Fam Sp.j. Sklep Turystyczny Horyzont

Warszawa

Opinie o Fam Sp.j. Sklep Turystyczny Horyzont

obiektywny 2016-06-16 06:54:36
Proszę tą firmę omijać szerokim łukiem! Zwalniają pracowników z dnia na dzień podając jako powód utratę zaufania i nie wypłacają należnych pieniędzy za przepracowany okres. Trzeba potem walczyć w Sądzie Pracy o wypłatę należnego wynagrodzenia. Zdecydowanie odradzam.
2
yanek. 2016-06-16 13:33:06
Pracowałem w sklepie stacjonarnym w Warszawie - o ile atmosfera w samym sklepie i między pracownikami była okej, tak wszelkie instrukcje idące z góry, czy kontakt między działami to droga przez mękę. Kierownictwo z pomysłami z kosmosu, awantura i burdel. Nie polecam, chyba że ktoś ma twardą dupę i jest masochistą.
Warto wspomnieć o tym jak kierownictwo pozbyło się ludzi pracujących dłuższy czas - jebs, z dnia na dzień z dyscyplinarką, byleby tylko nie wypłacać jakichkolwiek pieniędzy. Tak czy siak dno i metr mułu.
pracownik 2016-06-17 09:44:27
Jako były pracownik sklepu w Warszawie, w ogóle nie polecam tej firmy! W samym sklepie fajni współpracownicy, natomiast "góra" jest fatalna - zarządzanie firmą i szacunek dla swoich pracowników jest absolutnie zerowy. Dyrektor regionalny wyznaje zasadę "po trupach do celu", kombinuje z umowami, wypłatą pieniędzy, redukuje etaty i trzeba walczyć o to żeby zarabiać grosze, ponieważ najchętniej nie płaciłby nic - szuka oszczędności w personelu zamiast zająć się porządnym zarządzaniem firmy, które pozostawia wiele do życzenia. Liczy się trzaskanie kasy, a ludzi, którzy te pieniądze faktycznie dla firmy zarabiają ma się gdzieś. Poza tym zero perspektyw rozwoju - zero szkoleń, zero wyjazdów, pracownicy muszą się doszkalać we własnym zakresie. Kierownictwu nie zależy na kompetentnych pracownikach, tylko na tanich. Ze względu na szacunek do samego siebie nie radzę podejmować z tą firmą współpracy. Szczególnie, że przy takim stylu zarządzania i tak prędzej czy później upadnie.
na szczęście już tam nie pracuje 2016-06-20 09:02:44
Należy też dodać, że w sposób "bandycki" są potrącane pracownikom sklepów Horyzont oraz Jack Wolfskin (ta sama firma) pieniądze z wynagrodzeń, po przeprowadzonych inwentaryzacjach. Nikt nie ma podpisanej odpowiedzialności materialnej, ale mimo to pracownicy są obciążani kosztami rzekomych niedoborów i strat. Jest to kolejny "nowatorski" pomysł dyrektora regionalnego ds sprzedaży. Jego "umiejętne" zarządzanie firmą doprowadziło ją do zapaści finansowej. Kolejne jego "prekursorskie" i "nieszablonowe" pomysły prowadzą firmę FAM do nieuniknionego upadku.
Łukasz Napierała- Dyrektor Sieci Sklepów Horyzont 2017-04-20 14:52:19
Witam

Dziękuję za Twoją opinię! Jest dla mnie cenna- pomoże mi w dalszej pracy nad ulepszaniem zarządzania w naszej firmie. Niestety nie podpisałeś się, więc nie do końca wiem z kim koresponduję. Nie mogę się zgodzić bezkrytycznie z Twoim wpisem- nikogo nie zwalniam z dnia na dzień. Jeśli w wypowiedzeniu jest mowa o utracie zaufania, to zawsze ma to poważne podstawy i uchybienia są wykazane w treści wypowiedzenia. Takie wypowiedzenia są niezwykle rzadkie i zawsze poprzedzone są upomnieniem, lub naganą. Pojedyncze sytuacje sporne, które miałem w 2016 roku z pracownikami zakończyły się polubownie w drodze mediacji bez udziału sądu pracy. W naszej firmie jest niemało ludzi pracujących już ponad 10 lat. Wszyscy mają legalne umowy i dostają wynagrodzenia bez opóźnień- to elementy, które nas wyróżniają. Stale również pracuję nad ulepszaniem systemu zarządzania i przekształcaniem naszego miejsca pracy w bardziej ludziom przyjazne. Wszelkie uwagi i opinie można kierować na adres: opinie@fam.gda.pl
Pozdrawiam
Łukasz Napierała, Dyrektor Sieci Sklepów Horyzont 2017-04-20 15:00:52
Janku.
Dziękuję za Twoją opinię! Daje mi to do myślenia.
Nie mogę jednak przejść obok niej bez komentarza. Pracowałeś u nas nie dłużej niż trzy tygodnie. W tym okresie nie mieliśmy nawet okazji się poznać osobiście. W mojej ocenie rzeczywistość naszej firmy nie jest tak nieprzyjazna jak ją opisujesz, a Twoja opinia jest podyktowana niezrozumiałymi dla mnie powodami. Szkoda, że w czasie w którym pracowałeś nie podzieliłeś się tą opinią ze mną bezpośrednio. Może dałoby się coś zrobić, abyś współpracę z naszą firmą zakończył z bardziej pozytywnymi odczuciami.
Pozdrawiam
Łukasz Napierała, Dyrektor Sieci Horyzont 2017-04-20 16:29:42
Dziękuję za Twoją opinię. Szkoda, że brakło Ci odwagi, aby podpisać się imieniem i nazwiskiem.
Nie mogę zgodzić się z opisywanymi przez Ciebie faktami. Tak jak pisałem w odpowiedzi na opinię "obiektywnego" wszystkie wypłaty realizowane są w naszej firmie terminowo na podstawie uczciwych umów. Nie jest również prawdą, że firma nie doszkala swoich pracowników. Pracownicy sklepu Horyzont Mariensztat brali udział w samym roku 2016 w co najmniej kilku szkoleniach i warsztatach organizowanych przeze mnie osobiście, jak również przez dystrybutorów marek z którymi współpracujemy. Pozdrawiam.
Zostaw swoją opinię o Fam Sp.j. Sklep Turystyczny Horyzont - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fam Sp.j. Sklep Turystyczny Horyzont