Maxi Pizza S.C. Przedsiębiorstwo Handlowe

Będzin

Opinie o Maxi Pizza S.C. Przedsiębiorstwo Handlowe

anonim00 2014-07-31 23:27:30
niestety z przykroscia wspominam wspolprace z panstwem (usunięte przez administratora)dlatego opinia jest w 100% autentyczna aby zapobiec was przed wydaniem pieniedzy w bloto a bron boze nabawieniem sie jakis chorob. towar ktory byl przywozony do niby "restauracji" byl w 80% zepsuty (tygodniowy chleb - bo moze nikt nie pozna, z pomidorow zmywana plesn, skisnieta zupa doprawiana koncentratem pomidorowym dla zabicia smaku, zlewane piwo z pozostalych) wieczny brak towaru. 5 piw w lodowce, z karty 1/5 dostepnych dan. jezeli klient zlozyl zamowienie wysylano kuriera ale kelnerke szybko do sklepu po zakupy do aktualnego zamowienia stad dlugi okres oczekiwania. brak narzedzi do pracy dla kucharek i kelnerek. zimno, ciemno i brudno. wstyd bylo nie raz wydac klientowi danie ktore zamowil. do tego wyreczanie leniwej kucharki (sory pani ireno..), plewienie, grabienie, a to wszystko za stawke 4-6 zl. jezeli ktos ma jakies pyatania chetnie odpowiem. niestety wniosek jest tylko taki ze zmarnowalam tam tylko czas i nerwy. ostrzegam, wybierzcie inny lokal.
2
X 2016-10-07 17:31:42
6 lat temu tam robiłem jako dostawca. Było to fajne zajęcie dodatkowe dla jaj. Płacili 5 zł za godzinę i 0,45 zł od kilometra. Wypłata była codziennie. Woziłem tę pizzę furą służbową, do tego wpadały niezłe napiwki. Polecam każdemu, kto tak naprawdę nie musi pracować, a szuka rozrywki w wolnym czasie, za którą jeszcze zapłacą.
Zostaw swoją opinię o Maxi Pizza S.C. Przedsiębiorstwo Handlowe - Będzin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Maxi Pizza S.C. Przedsiębiorstwo Handlowe