Pasztecik Bar Grażyna Białek

Łobez

Opinie o Pasztecik Bar Grażyna Białek

zgrywus 2012-05-16 13:11:27
z tego co wiem to dziewczyny pracuja tam za marne pieniadze, polowa ma umowe tylko na 1/2 etatu [usunięte przez admina] Zreszta obsługa czasem wynosi jedzenie i rozdaje znajomym,tak pewnie sobie tym nadrabiaja
aguśka 2014-01-16 19:24:57
co to za bzdury ktoś wypisuje , chyba ktos bardzo nas nie lubi skoro wypisuje takie rzeczy.tylko ciekawe skad ktos ma takie informacje i zajmuje sie kims a nie swoimi sprawami ale coz sa ludzie i ......tylko ktos jest na tyle beszczelny ze pisze otym na forum a nie przyjdzie i powie o tym prosto w oczy
Mala 2014-01-17 12:28:16
Dostał ktos cos kiedys od dziewczyn za darmo ze wyciaga takie opinie na ich temat??? co to ma byc zlosliwce nie macie innej drogi tylko pod gorke w robocie robic??? przegiecie i jak dla mnie to tylko oszczerstwa a ktos przez te glupie wpisy teraz cierpi brawo !
Benek 2014-01-17 21:13:34
dziewczyny nie ma sie czym przejmowac poprostu szkoda slow na to wszystko i brania tego do siebie ale skoro niektorzy chca to sprawdzic to juz nie wasz problem. coz ludzie sa tak podli ze podstawiaja klody pod nogi innym...czas sie rozwinac pozdrawiam
kasia 2015-02-13 23:49:36
z tego co jest mi wiadome to dziewczyny maja smieciowe umowy zapierniczaja po tyle lat a nic z tego nie beda miały nawet na kuroniówke nie pójdą jak zostana zwolnione ,właścicielka patrzy tylko żeby jej dobrze było za nadgodziny tez nie płaci ,ogolnie teraz obsługa jest nie miła i jedzenie nie jest zbyt dobre jak bedzie tak dalej to pójdą z torbami :)
ex pracownik 2015-12-21 20:28:16
to malo ci wiadomo.pracowalam tam to wiem.Prawda wyglada tak: umowy o prace, dodatki na swieta i "za dobra prace".Nadgodziny sa odbierane w wolnym.Szefostwo zawsze dbało o pracowników, woziło po lekarzach (kto to robi w dzisiejszych czasach??!!), prosilo o pomoc za dodatkowa kase a nie kazało za darmo robic. Jesli ktos nie chce pracowac, to sie zdecydowanie nie nadaje. Znajdzcie mi prace ktora nie jest stresujaca. Kazdy by chcial po zawodowce miliony zarabiac,haha.Popracujcie w biedronce a zobaczycie co to znaczy zapieprzac.Pasztecik przy tym to raj na ziemi. Dziewczyny, ktore odeszly m.in.kradły i rzucały oszczerstwa na szefa.Zanim sie wyrobi opinie nalezy ojektywnie spojrzec i miec wiarygodne informacje. A osoby powyzej piszace to zapewne pracownicy przyłapani na gorącym uczynku. Tyle prawdy.
Kazik :p 2016-06-03 07:48:41
Umowy o prace na pol etatu maja wszystkie dziewczyny.i to nie prawda ze pracodawca wozil kogokolwiek do lekarza przez tyle lat zadbej premi nie bylo a teraz raptem jak nie ma komu pracowac to w ogloszeniu jest mowa o premi.zalosne zeby bylo tak dobrze to dziewczyny by nie odchodzily.nikt nukogo sie nie pytal czy ma czas zostac i w ogole tylko trzeba bylo robic i koniec.jakos sie bie spotkalysmy zeby ktoras z nas cos ukradla.racodaqczyni tez nie jest bez winy gada na jedna do drugiej a dziewczyny sobie powtazaja.zadajcie sobie pytanie : skoro jest tak super to dlaczego nie ma nikogo do pracy ? :) pozdrawiam.
Pracodawca 2016-06-03 10:27:28
Prawda jest taka ze nikomu sie nie chce pracować. Najlepiej siedzieć w domu a bez "bonusa" w postaci okradania pracodawcy juz sie nie opłaca. Większość pracownic wlasnie z tego powodu odeszła lub została zwolniona. Kradzież lub macierzyńskie. Pani Kazik powinna najlepiej cos na ten temat wiedzieć. Dowody sa wiec moze czas sie zastanowić nad ich użyciem. Zamiast sie cieszyć ze nie trafiła do kryminału i podziękować jeszcze za terminowa wypłatę oszczerstwa wypisuje. Bonusy były. Pamięć krótka. Ponadto zasługuje na mnie ktoś kto chce pracować. Najwyraźniej w tym mieście lepiej sie na 500+ zarabia niż ciężka praca. Oto pani Kazik są argumenty dlaczego na runku łobeskim nie ma pracownikow.
1
pracodawca 2016-06-03 11:18:01
p.s. rotacje istnieją w każdej firmie. przez lata "pasztecik" miał dobrych pracowników i nadal takich szuka.
xyz 2016-06-06 09:31:47
W dzisiejszych czasach nie mozna miec dzieci bo zbrodnia jest kozystanie z urlopu macierzynskiego.a co do 500+ to sa pieniadze ktore sie naleza wiec dlaczego nie skozystac ? Lepiej pracowac za 1300 a 800 dac na opiekunke ? Na to samo wychodzi.a w sumie to nie na to samo dlatego ze wracajac do pracy traci sie czas ktory mozna poswiecic dziecku.
Zostaw swoją opinię o Pasztecik Bar Grażyna Białek - Łobez
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pasztecik Bar Grażyna Białek