Jako pracownik, muszę ocenić na 4,5. Jeśli ktoś zacznie pracę i szybko się wdroży, to polecam.
Wiecie, czy Salon HOFF udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Tak. Na pewno ludzie pracujący z Klientami. W niektórych stanowiskach biurowych też. Aktualnie firma otwiera się bardziej na hybrydowe opcje pracy.
Czas leci szybko. Ludzie ok, parking jest. Czasami są problemy decyzyjne, jak wszędzie ;)
Miałam nieprzyjemność pracować ponad 2 miesiące w dziale kas. Okropna atmosfera, 3 stałe panie które nienawidzą wszystkich wokół i uważają, że są nie do zastąpienia jednocześnie nie szkoląc i twierdzac, że to jest tak trudne że tylko one to dobrze zrobią - do Pana kierownika oczywiście idzie informacja o tym, że sobie nie radzisz. Krzyk kasjerki o czarnych włosach i znęcanie się, stojąc nad krzesłem słyszą wszyscy wokół żeby pokazać swoją wyższość oprócz kierownictwa bo na to są głusi. Nowe dziewczyny zmieniają się co 2-3 miesiące od lat bo nikt nie jest wystarczająco dobry żeby z nimi pracować. Jedzenie nad biurkami, zero przerwy, przychodzenie chorym do pracy - jeśli się wylamiesz to jesteś obgadywana oraz karana milczeniem i lekceważeniem. Kilku pracowników na l4 psychiatrycznym.
Niestety, zgadzam się ze wszystkim co jest tu napisane. Wahałam się długo aby dodać taka opinie bo myślałam że tylko ja tak odbieram te prace. Okropne traktowanie przez dziewczyny z kas, podkładanie kłód, wypominanie błędów przy klientach, do których same doprowadziły błędnie szkoląc. Pani kierownik i Pan kierownik nie reagują, pozwalają żeby stara ekipa dowalala nowym osobom. Płaca minimalna
Szkoda że żadna Kamila nie pracowała w punkcie obsługi klienta. Jeśli byłaby to prawda to czemu nie podpisać się prawdziwym imieniem?
Nie ma się co dziwić, ze juz nie pracujesz. Biorąc pod uwagę Twoje przyklejone rzęsy, którymi trzepotałaś tak ze robiłaś przeciąg i inni pracownicy zaczynali chorować od tego wiatru, a pozniej byli zmuszeni iść na L4 lub nie iść tylko nadal z Tobą pracować aby utrzymać się przy szalejącej inflacji. Do tego napompowane wargi botoksem tak, że następnym Twoim miejscem pracy powinien być punkt wymiany szyb w busach. Samymi wargami dasz radę, bez dodatkowych przyrządów.
Jak smutne życie musisz mieć, żeby dowartościowywać się ubliżając młodym osobom w internecie? Po opisie jestem zmuszona twierdzić, że chodzi o mnie, ale dla twojej świadomości, nie jestem autorem poprzedniego komentarza :) Bardzo dojrzałe ukrywać się za anonimowym kontem w internecie i pisać takie obrzydliwe rzeczy, zamiast powiedzieć to osobiście. Zero klasy, godnosci, a o mózgu już nie wspomnę.
Zapomniałem o rozmowie, przyszedłem dzień później - mimo to nie było problemu. Komisja trzyosobowa, trochę jak w "Psach", ale sympatyczna trójca.
Poprzednia. Praca. Doświadczenie. Dojazd. Zainteresowania muzyczne.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ostatnio byłem na rozmowie rekrutacyjnej i całość przebiegła tragicznie. Nie dość, że wszystko z opóźnieniem bo "poprzedni kandydat się rozgadał", Pani z kadr skrajnie niekompetentna i nadzwyczaj niemiła. Osoby przeprowadzające ze mną rozmowę traktowali mnie z góry, jak odpowiadałem na pytania to patrzyli się po sobie i puszczali szydercze uśmieszki a kompletnie żaden z nich nie miał pojęcia o zagadnieniach, które poruszałem.. Nie mówiąc o tym, że zapewnili mnie o otrzymaniu informacji zwrotnej do tygodnia czasu - oczywiście nic nie otrzymałem. Dawno nie przeszedłem rozmowy z tak niekompetentnymi ludźmi z tak dużym ego...
A na jakie stanowisko była to rekrutacja? Może warto w takim razie do nich zadzwonić i dopytać czemu się nie odezwali? W ogóle to jakie zarobki proponowali, było warto aplikować?
Zarobki to najniższa krajowa, na rozmowach 1/3 proponowanej pensji to premia, której nikt nigdy nie widział oprócz stałych pracowników - jednocześnie nie da się dowiedzieć jak ja dostać, jakie są wymagania.
Bezpośredni przełożny nie może wytłumaczyć za jakie wyniki są premie? Bo może wystarczy zrobić targety? Nikt się nie dopytywał?
Nie ma czego żałować. Proszę zobaczyć wyżej jak się zachowuje firma oraz pracownicy - nawet w komentarzach próbują kogoś personalnie obrazić oraz zgnoic. Nie jestem osobą, która opisał pracownik, ale szczerze współczuję tej Pani, która została tam obrażona. Firma sama sobie wystawia świadectwo.
Tylko pytanie czy to faktycznie pisali aktualni pracownicy, skąd można mieć pewność? Do tego wiadomo tak właściwie ilu ich obecnie jest w firmie?
Nie dajcie się zwieść temu, jak w sklepie ładnie pachnie i jak wszystko ślicznie wygląda. (usunięte przez administratora) Nie szanuje się w ogóle klienta. Zbywa się, gdy zakupione rzeczy okazują się złej jakości. Projekty łazienek - daleko im do profesjonalności. Nie zgadza się ani ilość płytek ani wymiary... porażka. Płytki krzywe i różnej wielkości. Wszystko, co zakupujecie, dokładnie sprawdzajcie, bo albo porysowane albo niekompletne. Szczerze odradzam.
Opinia nieistotna. Nie interesują nas reklamacje i zakupy tylko warunki pracy i rozwój firmy.
Czy atmosfera, obsługa klienta i jakość usług nie mówią wiele o jakości pracy tam i perspektywach rozwoju - którego nie ma przy żadnym poziomie sklepu ? I o warunkach pracy - skoro trzeba mieć do czynienia z niezadowolonymi klientami ...
Nigdy nie pisałam żadnych opinii jednak niestety tym razem nie jestem w stanie przejść obok sytuacji obojętnie. Najgorsza obsługa jakiej w życiu doświadczyłam. Być może miałam pecha - bo zarówno sprzedawcy, kasjerzy, transport, telefoniczna obsługa klienta-wszyscy prezentują ten sam niski poziom obsługi, kultury i szacunku do klienta. Złapałam się na ładną reklamę, ciekawy design, bo rzeczywiście aranżacje mają w Krakowie najlepsze, co z tego jak nie ma dostępnych materiałów, namawiają na wizualizacje bez sprawdzenia czy dane materiały będą kiedykolwiek dostępne (i bez informowania klienta!), trzeba się prosić o obsługę w salonie, chociaż sprzedawcy są wolni i pogrążeni w towarzyskich rozmowach, projektantka nieudolnie narysowała aranż, nie mając pojęcia o rzeczywistości i jak wygląda wykańczanie łazienki- wykonawca musiał wszystko poprawiać. Salon jest nierzetelny, nie przywożą tego co trzeba, albo przywożą z opóźnieniem, sami nie są w stanie zadzwonić nawet po pomyłce, trzeba się upominać, telefoniczna obsługa jest chamska i prymitywna. Uwaga! - nie można oddać nawet nieotwartego towaru, więc nawet jak coś przyjdzie nie takie jak trzeba, nie ma możliwości zwrotu. Do tego bałagan komunikacyjny i papierkowy. Niestety jest to sklep który za nic ma klienta, jestem bardzo zawiedziona i wręcz zszokowana jak źle można prowadzić handel. Bardzo serdecznie nie polecam. Mam nadzieję, że ludzie nie będą się nabierać i kupować tam, przynajmniej dopóki nie zmienią sposobu obsługi, poziomu, przeszkolenia ludzi i logistyki - i przynajmniej trochę nie zbliżą się do poziomu wizerunkowego jaki chcą kreować na reklamach. Oby chociaż jedną osobę ta opinia wstrzymała przed zakupem tam.
Czy jest jakieś szkolenie wstępne dla pracownika?
Dramat z zamawianiem czegokolwiek. Ja byłam z deską toaletowa - bo wiem ze jest to deska nietypowa - i chciałam zamówić identyczna ( nadmienię ze całość łazienek zakupiliśmy niestety u nich) . Wszechwiedząca pani za biurkiem skwitowała, ze bez nr jakiegostam nie zamówi bo nie wie jaka to deska????. W LeroyMerlin pan tylko spojrzał i wszystko załatwiliśmy ciągu 10 minut. Szok. Nie polecam tego sklepy. Pracownicy z zadartym noskiem i wysokim mniemaniem sobie nie popartam żadną wiedzą. Ten sklep to żart z wysokimi cenami ????
Firma działa od 1990 roku, współpracuje ze świetnymi fachowcami i dzięki temu ma bardzo wysoką pozycję w branży a do tego jest dobrym pracodawcą, polecam prace w takim miejscu!!
Tak, pozytywnie, polecam. Posyłam niecałe 5 gwiazdek.
Bardzo dobra firma, fajnie się pracuje. Może nie jest idealnie ale generalnie polecam!!
@lolek czyli atmosfera między pracownikami nie jest zbyt dobra ?
Pracowałem tam trochę i to co mogę z pewnością napisać to obłuda są lepsi i lepsiejsi ten kto najlepiej donosi ten sobie lekko pracuje i zbiera cała śmietankę Pozostali tyraja jak osly bo nie donoszą Ciężka praca na pewno zakończy się kontuzja kregoslupa Znalazłem lepsza i co ważne u nas nikt nie donosi
@Ja Możesz uzasadnić swoją opinię? Mam zupełnie inne zdanie więc nie rozumiem tego zarzutu.
Dramat.. Uwaga na nich!!
@Niezadowolona!, Twój komentarz jest bardzo ważny, jednak forum zostało stworzone po to, by wypowiadali się tu pracownicy firmy. Jeśli jesteś niezadowolona z usług świadczonych przez firmę, powinnaś kontaktować się bezpośrednio z nią. Zachęcam do aktywności te osoby, które były lub są zatrudnione w Hoff. Na jakie warunki można liczyć?
TYLKO FIRMA NIE REAGUJE NA SYGNAŁY Z ZEWNĄTRZ JESTEM TEGO PRZYKŁADEM DRZWI JADĄ DO KLIENTA OD MAJA I DOJECHAĆ NIE MOGĄ TERAZ MAJĄ BYĆ POD KONIEC STYCZNIA
Mimo, że: zgodnie z art 54 Konstytucji każdy ma prawo do wyrażania i publikowania swoich opinii. Również tych które mają charakter negatywny, a jednocześnie nie są wulgarne i pozbawione merytorycznych odniesień. ...to ten komentarz jest nie na tamat ponieważ: nie ma związku z warunkami pracy lub zatrudnieniem, więc jest merytorycznie niezgodne z formułą i ideą serwisu GOWORK.PL
Tak, racja. Nie interesują nas szczegółowe sprawy Klienckie, nie mają związku z warunkami pracy i zatrudnieniem.
https://www.salonyhoff.pl/kariera/ Obecnie do firmy poszukiwany jest specjalista ds. marketingu. Pracodawca wymaga doświadczenia, jednak daje możliwość rozwoju zawodowego, a także oferuje atrakcyjne wynagrodzenie. Czy ktoś z Was pracował na tym stanowisku i mógłby potwierdzić te informacje? Byliście zadowoleni z warunków?
Firma z tradycjami. Bezproblemowa pod kontem obsługi i zatrudnienia. Moje sugestie dla Multisalon HOFF: Mam sugestię na mocne 6 gwiazdek. Lubię atmosferę w Multisalon HOFF za: Warunki pracy i brak nudy. Są możliwości na kreowanie i sposób pracy. Kawa ;)
w sobotę 29.09.2018 r. miałem okazję być obsługiwany przy Kosocickiej. Porażka!!! Pracownik (usunięte przez administratora)nie umiał zająć się moją sprawą i powtarzał mi, że się nie zna, a (usunięte przez administratora) u którego interweniowałem, bez rozpoznania problemu, poinformował mnie, że z(usunięte przez administratora) jest zadowolony, a skargi skończyły się już dawno z chwilą likwidacji książek skarg i wniosków. Następnie dowiedziałem się, że nie będzie zajmował się moim problemem, bo właśnie ma ważniejsze sprawy. Napiszę formalną skargę do właścicieli firmy, ale do tego sklepu już nie wrócę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salon HOFF?
Zobacz opinie na temat firmy Salon HOFF tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon HOFF?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Salon HOFF?
Kandydaci do pracy w Salon HOFF napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.