Po wieloletniej pracy na kasach mogę stwierdzić że to miejsce jest przesiąknięte jadem i odradzam każdemu pracy w tym miejscu (no chyba że lubisz lizać kierownikowi...). Największym problemem jest większość kierowników kas. Można dosłownie powiedzieć, że pastwią się nad osobami, które nie są w ich kółku wzajemnej adoracji. Dokonują przekrętów (po których dyscyplinarka jest najłagodniejszą karą), spóźnień lub po prostu nie przychodzą do pracy lub po godzinie z niej wychodzą (udając, że w niej byli). Swoje obowiązki zrzucają na osoby ze zlecenia gardząc nimi i mówią, że są "plepsami". Niestety nie można z tym nic zrobić bo pani K. Przymyka na wszystko oko i zadaje się z głównym kierownikiem kas, który wprowadza toksyczną atmosferę. Główny kierownik jest zawistną, fałszywą osobą i uwielbia uprzykrzać innym życia przy okazji obrabiając im... Ma on bardzo wiele za uszami. Woli m.i. dawać lesserom większe wynagrodzenia, bo chodzą z nim na imprezy.
@Artur nie zgadzam się z Twoją opinią. Pracuję na Fali od kilku lat i uważam, że kierownicy jak i Kierownik Kas nie zrzucają na nikogo żadnych dodatkowych obowiązków, kasjerzy wypełniają tylko swoje zadania, które mają w umowie, a kierownicy są od tego żeby nas pilnować. Jeśli chodzi o Kierownika Kas to dba on o swoich pracowników i jeśli masz jakiś problem to stara się pomóc jak może. Jestem studentką i dzięki pracy na Fali mogę pogodzić studia z pracą, grafik jest elastyczny i nawet jak nie zawsze możesz się wpisać idealnie w godziny zmian, to nie ma problemu, żeby się dogadać i przyjść np. po zajęciach.
Praca kasjera trzeba przyznać, że jest pracą dość niewdzięczną. Dziwnym dla nas jest, że klient potrafi się zachować kulturalnie, bo niestety różnego rodzaje buce i prostaki zostają w pamięci dłużej, ale myślę, że w wielu miejscach gdzie pracuje się z klientem zdarzają się takie sytuacje. Największym problemem Fali jest jednak to, że kasjerów się zupełnie nie docenia, słowa pochwały nie idzie tu doświadczyć co jest dość przykre, ciągle słyszy się tylko o naganach i zwolnieniach. Jeśli chcesz być tutaj doceniony w jakikolwiek sposób, to niestety trzeba się zaprzyjaźnić z odpowiednimi osobami, żeby mieć kogoś kto nie będzie zwracał uwagi na żadne błędy, a najmniejszy wysiłek wychwali. Jeśli się takich przyjaźni nie ma, to zejście z kasy na 2 minuty żeby się napić na pewno zostanie zauważone i skrytykowane. O pomoc w sprawie trudnych klientów musisz się mocno prosić, bo mało kto z kasjerów wyższego szczebla/kierowników ma ochotę podejść. Wiadomo, że każdy ma inny styl pracy i gorsze dni, wśród kierowników i kasjerów są oczywiście złote osoby, dzięki którym zmiana jest przyjemniejsza. Trzeba się tutaj znieczulić na przykre sytuacje, wyzwiska klientów i groźby ze strony kierowników, bo inaczej to miejsce byłoby jak z horroru. Liczę, że kierownictwo czy zarząd zdecydują się w najbliższym czasie na doszkolenie z zarządzania i motywowania pracowników, bo niestety samymi groźbami o zwolnieniach nic przydatnego się nie osiągnie. Jeśli zastanawiasz się nad pracą w Aquapark Fala, jesteś otwarty, wyluzowany i zależy ci tylko na zarobieniu minimalnej krajowej, to polecam, jednak jeśli jesteś wrażliwy i chcesz się rozwijać, to zdecydowanie odradzam to miejsce.
Czy można liczyć w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Pani Kasia wkłada dużo serca w swoją pracę i w wielu sytuacjach staje po naszej stronie , po stronie pracowników kas . Sama miałam przykrą sytuację z której wybroniła mnie Pani Kasia . Kierownik kas ? Kierownik kas wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi , jest do dogadania w każdej sprawie i również za pracownikami z kas stoi murem .
Przykro się patrzy na to, że większość pozytywnych opinii o pracy w tym miejscu, jak i o kierownictwie jest pisane przez osoby z grona tak często wspominanego na tej stronie kierownika. Jeśli chodzi o samą pracę to nie jest tragicznie, ale też nie jest dobrze. Plusem jest elastyczny grafik i to w zasadzie jeden z niewielu plusów.
A pozostałe? Rozwiniesz już wszystkie skoro mimo takiego nastawienia piszesz, że praca nie jest tak zła? Czy na tymczasowy przestój byłaby dla kogoś idealna? Ludzie teraz zazwyczaj po ile pracują przed zmianą miejsca zatrudnienia?
Po wieloletniej pracy na kasach mogę stwierdzić że to miejsce jest przesiąknięte jadem i odradzam każdemu pracy w tym miejscu (no chyba że lubisz lizać kierownikowi...). Największym problemem jest większość kierowników kas. Można dosłownie powiedzieć, że pastwią się nad osobami, które nie są w ich kółku wzajemnej adoracji. Dokonują przekrętów (po których dyscyplinarka jest najłagodniejszą karą), spóźnień lub po prostu nie przychodzą do pracy lub po godzinie z niej wychodzą (udając, że w niej byli). Swoje obowiązki zrzucają na osoby ze zlecenia gardząc nimi i mówią, że są "plepsami". Niestety nie można z tym nic zrobić bo pani K. Przymyka na wszystko oko i zadaje się z głównym kierownikiem kas, który wprowadza toksyczną atmosferę. Główny kierownik jest zawistną, fałszywą osobą i uwielbia uprzykrzać innym życia przy okazji obrabiając im... Ma on bardzo wiele za uszami. Woli m.i. dawać lesserom większe wynagrodzenia, bo chodzą z nim na imprezy.
Nie pracujesz już... to o czymś świadczy. Skład nie zmienia się od lat, to też o czymś świadczy...
Jestem zatrudniona w dziale kas w Aquaparku Fala od 3 lat i nie podzielam twojego zdania na temat Kierownika Kas. Pracowałam w wielu miejscach i na własnej skórze nie raz doświadczałam prawdziwego (usunięte przez administratora) tutaj takie rzeczy nie mają miejsca. Z pracy i z kierownictwa w tym miejscu jestem zadowolona.
Nie wiem dlaczego wygadujesz takie głupoty ale jeśli chodzi o kierownika kas to zawsze niezależnie od sytuacji broni swoich pracowników i staje po ich stronie. I wszystko jest do dogadania bo do każdej sytuacji podchodzi indywidualnie. A i ciężko uwierzyć w toksyczną atmosferę o której mówisz biorąc pod uwagę kilkuletni staż wielu pracowników.
@Artur, czy Ty aby na pewno przemyślałeś to co napisałeś, czy w przypływie emocji i jakiegoś żalu chciałeś się wyżyć i napisać kilka zmyślonych/podkoloryzowanych faktów? Skoro tak wiele lat pracowałeś, to chyba nie do końca było aż tak źle ? Przecież jest mnóstwo innej pracy gdzie zapewne lepiej by Cię traktowali. Co do obowiązków, szkoda że się bardziej nie wypowiedziałeś, bo to ciekawe.... Raczej obowiązki kierownika zmiany nie może wykonywać pracownik kas. Myślę, że tak jak Ty kogoś traktujesz tak Ty jesteś traktowany. Ja również tu dłużej pracuje i nigdy... o dziwo nikt się nade mną nie pastwił, a nie uczestniczę w żadnych imprezach organizowanych przez Falową śmietankę :)
Pracuję w Aquapark Fala na strefie kasy już od dwóch lat, uważam że wystawiona opinia powyżej jest nieprawdziwa, atmosfera w pracy jest zupełnie inna, zawsze mogę liczyć na wsparcie Kierownika Kas jak i Kierowników Zmiany. Pracuję tutaj na umowę zlecenie i nie spotkałam się na zrzucanie na mnie obowiązków które nie należą do mnie, każdy wykonuje swoją pracę. Takie oszczerstwa są nie na miejscu.
Pracuje tu już ponad 5 lat i nie zgadzam się z tą opinią. Odkąd zaczęłam tu pracować nigdy nie odczułam rzekomego "pastwienia się", nie czuję się również "plebsem" oraz znam zakres swoich obowiązków i wiem, że nie są one na mnie "zrzucane" tylko wynikają z umowy. Na imprezy również nie chodzę i nie uważam się za "lessera". Kierownik Kas i Kierownicy Zmian są od tego żeby nami zarządzać więc nie wiem czy zwracanie uwagi lub pilnowanie porządku na kasach można nazwać "uprzykrzaniem życia". Do Kierownika Kas lub Pani Kasi zawsze można zwrócić się o pomoc i nie raz przekonałam się, że można na nich liczyć.
@Artur nie zgadzam się z Twoją opinią. Pracuję na Fali od kilku lat i uważam, że kierownicy jak i Kierownik Kas nie zrzucają na nikogo żadnych dodatkowych obowiązków, kasjerzy wypełniają tylko swoje zadania, które mają w umowie, a kierownicy są od tego żeby nas pilnować. Jeśli chodzi o Kierownika Kas to dba on o swoich pracowników i jeśli masz jakiś problem to stara się pomóc jak może. Jestem studentką i dzięki pracy na Fali mogę pogodzić studia z pracą, grafik jest elastyczny i nawet jak nie zawsze możesz się wpisać idealnie w godziny zmian, to nie ma problemu, żeby się dogadać i przyjść np. po zajęciach.
Praca kasjera trzeba przyznać, że jest pracą dość niewdzięczną. Dziwnym dla nas jest, że klient potrafi się zachować kulturalnie, bo niestety różnego rodzaje buce i prostaki zostają w pamięci dłużej, ale myślę, że w wielu miejscach gdzie pracuje się z klientem zdarzają się takie sytuacje. Największym problemem Fali jest jednak to, że kasjerów się zupełnie nie docenia, słowa pochwały nie idzie tu doświadczyć co jest dość przykre, ciągle słyszy się tylko o naganach i zwolnieniach. Jeśli chcesz być tutaj doceniony w jakikolwiek sposób, to niestety trzeba się zaprzyjaźnić z odpowiednimi osobami, żeby mieć kogoś kto nie będzie zwracał uwagi na żadne błędy, a najmniejszy wysiłek wychwali. Jeśli się takich przyjaźni nie ma, to zejście z kasy na 2 minuty żeby się napić na pewno zostanie zauważone i skrytykowane. O pomoc w sprawie trudnych klientów musisz się mocno prosić, bo mało kto z kasjerów wyższego szczebla/kierowników ma ochotę podejść. Wiadomo, że każdy ma inny styl pracy i gorsze dni, wśród kierowników i kasjerów są oczywiście złote osoby, dzięki którym zmiana jest przyjemniejsza. Trzeba się tutaj znieczulić na przykre sytuacje, wyzwiska klientów i groźby ze strony kierowników, bo inaczej to miejsce byłoby jak z horroru. Liczę, że kierownictwo czy zarząd zdecydują się w najbliższym czasie na doszkolenie z zarządzania i motywowania pracowników, bo niestety samymi groźbami o zwolnieniach nic przydatnego się nie osiągnie. Jeśli zastanawiasz się nad pracą w Aquapark Fala, jesteś otwarty, wyluzowany i zależy ci tylko na zarobieniu minimalnej krajowej, to polecam, jednak jeśli jesteś wrażliwy i chcesz się rozwijać, to zdecydowanie odradzam to miejsce.
Czy można liczyć w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Dzięki za info, do teraz już niczego nie dorzucili jeszcze? Ciekawi mnie co po nowym roku będzie. A w ogóle co z atmosferą teraz? Z rok temu cos o kierownictwie pisali ale ciekawi mnie czy sytuacja się nie poprawiła przypadkiem? Są osoby, które pracują dłużej?
Pare pytań poźniej miła szczera rozmowa.
Jak radzisz sobie z trudnym klientem? Czy jesteś dyspozycyjny?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Pani Kasia wkłada dużo serca w swoją pracę i w wielu sytuacjach staje po naszej stronie , po stronie pracowników kas . Sama miałam przykrą sytuację z której wybroniła mnie Pani Kasia . Kierownik kas ? Kierownik kas wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi , jest do dogadania w każdej sprawie i również za pracownikami z kas stoi murem .
Więcej osób się zgadza, aby na kasę tu nie iść? Ja generalnie dla siebie i tak tu nie patrzyłam tylko pod tatę, bo też chciał tu kiedyś na konserwatora przyjść, ale tej oferty co ją widzieliśmy już nie ma. możecie i tak ocenić warunki w tym zakresie? mogłabym wysłać Jego CV? konserwatorzy maja spokojniejsza pracę?
Dodatek stażowy? Czy ktoś wie może ile on w zasadzie wynosi? Jest on wprost wpisany w ofercie dla konserwatora, która właśnie wisi na stronie Fali. Są też inne socjale, jak grusza czy tez premia świąteczna. To ile wyniesie na tegoroczna? I czy warto polecić tacie, żeby się zatrudnił?
O 13-stce, o którą ktoś teraz niedawno spytał, niczego nie widziałem w ofercie dla konserwatora, która jeszcze wisi na takim portalu. wiem z niej za to, że przysługują jakieś kursy i szkolenia. przy tym stanowisku o jakich może być w zasadzie mowa? Ta podkreślona możliwość na rozwój w opisie ciekawi. Warto się przyjąć?
Nie polecam pracy w tej firmie. Ludzie na recepcji są samolubni i widzą tylko czubek własnego nosa. Osoby które są na stanowisku kierowniczym na recepcji siedzą na zapleczu i wykorzystują osoby z umowy zlecenie które nazywają plebsem. Osoby z umowy zlecenia robią większą robotę niż z umowy o pracę. Kierownicy z recepcji siedzą na kamerach i obserwują pracowników z umowy zlecenie i jak ktoś odejdzie na chwilę np do toalety lub napić się wody odrazu robią awanturę i lecą do pani dyrektor. A jak sami przez większość zmiany siedzą i nic nie robią to nikt już tego nienawidzi. Pani dyrektor widzi tylko to co chce widzieć. Ma swoich ulubieńców którzy siedzą na telefonach lub malują paznokcie na zapleczu. Biuro siedzi w domu i obserwuje pracowników poprzez kamery. Osoby z kierownictwa kas traktują innych jak smieci. Wiecznie siedzą na zapleczu i obrabiaja (usunięte przez administratora) inny. Jak im się postawisz odrazu lecą na skargę do pani dyrektor a ta nawet nie sprawdzi czy to prawda i odrazu zwalnia.
Drogi lub powinienem napisać „droga pani ktoś” :) Te osoby które tak bardzo ci przeszkadzają czyli kierownictwo kas ma niestety inny charakter pracy, który polega między innymi właśnie na kontroli prawidłowej obsługi klienta którą wykonujesz/WYKONYWAŁAŚ ty. Z taką koleją rzeczy ciężko było ci się pogodzić. Opisujesz ich prace jako nic nie robienie pomimo tego że napewno wielokrotnie byłaś świadkiem tego jakie obowiązki należą do osób z tzw kierownictwa jest to przede wszystkim praca biurowa oraz rozwiązywanie trudnych problemów, zadań oraz codziennych sprzeczności i roszczeń z klientami oraz wiele innych rzeczy o których nie masz niestety bladego pojęcia. To osoby które tak jak ty kiedyś ciężko pracowały na kasie głównej i wytrwałością oraz zaangażowaniem awansowały na wyższe stanowisko. Cechy które tobie jak i większości młodszemu pokoleniu po roczniki 00 zapewnie są obce bo w swojej wypowiedzi oraz opinii na temat pracy w aquaparku nie przedstawiasz żadnych konkretnych argumentów „obrabianie (usunięte przez administratora) ??? Naprawde ??? praca to nie gimnazjum a współpracownicy to nie koledzy z klasy. Wyobraź sobie że obraźliwe sformułowanie o którym mówisz powstało wśród osób z umowy zlecenie bardzo dawno temu (w czasach kiedy kierownictwo kas posiadało zupełnie inny skład) i tylko i wyłącznie w celach humorystycznych i nigdy nie było używane żeby kogoś obrazić. Na dziale kas na umowę zlecenie pracuje mnóstwo dziewczyn większość z nich po już dobre pare lat cenią sobie dobre zarobki/sezonowe premie oraz miłą atmosferę oraz to że właściwie nic oprócz obsługi klienta nie spoczywa w ich obowiązkach ponieważ do wszystkich pobocznych spraw typu skargi, rezerwacje problemy i wiele innych nietypowych sutuacji a jest ich bardzo wiele od razu wzywana jest osoba z umowy o prace lub kierownictwo kas. Życzę ci abyś znalazła lepszą pracę i obyś nigdy nie zaznała jak to potrafi być w innych firmach i co to jest prawdziwy mobing wtedy twoja opinia na temat tej pracy drastycznie zmieniła by się na o wiele lepszą. PS proszę nie mieszać w to Pani Dyrektor obiektu ona ma zupełnie inne swoje indywidualne obowiązki za wszelkie zwolnienia zatrudnienia i tym podobne pracowników odpowiada Kierownictwo Kas i na nikogo nie trzeba jak to nazwałaś kablować żeby wypowiedzieć komuś umowę. Pozdrawiam Inny Pracownik Kas
Szanowny pracowniku kas jeśli uważasz że malowanie paznokci w trakcie pracy jest jednym z prac biurowych oraz rozwiązywania problemów może powinien Pan/Pani zmienić zawód na styliste paznokci. ???? Rozumiem że są opowiazki które umowa o pracę musi wykonać ale bywają dni kiedy na zmianie jest kierownik kas oraz 2 jego podwładnych również z umowy. Dwie osoby pracują wykonują tzw pracę biurowe a osoba trzecia jest dla towarzystwa zamiast zająć się czymś konkretnym. Dość istotne jest też to, że kierownik ustawia grafik tak żeby pewne osoby nie musiały stać na kasie ponieważ są nie dokształcone. Więc na jakiej podstawie taka osoba jeszcze pracuje w tej firmie? Ponieważ kierownik świetnie się z nią bawi na zmianach. Pozdrawiam. ????
Bujda Kierowniczka to jeden wielki doopślizg głownie interesuje ją kasa, ludzie się nie liczą.
Firma jest dobrym pracodawcą i z pewnością w tej sytuacji pomoże pracownikom
NIe jest dobrym pracodawcą. Zarząd myśli tylko o sobie , dyrektorzy i główna księgowa to jedna wielka klika klepiąca sie na wzajem po plecach.
Biorąc pod uwagę kilku, a nawet kilkunastoletni staż wielu pracowników w tej firmie to chyba nie jest tak okropnie jak to przestawiasz ???? Aquapark nie jest dobrym pracodawcą, bo co? Bo zostałaś zwolniona? Zastanowiłaś się dlaczego czy tylko siejesz ferment? Nie wpadłaś na to, że zarząd i dyrekcja mają wiele obowiązków wykraczających poza zmaganie się z przerostem ego niezadowolonych byłych pracowników/zleceniobiorców. Ja zawsze gdy miałem kłopot, zgłaszałem sprawę i zostałem wysłuchany. Rozwiązanie nie zawsze było na moją korzyść, ale były podejmowane próby i to doceniam. Żeby każdy zakład pracy miał takich zarządzających jak Pani Dyrektor, którą mieszasz z (usunięte przez administratora) we wpisach poniżej. Zakład pracy to nie przedszkole, by dyrekcja biegała za personelem i bez przerwy sprawdzała czy wszystko z delikwentem w porządku. Może zamiast pluć jadem na fajną firmę przemyśl swoje zachowanie. Miłego dla Ciebie i Twojego ego! <3
Ach ten marketing zawsze działa świetnie i będzie bronić swoich. Trzeba jednak czytać ze zrozumieniem, a tego widzę nie potrafisz, no ale fala cie pewnie opłaca żeby tak ich bronić JAk jest teraz nie wiem, i nie chce, napisałam jak było. Kropka
Pracuje tam już pare lat i strząsa mnie kiedy czytam takie nieprawdziwe oszczerstwa na temat Pani Dyrektor aquaparku fala.... ewidentnie ktoś nie ma zielonego pojęcia jaka to dobra i życzliwa kobieta, niezwykle pomocna i wrażliwa osoba. Robi się przykro czytając rzeczy wyssane z palca...
Ewidentnie jestes w drużynie (usunięte przez administratora) Pani Dyrektor dla kasy zrobi wszystko, sprzeda każdego za złamanego grosza byle tylko samej się nachapać
Pani Dyrektor to jedna z najbardziej empatycznych osób w tej firmie. Nie ma osób bardziej skorych do pomocy i wsparcia pracowników. I do jakiej "kasy" się odnosisz (usunięte przez administratora)?
A to zmieniła się dyrektorka? Pamiętam jak dyrektorem była Pani Kasia. Nie pamiętam nazwiska. Żywcem wezmą ją do nieba za podejście do problemów pracowników. Nawet jak ktoś manianę odstawił, to walczyła o swój personel. Może ty firmy pomyliłaś?
Empatycznych jak czuje piniądz inaczej sprzeda cię za złamanego grosza , lojalna wobec $$$
Obecna Pani Dyrektor (Dział Operacyjny) jest osobą z której powinno brać się przykład. Codziennie spada na nią ogromny ciężar zadań i obowiązków z którymi doskonale sobie radzi już od paru dobrych lat, oprócz tego jest najmilszą i najbardziej człowieczą osobą na takim stanowisku jaką poznałem kiedykolwiem a pracowałem już w paru miejscach.
OMG! xD Dostałam powiadomienie, że ktoś napisał opinię o fali i oczom nie wierze xD Pracowałam tam w sezonie na kasach i mialam przyjemnosc poznać panią dyrektor. Złota kobieta! Wkurzona, za robote sie weź zamiast pisac brednie na tych ludzi.
A jakie konkretnie obowiązki ktoś tu mógł mieć kiedyś na myśli? Wiadomo co należy do obecnych i jak ich zakres mógł się zmienić? Swoją drogą jeśli o pracowników chodzi to czy jest podobnie?
Jeśli chodzi o obowiązki Pani Dyrektor, to na pewno jest ich ogrom. Fajna babka, której daleko do wykorzystania swojego stanowiska. Co do obowiązków pozostałych pracowników, to zależy gdzie pracujesz.
No jasne a opowiesz coś o swoim w takim razie? Na każdym trzeba mieć jakieś doświadczenie czy to nie będzie aż tak wymagane? Zastanawiam się czy faktycznie warto byłoby się zatrudnić
Tak jak napisałam wyżej. Dużo zależy od tego gdzie chcesz pracować. Nie wiem jakiej pracy szukasz więc nie pomogę dokładniej. Inne wymagania są na kuchnię, inne na kasjera, a inne do biura. Jeżeli szukasz czegokolwiek, zadzwoń do kadr i zapytaj czy aktualnie rekrutują na jakieś stanowisko. Ja zdanie o firmie mam dobre, ale nie znam specyfiki wszystkich działów na tyle, by opisać Ci każdy z nich dokładnie i zrecenzować, w którym jest najlepiej.
Fajne to musi być miejsce pracy, takie bezstresowe… Po tym co dziś o 20 pokazała na seansie w dużej saunie Agata, to stwierdzam że wylecieć z pracy tu się nie da. Aż jej było głupio na twarzy jak pomachała od niechcenia, na co ludzie nie reagowali, po czym Mateusz po prostu ją zmasakrował swoim show kilkukrotnie nagradzanym brawami! Długa miałeam przerwę ostatnio (kilka miesięcy) ale widzę że nic się nie zmienia. Zróbcie seans Agata + Nina to jedno gwarantuję… Będzie dużo wolnych miejsc na ławach, położyć się będzie można… ;) Nikt nie jest doskonały ale niech ona się nauczy tego za co klienci jej płacą.
Dobrze zrozumiałam, że z powodu klientki pracownica straciła swoje stanowisko? To jednorazowa akcja? Na co jeszcze lepiej uważać przez zatrudnieniem się w takim razie? Jeszcze coś podobnego mogło się tu dziać?
Uważaj przede wszystkim na (usunięte przez administratora) wpisy osób próbujących się odegrać z bliżej nieokreślonych powodów. FALA to spox firma w której atmosfera daleka jest od korporacyjnego wyscigu szczurów. Pracujesz dobrze? Masz zysk. Obijasz się? Tracisz. Prosta zasada działająca w każdej firmie :)
Czy rozmowa rekrutacyjna w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Rozmowa rekrutacyjna odbywa się w języku polskim. Zaznaczamy jednak, że zadeklarowany w CV poziom znajomości języka może zostać zweryfikowany podczas rozmowy. Możliwość weryfikacji znajomości języka angielskiego jest uzależniona przede wszystkim od stanowiska, na które aplikuje zainteresowana osoba tj. czy wykonywana praca obejmuje bezpośrednią obsługę klienta. Znajomość języka obcego traktowana jest jako dodatkowy atut.
Tragiczne podejście do pracownika, nie pozdrawiam strefy saun gdzie córka Pani kierownik( została tylko z tego powodu xD ) , pomimo, ze klienci jej poprostu nie lubili została przy pracy, a osoby które były z zewnątrz lecz wszystko było ok -out. Jeśli chcesz codziennie się stresować i być pomiatany ze względu na to ze jesteś nowy to praca dla ciebie !
Rozumiem, że można się utrzymać w pracy ale trzeba mieć znajomości. A jak wypłatami? Wszyscy mają podobne pensje czy mając tzw. chody można zarobić więcej?
Potwierdzam, na saunach w pracy dzieje się co chce! Starsze panie zatrudnione tam włącznie z pożal się boże kierowniczką siedzą i nic nie robią a nowi są wykorzystywani i krytykowani na każdym kroku ja nie wytrzymałam i przeszłam do pracy na dział kas tam pomimo że młody to przynajmniej konkretny i normalny kierownik.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
witam byłem dzisiaj na basenie z córką zapłaciliśmy i co okazało się że zjeżdżalnie w tej chwili są niedostępne to za co ja płacę
Informacje o zamkniętej wieży ze zjeżdżalniami były na każdej kasie, na telebimie, przy wejściu i na stronach internetowych. Wystarczy czytać komunikaty :)
Podczas epidemii wszyscy pracownicy na umowie zlecenie zostali pozostawieni sami sobie z tego co wiem umowa o prace tez dostala grosze ale pieniadze na remonty i nowe telewizory mają szkoda ze nie dbają tam o pracownikow
Czy pracodawca Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Jeśli komuś brakuje chęci lub nie jest to taka praca o jakiej myślał to może mu nie odpowiadać. Dla mnie to świetna firma i cieszę się z pracy!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.