Zdecydowanie odradzam. Firma, w której pracownicy są pełni jadu. Jeden utopiłby drugiego w łyżce wody. Kłamstwa i kopanie pod kimś dołków. Studenci albo ludzie tuż po studiach idący bezmyślnie po trupach. Bez jakiejkolwiek refleksji zmieszają Cię z błotem tylko po to, żeby pokazać siebie samych w lepszym świetle mimo ubogiej bądź żadnej wiedzy o pracy. Wzorem takich zachowań są przełożeni, którzy zachęcają do skakania sobie do gardeł.
Dokładnie tak. Współpracownicy niechętnie wdrażają nowe osoby w obowiązki. Donosy i plotki to chleb powszedni
Przed podpisaniem umowy wszystko wydaje się być super. Teoretycznie mają być szkolenia, wsparcie zespołu. Jednak szkolenie to pokazanie kilku podstawowych zadań z codziennej pracy. Z resztą musisz sobie radzić sam bo firma stawia na samodzielność. Współpracownicy niechętnie pomagają. Nie wiem czy widzą w Tobie konkurencję czy po prostu taki ich charakter. Jak o coś zapytasz- nie robiłeś dobrych notatek. Jeśli nie zapytasz -wydajesz się nie być zainteresowany, czyli tak źle, tak niedobrze. Po tranzycji z Niemiec nikt w pełni nie zna procesów Podsumowując - nie polecam.
Cześć, a to dotyczy wszystkich pracowników, czy miałeś głównie na myśli jakiś dział? Jeśli tak, zdradzisz którego warto unikać? :P Szukają właśnie do firmy osoby na juniorskie stanowisko Billing Analyst z językiem niemieckim. Waham się, czy aplikować czy odpuścić. Wynagrodzenie chociaż było odpowiednie? Bo głównie przewija się tu kwestia tej atmosfery, nic o zarobkach.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Amadeus Polska Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Oferta "Treasury Trainee" jako paid intership programm wygląda niezwykle zachęcająco, ale martwię się, tym, co piszecie o pomocy kolegów w pracy. Jak w takim razie wygląda tutaj onboarding? Nie ma buddy'ego, który wdrożyłby skutecznie nowego, tylko trzeba błagać o wskazówki niechętnych do ich udzielania? :/
Buddy jest tylko na papierze. W rzeczywistości jest to osoba która z łaską po wielu prośbach może Ci coś pokaże a może i nie... Szkolenia nie ma. Ktoś z zespołu pokaże jak wygląda praca a później nie masz prawa dopytywać.
Zdecydowanie odradzam. Firma, w której pracownicy są pełni jadu. Jeden utopiłby drugiego w łyżce wody. Kłamstwa i kopanie pod kimś dołków. Studenci albo ludzie tuż po studiach idący bezmyślnie po trupach. Bez jakiejkolwiek refleksji zmieszają Cię z błotem tylko po to, żeby pokazać siebie samych w lepszym świetle mimo ubogiej bądź żadnej wiedzy o pracy. Wzorem takich zachowań są przełożeni, którzy zachęcają do skakania sobie do gardeł.
Dokładnie tak. Współpracownicy niechętnie wdrażają nowe osoby w obowiązki. Donosy i plotki to chleb powszedni
Bardzo nieprofesjonalny sposób prowadzenia rekrutacji. Pierwszy telefon z firmy otrzymałam po miesiącu od wysłania CV. Następnie odbyła się rozmowa z działem HR. Ta przebiegła jeszcze w miarę sprawnie, ale rozmowa z Team Leaderem już niezbyt. Zadawałam mnóstwo pytań na temat procesu i na większość otrzymałam jedynie odpowiedź ‚ nie wiem’…. Firma miała się odezwać, bo rzekomo z powodu nieobecności managera nie było możliwe przeprowadzenie kolejnego etapu rozmów. Tylko, że managera nie było (rzekomo) kilka miesięcy, a ogłoszenie na to samo stanowisko zostało odświeżone… Oczywiście pani z działu HR obiecała, że z pewnością się odezwie. Wysłałam zatem maila, aby dowiedzieć się czy proces rekrutacyjny dalej trwa i otrzymałam odpowiedź, iż został dopiero co zamknięty.. Totalny brak profesjonalizmu i chaos w firmie. W sumie to lepiej, że nie zostałam zaproszona do kolejnego etapu, skoro już na samym wstępie widać ogromny brak organizacji i szacunku do kandydata ze strony firmy.
….
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wyglada teraz skład pracowników? Polepszyła się atmosfera? Jest ogłoszenie na Customer Service ale nie wiem czy chce pracować w firmie gdzie ludzie widzą w sobie konkurencję.:/ Nie zgadzają się na prace zdalną a co z pracą hybrydową? Można coś wynegocjować ?
Rozmowa kwalifikacyjna na bardzo niskim poziomie, pytania odbiegały od standardów i były całkowicie "od czapy". Przypominało to bardziej przesłuchanie niż rozmowę o pracę. Jeżeli taka atmosfera panuje również na co dzień,, to nic tylko współczuć pracownikom.
Firemka z nieprofesjonalna i nieobiektywna kadrą zarządzającą,glownie figuranci-nepotyzm, zero wspolpracy i supportu.Praca repetytywna, dla malp na zasadzie copy-paste, zero merytorycznego podejscia do wykonywanej pracy i szkolen, bez szans na rozwoj,pelno sfrustrowanych pracownikow narzekajacych na pensje- slyszacych odpowiedzi, ze moga isc szukac innej pracy w odp na kwestie podwyzek.nie licza sie tu kompetencje i praca a ploty.Duża rotacja. Zdexydowanie nie polecam dla ludzi z ambicjami na profesjonalny rozwoj!
Co masz na myśli pisząc, że szkolenia nie były merytoryczne? Prowadziła je firma z zewnątrz czy ktoś z zespołu, kto zasiadał na wyższym stanowisku? W ofercie pracy na customer supporta z językiem niemieckim piszą o możliwości pracy hybrydowej, jak to wyglądało w rzeczywistości?
Od kogo jest pakiet medyczny w tej firmie? Na jakim poziomie?
No właśnie, wie ktoś? Są jeszcze jakieś dodatkowe benefity typu Multisport itp.?
Absolutnie zero profesjonalizmu w przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego. A raczej totalny brak szacunku do kandydatów. Do ich czasu i wysiłku. Każda rozmowa, etap,- wymaga przygotowania się. Trzeba dokładnie sprawdzić i poczytać o tym, czym zajmuje się firma, czego wymaga pewna rola, jakie są oczekiwania od przyszłych pracowników, i t. (usunięte przez administratora) To jest nasz cenny czas, jako kandydatów, i wysiłek, poświęcony na dobre przygotowanie się do rozmów. Warto zawsze stawiać sie w roli kandydata, i rozumieć jak cały proces wygląda po tamtej stronie. Nie mam nic przeciwko, że nie zostałem zaproszony do dalszych kroków rekrutacji. Tylko powód, o braku doświadczenia stricto księgowego,- nic mi nie mówi. Jeśli to jest naprawdę, prawdziwy powód, - nie rozumiem jednego. Po co w takim razie w ogóle zostałem zaproszony do udziału w rekrutacji ? Przecież w moim CV, wszystko jest podane i klarowne, jakie ja mam doświadczenie. To po pierwsze. A po drugie. Ja jako człowiek, no trochę się nastawiłem, i to dość pozytywnie. Odbyłem łącznie trzy rozmowy, dotyczące stanowiska Junior Accountant (travel expenses). Po każdej takiej rozmowie,- nie doświadczyłem ani śladu, żadnej aluzji o tym, że np. "moje doświadczenie zawodowe nie do końca pasuje do tego stanowiska." Padało zawsze mnóstwo pytań, sprawdzano mnie pod różnymi kątami, weryfikowano mój angielski i niemiecki. No przepraszam Państwa, ale po tym wszystkim teraz, po 1.5 tygodniu czasu dostać krótkiego mejla, o tym że brakuje mi doświadczenia księgowego,- jest niczym innym, jako zwykłą kpiną z kandydata. Jestem zawiedziony takim podejściem do potencjalnych pracowników tej firmy. Proszę to sobie przemyśleć, i z nieco większym szacunkiem podchodzić do kandydatów. Pozdrawiam.
Niestety tak jest w wielu firmach, nie tylko tutaj. Brak odzewu po 4 czy nawet 5 etapach i w sumie nawet dniówce poświęconej na rozmowy. trzeci świat!
Niestety takie są realia w wielu firmach, że tak jak już tu zostało to napisane, nawet po 4 czy 5 etapach i poświęceniu 6 i więcej godzin na rekrutacje nie dostaje się żadnego odzewu, nawet zwykłego standardowego maila. Jakość kadr w HR w wielu firmach jest niestety żałosna, co niekoniecznie wynika ze złej woli osób tam pracujących, ale często z nadmiernego obłożenia i po prostu zbyt małej ilości pracowników do zadań stawianych HR (to nie tylko same rekrutacje). Z tego co się orientuje to Amadeus poza biurem na Ochocie, to niestety nie płaci zbyt dobrze, poniżej średniej dla tej dzielnicy. Co jest ciekawe to, że zatrudniają wielu Azerów, którzy są na tymczasowych pobytach w PL. Za bardzo nie wiem do końca z czego to wynika, że posiłkują się pracownikami spoza UE/EOG, czyżby płacili tak mało, że nie mogą nikogo znależć w PL.
A to mnie zaskoczyłaś, że tak płaca…myślałam że skoro są takie wysokie wymagania i wieloetapowy proces rekrutacji to płacą więcej. A jak oceniasz atmosferę pracy, fajne warunki panują?
Osoby spoza UE/EOG ubiegają się o karty pobytu i różne pozwolenia. Muszą spelnic jakies warunki. Możliwe, że do czasu uzyskania odpowiedzi powinni (albo to jest lepiej widziane w urzędach) pozostać w jednym miejscu pracy. Może to taki sposób na przytrzymanie pracownika w firmie dłużej i uniknięcie częstej rotacji? W końcu w naszych urzędach nikomu się nie spieszy, a osoba ubiegająca się musi odczekać więc pozostanie w firmie dłużej niż okres próbny. Przynajmniej mi są znane takie sytuacje.
To prawda wiele firm ma bardzo szczegółowe ogłoszenia o pracę, skomplikowane procesy rekrutacyjne z testami i zadaniami, a jak przychodzi do konkretów to nawet 9 brutto nie są w stanie dać. Płacą mniej niż w sanepidzie teraz, a tam do pandemii to były żałosne pensje.
Nie ma podwyżek po okresie próbnym, później też trudno cos dostać- nawet jeśli harujesz za trzech. Na początku robią ładne oczy i obiecują, a jak przychodzi do realizacji to już ciężka sprawa.
Firma z bardzo niekompetentną kadrą zarządzającą. Brak ustalonych procesów, organizacji, szacunku, szkolen, wdrożenia, podziału zadań między zespołami. Masz jakiś problem to tylko Twój problem. Niego nie interesuje jego rozwiązanie, czy usprawnienie czegokolwiek. Przełożeni nie mają wiedzy na temat zadań pracowników. Co więcej, nie mają zadnej wiedzy na temat dziedziny w jakiej "pracują". Ich polecenia są sprzeczne np. z zasadami księgowości (z prawem też). Zachowania, które można określić jako (usunięte przez administratora)- zarówno ze strony przełożonych, jak i pracowników. Współpraca na poziomie zerowym. Duża rotacja. Brak wsparcia. Toksyczna atmosfera. Zdecydowanie odradzam.
Czy Amadeus zezwala na pracę zdalną? Wiem że wsadzili kupę forsy w biuro i chcą żeby nie stało puste, ale w tych czasach praca z biura to spore ryzyko
Dobre miejsce. Przyjazna atmosfera. Można się dużo nauczyć. Polecam.
Wiecie co nowego wydarzyło się w firmie, jakie umowy oferują pracodawcy? Napisz nam o tym i pomóż pozostałym użytkownikom poznać firmę Amadeus Polska Sp. z o.o..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Amadeus Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Amadeus Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Amadeus Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Amadeus Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Amadeus Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.