Hydro-Gaz Swarzędz Przedsiębiorstwo Henryk Wojkiewicz

Swarzędz

Opinie o Hydro-Gaz Swarzędz Przedsiębiorstwo Henryk Wojkiewicz

dlugi26 2015-01-12 20:49:39
Witam chciałbym podzielić się spostrzeżeniem na temat firmy hydro-gaz swarzedz.Na stronie głównej firmy jest opis firmy który niestety mija się z prawda.A wiec firma nie oferuje żadnych szkoleń dla pracowników fizycznych (dla kadr i kierowników owszem sa)firma nie oferuje imprez integracyjnych,brak możliwości wypowiedzenia swojego zdania,oraz bardzo słabe wynagrodzenie 7-11 zl na rękę.Nie polecam zakładu hydro-gaz Swarzędz.Juz z nimi nie współpracuje.
MMA 2015-04-30 14:16:10
Firma sama w sobie ok. Wynagrodzenie na przyzwoitym poziomie, zawsze na czas - a w budowlance wiadomo jak to za ostatnimi czasami bywa. Atmosfera ok, kierownicy spoko - trochę wymagający ale taka ich praca. Nie zgodzę się z opisem, że nie ma szkoleń dla pracowników fizycznych. Firma opłaca mi szkolenia zgrzewaczy, kolega miał fundnięte z jakiś tam środków unijnych prawko na samochody ciężarowe więc ja tam nie mogę narzekać.
A.A. 2016-06-17 19:41:17
Dostałam zaproszenie na rozmowę. Aplikowałam na stanowisko inżyniera budowy. W związku z brakiem doświadczenia zaproponowano mi dwumiesięczny staż za 500zł/mc. Następnie 1500zł brutto- umowa na okres próbny. Wiem, że nie mam doświadczenia i nie mam w związku z tym wielkich oczekiwań, ale liczyłam chociaż na najniższą krajową. Nie znam nikogo, kto utrzymałby się w Poznaniu za 500zł/mc... wynajem pokoju kosztuje więcej, nie wspominając o wyżywieniu i dojazdach.
3
Zostaw swoją opinię o Hydro-Gaz Swarzędz Przedsiębiorstwo Henryk Wojkiewicz - Swarzędz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hydro-Gaz Swarzędz Przedsiębiorstwo Henryk Wojkiewicz