Wysłałem monitor LG 25UM 58p serwisant nic nie stwierdził zapłaciłem za przegląd podpisując odbioru osobistego stwierdziłem brak zasilacza powiedział że prześlę mi później czekałem na przesyłkę prawie 2 miesiące nie mam dobrej pory wydzwanialem mówił że szuka itp nie spotkałem takiego jeszcze serwisu
Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego serwisu!!! Podczas wizyty tego serwisu w moim domu miałem okazję zobaczenia pokazu (usunięte przez administratora) i ignorancji dla klienta jakiego nigdy nie widziałem. Kierownik zachowywał się w moim domu w sposób bezczelny jakby był u siebie nie zwierzając na moje uwagi; był na tyle bezczelny twierdząc, że nie przyjechał do mnie tylko do TV na polecenie sklepu i nie będzie mnie słuchać. Podczas oględzin TV stwierdził na widocznym defekcie, że nic tu nie ma; i tu cytat: "jak chce Pan TV bez defektów ta niech Pan sobie kupi inny za 10000" Po kilku upomnieniach Pana związanych z jego zachowaniem zmuszony byłem wyprosić Panów z mieszkania. Nie jestem w stanie zrozumieć jak taki serwis przy tylu negatywnych opiniach ma dalej autoryzację i reprezentuje producentów dla których wykonuje usługi gwarancyjne; w moim przypadku serwis wysłany do TV LG na gwarancji. Złożyłem oficjalną skargę na działanie tego serwisu bo nie może być przyzwolenia na takie traktowanie klientów.
U nas też próbował mi wmówić że go połamałam że szkody on tu żadnej nie widzi,chociaż była napewno,potwierdziłam to ja moja córka która podczas oglądania zauważyła że tv nie prawidłowo działa,aż wkoncu czułam się jak oszust aż mi było glupio
Serwis dokonywał naprawy gwarancyjnej telewizora LG OLED, wymiana matrycy ze względu na wadę fabryczną. Szybka ekspertyza i jeszcze szybsza wymiana poprzez właściciela firmy który dokonywał naprawy, to bardzo miły człowiek i zna się na rzeczy. Nie wiem skąd te wszystkie złe opinie. Wszystkie naprawy reklamacyjne powinny tak wyglądać.
Skąd te złe opinie? A z tego że sami doświadczyliśmy chamstwa ze strony serwisu,mam nadzieję że nigdy nie trafię już na ten serwis,jeden przyjechał fachowiec z tego serwisu nie umiał naprawić pojechał i nie chciałam go tu znów przyjechał potem drugi pozal się Boże jeszcze gorszy jak ten pierwszy
Tv grał i co jakiś czas pojawiał się czarny ekran,i musiałam pilotem go włączyć żeby znów pojawił się ekran
Uważam, że ocena 1/5 to zdecydowanie za dużo dla tego serwisu. Banda niekompetentnych amatorów oraz osób aroganckich obrażających klienta w jego własnym domu. Telewizor na gwarancje trafił ze zrywającym obrazem. Wymiana kompletna matrycy na podstawie rozmowy, brak sprawdzania sprzętu czy konsultacji. Termin realizacji oraz dostawy to żart. Panowie przetrzymywali telewizor ponad 10 dni nie przyjeżdżając na umówiony termin, aż w końcu odbiór telewizora odbył się na własny koszt. Okazało się, że usterka powróciła, a nowa matryca jest zabrudzona od środka. Ekspertyza w bardzo nieprzyjemnych okolicznościach. Technik obrażał nas i stwierdził, że jak chcemy idealny tv to mamy sobie kupić droższy. Daty naprawy/wydania sfałszowane, a na prośbę o korektę i uzupełnienie karty gwarancyjnej krzyki , że nic nie podpiszą i do niczego ich nie zmuszę. Decyzją LG wymiana płyty głównej i czyszczenie matrycy. Terminy znowu porażka. Po 1,5 miesiąca walki, dziesiątek skarg na serwis, przyjeżdża telewizor w stanie krytycznym. Matryca pełna rys, paprochów, artefaktów. Serwis został wyrzucony z domu , a sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta. Dopiero na tym etapie LG zareagowało i ich decyzja wymiana tv na nowy. Panowie zasługują jedynie na to, żeby zamknąć ich serwis bo to jest obraza dla klienta i szarganie marki, która daje im autoryzacje. W trakcie przebiegu tych 1,5 miesiąca każda rozmowa z serwisem kończyła się awanturą oraz skargą do działu reklamacji LG. Skorzystanie z usług tych Panów prywatnie jest jak zapłata za testowanie naszej cierpliwości i tolerancji na (usunięte przez administratora) i partactwo w każdym aspekcie usługi serwisowej. Mam nadzieję, że dzięki tej opinii chociaż jedna osoba uchroni się przed rażącą niekompetencją tego miejsca.
Współczuje ci takich perturbacji z serwisem. Czasem trafia się na takich niekompetentnych pracowników. Nie mogłeś porozmawiać z ich przełożonym? W końcu marka firmy do czegoś zobowiązuje.
Zgadzam się z tą opinią ponieważ podczas dostarczenia do mnie naprawionego telewizora jeden z serwisantów zachował się jak pacan. Odniosłem wrażenie że mam do czynienia nie z serwisantem tylko z patologią. Zero kultury i profesjonalizmu. (usunięte przez administratora) A powodem zajścia była odmowa tego ,,pana" włączenia i sprawdzenia po naprawie gwarancyjnej mojego telewizora. Ostatecznie został bardzo stanowczo poproszony o opuszczenie mojego domu. Resztę formalności bezproblemowo załatwiłem z tym normalnym serwisantem
Ale zgłosiłeś to zachowanie gdzieś dalej? Nie można dać się tak traktować przecież. Ciekawe czemu nie chciał włączyć tego telewizora. Korzystałeś jeszcze później z ich usług?
Ten serwis to jakaś porażka u nas tak samo aż przez tych "fachmanow" mój tv szlag trafił,facet z serwisu był bardzo bezczelny i nas obrażał,serwis z (usunięte przez administratora)
Osoby z tej firmy są bezczelni i karygodnie się odnosza do klientów. Odzywki są chamske i ich ton ma wiele do życzenia. Nie polecam.
Dokładnie tak,u nas dokładnie tak samo było,bezczelny Pan oskarżył mnie o to że szkody nie było choc była napewno
Obsługa miła, fachowa oraz zna się na swoim fachu. Diagnoza postawiona na podstawie wnikliwych i konkretnych pytań. Potem Panowie przyjechali z częścią do telewizora, i w kilkanaście minut dokonali naprawy w domu. Nie rozumiem poprzednich wpisów. Często ludzie wylewają swoje żale i pretensje do całego świata, na niczemu niewinnych fachowców.
Na pewno nie pomyliłeś firmy? Wszyscy opisują tą firmę negatywnie, aż trochę mi się nie chce wierzyć w ta opinię...
Niestety ale zgodzę sie z przedmówcami właściciel serwisu jest dość niemiły ale wiadomo że to nie zupa pomidorowa i nie każdy musi go lubić ale to że ktoś jest złośliwy i chamski dla klienta który zostawia pieniądze tego już nie mogę pojąć. Odniosłem wrażenie że Pan T przeniósł sie w czasie bo jego podejście do klienta jest rodem z lat 70. Może czas na zmienić zajęcie na szydełkowanie, modelarstwo lub robienie past twarogowych - troche się Pan wtedy uspokoi.
Odradzam ten serwis. Odwlekają naprawę , umawia się i odwołuje każdą wizytę po odbiór tv. Po interwencji firmy ubezpieczeniowej nadal brak chęci podjęcia się naprawy. Więcej nie wykupię rozszerzonej gwarancji. Szkoda nerwów. Do tego co wydałem na gwarancję dodałbym ok.1200zł i kupił nowy.
Tragiczny serwis. Pracownicy niekompetentni. Uszkodzili mi tv. Czekałem dosyć długo, żeby dowiedzieć się co dzieje się z moim tv. Dopiero po tel. na infolinię dowiedziałem się co tak naprawdę jest uszkodzone. Zaznaczam, że był na gwarancji. Nie opłacało im się naprawiać . Nie polecam, (usunięte przez administratora)i ignoranci.
Hej, jak wygląda obecnie praca w Felix Zakład Usługowy Naprawa RTV? Czy poszukiwani są może nowi pracownicy i można liczyć na zatrudnienie w firmie w najbliższym czasie? Dajcie koniecznie znać i napiszcie jak oceniacie z punktu widzenia pracownika firmę oraz pracę w niej.
Nie polecam. Prze pierwszym kontakcie z właścicielem w sprawie naprawy telewizora gwarancyjnej firmy Samsung doszło do sprzeczki słownej! Pan twierdził ze naprawa darmowa mi się nie należy. Przy naprawie gwarancyjnej już u mnie w domu doszło do następnej sprzeczki słownej na żywo. Pan gborowaty udaje wszechwiedzącego i prubuj cały czas wciskać bajkę ze naprawa się nie należy i robi to z dobrego serca. Nie polecam tego gościa nikomu, w własnym domu prubowal udowodnić ze on tu zadzi ale niestety mu się nie udało.....
nie polecam korzystac z uslug tego zlodzeaj a tymbardziej odradzam prace tam
Polecam firmę , miły i szybki kontakt przyjazne nastawienie do klienta, pozdrawiam.
Nie polecam, radze uciekac jak najdalej