Zakupiłem lodówkę Hisense po 7 dniach pracy wysiadła,serwis przyjechał zabrał i po 40 dniach wystawił dokument o zwrot gotówki lecz firma Gorenje umywa ręce ani gotówki ani lodówki .Infolinia tragedia zatrudniają Ukraińców którzy na uczyli się formułki po Polsku i nic więcej nie potrafią wyjaśnić sytuacje w końcu rzucają słuchawkę
Wzruszyła mnie ta historia, natomiast to jest miejsce gdzie ludzie dzielą się informacjami o pracodawcy o warunkach pracy a nie o jego produktach. Ponadto Twoja wypowiedz jest ksenofobiczna. Tak dla jasności ,wcześniej -dawniej praktycznie nie dało się dodzwonić na infolinie wiec zmiana chyba na plus
Kiedyś to była fajna firma, super ludzie. Kicha zaczęła się około 2014 roku, jeden człowieczek z władzą rozłożył firmę i zespół. Teraz na dodatek cały koncern kupili Chińczycy .
Firma zmieniała swojego właściciela?
Góra traktuje pracowników magazynu jak śmieci. Oni wymagają a ty siedź dzień i noc i zapierdzielaj. Często awantury o byle co. Rada taka aby Gorenje naprawiło najpierw swoje procesy i działania bo nawet Suus im nie pomoże.
jest ok Moje sugestie dla Gorenje-Polska Sp. z o.o.: jest ok Lubię atmosferę w Gorenje-Polska Sp. z o.o. za: Na obecną chwilę super
słyszałem, że pompy ciepła po awarii i pomimo gwarancji nie są naprawiane przez dystrybutora, nijakie ciito. ktoś coś wie?
Znasz opinie z pierwszej ręki na temat firmy Gorenje-Polska Sp. z o.o. ? Czekamy na nowe informacje od pracowników.