Lodolandia-Jacek Twardowski

Łódź

Opinie o Lodolandia-Jacek Twardowski

lolo 2016-06-26 13:07:12
Jaki szef to faktycznie nie jest wina Lodolandi,ale to jakie warunki oferuje ta firma to całkowicie inna bajka. Może właśnie dlatego potem szefostwo jest sfrustrowane ,jak się obudzi w jaki szajs wdepnęło. Niestety jestem franchyzobiorcą tej firmy. Odradzam każdemu co jest przy zdrowych zmysłach. Utargi które obiecują to FIKCCJA, ponieważ zwyczajnie produkt który oferują to woda z mlekiem. To nie ma nic współnego z lodami. Klienci raz kupią i na tym koniec a płacić trzeba haracz cały czas. Do tego warunki zakupu towarów w tej sieci to tragedia. Notorycznie słyszę od klientów że lody są lepsze tu i tam,ale nie u mnie. Oczywiście panowie z Lodolandi umywają ręce. Dlaczego? Bo swoje już nabili i teraz mają gdzieś naiwnych frajerów. Skopiowali inną franczyzę i teraz się bawią za naszą kasę .Uciekać z daleka.
4
Ja 2016-06-28 11:04:16
Ja slysze od ludzi ze mam najlepsze lody w miescie i nie zgadzam sie z opinia ze nie da ich sie jesc takie teksty pisze konkurencja
7
Ted 2016-06-28 12:09:24
A kolega nie czytal umowy przed podpisaniem, nie wiedzial ile bedzie placil? Nie smakowal loda, ktorego podobno nie da sie jesc?mozesz miec pretensje tylko do siebie. Lody sa pyszne i ludzie chetnie je kupuja, chemia? A gdzie jej nie ma? w lodach na galki jest jej wiecej, albo lodach sklepowych. franczyza fakt droga i ciezka.
3
też ja 2016-06-28 16:49:02
Niech Pan nie będzie taki cwany Panie Marcinku bo na szkoleniach używacie maszyn lepszej jakości aby nie było można zauważyć wad tego ustrojstwa ,a poza tym nie jestem jedyny który uważa, iż masy również używacie lepszego sortu podczas spotkań,więc zachowaj Pan swój radomski żarcik dla kolegów z podwórka.
4
ja aaa 2016-06-29 08:39:53
Jak jesteś franczyzbiorcą lodolandi to pisz na temat franczyzy, ze jest taka i owaka, a nie że lody mają niedobre, bo to nie jest prawda, lody są bardzo dobre, Współpraca z nimi faktycznie nie jest najlepsza, franczyza i czynsze są drogie, kontakt zerowy.
Taki tekst, który napisałeś na temat lodów swiadczy o tym, że albo jesteś z konkurencyjnej firmy, albo poprostu jesteś strasznie sfrustrowanym człowiekiem...
4
idjfhjxk 2016-07-02 23:02:32
jestem pracownicą Lodolandii już drugi sezon. Właściwie nie wiem czemu w tym roku też na to poszłam. Monitoring jest śmieszny- to nic innego tylko podsłuchiwanie twoich prywatnych rozmów z których potem jesteś rozliczana. Bo przecież "dobrze wiesz że tu jest kamera i jeszcze śmiesz się tak zachowywać". Pranie koszulek uciążliwe, gdyż właściwie muszę to robić codziennie, na własną rękę. Cały dzień deszczowo i słaby utarg? - to twoja wina bo nie uśmiechasz się do klientów i nie namawiasz ich do kupna. Wypłaty jednak terminowo, godzinówka się zgadza, czasem trafi się jeszcze jakaś premia. Choć to małe wynagrodzenie w zamian za traktowanie cię jak śmiecia. Maszyna psuje się cały czas (to oczywiście też twoja wina), choć lody w smaku są dobre.
2
Shaksa 2016-07-04 13:12:47
Zgadzam się w 100%
1
masakra 2016-07-09 13:04:07
Popieram w 100% to co piszecie o tych beznadziejnych radomskich biznesmenach, oszustach i z łodziejach, w Błoniu to akurat jest ich punkt a nie franczyzobiorcy, więc Marcinku i Krzysiu nie zwalajcie winy na farnczyzobiorców, opowieści wasze typu 200 lodów dziennie * 5 zł = 1000 zł dziennie razy 30 dni to jest 30 tyś. zł miesięcznie, to są jawne kłamstwa i zwykłe oszustwo, Kłamią po to tylko żeby naciągać, nic poza tym omijać tą firmę z daleka
3
żenada 2016-07-09 13:10:51
Nie zła z Ciebie kłamczucha Magdo, piszesz na samym początku pracowałam w Lodolandii, a następnie, że mamy najlepsze lody ( żenada koledzy z Radomia) żeby naciągnąć kolejnych leszczy to trzeba poniżać się aż do takiego poziomu
2
JACEK 2016-07-09 13:28:21
Prawda,prawda i jeszcze raz prawda. Banda cwaniaków i z łodziei spod radomskiej wsi. Omamiają wielkimi utargami ,a jeśli ich brak to zganiają na franchyzobiorcę. Nie mają pojęcia ani o biznesie lodziarskim, ani o maszynach które oferują. Gdy maszyna się zepsuje to możecie zapomnieć o pomocy z ich strony a pan marcinek z braciszkiem krzysiem telefonów nie będą odbierać. Miałem z nimi do czynienia i nigdy więcej. Niestety dałem się wkręcić ,ale jak to mówią "uczymy się całe życie".

OMIJAĆ Z DALEKA BO NIESTETY SAME LODY TEŻ SĄ MARNEJ JAKOŚCI A DO TEGO CENY ODSTRASZAJĄ KLIENTA
4
Ghghg 2016-07-11 13:57:04
A może jednak wcale nie przesadza? Ja tez pracuje w lodolandi i wcale nie ma w tym ani krzty przesady. Mogę się pod tym podpisać obiema rękoma, klienci chamscy a szefostwo nastawione wyłącznie na zysk nie przyjmujące żadnych argumentów bo nawet jak jest brzydka pogoda to przecież nasza wina... Im większe miasto tym gorzej.
3
Ja 2016-07-12 13:12:54
Warszawskie gorole coscie sie tak uwzieli na tych ludzi z Radomia, zazdrosc od was bije i to na maksa.
3
trzeźwo myślący 2016-07-12 14:50:10
Zazdrość kolego OLESIAK? Czy wpuszczania ludzi w kanał można zazdrościć? Nie bądźcie śmieszni braciszkowie OLESIAK. To co oferujecie pod nazwą LODOLANDIA to zwykły chłam na którym zarabiacie tylko wy. Lody które nie maja nic wspólnego z lodami oraz buda+marnej klasy turecka maszyna o wartości sumarycznej góra 45.000. Ludzie zastanówcie się na co wydajecie pieniądze bo sami możecie poskładać sobie coś takiego , a marka LODOLANDIA jest nic nie znaczącym logo w świecie lodów tak jak Wam to wmawiają cwaniaczki radomskie.
7
dokładnie 2016-07-14 19:00:55
Poza tym umowy jakie macie skonstruowane cwaniaczki, o zakazie konkurencji przez 2 lata, wymyślili sobie, nakręcimy motłoch, a jak podpiszą umowy to i tak muszą z nami zostać, bo mają zakaz konkurencji i są w czarnej dupie ... wasze słowa
2
Kaja 2016-08-02 17:43:47
lodolandia bierze towar z hurtowni Soforek i wam wciska 2 razy drożej żenada
4
M.m..m 2016-08-03 23:41:35
Cóż w takim razie ja również napisze o pracy w lodolandii. Pracuje w budce już 2 sezon. W ubiegłym roku w innym mieście u innego właściciela w tym roku w innym u kolejnego. W tamtym roku trafiłam na budke w której obroty dzienne były wręcz ogromne że względu na dobry punkt budki. W tym roku obroty są mniejsze, mniejsze miasto i raczej mniej zamożni ludzie. Jeśli chodzi o wodę to myślę że jak ktoś dobrze gospodaruje woda to da się normalnie wszystko umyć, 2 baniaki są wystarczające. Sama bardzo dbam o budke, lepiej niż o własny dom bo w budce spędzam więcej czasu niż w domu czyli ok 10 h dziennie czasami więcej. Kilka razy dziennie myje podłogę, wszystkie szafki ( bo ktoś głupi wymyśl białe) które non stop się brudza i trzeba ciągle myć....u mnie w budce jest czystość na pierwszym miejscu.sanepid u nas w tym roku był już dwa razy i to jakoś w kwietniu i maju...sanepid akcetuje fakt że Nie ma bierzacej wody. Woda z baniakow jest przeznaczona do mycia rąk, podlogi, szafek i innych...jeśli chodzi o wodę wykorzystywana do lodów i gofrow to jest to woda kupowana na bierzaco w baniakach 5 l i tylko i wyłącznie ona używana jest przeze mnie do produkcji lodów i gofrow. Jeśli chodzi o smak lodów to nigdy nie jadłam tak PYSZNYCH smietankowych lodów...Tymbardziej jak się je zrobi z mlekiem(bardzo Rzadko) jeśli chodzi i czekoladowe to rzecz gustu ale moim zdaniem lodolandia powinna jakos zmienić ich smak bo nie wszystkim smakują tak hmmm gorzkie? Deserowe? Lody. Jeśli chodzi o szefa to wiadomo każdy jest człowiekiem i.ma gorsze dni..często wkurza się że jestbza mały utarg ale niestety my na to nic poradzić nie możemy.. Taki interes uzależniony jest również od pogody. Ogolnie szef jest ok wymyśla konkursy, premie. A jeśli chodzi o zarobki to pozostawiają wiele do życzenia. Jestem osobą ucząca się i stawka godzinowa to 8,5 zł...trochę śmiech na sali...
4
władek 2016-09-26 09:45:00
jedno jest pewne, nikt Wam tyle nie da co Olesiaki z Radomia obiecają, więc uważać na te mendy, bo oni już nie mają żadnych skrupułów, zresztą Porsche trzeba mieć czym zatankować, więc tu już nie ma żadnej uczciwości
1
marek 2016-10-04 13:39:14
Zgodzę się z Tobą w 100 procentach. Olesiaki niestety niszczą opinie o franczyzie ,ponieważ ich brak jakichkolwiek zasad niestety wystawia złe kwity dla tego sposobu prowadzenia biznesu. Wpuszczają ludzi w dosłowny kanał ,aby tylko nabić kasę. Oni nie mają nic wspólnego z branżą lodziarską i nie znają się na tym biznesie ,więc jak mogą wspomagać franczyzobiorców? Wciskają najgorsze maszyny i półprodukty w cenie najwyższej półki. Trzymajcie się z dala o d tej firmy bo stracicie minimum 100 tysięcy pln.
3
Krystian 2016-10-14 06:49:29
Mój znajomy jest ich franczyzobiorcą, ma stały kontakt z innymi franczyzobiorcy ze swojej okolicy.
Razem spotykają się na szkoleniach.
Rozmawiałem z nim poniewaz sam chce wejść w biznes.
Jest generalnie zadowolony, jest we franczyzie w lodolandii od 2 sezonów. W tym roku otworzył drugi punkt.
Ala 2016-10-17 16:51:40
Byłam pracownicą w budce lodolandi, szef był zadowolony, jedynie słaby był wrzesień, pozostałe miesiące było bardzo dużo klientów.
Klienci bardzo chwalili lody, wielu z nich przychodziło reguralnie co 2-3 dni.
Praca ok,na początku ciężko robić ładne lody po kilku dniach dochodzi sie do wprawy.
cobra 2016-10-19 12:55:52
Punkt w Bolesławcu oszukal sporo osób zatrudnionych w ich budce franczyza nie ma wpływu na ludzi prowadzących budke brak bieżącej wody omijanie przepisów sanepid i nie przestrzeganie norm pracy młodocianych pracowników a to zaledwie czubek góry lodowej. Mowa o firmie adex z Karpacza pracodawca nie wypłacił wynagrodzenia i straszy sprawa w sądzie
Ewa 2016-10-22 08:52:19
Pracowałam w budce w Warszawie, praca bardzo fajna.
Polecam prace.
1
Adam Głuchowski 2016-10-26 23:48:25
Wydaje się że to solidna franczyza, dokładnie przeanalizowałem ich ofertę, szukałem biznesu dla żony.

Spotkałem sie z trzema franczyzobiorcami i byli zadowoleni ze współpracy.

Ostatecznie nie wszedłem w biznes, poniewaz żona dostała ciekawą ofertę pracy.

Warto dokładnie przyjrzeć się ich ofercie.

Iwona 2016-11-02 23:29:24
Fajna praca.
1
Pracownik 2016-11-08 07:55:48
Niezła ściema :) dobre, widać z daleka że jesteście postawione :) fajna praca hmm szczególnie u tych panów braciszków
1
Zostaw swoją opinię o Lodolandia-Jacek Twardowski - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lodolandia-Jacek Twardowski