Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Pracowałeś w firmie Kapitan Navi Przedsiębiorstwo Produkcyjne i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
MIŚKA - 2015-04-03 12:23:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A WYROBY SĄ BARDZO DOBRE BO AKURAT TAM PRACUJE
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-04-14 23:47:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Oczywiscie wyroby są bardzo dobre i maja swoja jakos wiec polecam wszystkim zgadzam sie z lala najlepiej w domuku w lozku leżec a kase brac
zdjecie uzytkownika
bajki - 2015-04-18 22:00:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ludzie co wy dajecie to jest wasze utrzymanie co wy pieprzycie jaki wyzysk z ludzi praca jak praca trzeba zepierdalac
zdjecie uzytkownika
lolka - 2015-04-18 22:38:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Akord to glupota kobieta powinna zarabiac minimum 2500tys a nie za taka pensje wegetuje za 8 godz gzie indziej tyle zarabiaja i nie nazekaja np w Charzynie tam kobiety maja prawie po 3500 tys.
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2015-04-23 00:22:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie wiem skąd wzieliście 3500 tyś skoro tyle na budowie nie zarabiają,co do Izy i Renaty też nie mam pojęcia po co smarujecie komuś tyłek to jest forum o firmie a nie o brygadzistach.Po drugie musicie mieć tupet by się nie ujawnić a pisać takie bzdury.
zdjecie uzytkownika
A.Sinkowska - 2015-04-25 22:42:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dla mnie to proste jak ktoś umie pracowac to się nada a są ludzie i ludziska nie można się nikomu dac po sobie jechac a niekture muszą pracowac na inne co udają że pracują . A Sinkowska
zdjecie uzytkownika
M.G - 2015-04-27 14:55:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
xl4, co ty za głupoty piszesz? Za kłamstwa powinni karac .

Pracuje w tej firmie 3 lata i zaciekawie nie jest jesli chodzi o wypłaty. Lecz pracować gdzies trzeba.
zdjecie uzytkownika
SZOK - 2015-04-27 17:51:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Kurcze właśnie się dowiedziałam o wpisach tutaj i totalny szok...
Jedziecie po brygadzistakch, ale nikt nie pisze jak się kobiety traktują w stosunku do siebie w zakładzie! obsmarowują,traktują jak psa,pokazują swoją wyższosć bo pracują dłużej! co jest karygodne!rywalizują! wyścigi! nie jedna nowa zapierdziela szybciej od starej,jednym słowem,,mafia''gangi! Moim zdaniem pracodawcy powinni zrobić z tym porzadek już dawno raz na zawsze,bo niestety opinia idzie dalej... a te co nie wytrzymują,przekazują co tu się dzieje!
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2015-05-02 08:17:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
Odpowiedź na: [bajki - 2015-04-18 22:00:49]:
człowieku nie wiesz co piszesz praca o wszem ale w godnych warunkach i za godne pieniadze
zdjecie uzytkownika
niezadowolony - 2015-12-12 19:33:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie kupujcie sledzi po kolobrzesku!!!! na zewnatrz poukladane sledzie a srodek wylozony cebula! Pisza, ze 800gr sledzi- g..o prawda- moze 200 a reszta cebula!!!
Nigdy wiecej produktów tej firmy!!!
zdjecie uzytkownika
123 - 2016-02-06 23:13:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [niezadowolony - 2015-12-12 19:33:50]:
tak racja dwa filety reszta olej i cebula zwazyłem dokładnie jak piszesz.
zdjecie uzytkownika
Krakus - 2016-02-25 13:01:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kupiłem w Tesco śledzie korzenie, mają fantastyczny smak, są perfekcyjnie ułożone w pudełku z odpowiednią ilością cebuli,olej smaczny poddania jabłka i śmietany poezja. Tak dobrych śledzi nigdy nie jadłem. Pozdrawiam Jacek.
zdjecie uzytkownika
zch - 2016-02-26 22:06:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kupiłem w Tesco "Śledzie z beczki" i efekt ROZCZAROWANIE. Z wyglądu ładnie ułożone na ściance beczułki, a w środku masa cebuli,gdzie te 43,7% filetów śledziowych. Lubię śledzie w różnej postaci, ale tego nie da się jeść. Zalewa winegret jest czystym octem-kwasota. Ohyda. Odradzam przed kupnem-niech dyrekcja tym badziewiem się raczy, albo niech zmieni recepturę. Omijać firmę z daleka.
zdjecie uzytkownika
zaufdany - 2016-03-19 08:21:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ta firma powinna zajac się policja to nie dopuszczalne żeby co tam się dzieje gdzie senepid i służby które chronią ludzi przed takimi ludzmi znam ja 15 lat i wiem do czego jest zdolna moje haslo dopóki tam pracuje nie kupujcie przetworów kapitana nawi
zdjecie uzytkownika
Maniek - 2016-03-21 20:08:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ty zaufany skoro tam nie pracujesz to po ch... piszesz głupoty??!!Po drugie ta osoba ktorej rzekomo dziecko zatruło sie sledziami w ktorych byly narkotyki to pewnie nie zglosiła tego nigdzie a juz nie mowie o zaniesieniu produktu do sanepidu i pozwania firmy .Bzdury wyssane z Palca jakiś Palant pisze który w dupie był i gówno widział!!A jak taki cwaniak to ujawnij sie bo na kogoś pisac potrafisz nazwiska podawać to napisz i swoje Nazwisko ,koro taki odwazny jesteś!
zdjecie uzytkownika
anonim - 2016-03-22 06:45:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zobaczysz zaufany za podawanie nazwisk publicznie pojdziesz siedziec!!! Masz dowody na to ze Ktos robil dosypal nagrywales to badz zlapales za reke? I jeszcze sie kompromitujesz piszac ze tam nigdy nie pracowales!!! Idioto juz wiemy kim jestes. Nie popuscimy tych obelg za nic !! Dziewczyna bez powodu moze stracic prace ! Nie darujemy Cu
zdjecie uzytkownika
15 - 2016-03-22 18:09:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
i co znasz mnie co postawisz Mirusia wiesz co mu zrobie a obronca twoja siostra kazde dziecko z kim innym bralas narkotyki o demnie i bierzesz od mojego kolegi powiedziałem zdziwisz się
zdjecie uzytkownika
15 - 2016-03-22 18:35:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wiem ze mieszkasz w otoku
zdjecie uzytkownika
Nono - 2016-03-22 20:34:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No ciekawie się tu robi
zdjecie uzytkownika
Mirek - 2016-03-22 20:37:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Czytajac to wszystko nigdy ta kobieta nie mieszkala w Otoku i nie będzie miszkac i nie wciągajcie mnie w to Kiedys była kolezanka ale to było kiedyś nie chce wracac do tego to rze pisze swoje imie to znaczy ze nie mam nic do ukrycia i nie wierzrze w to wszystko i proszę nie mieszajcie mnie w to wszystko nie moja sprawa Każdy ma swoje wlkasne problemy
zdjecie uzytkownika
Nono - 2016-03-22 21:54:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ludzie wydaje mi się że tu opinię na temat zakladu się wystawia a Wy swoje brudy wyciąganie idźcie może do programu ROZMOWY W TOKU albo KTO NAS TAK URZĄDZIŁ. Śledzik palce lizac
zdjecie uzytkownika
szczygiełek - 2016-03-23 20:21:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Czytając opinie ,,zaufanego ,, i ,,ma rację ,, wołam o pomstę do nieba !!! Zamiast siedzieć na dupach i pisać takie brednie i dyrdymały powinni wziąć się za lekturę słownika poprawnej polszczyzny. No luuuudzie dwudziesty pierwszy wiek a wypowiedzi tych obu to po prostu dno muł i wodorosty !! aż oczy krwawią !! Obojgu proponuję wziąć się za normalną i uczciwą pracę a wtedy głupoty im ze łba wylecą. Znam Gosię bo razem z nią pracuję i wiem że te brednie wypisywane na jej temat są z zazdrości że dziewczyna potrafi zadbać o swój los nie tak jak co niektórzy ! Wszystkim zazdrosnym polecam MAŚĆ NA BÓL DUPY albo po prostu BARANKA W ŚCIANĘ. Odczepcie się imbecyle od dziewczyny. Poza tym jakim trzeba być tchórzem żeby tak oczerniać a się nie ujawnić !! KOZAK W NECIE - PI..DA W ŚWIECIE. Jednym słowem żenada !!
zdjecie uzytkownika
15 - 2016-03-26 14:32:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Szczygielek co chcesz się spotkać cpasz i handlujesz narkoty\tykami jak ona co nastpeny któremu dala dupy żeby cicho siedział zenada jesteś ty jak i ten caly zakład widziałem cie wczoraj nacpanego razem z nia znam ja 15 lat nie jesteś pierwszym i ostatnim dopóki masz kase rogacz a to ze zypie narkotyki do sledzi to mi sama pisala no i powiem to prokuratorowi bo mnie złapali no jelenie gobia teraz rogi a co do wlascicieli i brygadzistek wobec niej to imbecyle na swieta będę chcesz się spotkać zal mi tylko jej Mirusia bo go zdradzila i zo pmoc zdradzila cwaniaczku
zdjecie uzytkownika
Krzysztof - 2016-04-08 13:20:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co za chołota tu pisze bzdury , śledzie pyszne , polecam , Krzysztof z Koszalina.
zdjecie uzytkownika
mirek - 2016-04-09 18:58:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Masz racje sledzie sa pyszne tylko nie wiem czemu mnie wciagneli w sprawy prywatne i tego zkladu znam ta diewczyne ale nie obchodzi mnie co robi ja mam swoje problemy ona swoje i mam prosbe nie mieszajcie mnie do tego co tam się dzieje lubie ta dziewczyne i szanuje ale nie pozwole żeby ktoś komu uwierzyla zniszczyl ja dla własnej korzyści przepraszam wlascicieli ale prywatne sprawy mnie nie interesują choc oskarza mnie
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kapitan Navi Przedsiębiorstwo Produkcyjne
alert