzonego zakupu! także kupiłam buty które się rozleciały po krótkim czasie użytkowania i deslali mnie dosadu TOTALNA OLEWKA
Niezadowolony klient 2015-07-28 14:18:08
Euforiaa, do jakiego swojego rzeczoznawcy sie udalas?
Jestem w podobnej sytuacji i nie zamierzam im tego podarowac.
Niezadowolony klient 2015-08-30 17:55:46
I niestety znów to samo. Kolejna nieuznana reklamacja...
NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!
isabel011 2015-11-23 02:02:36
Witam mam podobny problem z tym sklepem jeżeli chodzi o pozew Zbiorowy chętnie się dołączę pozdrawiam
Sneakers by Distance klei mi buty 2016-01-25 17:31:48
Beznadziejny sklep. Kilka tygodni po zakupie rozkleiły mi się buty. Wykonano niechlujną naprawę - przyklejono podeszwę. Po kilku miesiącach znowu mi się rozkleiły i znowu sklep chce mi je kleić. Będą mi je kleić w nieskończoność? Zapierają się rękami i nogami przed wymianą butów na nowe mimo że ewidentnie jest to towar niezgodny z umową.
Dante 2016-01-29 20:19:27
Witam, czy ktoś wygrał z nimi sprawę w sądzie? Bo raczej tam skończy się moja reklamacja. Pismo od rzecznika w drodze do tego sklepu, ale jak czytam to ciężka sprawa z nimi. Ktoś pisał o pozwie zbiorowym, chętnie się przyłączę, to jeszcze aktualne?
Zu 2016-02-08 20:00:48
Nie wiem czego wszyscy Państwo nie rozumiecie w słowach "OPINIE O PRACODAWCY", ale szczerze współczuje braku umiejętności czytania ze zrozumieniem. Może należy cofnąć się po podstawówki i polskie szkolnictwo też przy okazji pozwać zbiorowo, bo ewidentnie wypuścili "głąbów". Skończcie mili Państwo wylewać swoje gorzkie żale na temat rozpatrywania reklamacji, bo osoby, które tu wchodzą chciałyby się dowiedzieć czegoś na temat pracy w tej firmie, zarobkach i atmosferze a nie opinii polskich cebulaczków i ich kombinacji w zwiączku ze zwrotami pieniędzy za zużyte obuwie.
4
hmm 2016-02-23 18:25:35
Witam, jak wyglądają zarobki w tej firmie oraz atmosfera w zespole? socjal jako taki jest czy słabo z tym? Ogólnie polecicie owe miejsce pracy czy nie ma co sobie głowy zawracać ;)
balna 2016-03-04 10:59:54
W Kaliszu w galerii Tęcza bardzo niemiła pani chyba kierowniczka. Zapytałem ją o numer buta powiedziała ze nie ma po czym po pół godziny przyszła moja żona i powiedziala, ze jest.
studentkapp 2016-04-11 16:08:31
Podbijam pytania o pracę, nie reklamacje... Jako dorywcza praca dla studentki dziennej. Elastyczny grafik? Normalne zarobki?
yesss 2016-05-04 13:57:53
Elastyczny grafik? Podajesz dyspozycyjność, ale oni i tak swoje, bo 'za mało pracowników mają'...
klient 2016-05-13 15:03:02
NIE POLECAM !!!!!
Zero zadbania o klienta. Musiałem czekac aż 6 dni zeby łaskawie przekazali paczke kurierowi ktory nastepnie pomyslił rejony... jakas kpina!!! Na paczke ktora normalnie powinienem dostac w ciagu max 3 dni musiałem czekać 10 dni !!!!! OGROMNY MINUS
1
zenada 2016-06-03 17:16:22
ja rowniez niestety nie mam dobrych doswiadczen zwiazanych z tym sklepem, strona wygladala w porzadku, duzo lajkow na fanpage na fb wiec postanowilem ze pomimo negatywnych opinii przeczytanych na tej stronie zaryzykuje i zamowie buty po dosyc atrakcyjnej cenie jak na ten model, zamowienie zostalo zlozone we wtorek, nastal piatek a butow nadal nie bylo wiec postanowilem skontaktowac sie ze sklepem, gdzie okazalo sie ze buty zostaly sprzedane w sklepie stacjonarnym o czym nie zostalem nawet poinformowany, czekam teraz na zwrot pieniedzy, mam nadzieje ze przynajmniej z tego sie wywiaza w sposob powazny
1
Qw 2016-07-16 23:06:18
Nie radzę pchać się tam do pracy!
Kuba 2016-07-20 07:24:42
Witam.
Mógłbym prosić o kontakt do tego Pana?
foo 2016-11-27 01:16:14
Odradzam zdecydowanie pracę tam! Podajesz dyspozycyjność a oni i tak ułożą grafik jak im będzie wygodnie bo wiecznie mało pracowników mają... nie wypłacają premii (mimo że dobiliśmy do kwoty miesięcznego utargu), atmosfera okropna, obgadywanie pracowników, nieprzyjemne sytuacje na zapleczu, praca za grosze. Żenujące!
Zostaw swoją opinię o Distance S.C. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Distance S.C.