Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Firma Wodsan Serwis to pełny profesjonalizm. Bardzo dobrze dobrany kocioł do potrzeb naszej rodziny. Szybki i sprawny montaż. Jeśli chodzi o serwis, pan Robert jest zawsze na każde wezwanie, potrafi również pomóc przez telefon.
Moje kontakty z przedstawicielami firmy Buderus. 1. Instalator kotła po 3 latach użytkowania kotła. Ja. Proszę o wizytę serwisową. Instalator. A jest coś nie tak? Ja. Wszystko OK. Instalator. No to po co wizyta? 2. Po 5 latach wyświetla się błąd 1C (nadmierna temperatura spalin). Kontakt z rekomendowanym na stronie serwisantem ze strony Buderus. Ja. Proszę o serwis kotła, nie był czyszczony od 5 lat. Serwisant. OK. Jutro wpadnę. Koszt ok. 250-350 zł. Wizyta (pod moją nieobecność), sprawdzenie analizatorem składu spalin, pobranie 80 zł. Ja. (telefonicznie) Czy przeprowadził Pan serwis? Serwisant. Nie przeprowadziłem bo i tak wymiennik będzie do wymiany to po co wpuszczać się w koszty. Ja. Skąd może Pan wiedzieć, że wymiennik jest do wymiany skoro go Pan nawet nie obejrzał? Serwisant. Bez wezwania z mojej strony (odwozi pobrane pieniądze) mój szacunek za zachowanie. 3. Ja. Dzwonię do Pana Roberta Odolskiego (też ze strony Buderusa) z prośba o serwis kotła. Serwisant. Przyjeżdża z pełnym wyposażeniem (odkurzacz, kompresor itd). Pełna profeska. Przeprowadza serwis w ciągu ok. 1-2 godz. Pokazuje stan wymiennika. Czyści wymiennik, sprawdza naczynie zbiorcze. Pozostawia po sobie porządek. Ocenia orientacyjną długość eksploatacji wymiennika (dodatkowe 2-3 lata). Udziela wskazówek co do nastawów pracy kotła. Pobiera 380zł za serwis. Wystawia rachunek. Jako klient czuję, że mam do czynienie z profesjonalistą. Mój szacunek za jakość i efekty pracy.