hotel JANUSZ

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o hotel JANUSZ

Gigi Nowy wpis
Inne

Znalazłem niedawno ofertę pracy dla pomocnika kucharza. Trochę mało szczegółów, więc może zapytam tutaj ewentualnych pracowników. Czy oprócz pensji podstawowej (z opisu wynika, że na poziomie minimalnej) można liczyć jeszcze na jakieś benefity?

Małgorzata Pieńkowska
Inne

Sporo zwiedzam Polskę,świat ale urzekła mnie obsługa Hotelu Janusz .Miła pani na recepcji nie tylko informuje mnie o wszystkim jako gościa hotelu.Poprosiłam o informację sklepów,restauracji itd uzyskałam 100% satysfakcji.Pokój czysty zastaliśmy z wodą do picia.Śniadanie przeszło nasze oczekiwanie.Pani z gorącym chlebkiem i to w niedzielę.Wybór królewski zarówno na gorąco jak na zimno.Kawa ,herbata wyśmienita.Tu napewno wrócimy.

Pracodawca

@Małgorzata Pieńkowska

Pięknie dziękujemy za opinię :)

Grace Nowy wpis
Inne
@Małgorzata Pieńkowska

Również byłam w tym hotelu i jestem zadowolona. Mogę podpisać się pod każdą z tych pochwał.

anonim Nowy wpis
Inne

Hej, czytam na jednym z portali, że praca recepcjonistki przebiega w systemie 12/48, również w weekendy. A powiedzcie czy grafik jest elastyczny, można dopasować poszczególne zmiany pod siebie? Rozkład pracy w dni świąteczne jest sprawiedliwie dzielony? Będę zaczynać studia zaocznie niedługo, więc to dla mnie ważne.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Hotel Janusz Nowy wpis
Pracownik

Przykro nam, że nie wspomina Pan dobrze pobytu w naszej restauracji. Zazwyczaj wskazane minusy przekazujemy bierzemy sobie mocno do serca w celu podwyższenia standardów naszej pracy. Szkoda, że Pana opinia nie mówi jasno co konkretnie Panu nie odpowiadało. Mimo tego zapraszamy ponownie, na pewno tym razem się Pan nasyci :) Pozdrawiamy serdecznie i życzymy smacznego do pełna:)

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie hotel JANUSZ są regularne szkolenia pracownicze?

Małgorzata
Inne

Fajny hotel blisko centrum.Bardzo miła,pomocną obsługa.Pokój czysty z tv.Ale magiczne królewskie śniadanie przyciągnie nasz wzrok.Goracy chlebek świeżo wypieczony przez panią.Ogromny wybór jedzenia.Dobra herbata oraz wspaniałą kawa.Napewno tu wrócimy.

Pracodawca

@Małgorzata

Pięknie dziękujemy za opinię :) Cieszymy się, że mogliśmy sprostać Państwa oczekiwaniom. Pozdrawiamy serdecznie:)

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Agata
Inne

A kiedy to było, bo jak wiele lat temu, to może coś jednak mogło się zmienić? Zwłaszcza, że minimalna teraz wzrosła. Zdarzały się wcześniej jakieś podwyżki czy nie?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Lilith
Pracownik

Witaj Magdalena. Co do dostosowania grafiku, to zależy w jakim trybie masz studia. Zmiany są dwunastogodzinne - zarówno nocne jak i dzienne. Nikt nie jest w stanie zagwarantować ilości nocek czy dniówek w danym miesiącu. Grafik układany jest na cały miesiąc z góry. Co do komentarzy - tak jak napisałam we wcześniejszych wpisach - nijak mają się one do rzeczywistości. Tak naprawdę sama musisz się przekonać czy miejsce i praca Ci odpowiadają, bo to tak naprawdę zależy od indywidualnych preferencji. Pozdrawiam

Damian
Były pracownik

Na podstawie refleksji i z perspektywy czasu (nie jestem pracownikiem hotelu od lutego), jak również czytając i słysząc na mieście o różnego rodzaju późniejszych incydentach z personelem recepcji czy sali restauracyjnej w rolach głównych a występujących już po okresie mojego odejścia z pracy, muszę zweryfikować swoją opinię na temat byłego pracodawcy i przeprosić go za wszystkie sformułowania, które były dla niego krzywdzące, ale nie stanowiły odzwierciedlenia stanu faktycznego. Duża część moich zarzutów i pretensji względem tego miejsca pracy warunkowana była opiniami innych pracowników sali restauracyjnej i recepcji hotelowej, które można potraktować jako podburzanie przeciwko pracodawcy. Muszę przyznać, że zatrudnieni w tamtym czasie ludzie to była bardzo trudna ekipa do współpracy o ciężkich charakterach i niejasnych zamiarach. Sytuacja prywatna, jak również stres wywołany wyżej wymienionymi powtarzającymi się działaniami niektórych zmusiły mnie do odejścia. Jak pokazały różne inne incydenty z udziałem pracowników już po mojej rezygnacji rację w wielu kwestiach miał jednak właściciel i po chwili zastanowienia muszę zwrócić honor Panu Kaliniakowi tym bardziej, że w relacji osobistej względem mnie nie mogę stwierdzić, aby kiedykolwiek zachował się nieuczciwie na żadnym etapie wzajemnej współpracy.

Odwiezajaca osoba
Inne
@Damian

Jest parę osobników którzy mają wiele do zarzucenia nie wybielaj hotelarza i tak już ma na miescie opinię więc zbędne komentarze nie uratują przed gorzką prawdą Widocznie nie masz głowy na karku Damianie iż siebie wybielasz a sam niezbyt mądrze wypowiadał Pan się na temat Pana Kaliniaka łatwo ocenić pracowników . Moja obecność zaszczyciła wiele razy owe miejsce dobre jedzenie obsługa na najwyższym poziomie jak i również Panie recepcjonistki Miałem przyjemność porozmawiać z dziewczętami i nie mam zarzutów wobec Sz Pań

Lilith
Pracownik

Może będę odosobniona, ale mnie dobrze pracuje się w tym Hotelu. Właściciel jest osobą wymagającą, ale otwartą na pomysły i zmiany. Wystarczy tylko rzucić pomysł, przegadać i wdrożyć. Dla osoby, która lubi swoją pracę, angażuje się i daje też coś od siebie poza absolutnym minimum - to miejsce jest bez zarzutu. Wychodzę z założenia, że nie należy mówić źle o swoich byłych pracodawcach, niemniej jednak czytając powyższe wpisy mam wrażenie, że nikt tak naprawdę nie doświadczył ciężkiej atmosfery i ciężkiej pracy przykładowo w kurorcie turystycznym jakim jest Karpacz. Proponuję popracować tam przez sezon na obojętnie jakim stanowisku, a gwarantuję, że dowiecie się, co to jest złe traktowanie w miejscu pracy.

Lilith
Pracownik
 Pytanie

Piszesz bez ładu i składu. Pełnisz dyżur na tym portalu? Jedyną osobą, która ma braki w kulturze jesteś w tej chwili Ty. Różne nicki, ale ta sama interpunkcja. Ciekawe. Jak to jedna osoba może się odgryźć. Skoro taki z Ciebie bohater w Internecie, to czemu nie przeniosłeś tego w real? Dlaczego w ogóle negujesz doświadczenia innych, zaczepiasz, poniżasz słownie? Może to nie pracodawca a Ty stanowisz problem? Nie, nie jestem z rodziny. Jestem zupełnie obcą osobą, która pracuje w tym Hotelu i dzieli się własnymi doświadczeniami. Skoro Twoje były przykre - no cóż. Trudno. Nie wmówisz mi jednak własnej rzeczywistości, bo moje doświadczenia są zupełnie inne. Tak jak osób pracujących tu już x lat. Naprawdę nie znasz branży, prawda? Zjeby? Proszę Cię...Ty nie wiesz, co to w ogóle znaczy :) Dlaczego się tutaj wpisałam? Bo to niesprawiedliwe, żeby ciągle jedna i ta sama osoba wieszała psy na moim pracodawcy, który sobie na to nie zasłużył. Internet przyjmie wszystko. A jaka jest rzeczywistość? Można uwierzyć i się przestraszyć lub wziąć poprawkę na głupawe wpisy osób, które nie grzeszą nawet umiejętnością poprawnego pisania w języku polskim.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Renata

Aha, czyli opinia jedynie na podstawie plotek? Tak sam z siebie i własnego doświadczenia to mało co wiesz?

Ksiądz
@Renata

Akurat bardzo dużo wiem . i tyle w temacie

Renata
@Ksiądz

Ano dużo to każdy może wiedzieć, nawet i ja po przeczytaniu jakiś opinii. Ale pytanie czy to wiarygodne info jest?

seerc
Kandydat

Pracownicy !!!! Proszę Was ,tyle jest fajnych miejsc ,aby zacząć pracę w innym miejscu.Nie bądżcie naiwni. Stać Was na więcej. Nie zaczynajcie pracy w miejscu, gdzie nauczycie się złych nawyków.Nie możecie ulec złym emocjom jakimi ,,karmi '' Was niby właściciel.

Elektryk
Inne

No i przyszła sprawiedliwość do ciebie janusz. Odpoczniesz sobie teraz. Ale nadal zostaniesz ze swoimi chorymi myślami. Wiesz o czym mówię.

Agata
Inne
@Elektryk

Co się stało? Ja nic nie wiem weź napisz więcej

Mała
Były pracownik
 Pytanie

Widzę wiele jadu w tych opiniach więc pewnie będę odosobniona. Pracowałam tam krótko i dobrze to miejsce wspominam, właściciel to osoba wymagająca i typ choleryka ale tak szybko jak wpada w złość tak szybko mu przechodzi ale przez ten charakter załoga stara się nie wpaść pod rękę, gość nie umie powiedzieć przepraszam i to jest główną wadą ale zawsze uważałam że gdyby któregoś z pracowników spotkało coś złego bez zbędnych ceregieli pomógłby dlatego ja tą firmę jako miejsce pracy polecam a jeśli kuś jest tak źle to po co tam siedzi?

Taa jasne
Pracownik
 Pytanie
@Mała

Proszę o informacje jaka jest wysokość premier uznaniowej za wypisywanie pozytywnych opinii odnośnie tej firmy. Janusz płaci kwartalnie, dobrym słowem a może jest to niska ryżu?

Maria
Pracownik

Wlasciciel to (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) nie placi pracownikom

Karma
Pracownik
@Maria

Tak to szczera prawda, karma wraca. I na niego przyjdzie pora.

Maria
Były pracownik

Stary (usunięte przez administratora) wyzyskiwacz. Unikajcie jak ognia!!!

Buba
Kandydat
 Pytanie

Czy nadal jest tak zle w tym hotelu? Ogłoszenie ciagle się pojawia i znika. Jak się pracuje na recepcji?

Buba
Kandydat
 Pytanie

Można więcej szczegółów??

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Klient

Dajcie spokój. Popracujcie to zobaczycie jak to jest a nie oceniacie innych. Proszę spojrzeć na siebie i tyle w temacie

Ja
Były pracownik

Do Beck Jakim trzeba być egoista, żeby krytykować czyjś dorobek życia. Styl i wnętrza hotelu są sprawą indywidualną właściciela. Jest tyle innych hoteli,że możesz sobie wybrać taki, który Ci odpowiada. Po za tym informację, które zamieściłes w poście są nie prawdziwe. A co do klamek i białych skarpetek jest takie mądre powiedzenie " sądzę Ciebie wedlug siebie " Beck następnym razem jak zechcesz coś skomentować zastanów się czy nie wyrzadzasz komuś krzywdy pisząc nie prawdę.

Daria
Inne

Firma jak najbardziej ok, ale wymagająca bo też i klienci są wymagający. Myślę, że dobry pracownik nie będzie narzekał.

Zostaw merytoryczną opinię o hotel JANUSZ - Siedlce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w hotel JANUSZ?

    Zobacz opinie na temat firmy hotel JANUSZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w hotel JANUSZ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy hotel JANUSZ?

    Kandydaci do pracy w hotel JANUSZ napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

hotel JANUSZ
Przejdź do nowych opinii