TanieAgd.pl Katarzyna Bartnicka

Warszawa

Opinie o TanieAgd.pl Katarzyna Bartnicka

Michał Zieliński 2015-06-09 12:27:00
Polecam ten sklep, bo mają naprawdę fajną kadrę. Nie sprzedajemy szajsu, tylko produkty wysokiej jakości. Nie mamy prawie w ogóle zwrotów. Wszystko przebiega w przyjemnej atmosferze. Polecam!
Michał Zieliński 2015-06-09 12:27:18
Polecam ten sklep, bo mają naprawdę fajną kadrę. Nie sprzedajemy szajsu, tylko produkty wysokiej jakości. Nie mamy prawie w ogóle zwrotów. Wszystko przebiega w przyjemnej atmosferze. Polecam!
Andrzej G 2017-07-27 03:42:58
Chwali Pan swoje miejsce pracy, co już świadczy o fałszywym obrazie tej firmy w odniesieniu do klienta. Chwali pan towary którymi handlujecie, zapewniając że są nowe i idealnej jakości, co jest nieprawdą, o czym miałem okazję się przekonać na własnej skórze.
Ja mam wręcz odwrotne zdanie zarówno o jakości Waszych towarów, jak i sposobie realizowania przez Was reklamacji. Wspomnę też, że telefonu kontaktowego który podajecie na Waszej stronie, nikt nie odbiera.
Zamówiłem kawiarkę Kinghoff 450 ml z dostawą kurierską. Po rozpakowaniu okazało się, że kawiarka jest poważnie uszkodzona mechanicznie. poobijana, porysowany spód, wieczka nie sposób zamknąć, bo jego zawias jest tak skrzywiony, że wieczko jest pod kątem bocznym w granicach 15 stopni. Natychmiast po rozpakowaniu paczki złożyłem pisemną reklamację. Mija tydzień i sprawa nie została rozwiązana, bo wbrew własnemu regulaminowi usiłujecie mnie zmusić, bym odesłał Wam to badziewie które mi przysłaliście na własny koszt. Proponowałem drogą mailową dogadać się z Wami, byście wysłali mi tą samą drogą (DHL) nową, nie uszkodzoną kawiarkę, a ja zwrotnie przekazałbym kurierowi to badziewie które mi przysłaliście. Ale z Wami nie można wyegzekwować formy zwrotu zawartej w Waszym regulaminie, zgodnie z którą w razie zgłoszenia reklamacji w ciągu 24 h od chwili odebrania uszkodzonego towaru, koszty zwrotu i dostarczenia nowego towaru pokrywa sprzedawca, a nie klient. Zamówienie nr. 17170
Andrzej 2017-07-27 03:45:12
Zamówienie 17170. Zamówiłem kawiarkę stalową z dostawą DPD. Kurier dostarczył towar uszkodzony. Zawias mocujący pokrywę do tego stopnia odkształcony, że wieczko jest odchylone o ok. 15 stopni, boki w dolnej części noszą wyraźne ślady wgnieceń od uderzeń, a spód nosi ślady jakby czyszczenia papierem ściernym. Zgłosiłem reklamację mailem, natychmiast po rozpakowaniu przesyłki. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem - nikt nie odbiera telefonu. Zaproponowali, bym na własny koszt odesłał im uszkodzony towar, a oni przyślą mi kolejny. To kpina, niezgodna nawet z ich regulaminem zakupowym. Kiedy próbuję od kilku dni nawiązać z nimi kontakt w celu uzgodnienia sprawy, nikt nie tylko nie odbiera telefony, ale i nie odpisuje na maile. Zamierzam zgłosić sprawę na policji, bo w moim przekonaniu to po prostu oszuści i do Rzecznika Praw Konsumenta. Dobrze radzę, by przed złożeniem zamówienia, spróbować się z nimi dla testu, skontaktować telefonicznie - tam nikt nie odbiera telefonów.
Zostaw swoją opinię o TanieAgd.pl Katarzyna Bartnicka - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TanieAgd.pl Katarzyna Bartnicka