Matrix Zespół Muzyczny

Karolina

Opinie o Matrix Zespół Muzyczny

Taku 2013-07-12 13:48:15
Zespół pierwsza klasa. Mają bardzo szeroki repertuar i wspaniale brzmienie, polecam.
2
Jena 2013-07-18 09:07:03
Świetni artyści. Grali na imprezie zakładowej w mojej firmie. Mają bardzo bogaty repertuar.
2
Ola 2013-08-01 12:43:06
Zespół w sam raz na wesele. Lider idealnie nadaje się na wodzireja, potrafił rozbawić towarzystwo, prowadził fajne zabawy. Muzyka i nagłośnienie rewelacja
2
Asia 2013-09-25 11:03:26
Zespół idealny na wesele. Prowadzili znakomicie całą zabawę weselną, a zorganizowane przez nich konkursy jeszcze bardziej pozwoliły się współbiesiadnikom poznać. Gorąco polecam.
2
Dorota Wachowska 2013-11-21 18:15:40
Fajny zespół, mili ludzie i wiedza co robią bo zabawa przy nich jest świetna i przede wszystkim wprowadzają niesamowitą charyzmę i humor.
Warto polecić ten zespół
2
Edyta 2013-12-28 22:38:01
Zespół Matrix to profesjonaliści pod każdym względem grali na weselu mojego syna wszyscy goście byli zachwyceni nie dało sie wysiedzieć przy stoliku jak ino zaczęli grać a grali bardzo długo przerwy krótkie są Najlepsi .
2
Tomek świadek wesela 2014-07-07 12:30:31
Muszę przyznać że to co tu państwo piszą to szczera prawda często chodzimy z narzeczoną po weselach ale to co w tą sobotę i niedzielę zobaczyliśmy na weselu u mojego kumpla to był szok. Zespół wspaniały grali same hity długo, rewelacyjnie prowadzili całą imprezę, przede wszystkim spoko ludzie, rozmowni, z humorem. Żadnej nudy bo albo wspaniale grali na scenie, albo byli między stołami i grali biesiadę, przebierali się, mówili kawały, powadzili zabawy muszę przyznać Matrix to za...sty zespół godny polecenia i u nas na 100% będzie pozdrawiam
1
Monika i Piotrek 2015-10-27 11:19:51
Kochani obiecaliśmy sobie że wychwalimy was wszędzie za to co zrobiliście na naszym weselu. Wszyscy naprawdę wszyscy nasi goście są zachwyceni że tak świetnie się bawili, wychwalali was że tak wspaniali ludzie jesteście, gracie same przeboje, te wasze stroje, poczucie humoru, ten sprzęt, oświetlenie ale najważniejsze co nam powiedzieli to to że jesteście dobrymi wesołymi i przyjacielskimi ludźmi że kochacie to co robicie bo widać to na scenie.
Więc my powiemy kilka słów od siebie Bardzo wam kochani dziękujemy za wasz wysiłek w to by nasze wesele było tak piękne i radosne. Cieszymy się że to właśnie was wybraliśmy na swoje wesele i dziękujemy że zachowujecie się na danym weselu jak członkowie rodziny.POLECAMY WAS KAŻDEMU KTO CHCE MIEĆ TAK JAK MY NAJPIĘKNIEJSZY DZIEŃ W SWOIM ŻYCIU DZIĘKUJEMY GRUPIE MUZYCZNEJ MATRIX.
1
Zostaw swoją opinię o Matrix Zespół Muzyczny - Karolina
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Matrix Zespół Muzyczny