Jak wygląda sprawa grafiku w Carpenter Salon Okien i Drzwi. Czy pracodawca idzie na rękę?
Drugi i ostatni zakup w Carpenterze. Obsługa klienta na niskim poziomie, Niewystarczające informacje na temat produktu, nie jestem z branży więc liczyłam na konkretną pomoc, niestety Pan obsługujący z łaską odpowiada na pytania . Szczerze nie polecam, resztę zakupów dokonam już na pewno gdzie indziej.
Czy rozmowa rekrutacyjna w Carpenter Salon Okien i Drzwi odbywa się również w języku angielskim?
Carpenter nie uwzględnia reklamacji. Są nieomylni. Potencjalnych klientów przestrzegam. Ich dewiza to, firma ma zawsze rację a klient ma tylko płacić i nie narzekać.
Nie chcę się mądrzyć, ale czy przypadkiem gdyby mieli właśnie taką dewizę jak piszesz to mieliby w ogóle jeszcze jakichkolwiek klientów?
Jak widać można... taka polityka tej firmy. Nawet jak ktoś uprze się i wygra przed sądem potwierdzając słuszność reklamacji to ponieważ są zarobieni (czytaj. mają tylko wpływy bez kosztów z reklamacji, które musieliby uznać) per saldo są zawsze na plusie. Ten mechanizm działa więc czemu tego nie stosować. Przykre ale prawdziwe.
A widzisz czyli ostatecznie przystają na te reklamacje ale niestety pod przymusem? No niby może się to kalkulować ale czy w dłuższej perspektywie nie utracą wszystkich klientów przy takich opiniach?
...przy takiej ilości klientów nic im nie grozi, przynajmniej na razie. Zapewne klientów będzie stopniowo im ubywać, ale czy w to miejsce przypadkiem nie pojawią się nowi ? Nie wiem, ufam w mądrość klientów lub poprawę firmy czego życzę.
Witam Dwa razy korzystałem z usług firmy . Wymieniłem okna , zakup okien z montażem. Jestem na prawdę zadowolony mija 5 rok od wymiany i żadnych problemów, wymieniałem między innymi duże okno balkonowe , z którego korzystamy najczęściej, bez problemu działa do dzisiaj .Na wiosnę planujemy zakup jeszcze jednego dużego okna i na pewno skorzystam z zakupu w tej samej firmie Carpenter Bydgoszcz ????????
Firma (usunięte przez administratora) dla której wogóle nie istnieją reklamację, aktualnie sprawę wadliwego montażu oddałem do kancelarii prawnej która będzie mnie reprezentować przy postępowaniu sądowym ponieważ sprawa bez problemu jest do wygrania. Może to zmieni trochę podejście tej psełdo super firmy do klientów.
A to wiedziałeś przed realizacją usług że ta firma nie ma czegoś takiego jak reklamacja ?? Czy dowiedziałeś się w trakcie że tak powiem i po fakcie ?
...dla tej firmy to bez różnicy, jeden wyrok po latach walki według mnie niczego u nich nie zmieni, ale satysfakacja klienta bezcenna. Bazują właśnie na tym, że jesli już, to jeden klient na stu pójdzie do sądu więc i tak opłaca się firmie takie podejście. Życzę sukcesu.
Klient ma zawsze prawo do reklamacji w oznaczonym terminie, a to czy dowiedział się o tym w trakcie, po, czy przed, nie ma moim zdaniem żadnego znaczenia. To właśnie tego rodzaju wpisy dają energię dla tego typu firm aby przepisy i klientów móc mieć w głębokim "poważaniu".
no wiadomo że reklamacja zawsze obowiązuje. A jak zareagowali na twoją próbę reklamacji? Odnieśli się jakoś do tych wad montażu?
Widzę, że większość osób, które korzystały z usług tej firmy nie były zadowolone z montażu. Piszecie o tym, że w waszych domach zostały zamontowane produkty wadliwe, brzmi aż niewiarygodnie! Dodatkowo jedna osoba wspomniała o tym, że pracownicy nie są zadowoleni z pracy, a wszystkie poprawki (nawet nie z ich winy) muszą wykonywać za darmo. Czy aktualny pracownik mógłby się odnieść do tych zarzutów?
A jednak, ja miałem takie doświadczenia. Wymieniłem wadliwe okno balkonowe na inne, znanej i sprawdzonej firmy. Co mnie wtedy podkusiło... Nie wiem czy pracownicy odważą się napisać prawdę... w końcu może to skończyć się zwolnieniem jeśli nadal pracują w tej "firmie". Odwagi, bo później będą Wami orać, z pół darmo... ja akurat uzbroiłem się w zdjęcia jakby co... Marek
Konkurencja tak inspiruje do wpisu? To forum pracownicze a nie dla klientów.
To raczej obstawiałbym, że Twoja opinia jest sporządzona na wyłączne życzenie "szefów" tej firmy. Jako klient mam prawo i obowiązek poinformować o wszelkich praktykach firmy Carpenter..., a mam sporo fotografii z montażu mojego okna. Na szkoleniach powinny być te zdjęcia prezentowane żeby młodzi adepci wiedzieli jak ...nie montować okien. Zatem moja opinia jest potrzebna zarówno dla potencjalnych klientów (oby nie), i dla przyszłych pracowników (nie zachęcam) gdyż ta "wspaniała" trójka z mojego montażu narzekała, że jak reklamacja to im nic nie płacą więc tracą czas nie zarabiając nic. Czy teraz masz pełniejszy obraz firmy Carpenter z Bydgoszczy ? Wygląda na to, że firma tylko zarabia, a kosztami obdziela klientów, bądź swoich pracowników. Jakie to żałosne ! Zobacz na inne opinie, włącz myślenie i obudź się...
Temat brzmi, opinie o salonie (zatosowanie małej litery w wyrazie "salon" zamierzone) Carpenter, zatem nie tylko dla zatrudnionych to forum powstało...co pracodawca kazał dodać za "psią premię" choć taki wpis, a może sam coś skrobnął ? Pracownicy, którzy u mnie "montowali" okno nie byli z zatrudnienia w tej "firmie" zadowoleni. Jeśli (tak, jak w moim przypadku) musieli drugi, a nawet trzeci raz montować (oczywiście wpierw trzeba było zdemontować za każdym razem) to samo okno za "darmochę". Tak mówili, że jak reklamacja to bez względu z jakiego powodu, "winni" zawsze są montażyści w tej firmie). Fakt, również nie popisali się (dość istotne błędy montażowe), ale w oknie również (przede wszystkim) tkwił problem, którego nikt poza pewnym dobrym, starym (chodzi o doświadczenie) fachowcu, nie zauważył (nawet Pan specjalista od producenta, który z laserem przy drugim montażu tego samego okna wszystko sprawdzał). Przypomnę, okno ..."przeciekało" (nie ma ściemy), woda dostawała się z zewnątrz do pokoju... za darmo nie zdradzę tajemnicy, która po latach ujrzała światło dzienne...może kiedyś... Wymieniali uszczelki, wkład szybowy (potrójny), cudowali, pisali, że okno źle użytkowane (obwniali teściową, że staje na dolnej ramie - okono balkonowe) - przy wychodzeniu...działo się dużo. Okno oczywiście zdemontowałem... założyłem nowe z Drutexu (polecam !) i koniecznie z dala od firmy "carpenter", z pewnością cieśle z całego świata wstydzą się, że ktoś ich nazwą prezentuje tak liche wykonawstwo. Zatrudnienia zatem nie polecam (za opinią od wówczas zatrudnionych) i jestem przekonany (prawie pewny), że na pewno tam już nie pracują... Ot, tak historia, zapewne nie pierwsza i nie ostatnia. Omijajcie, omijajcie, chyba, że macie nerwy jak postronki albo hardcore lubicie.
(usunięte przez administratora)
To było do przewidzenia, ale widzę, że tendencja spadkowa to prawie linia pionowa, a tam wielka otchłań niebytu Carpentier czego jak rzadko życzę. Takich firm na rynku być nie powinno, nigdy. Niech stanie się...
Witam wszytkich i stanowczo odradzam firmę CARPENTER!!! Przed zakupem wszystko pięknie,ładnie do rany przyłóż,aby tylko pozyskać klienta.Poźniej nierzetelny montarz,który kończy się reklamacją. Reklamacja w tej firmie to piekło,mają totalnie takiego klienta w głębokim poważaniu. W moim przypadku nie można nawet nazwać tego naprawą pogwarancyjną,gdyż firma wystawiła mi fakturę za wymianę z montażem. Będąc u nich na miejscu można zauważyć nieprzyjemną atmosferę panującą w firmie.Krzyki pseudo szefa są żenujące, zwłaszcza,że klienci są w sklepie. Jak ktoś szuka adrenaliny i ma mocne nerwy,to polecam tą firmę, w przeciwnym wypadku należy omijać ich z daleka.
Potwierdzam, pisałem o tym już wcześniej...właściciele to niski poziom obsługi, i kultury za grosz...omijać z daleka tę firmę !
Na początku obsługa super , w trakcie montażu ludzie kompletnie robiący na odwal , szybko zrobić skasować i uciekać , o poprawkach można zapomnieć . Sam szef jak jest problem z reklamacja jienodbiera telefonu . Montaż i jakość to samo (usunięte przez administratora) !!! Nie polecam i nigdy już więcej nie wydam złotówki w tej firmie!
Wiedziałem, że prawda o tej firmie w końcu zacznie wypływać na szerokie wody. Jakbym widział moją "ekipę",,,racja nigdy więcej tej firmy !
Uwaga na firme carpenter montuja uszkodzone drzwi i ościeżnice. Twierdzą że jak zamknie się drzwi to tego nie widać. .montaż odbywa się ponad pół roku. I twierdzą że wszystko jest ok. Odradzam z nimi wspolprace
Jestem w stanie w to, co napisałeś w swoje opinii, uwierzyć. W moim przypadku miałem wiele reklamacji, przeżyłem dwa, kolejne montaże tego samego okna balkonowego i niezależny montażysta (oraz zdjęcia) stwierdził "brzuchy" na ościeżnicy. W tej chwili regulacja już nie jest możliwa jej zakres wyszedł "poza skalę". Na składane reklamacje firma odpowiadała zawsze, że okno balkonowe było ...źle użytkowane!? Dodam. że zamontowane było w pokoju starszej osoby, która jedynie okno otwiera i zamyka, ewentualnie przez nie wychodzi. Strach się bać, mam sporo (dziesiątki) fotografii jak montowano okno, rozbierano jego elementy i wciskano do środka PCV ...silikon !!! Błagam nie korzystajcie z usług tej firmy, stracicie czas, spokój, zdrowie i oczywiście Wasze pieniądze. Chciałem iść do Sądu, ale perspektywa 2 lat procesu...i zszarpanych nerwów okazała się skutecznym kontrargumentem. Ta firma pozoruje profesjonalizm, reklamuje się ostro, a szefostwo charakteryzuje buta i arogancja. Zdecydowanie omijajcie...firmę CARPENTER z Bydgoszczy, z ulicy Inowrocławska 1 (siedziba salonu). Jeśli ktoś życzy mogę udostępnić zdjęcia, a może znajdzie ktoś bardziej odważny, mający dużo czasu i w końcu da nauczkę tego rodzaju firmie. Idą po prostu na ilość...za wszelką cenę. Marek
Mnie to w ogóle nie dziwi, taki już styl tej firmy. Pisałem wcześniej o wadliwym montażu i postępowaniu tej firmy. Szkoda słów, najlepiej omijać tę firmę szerokim łukiem, no chyba, że ktoś ma mocne nerwy...i lubi permanentny stres.
@Monter Możesz dodać coś więcej? Na Facebooku maja dobrą opinię!
Omijać.
Może wybór takiej pracy był błędem i teraz ktoś jest niezadowolony. Fajna firma i tyle!
Wyzysk, zarozumiali szefowie, bardzo niezdrowa atmosfera. Jak chcesz mieć pracę w której możesz być doceniony to napewno nie tutaj.
Szukam pracy i trafiłem na firmę. Może podpowiecie jak jest aktualnie? Warto aplikować?
Uwaga na tą firmę, sprawdzajcie wszystko, osobiście odradzam. Nie wiem dlaczego tak mało jest opinii negatywnych.
może dlatego że jest jak sama nazwa portalu wskazuje pracownicy wystawiają tu opinie o pracy w danej firmie a nie na temat usług wykonywanych przez firmy :) Dzięki temu wiadomo czy warto u danego pracodawcy pracować. Tak w ogóle to wystawiając w internecie opinie warto napisać dlaczego jest Pan nie zadowolony a nie jestem niezadowolony bo jestem niezadowolony, nie kupujcie, nie wybierajcie, uważajcie na nich.... To raczej źle świadczy o Panu. Może ma Pan problemy ze zrozumieniem i dlatego jest Pan ze wszystkiego niezadowolony ;)
u mnie tak samo, drugi raz bym ich nie wybrał
opinia na zamówienie?