Rekrutowałem się tam jakiś czas temu na stanowisko konstruktora CAD. Uczestniczyłem w dwóch etapach rekrutacji. Ponieważ jest to spora firma z kapitałem niemieckim rozmowy odbywały się po angielsku. No cóż, podziękowano mi po drugim spotkaniu ale swoją opinię wystawiam z innego powodu. Brałem udział w wielu rozmowach kwalifikacyjnych ale z takim poziomem arogancji jak tam nie spotkałem się nigdy wcześniej ani nigdy później. Jeszcze pierwsza rozmowa przebiegała w niezłej atmosferze ale druga już nie. Może to zależy od rekruterów. Na drugiej rozmowie po stronie firmy brał udział Polak i Czech. Rozmowa na temat silników ogólnie i ciągników rolniczych w szczególności. Paru kwestii nie wiedziałem, przyznaje, spotkałem się wtedy z ironicznymi uśmieszkami i przytykami.Angielski jednego z panów pozostawiał sporo do życzenia. Musiałem go poprosić o zadanie większości pytań jeszcze raz, na tyle niezrozumiale mówił. Przejdźmy jednak do tematu rozmowy. Paru kwestii nie wiedziałem, przyznaje, spotkałem się wtedy z ironicznymi uśmieszkami i przytykami. Jednak panowie chwalili się, że projektowali silnik dla producenta traktorów a z rozmowy wynikło, że ich zdaniem rozwiązanie napędu w traktorze wygląda tak jak w samochodzie. Panowie rekruterzy jęśli to czytacie: w ciągniku na tylną oś jest napęd stały.Poza tym przedni WOM jest rzadko montowany w traktorze. Poziom arogancji wprost proporcjonalny do braków w wiedzy. Nie wiem zatem co ci panowie projektowali i po przebiegu rekrutacji stwierdzam, że nie chciałbym tam pracować.
Dzień dobry @WD Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Jednak zachęcamy do złożenia CV na adres: recruitment_pl@fev.com na poczet przyszłych rekrutacji :) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami :) Pozdrawiamy, HR Team
Do sieci wrzucili ofertę pracy dla kierowcy testowego. To głównie praca mobilna i trzeba być otwartym na delegacje w zakresie 90 – 100 % czasu pracy. Widzę że testuje się auto za granicą. Kto wie czy w jednym kraju czy jeździ się po całej Unii?
@Kandydat, Dziękujemy za Pańską opinie. Zapewniamy, że odpowiedź w związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym jest przekazywana do każdego kandydata, który został przez nas skontaktowały. Jeżeli chce Pan wyjaśnić te sytuacje, to zachęcamy do kontaktu na adres mailowy rekrutacja_pl@fev.com. Dziękujemy za udział w rekrutacji i życzymy miłego dnia. :) HR Team
Gdyby ktoś był uprzejmy rozpisać na czynniki pierwsze rozmowę w przypadku stanowiska Automation Project Engineer (R&D/Automotive), tak jak zrobił to @Driver w przypadku konstruktora, to będzie godny ozłocenia. Szczególnie interesuje mnie, jak wygląda techniczna część rozmowy, czy jakieś zadanie trzeba wykonać?
Rekrutowałem się tam jakiś czas temu na stanowisko konstruktora CAD. Uczestniczyłem w dwóch etapach rekrutacji. Ponieważ jest to spora firma z kapitałem niemieckim rozmowy odbywały się po angielsku. No cóż, podziękowano mi po drugim spotkaniu ale swoją opinię wystawiam z innego powodu. Brałem udział w wielu rozmowach kwalifikacyjnych ale z takim poziomem arogancji jak tam nie spotkałem się nigdy wcześniej ani nigdy później. Jeszcze pierwsza rozmowa przebiegała w niezłej atmosferze ale druga już nie. Może to zależy od rekruterów. Na drugiej rozmowie po stronie firmy brał udział Polak i Czech. Rozmowa na temat silników ogólnie i ciągników rolniczych w szczególności. Paru kwestii nie wiedziałem, przyznaje, spotkałem się wtedy z ironicznymi uśmieszkami i przytykami.Angielski jednego z panów pozostawiał sporo do życzenia. Musiałem go poprosić o zadanie większości pytań jeszcze raz, na tyle niezrozumiale mówił. Przejdźmy jednak do tematu rozmowy. Paru kwestii nie wiedziałem, przyznaje, spotkałem się wtedy z ironicznymi uśmieszkami i przytykami. Jednak panowie chwalili się, że projektowali silnik dla producenta traktorów a z rozmowy wynikło, że ich zdaniem rozwiązanie napędu w traktorze wygląda tak jak w samochodzie. Panowie rekruterzy jęśli to czytacie: w ciągniku na tylną oś jest napęd stały.Poza tym przedni WOM jest rzadko montowany w traktorze. Poziom arogancji wprost proporcjonalny do braków w wiedzy. Nie wiem zatem co ci panowie projektowali i po przebiegu rekrutacji stwierdzam, że nie chciałbym tam pracować.
A wiadomo dlaczego Cię nie przyjęli? Rozumiem, że nie dostałeś żadnego feedbacku już po rozmowie? Mógłbyś krótko opowiedzieć jak wyglądał każdy z etapów? Tylko rozmowa czy był może jakiś test np. ze znajomości angielskiego?
@SZ Nie, feedback po rozmowie otrzymałem w formie maila, że mnie niestety nie mogą przyjąć. Żadnego osobnego testu z języka angielskiego nie było, testem była rozmowa prowadzona praktycznie w całości po angielsku, również na tematy techniczne. W pierwszym etapie rekrutacji było pytanie dlaczego interesuje mnie akurat ta firma i pytania z ogólnej wiedzy o silnikach, do tego pare rysunków poglądowych, na których miałem omówić co to za elementy silnika/turbiny. Trwało to mniej więcej 1,5 h. Dostałem odpowiedź, gdzie wyrazili zainteresowanie i dali 2 miesiące na nauke CATII, w której nie rysowałem wcześniej. Po tym miałem zgłosić się na kolejną rozmowę. Na drugim etapie jednego z rekrutujących zastapił Czech i rozmowa praktycznie w całości dotyczyła tematu budowy silników, napędu. Ponieważ ten temat przedłużał się, nie doszliśmy do etapu sprawdzania mojej znajomości programu CATIA. Panowie generalnie na każdym kroku chcieli mi udowodnić, że nic nie wiem. Tam gdzie nie wiedziałem czegoś przyznawałem, że nie wiem. Jednak w dwóch punktach, na których byłem "grillowany" to rekrutujący nie mieli racji. Jeden dotyczył rozwiązania napędu w ciągniku a drugi możliwej temperatury chłodzenia w układzie zamkniętym. Mimo, że panowie mylili się, to nie żałowali sobie głupich usmieszków i komentarzy. Bez feedbacku wiedziałem jaki będzie wynik rozmowy. Ale tak jak pisałem, z takim poziomem arogancji na rekrutacji jak do FEV nie spotkałem się więcej, przez co piszę ten komentarz.
Czy w czasie tych dwóch rozmów doszliście już do etapu rozmowy o kasie? Jakiej? Tak sobie myślę, że zgodziłeś się nauczyć CATII, więc pewnie uznałeś, że warto poczekać i starać się dalej. No, a jeśli nie kasa, to co było motywatorem? :)
Nie, nie rozmawialiśmy o pieniądzach. W dwa miesiące za wiele programu CAD się człowiek nie nauczy, była to bardziej próba oswojenia z CATIĄ. Aplikowałem tam ze względu na moje zainteresowanie silnikami a w Krakowie chyba tylko oni zajmują się ich projektowaniem. Nie była to odpowiedź na ogłoszenie, po prostu do nich napisałem czy nie mają zapotrzebowania na pracowników. Więcej od inżyniera konstruktora zarabia inżynier od obliczeń wytrzymałościowych. Zarobki inżynierów konstruktorów generalnie nie są oszałamiające.
Rozumiem że nie robiłeś tego dla kasy tylko z chęci rozwoju i nauki. Jest szansa że jak złapiesz doświadczenie będziesz mógł znowu aplikować? Nie próbowałeś dopytać czy byłaby na to szansa za jakiś czas?
Nie pytałem. Mimo swojego zainteresowania silnikami spalinowymi stwierdziłem po rozmowie w FEV, że nie jest to miejsce gdzie chciałbym pracować. Wspominałeś o „kasie”. Stanowiska inżynierskie czy konkretniej konstruktorskie nie są moim zdaniem szałowo płatne w PL.
Zastanawiam się czy kogoś przyjęli na to stanowisko bo nie widzę żadnych ofert i właśnie tez się zastanawiam czy już na rozmowie była odmowa co do przyjęcia ? Zastanawia mnie tez czy podali od razu stawki i przedstawili co oni mogą zaoferować ? Zależy mi na tym żeby dostać jakieś benefity a nie mogę nic tez w internecie znaleźć.. bo myśle ze jeśli chodzi o rozmowę może mieli gorszy dzien i sama bym się przekonała ? Tez nie wiem czy rekrutuje może firma zewnętrzna ?
Napisałem, że rekrutowałem się jakiś czas temu, by być bardziej precyzyjnym chodzi o kilka lat. Nie wysyłałem CV na jakąś konkretną oferte. Po prostu wiedziałem, że FEV zajmuje się projektowaniem silników i napisałem maila do nich czy nie mają przypadkiem zapotrzebowania na pracowników o moim profilu. Mail, że się nie mogą mi zapferować pracy przyszedł niedługo po rozmowie ale już w trakcie rozmowy wiedziałem, że nic z tego nie będzie. Zrobiło się w trakcie niej w pewnym momencie nerwowo. Jednak plus dla nich za odpowiedź, jak wiadomo sporo firm w PL olewa poinformowanie kandydatów o wyniku rekrutacji. O ile pamiętam na pierwszej rozmowie zapytany zostałem o moje wymagania finansowe ale nie miałem przedstawionej konkretnej oferty. Ta z reguły pojawia się po decyzji o przyjęciu kandydata ( na stanowiska inne niż pracownika produkcyjnego). Czy rekrutuje firma zewnętrzna? Może w pare lat się coś zmieniło ale na stanowisko technicznie rozmawia się raczej bezpośrednio z doświadczonymi pracownikami.
Jeśli rozmowa rekrutacyjna wywołała u Pana takie odczucia – przepraszamy za zaistniałą sytuację. Staramy się, aby prowadzone przez nas procesy rekutacyjne były zawsze na najwyższym poziomie. W związku z tym dbamy o ciągłe usparwnienia oraz szkolenia w tym zakresie. Dostajemy od kandydatów bardzo dobre feedbacki na temat procesu rekrutacji, w którym uczestniczyli. Tym bardziej, z przykrością przeanalizowaliśmy opisaną przez Pana sytuację. Trudno nam się odnieść z powodu odległej perspektywy czasowej, jednak jeśli chciałby Pan szerzej wyjaśnić sytuację, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem HR: recruitment_pl@fev.com Pozdrawiamy, HR Team FEV Polska
Z wątku @Driver ja wyniosłem, że można proponować Państwu swoją kandydaturę nie czekając na ogłoszenia. A że aktualnego nie znalazłem, to zapytam, od czego zależy, czy taki ad hoc kandydat na pozycję Mechanical Design Engineer zostanie zaproszony na rozmowę, jeśli zaaplikuje spontanicznie?
Dzień dobry @WD Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Jednak zachęcamy do złożenia CV na adres: recruitment_pl@fev.com na poczet przyszłych rekrutacji :) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami :) Pozdrawiamy, HR Team
Witam jakiś czas temu byłem na rozmowie o prace i bardzo sobie cenie i chwale panów z którymi miałem rozmowę wszystko jasno i jak na piśmie mi wyjaśnili tylko teraz żałuje ze mając takie doświadczenie 15 lat pracy przy maszynach nie zdecydowałem się odejść z obecnej pracy . Tak ze dla mnie była to mila rozmowa pozdrawiam wszystkich z tej firmy
O, a dałbyś znać jak tam twoje pierwsze tygodnie w firmie, jak nastroje w zespole, podejście kierownictwa do pracowników. No i jaką stawkę ci zaproponowali na początek, skoro doświadczenie masz az tak duże.
Nie zwolniłem się z obecnej pracy wiec nie jestem wstanie Panu napisać jak pierwsze tygodnie w tej pracy by wyglądały ale jestem dobrej myśli ze byłoby super . Każdy z nas walczy o swoje wynagrodzenie i ja byłbym zadowolony z mojego tyle ile chciałem dostałem ale nie udzielam informacji na ten temat przepraszam ale to moja sprawa .
Hej, przymierzam się do aplikacji na stanowisko technik magazynier. Mam pytanie co do dyspozycyjności do delegacji jako wsparcie projektów. Jak często zdarzają się wyjazdy? Zarówno na terenie polski jak i zagranice? W skali miesiąca/ roku? Plus minus? Na takich wyjazdach oczywiście firma zapewnia nocleg i transport? Mogę liczyć na samochod służbowy?
Witam, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Na wszystkie pytania odpowiemy podczas pierwszego etapu rekrutacji. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do skontaktowania się bezpośrednio z działem HR: recruitment_pl@fev.com Pozdrawiamy, HR Team FEV Polska
Sam zastanawiam się nad rekrutacją na stanowisko technika magazyniera. Wspomnieliście, że odpowiecie na wszystkie pytania podczas pierwszego etapu rekrutacji. A to z ilu etapów składa się akurat ta rekrutacja? :) I na czym tak mniej więcej polega każdy z nich? Napiszcie, proszę.
Czy firma FEV POLSKA Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Hej, jak tu u was z dodatkami na święta? W wielu firmach są jakieś bony czy premie, więc chcę wiedzieć, czy tu można liczyć na coś takiego. Przy okazji chętnie poczytam, czy planowane są podwyżki wynagrodzeń od nowego roku.
Cholerzyn to dobre miejsce dla osób szukających pracy jako Kierowca c? Co powiecie o pracy w firmie FEV POLSKA Sp. z o.o.?
Do sieci wrzucili ofertę pracy dla kierowcy testowego. To głównie praca mobilna i trzeba być otwartym na delegacje w zakresie 90 – 100 % czasu pracy. Widzę że testuje się auto za granicą. Kto wie czy w jednym kraju czy jeździ się po całej Unii?
Dzień dobry, Mowa o większej ilości państw w UE. Zachęcamy do złożenia aplikacji przez portal Pracuj. pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami :) Pozdrawiamy, HR Team
I jak, zdecydowałeś się zaaplikować? Ja nie znalazłam tego ogłoszenia, jeśli je widziałeś, to napisz proszę, jakie były wymagania. W razie czego firma szuka też teraz inżynierów, może akurat masz odpowiednie kwalifikacje i to Cię zainteresuje.
Dzień dobry, Rekrutacja na to stanowisko została zakończona. Jednak zachęcamy do złożenia CV na adres: recruitment_pl@fev.com na poczet przyszłych rekrutacji :) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami :) Pozdrawiamy, HR Team
Dzień dobry :) Czy wiadomo, kiedy ruszy kolejna rekrutacja? Jeśli już szukają państwo pracowników, to dostępny jest jedynie jeden wakat, czy dostępna jest większa ilość stanowisk?
Dzień dobry, Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Jednak zachęcamy do złożenia CV na adres: recruitment_pl@fev.com na poczet przyszłych rekrutacji :) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami :) Pozdrawiamy, HR Team
Przyszłych to znaczy że jeszcze do końca roku będziecie kogoś szukać do pracy? Jak się wyślę CV w ciemno bez konkretnej oferty to w pierwszej kolejności odzywacie się do takich osób? Jak to wygląda?
Była rekrutacja w sierpniu. Niestety nie raczyli poinformować o wyniku pomimo zapewnienia. Źle to świadczy o firmie już na wstępie.
A mówili w jakim maksymalnie czasie dadzą odpowiedź? Obiecali feedback nawet jak nie chcieli kogoś zatrudnić?
@Kandydat, Dziękujemy za Pańską opinie. Zapewniamy, że odpowiedź w związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym jest przekazywana do każdego kandydata, który został przez nas skontaktowały. Jeżeli chce Pan wyjaśnić te sytuacje, to zachęcamy do kontaktu na adres mailowy rekrutacja_pl@fev.com. Dziękujemy za udział w rekrutacji i życzymy miłego dnia. :) HR Team
Na jakie benefity można liczyć w FEV POLSKA Sp. z o.o.?
Dzień dobry, Dziękujemy za kontakt :) To co proponujemy naszym pracownikom to nie tylko benefity ale również pakiet innych możliwości. Oferujemy m.in: • Pracę z najnowszymi technologiami i metodami w branży motoryzacyjnej • Możliwość zdobycia nowej wiedzy dzięki współpracy z naszymi ekspertami • Udział w projektach dla wiodących producentów z branży motoryzacyjnej • Benefity (karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wczasów, premia za polecenie kandydatów) • Elastyczne godziny pracy z możliwością częściowej pracy zdalnej • Nowoczesne biuro z warsztatem zlokalizowane w pobliżu Kryspinowa • Bezpłatny parking dla samochodów, motocykli, rowerów (prysznic w biurze) • Plażę 1,5 km od naszego biura i możliwość żeglowania na łodziach FEV • Absolutnie niekorporacyjną atmosferę :) jesteśmy z tego dumni !
@Ewa dziękujemy za kontakt ! Oczywiście prowadzimy rekrutacje w każdym z trzech naszych działów kompetecyjnych (CAD&CAE, Testing Solutions i Software). Chętnie opowiemy więcej o stanowiskach i pracy w naszej firmie. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio pod adresem mailowym - recruitment_pl@fev.com. Pozdrawiamy HR Team
Cieszę się, że jest tak aktywna na forum i dba o swój wizerunek. Interesuje mnie ogłoszenie Field Services Engineer. Jestem przeświadczony, że spełniam większość wymagań. Nie mam też problemu z odbywaniem podróży służbowych. Brakuje mi natomiast szczegółów. Zwłaszcza na temat długości wyjazdu, częstotliwości podróży i wypłacanych za nie diet. Mam również pytanie, czy jako nowy pracownik mogę liczyć na wdrożenie i jak ono wygląda? Na ile pomocni w wykonywaniu swoich obowiązków jest kadra zarządzająca? Znalazłem w internecie opinie, dotyczącą pracy przy projekcie annotation tool. Zwrócono uwagę na bardzo słabą organizację pracy i mało kompetentnych kierowników zespołów. Zastanawiam się w związku z tym, czy i w tej sytuacji nie wystąpią podobne problemy?
Całkiem fajne benefity proponowane przez firmę. Brałem udział w wielu rekrutacjach i szkoda, że nie dostałem się do FEV - dobre benefity, ale przede wszystkim wiedza ludzi - myślałem, że wiele umiem, aż zadali mi pytania.
Panie Romanie, Dziękujemy za zaintersowanie FEV Polska i wszystkie pytania. Tak żeby w podstawowym wymiarze odpowiedzieć na pytania: długości wyjazdu – informujemy o 50% czasu w podróży. Zakładamy, że jest to maximum. Oczywiście „ciągłość” delegacji i jej miejsce zaleźy od projektu. Na ten moment nasi pracownicy wyjeżdzają na uruchomenie albo na terenie Polski albo Niemcy/Francja. Pozwala to częste powroty do domu. Diety wypłacane są zgodnie z przepisami. Dodatkowo mamy ustalane pakiety „rozłąkowe” oraz żywieniowe – szczegółowe zasady do omówienia podczas spotkania rekrutacyjnego. czy jako nowy pracownik mogę liczyć na wdrożenie i jak ono wygląda – nie wyobrażamy sobie pracownika bez wdrożenia. Oprócz standardowego wdrożenia w zasady firmy, regulaminy, strukturę, zakres zadań i wymagań, BHP, zasad rozmów rocznych i planowania rozwoju każdy zespół ma Team Leadera, który dba o płynne wdrożenie projektowe. Annotation tool – projekt realizowany w innym dziale. 2 mc projekt wymagający znalezienia i sprawnego przeszkolenia/wdrożenia 50 osób – głównie studentów. Studenci zostali podzieleni na mniejsze grupy; każda grupa miała swojego koordynatora. Wszystkich uczestników projektu poprosiliśmy o opinię po zrealizowanym projekcie. Chętnie podzielimy się wynikami podczas spotkania – 98% oceniło współpracę i koordynację na wysokim poziomie. Myślę, że ta jedna opinia (jeśli mówimy o tym samym źródle ????) mogła odnieść się tylko do 1 koordynatora, a nie kierowników w liczbie mnogiej. Koordynatorami byli nasi pracownicy, którzy na codzień nie wykonują zadań liderskich, ale bardzo się starali. Zastanawiam się w związku z tym, czy i w tej sytuacji nie wystąpią podobne problemy? Życie projektowe nauczyło nas, że różne sytuacje problematyczne mogą się pojawić ???? Dlatego zachęcamy pracowników do komunikowania problemów czy potrzeb. Staramy się trasnaprentnie reagować: jeśli możemy coś zmienić – zmieniamy, jeśli nie możemy albo nie teraz to wyjaśniamy i szukamy kompromisów. Panie Romanie – zapraszamy na spotkanie – dopyta Pan o ważne aspekty i pozna nas, zadania i projekty. recruitment_pl@fev.com HR Team
Dziękujemy za opinię. Fakt, poziom jest wysoki ;-) Ale zapewne dostał Pan zapewnienie, że pozostajemy w kontakcie ;-) HR Team
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w FEV POLSKA Sp. z o.o.?
Czy w firmie w niedalekiej przyszłości jest planowana rekrutacja na stanowisko Inżynier elektryk?
Dzień dobry, Jesteśmy na etapie tworzenia pionu elektrycznego w dziale hamownii silnikowych. Zatrudniliśmy technika i inżyniera elektryka ale potrzebujemy jeszcze jednej osoby z mocnym doświdczeniem w projektowaniu. Ruszamy zatem z rekrutacją na stanowisko Inżynier Elektryk. Jednym z najistotniejszych wymagań jest min. 3 letnie doświadczenie w projektowaniu przemysłowych instalacji elektrycznych (E-PLAN) oraz doświadczenie inżynierskie w dziedzinie elektrotechniki. Zainteresowanych proszę o bezpośredni kontakt na adres sowa@fev.com. Chętnie rozważymy doświadczonych kandydatów. Pozdrawiamy HR Team
A czy jeśli ktoś ma większe doświadczenie na podobnym stanowisku to jest ono brane pod uwagę w FEVie? Czy taka osoba może z tego względu liczyć na jakieś benefity? Wyższą stawkę na start, ominięcie okresu próbnego lub szybszą podwyżkę/awans w firmie? :)
Witamy, Wszystkie wymienione kwestie są tematami indywidualnie ustalanymi z kandydatami/pracownikami ;-) Na pewno słuchamy i jesteśmy elastyczni jeśli obie strony uznają, że warunki są OK :-) Więcej o stanowisku czy procesie rekrutacji bezpośrednio w dziale HR: recruitment_pl@fev.com
Czy w FEV POLSKA Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Jakie szkolenia wam zapewniają ?
@Mariusz, Dzień dobry! Szkolenie zależy od aktualnej potrzeby projektowej. Pozdrawiamy, Dział HR
Cześć Tom, chciałabym jeszcze dopytać, co w sytuacji, w której pracownik FEVu sam znalazłby jakieś szkolenie, które by go interesowało i przełożyłoby się ono na np. jego jeszcze lepszą pracę i większe kompetencje? Czy w takiej sytuacji istnieje opcja dofinansowania takiego szkolenia przez pracodawcę? Czy raczej nie wchodzi to w grę?
Były pracownik pisze, że nie ma teraz szkoleń? Jeśli nie ma to dlatego że nie ma czasu bo tyle roboty jest, a projekty dają więcej wiedzy niż szkolenia. Nie ma problemu zawnioskować o szkolenie, nie ma szlabanu na szkolenia.
Niestety poza wewnętrznymi, szybkimi szkoleniami, oraz szkoleniami wymaganymi przez klienta (obsługa software-u klienta) nie ma innych szkoleń.
Czy w firmie FEV POLSKA Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Witam, Szkolenia się odbywają oczywiście. Działamy jednak bardziej w odpowiedzi na biznes niż narzuconą regularność ;-) W przypadku potrzeby szkoleniowej - zgłoszonej przez pracownika lub przełożonego analizujemy z działem rozwijającym biznes uzasadnienie takiego szkolenia i w przypadku pozytywnej opinii działamy. Mamy też możliwość dostępu do platform ze szkoleniami online, które albo w pracy albo w domu można wykonać. Pozdrawiamy!
Prawdziwa odpowiedź jeżeli chodzi o konstruktorów to nie. Jedyne szkolenie jakie przeszedłem przez 3 lata pracy w FEV to godzinny wstęp do CREO.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w FEV POLSKA Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Witam, FEV Polska jak najbardziej praktykuje współpracę ze studentami. Odbywa się to na różnych zasadach w zależności od aktualnych potrzeb biznesowych oraz kompetencji studentów (praktyka, staż, umowa zlecenie i praca w niepełnym wymiarze). Otwarte wakaty dla osób studiujących zamieszczamy na naszej stronie internetowej w zakładce kariera. Zakładamy długofalową współpracę z osobami, które chcą u nas zdobyć doświadczenie. Miłego dnia! HR
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w FEV POLSKA Sp. z o.o.?
@Pytanie, Dzień dobry! Standardowym rozwiązaniem praktykowanym w FEV Polska jest pierwsza umowa na czas okreslony (traktowany jako okres próbny czyli 3 miesiące). Druga umowa jest na okres 1 roku lub na czas nieokreślony - w zależności od postępów w trakcie okresy próbnego i aktualnej sytuacji projektowej. Pozdrawiamy, Dział HR
Niedawno Fev Polska poszukiwał osoby na stanowisko specjalisty Employer Branding. Niestety rekrutacja chyba się już zakończyła. Czy w przyszłości planowane będzie rozszerzenie tego działu ( dodatkowe wakaty ?)
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie ! Rekrutacja została zamknięta z pozytywnym efektem :) w przypadku rekrutacji do Działu HR polecamy kontakt bezpośrednio z przedstawicielami tego działu - chętnie opowiemy bardziej szczegółowo o planach rozwojowych :) Pozdrawiamy, Dział HR
Czy FEV POLSKA Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Witamy, Tak, firma FEV Polska zapewnia szereg benefitów w tym także kartę multisport. Pozdrawiamy, Dział HR
Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje aktualnie?
Witamy, Aktualnie prowadzimy rekrutacje w Software Team, do działu Rozwoju Aplikacji i Wdrożeń - poszukujemy kilku Inżynierów Aplikacji. Ponadto mamy otwarte wakaty na stanowisko programisty Java, Programisty Embedded oraz C/C++. Zachęcamy do aplikowania (recruitment@fev.com).
Mam nadzieję , że tak dobrze się tu pracuje i dlatego przestaliście pisać. Szkoda liczyłem na opinie pracowników.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FEV POLSKA Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy FEV POLSKA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.