BHZ BIMIZ

Warszawa

Opinie o BHZ BIMIZ

Pracujący 2014-04-04 16:48:43
Ja pracuje w tej firmie od niedawna (kilka miesiecy) i nie moge narzekać. Jest fajna atmosfera i zarobki też ok. Poza tym laptop, tel itp. Polecam
super kandydat 2014-04-11 15:00:11
Pomyłką było wybranie się na rozmowę w sprawie pracy. Rekrutacja w dużej, ładnej sali, niestety brak osoby odpowiedzialnej za profesjonalną rozmowę.
1
Ostrożny 2014-04-23 15:19:15
Przestrzegam wszystkich co do firmy. Kadra zarządzająca powinna przejść szkolenia z zakresu wychowania i podejścia do pracowników. Czyli powrót do szkoły!!!!
1
pracownik 2014-04-30 11:55:52
Witam wszystkich. Chciałem od razu przestrzec wszystkich od firmy która nie ma jasno okreslonego celu i polityki. Brak osób odpowiedzialnych za sprzedaż produktów. (usunięte przez administratora)
1
pracownik 2014-05-09 14:28:38
jeden wielki smietnik. TO nie praca to cyrk. Brak telefonu, laptopa, samochodu. (usunięte przez administratora)
1
Oszukany 2014-05-09 14:45:19
Tak to prawda nikomu nie polecam tej firmy. Ludzie strzeżcie sie bo tam nie ma osób normalnych.
1
chetny 2014-05-11 21:41:58
brak perspektyw na współpracę. Szkoda czasu na tą firmę
1
alan 2014-05-12 16:31:08
ta firma to jakas tragedia, totalna amatorka, (usunięte przez administratora). zdecydowanie nie polecam, na współpracy z tą firmą można tylko stracić.
1
opisik 2014-05-12 16:33:06
cała prawda w końcu wychodzi na jaw, nic w tej firmie się nie dzieje, umowa o prace i tylko tyle. Siedzisz i nie wiesz co masz robić, pracodawcy brakuje kompletnie podstawowej wiedzy z zakresu sprzedaży, handlu i kierowania pracownikami. Sprzedaż na poziomie call center.
1
wow 2014-05-13 13:53:37
wielki szacuneczek dla ludzi co tam wytrzymują tyle lat. Jak można pracowac w tak niezorganizowanej firmie.
1
rozczarowany 2014-05-27 14:26:33
słabo, brak szefa, brak produktów, brak informacji na jakikolowiek temat.
zamiast mrożonek powinni, sprzedawać buraki pod biedronka
3
moze byc 2014-09-03 20:15:54
Pracowalem ponad rok jako handlowiec. Nie narzekam- pieniądze wporzadku, sluzbowy samochod, fajna atmosfera. Odszedlem, bo dostalem lepsza ofertę, ale powoli zaczynam byc zmeczony korpo-praca. W Bimizie bylo jednak zupełnie inaczej...
1
Karol 2014-11-06 19:20:32
nikt tu niechce pracowac kazdy ucieka i ma racje. szkoda czasu na te domowe przedszkole
1
ostatni 2014-11-06 19:24:46
uciekac
1
Zostaw swoją opinię o BHZ BIMIZ - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BHZ BIMIZ