Hadex-Gaz Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o Hadex-Gaz Sp. z o.o.

Jogibabu 2016-03-17 18:34:34
Aj nie dobry ten dyrektorek i nie dobry handlowiec. Teraz za to jest dobry dyrektor i jest świetnie. Ale dlaczego za to sprzedaż leci na łeb i na szyję i kierowcy uciekają, ostatnio kolejny z Legnicy i z Sulechowa uciekł ?
A może to zasługa tego całego Waszego grona ? Tajemniczo to brzmi "nasze grono".
Kolejny dowód, że Hadex gaz jest podzielny na grona nasze i wasze. A czy w tym Waszym gronie nie jest ten co kradł paliwo i dostał naganę, cudem nie wyleciał z dyscyplinarką ? Zacne grono.
A w naszym gronie pamiętamy takie porzekadło, że złodziej, kobieta lekkich obyczajów (bardzo delikatnie ujmując) i milicjant - jednym wozem jadą. Trochę ryzykowna ta jazda, jak sprzedaż na łeb leci w dół i ludzie uciekają z tonącego statku, tu z rozsypującego się wozu.
1
Zdziwiony 2016-03-21 00:43:52
Skoro tyle wiesz na bieżąco o Legnicy i Sulechowie tzn ze pracujesz w hadeksie w Poznaniu i srasz do swojego gniazda. A tak nawet szczury nie robiom.żeby cie tak po IP znaleźli i wypiprzyli wichrzycielu.
Cenzor 2016-03-21 01:17:24
Anonimowość, jaką oferuje sieć, absolutnie nie sprzyja jakości dyskusji w niej. Na portalach, w tym społecznościowych, próżno szukać merytorycznych rozmów o istotnych sprawach. Minione lata pokazują, jak bardzo internet jest zalewany falą nienawiści oraz treściami przekraczającymi granice prawa. Dla niektórych ludzi jest idealnym narzędziem do wyżywania się, obrażania i dawania ujścia frustracji. Popularne określenie "hejter" odwołuje się do osoby ubliżającej, której jedynym celem jest wywołanie zamętu.
kudłaty 2016-04-12 20:37:48
ROBOTA JEST ZAJEBISTA!!!!
POZDRO DLA WIOLETY!!!
kudłaty 2016-04-15 20:36:18
Największe i najlepsze miasto wielkopolskie zaprasza WIOLE !!!
Lysy 2016-04-16 07:06:26
Bzyk bzyk....;)
Znajomy Lysego 2016-04-17 10:22:06
Ej Łysy jeśli masz taką potrzebę nie ma na co czekasz? Do boju Łysy!
Umyj się w końcu, ogol , modnie się ubiesz choć w to akurat wątpię, dobry perfum też mile widziany i startuj, może się uda.
No i co!?!?!?!?
Wychodzi na to, że będziesz musiał dalej walić gruchę wieśniaku
Lysy 2016-04-17 18:05:18
Zebys Ty wiedzial ile ja Lysy zrobilem w swoim zyciu Panienek na Moj Boski usmiech i lysa glace.Oj chlopcze mozesz tylko pomazyc ;) a co do perfum to cos jewt ze mna cos nie tak ?
Człowiek 2016-05-20 09:36:11
Ludzie tam się nie da pracować, to nie jest normalne to co tam się dzieje. Pracowałem krótko bo nie można tam na dłużej. Słyszałem, że przede mną było wielu i odeszło jak się przekonali co to jest na prawdę. Przyjeżdża jakiś dziwny gość co się zwie dyrektorem, opowiada jakieś farmazony, skłóca ze sobą ludzi, szpieguje jak za czasów SB. Zarobki niewiele ponad 2000 zł a trzeba się najeździć bez sensu bo nie ma sprzedaży. Ciągle nadgodziny a nie płacą. Nawet nie ma się gdzie umyć po pracy. Porażka.
do człowieka 2016-05-26 14:15:29
Wiemy kim jesteś, co robiłeś i za co brałeś kasę. Nie wypisuj głupot i zachowaj się przynajmniej jak człowiek.
Znawca przepływu Gazu Obozu Auschwitz 2016-07-10 23:13:59
Za taka a to powinno byc min 3.5 do 4 a nje 1700 na początek... powinniście ukraińców zatrudnić
Nabijacz gazu obozu karnego; () 2016-07-19 21:21:13
Super praca; ) za 1800 zl uwiebiam tyrać na magazynie!!
gazownia 2016-09-05 13:17:36
Jak wygląda Hadex na tle konkurencji ?:
firma A - zarobki ok.3500 netto, do opieki 180 klientów, nie ma tras ani wyznaczonych terminów wymian u klienta, kierowca aby zarobić sam pilnuje wyznaczonego terenu. Samochód ładują magazynierzy.
firma B - 3200-3700, dziennie do objechania 20 klientów z czego każdy wymienia średnio 5 butli. 20 klientów do objechania w ciągu 5 godzin, samochód ładują magazynierzy.
firma C - kierowca jeździ z pomocnikiem (kontenery piętrowane) objazd punktów w zależności od potrzeby, raz 8 klientów, raz 25 (klienci wymieniają po 10-15 butli a nie jak w Hadex po 1-3)
firma D - objazd na telefon, tylko do klientów którzy mają do wymiany minimum 5-6 butli. Zarobki 2900 netto z czego pracy za kółkiem 3 dni w tygodniu, reszta na magazynie lub w terenie jako przedstawiciel handlowy.
gazociąg 2016-12-08 20:41:22
Jest spoko, czarnuchy pospierdzielały z magazynu,nie ma komu napełniać i ładować butli.Siedzimy i pijemy kawę.No i jakoś kolejki ludzi do pracy przed bramą nie widać.Jak towarzysze nie nabiorą ogłady i szacunku do pracowników i nie zaczną godnie płacić , to ani się nie obejrzą jak firma jebnie w kalendarz.
Zostanie im zgraja ściemniaczy ,zniesmaczeni klienci i WIOOOOOLA.
SPIESZMY SIĘ KOCHAĆ HADEX- TAK SZYBKO ODCHODZI
2
Łysy 2016-12-12 15:26:35
Arek, mowilem ci już wiele razy, ze nie wolno ludzi nazywać czarnuchami.
Cienki bolo 2016-12-19 12:25:01
Legnica Hadex.. Parodia!!! Tu Ci mówią że będzie praxa bez obaw i nagle bum zwalniają za to że cen nie podnosisz. Przed samymi swietami kop w dupe i do widzenia.Cwaniak,, gruba dupka,,tzw kierownik, głupek bez doświadczenia miota ludzmi jak śmiećmi,zaledwie 24 lata dupowłaz aż mu gówno nosem wychodzi.widzi bledy wszystkich ale swoich nie.. To ze likwidujac punkt, kosi goscia po 30 zł chociaż bylo po 38 zl, no ale knur mósi za coś żreć.. I takiej swini nie zwolnia bo donosi.Ludzie jak nie macie pracy nie idźcie tam, lepiej iść na piwo.Bo szkoda waszych nerwów, to jest chory zaklad i mowie to ja ktory przepracowalem max 3 miesiace bo wiecej nie udzwigniecie, uwierzcie mi..tam maja was za nic , jedynie Irek dyrektor.. Choc tez zaklamany bo obiecywał prace..
A nic z tego, słucha sie tłustego paroba ktory ma 24 l
.i zarzadza ludzmi
.On nawrt sie podetrzec sam nie potrafii paciuk!!!
Nie idzcie tam błagam was, jak macie troche dumy w sobie nie dajcie soba pomiatac.
Bolo 2016-12-19 12:28:03
Za ten bałagan należy winić Przemka tzw smiesznego kierowniczka. Wszystko bylo dobrze gdy nie zaczął wtrącać swego tłustego ryja.
sprawiedliwy 2016-12-22 22:39:10
Do S. - nie mogłeś napisać prawdy? Dałem ciała, chciałem dobrze dla ludzi kosztem firmy, przyniosłem straty dla wszystkich i straciłem pracę. Baza straciła płynność finansową dzięki mnie! Ekonomia jest nauką ścisłą. Zawsze minus to minus i ktoś musi go pokryć, ktoś stracił nie małe pieniądze przesz Twoje widzimisię. Ale taki facet jak Ty nie powinien obrażać innych. Uważałem Cię za człowieka z charakterem. Tym bardziej , że inni też maja kłopoty z powodu Twojego własnego zdania w kwestii cudzego interesu. Nie znam pracodawcy, który godzi się, żeby rządził jego pieniędzmi pracownik z 3 miesięcznym stażem kierowcy. A teraz obrażasz kolegę, który uczył Cię pracy - takimi słowami, które nie przystają człowiekowi . Zapominasz, że ludzie w terenie też wystawili Ci laurkę nie koniecznie kolorową . Można z tego napisać interesującą książkę... Przykro tylko, że Ty wiesz wszystko najlepiej za nie swoje pieniądze, pomawiasz i obrażasz ludzi. Nie powinno tak być...
1
Bambo 2016-12-23 09:38:12
Gdy wszystko juz zaczęło sie ukladac to swoimi planami i docinkami dazyliscie do tego by sie zwolnic.Miala byc pewna praca i pewne zarobki.Niestety nikogo nie satysfakcjonowalo ze z czasem wszystko sie pouklada i sprzedaż byla i o normalnej porze wracalo sie do domu, no ale wszystko musialo sie zepsuć, czy wy chcecie zeby człowiek tam pracowal od rana do nocy? Nierozumiem waszego toku myślenia.
pracownik który zna prawdę i pracuje z własnej wol 2016-12-23 20:09:33
Nie ma jak rolnik, siedzi w domu a w polu samo rośnie. Dobry ogrodnik nie wycina drzew , które owocują - zastanów się co to znaczy. A pieniądze się bierze z bankomatu, to po co pracować? Cały świat jest zły bo wszystko uzależnia od pracy.
A ci co pracują w Hadexie po 10 lat i więcej to, te prawie 100 osób, utrzymujących z powodzeniem prawie 100 rodzin to kto to? Niewolnicy z 10 letnim stażem? Niewolnicy którzy lubią bat i kajdany? Chcesz pracować uczciwie to będziesz pracować. Chcesz ślizgać się kosztem innych? To ci na to nie pozwolą! I wreszcie ci co nie wytrzymali tempa w Hadexie, cóż początki są trudne i trzeba twardym być. Ja jeżdżę z gazem w Hadexie prawie 10 lat , fakt lekko nie jest. Ale gdzie jest lekko??? Dlaczego nie piszą starzy pracownicy, że im źle, że ciężko? Przecież też by mogli. Zdrowych, Rodzinnych Świąt. Nie ma co gadać. Plując tutaj, plujesz na wszystkich co tu pracują , prawie na 100 ludzi. Przymusu nie ma!
1
gazownik 2016-12-23 23:48:45
Tak jak gadasz! Przyjdzie k...wa cienias na 2 miesiące, nie daje rady i psioczy jak mu źle. Znawca wielki, wie jak trzeba a jak nie trzeba zapier...ć. Gówno się zna , a obrabia dupę wszystkim co tu pracują i sieje zament. Sami k..wa pokrzywdzeni, ale żadn nie wytrzymał nawet kilku miesięcy. Niech przyjdzie na magazyn tu u nas w Poznaniu to sie dowie jak trzeba zapier...ć. I zesra sie jeden z drugim. I na obrabianie dupy innym nie będzie miał k...wa czasu i siły. A od chłopaków się odp...dol , jak gówno wiesz i w dupie byłeś, jeden z drugim. Przenieś co dzień po 30 ton w łapach i pogadamy. My tu zapierdalamy i żyjemy z tego a wy jak chcecie to k...wa do biedrony na kasę siadać i za pyry liczyć.
1
TW 2016-12-25 17:56:32
Głównym problemem jest gość co to udaje dyrektora ds. rozwoju. Od ponad roku tak rozwija bazę w Legnicy, że przewinęło się kilkadziesiąt osób przez tą bazę a sprzedaż spada. Otacza się posłusznymi lizusami, których wzrok wodzi gdzieś po podłodze, bo boją się wyżej podnieść oczy.
Nie jest możliwe, że kilkadziesiąt osób nie nadaje się do pracy a tylko ten jeden ma rację. Zaczynał pracę jako funkcjonariusz milicji obywatelskiej i to doświadczenie pozostało w jego umyśle do dzisiaj. Jak w powiedzeniu, że wrona orła nie urodzi, tak milicjant nie będzie dyrektorem. Co najwyżej będzie leczył swoje kompleksy kosztem innych.
Kolega dyra, nie lizus 2016-12-26 12:31:44
Jakim trzeba być zlym czlowiekiem, zeby publiczne kłamać i wypisywać takie bzdury i to w Boze Narodzenie. Pluc na wszystko i wszelkie wartości.
1
zły 2016-12-26 18:12:15
Och jakże musi być teraz głupio złemu człowiekowi, który zdradza tajemnice tej zacnej firmy i to w Boże Narodzenie, gdy ci wyznający wszelkie wartości rozwodnicy, żyjący w konkubinatach i z nieślubnymi dziećmi informatorzy, właśnie się szykowali na pasterkę aby pomodlić się o wzrost sprzedaży gazu.
1
Pracownicy 2016-12-27 09:00:15
Do D, byłego na emeryturze, który nie ma co robić, tworzy. Sam wiesz zacny człowieku, ze jeszcze niedawno w imię prawa ścigałeś podżegaczy, pomawiaczy i tych co swoim zachowaniem powodują szkody moralne innych. A może zgłosimy się o pomoc w tej sprawie do dawnej twojej firmy i ustalimy czy to twoje dzieło ? Ostatecznie nikt tu nie jest anonimowy. A szkoda jest szkodą. I kilku z nas czuje się pokrzywdzonymi .
Zostaw swoją opinię o Hadex-Gaz Sp. z o.o. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hadex-Gaz Sp. z o.o.