Kupiłem zmywarkę firmy Indesit w Euro AGD wzięłam przedłużoną gwarancje do 5 lat zaczęła się psuć na początku lutego serwisant firmy Alkadex był u mnie 3 razy w ciągu miesiąca do tego samego błędu F5 jego metoda to było wsadzenie drucika w hydrostat (przedostatni czy jak to się zowie)za każdym razem - tak wyglądała jego naprawa ,czyszczenie elementu niby zabrudzonego i wymiana termostatu po czym stwierdził ze to jest nasze zaniedbanie bo nie czyścimy specjalistyczną chemią.Wizyty jego nie trwały dłużej niż 20 minut bo się spieszył do innych klientów
DUZO LUDZI KUPILO SPRZET TAK JAK MY PRALKE KTORA PO 3 TYG BEBEN ZACZOL WALIC. SERWIS SZUKA WINY PO STRONIE KONSUMENTA. DZWONIC NA INFOLINIE MOZECIE SIE SPODZIEWAC PYTAN TYPU .....CZY URZADZENIE JEST PODLACZONE DO PRZEDLUZACZA ITP....